Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brány Skeldalu 3 shánějí podporu na Steamu, omrkněte porovnání grafiky

Česká hra na hrdiny Brány Skeldalu 3 sice vzniká primárně pro mobilní zařízení, tvůrci by ji však rádi vydali i na PC na Steamu a prosí komunitu o podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B78a86r83t60o31l81o83m13ě49j 50K53u84s 2325326631133

"Koupili byste si tuto hru, kdyby byla dostupná ve službě Steam?"

Ano.

Otázka je, za jakou cenu. Za stejnou jako na mobilech?

0/0
8.2.2016 21:27

P71e70p30a 96J87e98t73e36l 4614885939438

Nechápu, proč dnes dělat hru, která měla vyjít nejpozději před 15 lety.

0/−3
8.2.2016 21:21

P38a92v63e82l 17M85a61t63o16u72š16e77k 1612103453523

asi proto, že takovéto hry už dnes nevycházejí a tohle je prostě retro old school dungeon?! tak asi proto...mimochodem, kdybys hrál brány skeldalu, tohle by jsi nenapsal...srovnatelná herní extáze s dungeon masterem...

+3/0
8.2.2016 21:49

M19i93c74h98a86l 10V50e89r55n76e33r 8147606327704

S DM bych to sice nesrovnával (ale možná jen proto, že jsem vyrůstal spíš v době DM než Bran Skeldalu), ovšem je fakt, že počet dungeonů za posledních deset až 15 let by se asi dal spočítat na prstech jedné ruky. Takže každý přírůstek je dobrýR^

0/0
9.2.2016 12:31
Foto

J36i47ř54í 20N85o66v46á97k 2707671567

Dost možná právě proto, že se dnes dělají hry, které vypadají graficky líbivě, ale působí jako přes "kopírák". Možná právě proto, že tato hra aspiruje na zaplnění "díry" v současné nabídce a nabízí hru s nádechem "retro". A právě proto může fungovat. Ne u všech, ale může zaujmout podstatnou část trhu pro to, aby byla schopná se "uživit". A v případě úspěchu třeba dát vzniknout pokračování.

0/0
8.2.2016 22:04

M39a64r91e68k 95Š52e56b64e42s85t88a 2173431863127

kéž by se dneska dělal třeba takovej rock jako před třiceti lety......kéž by se dneska dělal takovej gothaj jako před třiceti lety a kéž bych byl tak mladej jako před třeceti lety....

0/0
9.2.2016 8:46

P17e15p82a 81J11e41t45e45l 4684335519248

No, kluci, já nemám nic proti dungeonům (teda až na to, že mám pocit, že jsou hlavně pro ty, co FAKT nemají co na práci, ale to není podstatné), ale nechápu to nadšení pro ten prehistorický styl. To je takový problém sehnat si licenci nějakého rozumného enginu a aspoň to trochu inovovat? Není přece nutné to tlačit do mainstreamu, ale nějakou úroveň by to mít mohlo. Já jsem začínal s grafikou před 30 lety na Atari 800 XL s milimetrovým papírem a kalkulačkou, a vracet se k tomu teď by mi připadalo fakt hodně divné (i když i takoví lidi kupodivu existujou).

0/0
9.2.2016 14:08

P77e16t21r 32G16r52e56s44l 7583316596343

Jestli to budou na Steam hodnotit cizinci bez emocí hrané hry v dětství, (rozuměj 1998, minulé století) tak to bude Rv. Tohle je pro dnešní mladé tatínky, kteří uroní slzu a vrátí se do dětství z nostalgie.

+4/0
8.2.2016 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.