Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brány Skeldalu 3 shánějí podporu na Steamu, omrkněte porovnání grafiky

Česká hra na hrdiny Brány Skeldalu 3 sice vzniká primárně pro mobilní zařízení, tvůrci by ji však rádi vydali i na PC na Steamu a prosí komunitu o podporu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B86a29r57t64o15l48o18m66ě49j 86K35u78s 2155796911203

"Koupili byste si tuto hru, kdyby byla dostupná ve službě Steam?"

Ano.

Otázka je, za jakou cenu. Za stejnou jako na mobilech?

0/0
8.2.2016 21:27

P41e64p50a 59J78e17t94e86l 4194875869278

Nechápu, proč dnes dělat hru, která měla vyjít nejpozději před 15 lety.

0/−3
8.2.2016 21:21

P51a30v21e70l 53M94a53t27o37u30š66e70k 1332273663313

asi proto, že takovéto hry už dnes nevycházejí a tohle je prostě retro old school dungeon?! tak asi proto...mimochodem, kdybys hrál brány skeldalu, tohle by jsi nenapsal...srovnatelná herní extáze s dungeon masterem...

+3/0
8.2.2016 21:49

M66i47c55h60a66l 30V95e54r26n64e70r 8787336707554

S DM bych to sice nesrovnával (ale možná jen proto, že jsem vyrůstal spíš v době DM než Bran Skeldalu), ovšem je fakt, že počet dungeonů za posledních deset až 15 let by se asi dal spočítat na prstech jedné ruky. Takže každý přírůstek je dobrýR^

0/0
9.2.2016 12:31

J27i60ř89í 25N28o75v63á34k 2207351737

Dost možná právě proto, že se dnes dělají hry, které vypadají graficky líbivě, ale působí jako přes "kopírák". Možná právě proto, že tato hra aspiruje na zaplnění "díry" v současné nabídce a nabízí hru s nádechem "retro". A právě proto může fungovat. Ne u všech, ale může zaujmout podstatnou část trhu pro to, aby byla schopná se "uživit". A v případě úspěchu třeba dát vzniknout pokračování.

0/0
8.2.2016 22:04

M82a20r96e78k 36Š61e50b72e29s71t42a 2353601303337

kéž by se dneska dělal třeba takovej rock jako před třiceti lety......kéž by se dneska dělal takovej gothaj jako před třiceti lety a kéž bych byl tak mladej jako před třeceti lety....

0/0
9.2.2016 8:46

P66e53p88a 33J74e93t65e74l 4494205429128

No, kluci, já nemám nic proti dungeonům (teda až na to, že mám pocit, že jsou hlavně pro ty, co FAKT nemají co na práci, ale to není podstatné), ale nechápu to nadšení pro ten prehistorický styl. To je takový problém sehnat si licenci nějakého rozumného enginu a aspoň to trochu inovovat? Není přece nutné to tlačit do mainstreamu, ale nějakou úroveň by to mít mohlo. Já jsem začínal s grafikou před 30 lety na Atari 800 XL s milimetrovým papírem a kalkulačkou, a vracet se k tomu teď by mi připadalo fakt hodně divné (i když i takoví lidi kupodivu existujou).

0/0
9.2.2016 14:08

P47e54t12r 23G45r35e91s46l 7853566466383

Jestli to budou na Steam hodnotit cizinci bez emocí hrané hry v dětství, (rozuměj 1998, minulé století) tak to bude Rv. Tohle je pro dnešní mladé tatínky, kteří uroní slzu a vrátí se do dětství z nostalgie.

+4/0
8.2.2016 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.