Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrh bojového systému pro Kingdom Come byl plný obtížných rozhodnutí

Ačkoliv se český projekt Kingdom Come: Deliverance pokouší o nejrealističtější zpracování šermu ve hrách, musí stále vyvažovat mezi věrným zachycením skutečnosti a zábavností. A nové video naznačuje, kolik úsilí autoři věnují vytváření bojového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e41t84r 52K12l91e71i82n 4610910458745

Na tu hru sem opravdu zvědavej. Grafika a příběh neni všechno. Třeba zaklívač trojika je totálně spackaná hra v kombat systému. Po asi 20 hodinách sem přestal. Strašný, hrozný, děsný ovladání. Musel sem použít všechny nejnegativnější emoce, strachu, hrůzy a děsu. V boji se neskáče, ale válej se kotouly na mezerník. Když chcete v boji vyskočit někam na terén, nebo uskočit ze zajetí předmětů jako bedny, máte smůlu. Přitom kotoul se nejhratelnějš řeší dvojklikem na směrovku kam se chci odkutálet. Systém parry, dodge, jump se vůbec nepovedl. Vpodstatě zaklínače 3 dehonestoval na odpad.

Snad v kingdomu neudělají SYSTÉMOVOU chybu(Y) na ovládání pohybů.

+1/−4
3.3.2016 17:42

P49a61v37e13l 22K86a28f49k68a 8384513941345

No a vidíte, mně se naopak bojový systém v W3 líbil moc a většině soubojů hlavně třebas s různými bestiemi dodal ten správný říz. ;-)

+1/−1
4.3.2016 10:39

P94e34t85r 29K83l75e13i87n 4150710668935

Pak ste dost omezenej. Když bojujete, mate úkol, potřebujete něco dělat na vyvýšeném místě a nemůžete tam vyskočit? Musíte obíhat, při boji? Na jakou ste to hrál obtížnost? Ale jak říkám, ste omezenec, jen klikátor. Nezajímá vás na kterou obludu vás to čáržne atd.........

0/−4
4.3.2016 10:47

P44a18v43e71l 33P98o41s49p52í84š90i75l 3431694653875

jak videt z tvyho prispevku, tak jedinej omezenej jsi ty. a s hrou to nema nic spolecnyho.

+1/0
7.3.2016 10:31

M97a39r62e88k 88Z27a17h67r85a63d77i25l 6414869435891

To video v článku je super, vše je o kompromisech - to by si měli uvědomit ti rejpači, kterým se boje v Kongdom Come budou zdát nerealistický, nebo naopak moc nearkádový...

0/0
3.3.2016 8:27

M69i19c77h77a83l 77V44e39r20n55e81r 8207436207844

Ve videu zmiňují, že při souboji dvou lidí v plátovém brnění se meč držel jinak, aby ho mohl rytíř soupeři vrazit do mezery mezi kusy zbroje. Tady je ukázka dvou historických šermířů, kteří to předvádějí: https://www.youtube.com/watch?v=u1Z8KyV4yA8. Ve videích z Kingdom Come jsem ale tohle držení zatím neviděl, takže to bude asi jedna z těch obětí zjednodušení soubojů v zájmu hratelnosti.

+3/0
2.3.2016 16:50

G23a19b25r88i75e18l 77H14o26r11t75e85n 9691319263184

Zajímavé, díky.R^

0/0
2.3.2016 17:57

T65o50n10í15k 34K91u87t13t30m93a33n78n 6433458952

Myslím, že se half-swording objevil v jednom z trailerů. O tom, jestli bude ve hře, to nevypovídá, jenom to spíš ukazuje, že to berou ve Warhorse fakticky vážně a vůbec bych se nezlobil, kdyby zrovna tohle byl třeba jeden z perků. ;-)

+2/0
2.3.2016 22:10

P34a74v77e63l 15R25i97e67d80e91l 4140613767188

...netušil jsem, že se half-sword dá použít v tolika případech. Díky moc za odkaz...

Mimochodem...zítra, t.j. 3.3. jde do světa BETA KC:D. Ale tohle už asi víte, diskutéři...

Dobrou všem.

ostravak :)

0/0
2.3.2016 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.