Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrh bojového systému pro Kingdom Come byl plný obtížných rozhodnutí

Ačkoliv se český projekt Kingdom Come: Deliverance pokouší o nejrealističtější zpracování šermu ve hrách, musí stále vyvažovat mezi věrným zachycením skutečnosti a zábavností. A nové video naznačuje, kolik úsilí autoři věnují vytváření bojového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e86t96r 51K43l94e10i59n 4870700378425

Na tu hru sem opravdu zvědavej. Grafika a příběh neni všechno. Třeba zaklívač trojika je totálně spackaná hra v kombat systému. Po asi 20 hodinách sem přestal. Strašný, hrozný, děsný ovladání. Musel sem použít všechny nejnegativnější emoce, strachu, hrůzy a děsu. V boji se neskáče, ale válej se kotouly na mezerník. Když chcete v boji vyskočit někam na terén, nebo uskočit ze zajetí předmětů jako bedny, máte smůlu. Přitom kotoul se nejhratelnějš řeší dvojklikem na směrovku kam se chci odkutálet. Systém parry, dodge, jump se vůbec nepovedl. Vpodstatě zaklínače 3 dehonestoval na odpad.

Snad v kingdomu neudělají SYSTÉMOVOU chybu(Y) na ovládání pohybů.

+1/−4
3.3.2016 17:42

P54a13v67e83l 94K56a18f76k26a 8284373911725

No a vidíte, mně se naopak bojový systém v W3 líbil moc a většině soubojů hlavně třebas s různými bestiemi dodal ten správný říz. ;-)

+1/−1
4.3.2016 10:39

P66e85t13r 28K13l22e68i18n 4950180838145

Pak ste dost omezenej. Když bojujete, mate úkol, potřebujete něco dělat na vyvýšeném místě a nemůžete tam vyskočit? Musíte obíhat, při boji? Na jakou ste to hrál obtížnost? Ale jak říkám, ste omezenec, jen klikátor. Nezajímá vás na kterou obludu vás to čáržne atd.........

0/−4
4.3.2016 10:47

P34a96v10e37l 54P40o52s92p92í15š81i97l 3611274323815

jak videt z tvyho prispevku, tak jedinej omezenej jsi ty. a s hrou to nema nic spolecnyho.

+1/0
7.3.2016 10:31

M47a29r40e29k 21Z48a24h91r87a89d79i73l 6284579505771

To video v článku je super, vše je o kompromisech - to by si měli uvědomit ti rejpači, kterým se boje v Kongdom Come budou zdát nerealistický, nebo naopak moc nearkádový...

0/0
3.3.2016 8:27

M70i82c67h11a77l 33V32e34r32n19e74r 8157686807464

Ve videu zmiňují, že při souboji dvou lidí v plátovém brnění se meč držel jinak, aby ho mohl rytíř soupeři vrazit do mezery mezi kusy zbroje. Tady je ukázka dvou historických šermířů, kteří to předvádějí: https://www.youtube.com/watch?v=u1Z8KyV4yA8. Ve videích z Kingdom Come jsem ale tohle držení zatím neviděl, takže to bude asi jedna z těch obětí zjednodušení soubojů v zájmu hratelnosti.

+3/0
2.3.2016 16:50

G64a91b38r87i84e69l 69H21o45r16t30e62n 9361829123244

Zajímavé, díky.R^

0/0
2.3.2016 17:57

T32o31n24í96k 83K92u98t56t25m20a65n24n 6513678772

Myslím, že se half-swording objevil v jednom z trailerů. O tom, jestli bude ve hře, to nevypovídá, jenom to spíš ukazuje, že to berou ve Warhorse fakticky vážně a vůbec bych se nezlobil, kdyby zrovna tohle byl třeba jeden z perků. ;-)

+2/0
2.3.2016 22:10

P36a94v61e90l 88R57i87e38d41e63l 4620143737948

...netušil jsem, že se half-sword dá použít v tolika případech. Díky moc za odkaz...

Mimochodem...zítra, t.j. 3.3. jde do světa BETA KC:D. Ale tohle už asi víte, diskutéři...

Dobrou všem.

ostravak :)

0/0
2.3.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.