Diskuze
Scénáristka Tomb Raideru vysvětluje, proč hry často mají bídný příběh
Děkujeme za pochopení.
P60a53v45e90l 55T30o58m47á28š40e67k
Ano je to bohuzel trend posledni doby. Marketing rika - musi to vypadat super graficky, protoze potom to plno lidi koupi. Preci jenom je stale mnohem vice lidi, kteri kupuji dle obalky a potom az resi obsah. Ono take neco nakreslit je jednodussi, nez vymyslet silny pribeh, nebo popripade nejakou super zabavnou mechaniku hry. Cim slozitejsi mechanika hry treba u strategii, tak tim se zeslozituje testovani a hra je mnohem vice nachylna na ruzne logicke nedokonalosti a tak podobne. V dnesni dobe vam da velka herni spolecnost termin a do toho se proste musite vejit jako vyvojar. Klasicky pripad posledni doby je XCOM 2. Clovek by rekl, ze bude v necem alespon trochu prevratny. Respektive ze daji neco hodne noveho do te casti hry ve ktere travite nejvic casu - mise. Bohuzel v te casti se nic nezmenilo. Jen trochu pozmenili pohyb po mape a horkou jehlou usili pribeh a nechali marketing, aby poradnou kampani vy-hypoval lidi a mame tu dalsi obsahove plytkou dojnou kravu pro nase kreditky.
P37e40t80r 81Z23á63l37e80s59n44ý
Problém vidím v tom, že se vůbec píše příběh, předem to znamená, že pokud má hráč skutečně nějakou volbu, je to ve formě omezeného větvení. Každé větvení znamená exponenciální nárůst možností a s tím zdvojnásobení počtu scénáristů nepomůže. Je potřeba se snažit mít spíše návrháře příběhu místo scénáristů, aby se příběh mohl dynamicky rozvíjet v návaznosti na akce hráče.
Také mě překvapilo, když řekla, že na základě zpětné vazby z jedničky šli zpětně upravovat už zpracovaný děj dvojky a zabíjet postavy, což mě dost překvapilo, když o pár řádků výše tak kritizovala záplatování.
V13l80a75d79i89m12í77r 76K19r35i38s18t47e39n
Dobrý den ty dva odstavce mi nějak nedávají smysl se zbytkem článku . Pratchettová tvrdí, že se na děj ve hrách kdysi kašlalo a teď se to změnilo? Nějak jsem to z toho nepochopil.
V49l79a90d46i10m14í27r 91K47r66i89s69t42e44n
“When I started out, yeah, there were narrative games, but so much has changed over the last decade and a half,” she told me in an interview at the 2016 DICE Summit in Las Vegas, where she’s giving a talk. “There’s so much more focus on narrative from publishers and developers, from the press, from players themselves. Everyone’s got a game that they really love for the story, which wasn’t really the case when I first started out.”-
Šlechtí vás ovšem , že jste dal zdroj, až si to opravíte, tak můj příspěvek klidně smažte, pokud je to ve vaší moci.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...