Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Epic Games vysvětlují, proč se rozhodli vytvořit vlastní variaci DOTY

Akce Paragon by měla přemostit propastné rozdíly mezi filmovým videem ke hrám a skutečnou podobou. Tvůrci z Epic Games si uvědomují, že cílem propagačních animací je zachytit především pocit z titulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O28n49d63r88a 19V26l24k 9274186110979

Jelikož přes půl roku si hraju v Unreal Engine 4, tak jsem na tuhle hříčku moc zvědav a fandím jim :)))

0/0
23.2.2016 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.