Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrh bojového systému pro Kingdom Come byl plný obtížných rozhodnutí

Ačkoliv se český projekt Kingdom Come: Deliverance pokouší o nejrealističtější zpracování šermu ve hrách, musí stále vyvažovat mezi věrným zachycením skutečnosti a zábavností. A nové video naznačuje, kolik úsilí autoři věnují vytváření bojového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P32e72t17r 98K68l90e30i90n 4700210788595

Na tu hru sem opravdu zvědavej. Grafika a příběh neni všechno. Třeba zaklívač trojika je totálně spackaná hra v kombat systému. Po asi 20 hodinách sem přestal. Strašný, hrozný, děsný ovladání. Musel sem použít všechny nejnegativnější emoce, strachu, hrůzy a děsu. V boji se neskáče, ale válej se kotouly na mezerník. Když chcete v boji vyskočit někam na terén, nebo uskočit ze zajetí předmětů jako bedny, máte smůlu. Přitom kotoul se nejhratelnějš řeší dvojklikem na směrovku kam se chci odkutálet. Systém parry, dodge, jump se vůbec nepovedl. Vpodstatě zaklínače 3 dehonestoval na odpad.

Snad v kingdomu neudělají SYSTÉMOVOU chybu(Y) na ovládání pohybů.

+1/−4
3.3.2016 17:42

P92a82v37e16l 58K72a78f90k56a 8234693121405

No a vidíte, mně se naopak bojový systém v W3 líbil moc a většině soubojů hlavně třebas s různými bestiemi dodal ten správný říz. ;-)

+1/−1
4.3.2016 10:39
Foto

P20e56t61r 45K73l77e91i89n 4830320478385

Pak ste dost omezenej. Když bojujete, mate úkol, potřebujete něco dělat na vyvýšeném místě a nemůžete tam vyskočit? Musíte obíhat, při boji? Na jakou ste to hrál obtížnost? Ale jak říkám, ste omezenec, jen klikátor. Nezajímá vás na kterou obludu vás to čáržne atd.........

0/−4
4.3.2016 10:47

P94a58v15e20l 54P78o16s46p53í82š89i50l 3411774673645

jak videt z tvyho prispevku, tak jedinej omezenej jsi ty. a s hrou to nema nic spolecnyho.

+1/0
7.3.2016 10:31

M28a61r19e13k 15Z67a58h44r67a55d95i42l 6854699195591

To video v článku je super, vše je o kompromisech - to by si měli uvědomit ti rejpači, kterým se boje v Kongdom Come budou zdát nerealistický, nebo naopak moc nearkádový...

0/0
3.3.2016 8:27

M88i77c63h24a72l 79V11e44r62n64e86r 8367656217144

Ve videu zmiňují, že při souboji dvou lidí v plátovém brnění se meč držel jinak, aby ho mohl rytíř soupeři vrazit do mezery mezi kusy zbroje. Tady je ukázka dvou historických šermířů, kteří to předvádějí: https://www.youtube.com/watch?v=u1Z8KyV4yA8. Ve videích z Kingdom Come jsem ale tohle držení zatím neviděl, takže to bude asi jedna z těch obětí zjednodušení soubojů v zájmu hratelnosti.

+3/0
2.3.2016 16:50

G94a20b37r70i31e23l 44H32o36r10t70e52n 9981819733604

Zajímavé, díky.R^

0/0
2.3.2016 17:57

T82o72n39í61k 63K24u53t91t47m59a74n49n 6493798312

Myslím, že se half-swording objevil v jednom z trailerů. O tom, jestli bude ve hře, to nevypovídá, jenom to spíš ukazuje, že to berou ve Warhorse fakticky vážně a vůbec bych se nezlobil, kdyby zrovna tohle byl třeba jeden z perků. ;-)

+2/0
2.3.2016 22:10

P77a56v51e11l 32R58i97e86d46e54l 4540363237118

...netušil jsem, že se half-sword dá použít v tolika případech. Díky moc za odkaz...

Mimochodem...zítra, t.j. 3.3. jde do světa BETA KC:D. Ale tohle už asi víte, diskutéři...

Dobrou všem.

ostravak :)

0/0
2.3.2016 22:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.