- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já vám nevím, ale nemůžete svalovat vinu jen na výrobce technologie. Otázkou také zní: Jak se s problematikou poperou vývojáři her? Sleduji na youtube a twitch kanál Stresslevelzero, kde vyvíjí hru Hover Junkers a lze se tam něco dozvědět o tom, jaké jsou s VR problémy, jak funguje, co se musí řešit, kolik místa je potřeba etc. Pohybový senzor je pěkný, ale musí se prostě počítat s omezením a tomu se přizpůsobit samotná hra. Je jasné, že hra typu CoD nebo nový Fallout nemohou mít tuto volnost pohybu zajištěnou, pokud tedy používáte dodané ovladače. Takže vývoj her na VR se bude muset upínat trochu jiným směrem, než jsou klasické hry.
Tady je odkaz ukázky na zmíněný Hover Junkers: https://www.youtube.com/watch?v=c77a1sOFWcQ
Případně zde je další video, aby jste si udělali představu o potřebě prostoru v reálném čase.
To nejdůležitější jsem se nedozvěděl..... zvracel recenzent?
Už chápu, proč si otec před dvaceti lety postavil obývák 5x8 metrů. Jednou se bude hodit.
Zkoušel jsem s tím porno a fakt dost dobré.
takze podle clanku OR jste nezkouseli.. aha..
Celá VR mí příjde velká hova.ina. Já když hraju na PC tak nechci být totálně odříznutý od světa a sedět s brýlemi které mě izolují od reality. Nikdy bych si něco takového nepořídil.
Tak to mají výrobci hodně špatné, do technologie potom nemá cenu investovat, když si to nekoupíte
koukal jsme shodou okolností včera na tohle video a byl z toho docela nadšenej
sakra, šotek - https://www.youtube.com/watch?v=iWproPHhHd0
tvl jak nekdo muze napsat recenzi po 10minutach pouzivani
Když já prostě nedokážu uvěřit tomu, že výrobní náklady tohohle kusu plastu činí 19'000Kč. Upřímně, hodně bych se divil i pěti tisícům. Vsadím se, že příští rok uvidíme čínské kopie tak za dva tisíce.
To jako myslíte, že většinu nákladů tvoří plast ?
Vysoka pro Cecha, standartni pro zbytek Zapadni Evropy :)