Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brány Skeldalu 3 shánějí podporu na Steamu, omrkněte porovnání grafiky

Česká hra na hrdiny Brány Skeldalu 3 sice vzniká primárně pro mobilní zařízení, tvůrci by ji však rádi vydali i na PC na Steamu a prosí komunitu o podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B23a77r18t63o98l47o75m22ě20j 92K53u34s 2365396451133

"Koupili byste si tuto hru, kdyby byla dostupná ve službě Steam?"

Ano.

Otázka je, za jakou cenu. Za stejnou jako na mobilech?

0/0
8.2.2016 21:27

P87e58p48a 37J94e11t55e56l 4644225549368

Nechápu, proč dnes dělat hru, která měla vyjít nejpozději před 15 lety.

0/−3
8.2.2016 21:21

P36a19v20e77l 69M87a69t59o43u59š30e56k 1292563653213

asi proto, že takovéto hry už dnes nevycházejí a tohle je prostě retro old school dungeon?! tak asi proto...mimochodem, kdybys hrál brány skeldalu, tohle by jsi nenapsal...srovnatelná herní extáze s dungeon masterem...

+3/0
8.2.2016 21:49

M31i60c97h85a91l 48V46e34r54n80e31r 8547696247724

S DM bych to sice nesrovnával (ale možná jen proto, že jsem vyrůstal spíš v době DM než Bran Skeldalu), ovšem je fakt, že počet dungeonů za posledních deset až 15 let by se asi dal spočítat na prstech jedné ruky. Takže každý přírůstek je dobrýR^

0/0
9.2.2016 12:31

J95i13ř87í 11N84o90v77á86k 2767521937

Dost možná právě proto, že se dnes dělají hry, které vypadají graficky líbivě, ale působí jako přes "kopírák". Možná právě proto, že tato hra aspiruje na zaplnění "díry" v současné nabídce a nabízí hru s nádechem "retro". A právě proto může fungovat. Ne u všech, ale může zaujmout podstatnou část trhu pro to, aby byla schopná se "uživit". A v případě úspěchu třeba dát vzniknout pokračování.

0/0
8.2.2016 22:04

M91a25r65e90k 52Š55e25b56e98s77t92a 2673671863727

kéž by se dneska dělal třeba takovej rock jako před třiceti lety......kéž by se dneska dělal takovej gothaj jako před třiceti lety a kéž bych byl tak mladej jako před třeceti lety....

0/0
9.2.2016 8:46

P84e33p87a 66J25e88t29e86l 4334535409548

No, kluci, já nemám nic proti dungeonům (teda až na to, že mám pocit, že jsou hlavně pro ty, co FAKT nemají co na práci, ale to není podstatné), ale nechápu to nadšení pro ten prehistorický styl. To je takový problém sehnat si licenci nějakého rozumného enginu a aspoň to trochu inovovat? Není přece nutné to tlačit do mainstreamu, ale nějakou úroveň by to mít mohlo. Já jsem začínal s grafikou před 30 lety na Atari 800 XL s milimetrovým papírem a kalkulačkou, a vracet se k tomu teď by mi připadalo fakt hodně divné (i když i takoví lidi kupodivu existujou).

0/0
9.2.2016 14:08

P31e68t63r 38G74r38e23s24l 7933136456303

Jestli to budou na Steam hodnotit cizinci bez emocí hrané hry v dětství, (rozuměj 1998, minulé století) tak to bude Rv. Tohle je pro dnešní mladé tatínky, kteří uroní slzu a vrátí se do dětství z nostalgie.

+4/0
8.2.2016 15:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.