Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrh bojového systému pro Kingdom Come byl plný obtížných rozhodnutí

Ačkoliv se český projekt Kingdom Come: Deliverance pokouší o nejrealističtější zpracování šermu ve hrách, musí stále vyvažovat mezi věrným zachycením skutečnosti a zábavností. A nové video naznačuje, kolik úsilí autoři věnují vytváření bojového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P11e73t45r 51K85l66e24i17n 4740750768425

Na tu hru sem opravdu zvědavej. Grafika a příběh neni všechno. Třeba zaklívač trojika je totálně spackaná hra v kombat systému. Po asi 20 hodinách sem přestal. Strašný, hrozný, děsný ovladání. Musel sem použít všechny nejnegativnější emoce, strachu, hrůzy a děsu. V boji se neskáče, ale válej se kotouly na mezerník. Když chcete v boji vyskočit někam na terén, nebo uskočit ze zajetí předmětů jako bedny, máte smůlu. Přitom kotoul se nejhratelnějš řeší dvojklikem na směrovku kam se chci odkutálet. Systém parry, dodge, jump se vůbec nepovedl. Vpodstatě zaklínače 3 dehonestoval na odpad.

Snad v kingdomu neudělají SYSTÉMOVOU chybu(Y) na ovládání pohybů.

+1/−4
3.3.2016 17:42

P62a69v38e91l 76K85a86f29k48a 8814263191635

No a vidíte, mně se naopak bojový systém v W3 líbil moc a většině soubojů hlavně třebas s různými bestiemi dodal ten správný říz. ;-)

+1/−1
4.3.2016 10:39

P19e84t55r 50K75l13e71i48n 4930610468245

Pak ste dost omezenej. Když bojujete, mate úkol, potřebujete něco dělat na vyvýšeném místě a nemůžete tam vyskočit? Musíte obíhat, při boji? Na jakou ste to hrál obtížnost? Ale jak říkám, ste omezenec, jen klikátor. Nezajímá vás na kterou obludu vás to čáržne atd.........

0/−4
4.3.2016 10:47

P20a98v87e50l 60P40o98s14p36í66š37i63l 3951964543955

jak videt z tvyho prispevku, tak jedinej omezenej jsi ty. a s hrou to nema nic spolecnyho.

+1/0
7.3.2016 10:31

M35a67r91e20k 36Z65a39h26r47a14d13i36l 6824799255551

To video v článku je super, vše je o kompromisech - to by si měli uvědomit ti rejpači, kterým se boje v Kongdom Come budou zdát nerealistický, nebo naopak moc nearkádový...

0/0
3.3.2016 8:27

M27i92c88h45a35l 87V49e77r89n51e36r 8557886587954

Ve videu zmiňují, že při souboji dvou lidí v plátovém brnění se meč držel jinak, aby ho mohl rytíř soupeři vrazit do mezery mezi kusy zbroje. Tady je ukázka dvou historických šermířů, kteří to předvádějí: https://www.youtube.com/watch?v=u1Z8KyV4yA8. Ve videích z Kingdom Come jsem ale tohle držení zatím neviděl, takže to bude asi jedna z těch obětí zjednodušení soubojů v zájmu hratelnosti.

+3/0
2.3.2016 16:50

G79a76b13r56i82e35l 80H83o93r60t82e47n 9331569283874

Zajímavé, díky.R^

0/0
2.3.2016 17:57

T80o49n44í73k 60K70u65t56t57m77a49n83n 6803768802

Myslím, že se half-swording objevil v jednom z trailerů. O tom, jestli bude ve hře, to nevypovídá, jenom to spíš ukazuje, že to berou ve Warhorse fakticky vážně a vůbec bych se nezlobil, kdyby zrovna tohle byl třeba jeden z perků. ;-)

+2/0
2.3.2016 22:10

P29a67v36e98l 79R10i54e43d70e33l 4410153977118

...netušil jsem, že se half-sword dá použít v tolika případech. Díky moc za odkaz...

Mimochodem...zítra, t.j. 3.3. jde do světa BETA KC:D. Ale tohle už asi víte, diskutéři...

Dobrou všem.

ostravak :)

0/0
2.3.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.