Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Grim Dawn je skutečný následovník Diabla

Zjednodušení mechanismů, zpřístupnění širšímu publiku. Také vás tato oznámení spíše naštvou, než potěší? Připadáte si, že si z vás Blizzard vystřelil s Diablem 3? Milujete tabulky všeho druhu, přemýšlení a vývoj postavy, který opravdu ovlivňujete? Potom vás bude Grim Dawn hodně bavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e22t64r 44S11v56o34b96o72d27a 4687135418743

Grim Dawn je prostě pecka. Koho baví "diablovky", ten tuhle hru musí mít! Vtáhne vás to od prvního momentu, kdy se ve hře objevíte. Žádné velké kecykolem v základní vesnici a už se ocitáte v prvních šarvátkách se zombíky. Nic proti POE nebo Titans Q, ale něco mi v těchhle hrách chybělo/přebývalo - ať už to byla grafika nebo nezajímavé lokace nebo něco jiného... Ale Grim Dawn je skutečný a opravdový následnovník Diabla 2 - svou atmosférou, stylem hry, dynamikou akce (což je možná to největší plus, je to vymazlená řežba, radost zabíjet ;-D ), krásnou grafikou. Snad jen hudba nedosahuje epičnosti D2, ale to je detail - komu se nelíbí, může vypnout a vybrat si ze svého seznamu MP3 co ucho žádá. Přiznám se - jsem kovaný starý warezák, který do her moc peněz neinvestuje... no dobře, vůbec neinvestuje nic... ale u GRIM DAWN jsem dlouho neváhal... sedm stovek za tuhle parádu? Dobře utracené peníze R^ Už se těším na patche a DLCčka! :-)

0/0
1.4.2016 10:02

M57i85l75o19s36l49a26v 93K97a48n60k22a 6407213710931

Jsem na 35 levelu Grim Dawn a definitivně mě votrávilo to přebírání odpadu kterýmu se říká loot. Od časů prvního Diabla kdy se hráč těšil na každej předmět kterej našel, doména Diablo her zdegenerovala (s tím otravným designérským idiotismem začal Diablo 2). Rezignovala totiž na pravidlo že hráč má mít kontinuální hlad na ten vercajk kterej je OBČAS k nalezení/sebrání. Namísto udržování hráče při "hladu" a následné satisfuckci, že konečně zase něco zajímavýho našel, je chudák pařan nepřetržitě pohřbíván tunami harampádí, které již není motivujícím osvěžením hry ale ubíjejícím trenažérem přebírače/třídiče smetí. A takový samofrustrační trenažéry přebíračů a třídičů smetí valnou část pařanstva votrávěj tak, že to prostě hrát a hlavně platit nebudou. Když totiž 300 krát za hodinu budu řešit dilema jestli jsou statistiky toho onoho krámu lepší než statistiky jinýho krámu tak už tonení zábavná hra ale sadomaso vopruz, kterej akorát tak s chutí spláchnu do hajzlu.

+2/−1
25.3.2016 22:02

M38a19r35e93k 46Š91e87b38e32s45t56a 2263701953527

Hra je těžká, nepřístupná a nekompromisní...někteří hráči nenajdou ani po 35.ti hodinách tlačítko třízení lootu :D Osobně bych tohle dal do plus, ale zjevně je to i mínus - Loot je v GD velmi specifický a ano, asi je nejtěžší ze všech arpg na trhu, on loot v Zaklínačovi 3 je taky složitý než příjdete na to že je většina nanic :D

+2/0
28.3.2016 20:37

M65i17l67o75s37l43a90v 39K77a63n95k24a 6257823870261

Hra mi zatím nijak těžká nepřijde. Tlačítko řízení lootu znám ale ignoruji ho, jde totiž o ten princip, že méně je někdy více..

0/−2
29.3.2016 10:56

D23a34v77i87d 59S76ý47k37o64r97a 7474861901927

Grim Dawn třeba zkusím, ale mě D3 vyhovuje. S každou novou sezónou vyzkouším změny. A i když po každém patchi bývá nějaká item konfigurace nejefektivnější, tak mě to baví hrát i s jinýma buildama, pro které mi napadají předměty. (specializace na Rend, Ancient Hammer,...)

Nechápu brekot nad D2, kde, co si jednou naklikám nebylo možné změnit (bez externí appky), hra i na players 8 byla s lehce nadprůměrnou výbavou jednoduchá - nehratelná. A i když mě hra stovky hodin bavila, D3 považuju díky možnosti měnit skilly, riftům, kanais cube,... za lepší hru.

Velkou část vychvalovaných věcí u Grim Dawnu očekávám u RPG hry hrané z třetího pohledu, ale u ARPG se nechám ještě překvapit, jak to bude fungovat.

0/−2
24.3.2016 8:15

J10i32ř11í 94D94a15n71k44o 6446605474794

Na základě této recenze jsem hru koupil a po 4ch dnech hraní nelituji ani trochu - 9/10 zaslouženě. O early access, betě a vývoji této hry jsem nic nevěděl. Žádný návody nestudoval, prostě zapl a hrál, občas šel spát a jíst o hodinu či dvě později, než bylo v plánu...

Mám pár tisíc hodin nahráno v Diablu 3, nějaký tisíc v předchozím D2LoD 1.11+ a další tisíc v Path of Exile, zkoušel jsem z nudy během čekání na D3 i Torchlight a Grim Dawn mě zatím ze všech chytil nejvíce. Je to prostě kombinace toho nejlepšího ze všech možných aRPG.

Hra je ideálně dělaná na solo kampaň hraní, takže dokonale trefuje mezeru v trhu. Na multiplayer a laddery nemám náladu a čas. Nic nenutí hráče hrnout se dopředu, protože tam není "endgame", kde všechno před endgame postrádá smysl. Naopak, hráč je odměňován za metodický postup a pečlivé prozkoumávání mapy.

Nejsou tam slepé konce - prostě každá odbočka z cesty skrývá něco zajímavého a hlavně je hra tak těžká, že když valíte dopředu, tak si nabijete hubu. Ale je těžká férově - žádný stupidy z Path of Exile, kde zjistíte po 3ch dnech hraní, že máte úplně naprd postavu. V Grim Dawn je jasný, jak zvýšit damage a jak zvýšit odolnost a nemusíte studovat návody z netu, hra vám dá dost informací se v tom šťourat úspěšně na vlastní pěst.

Každopádně pro mě Diablo 3 killer. Hrát další sezónu kvůli 10ti levelům GR navíc... nic novýho pod sluncem.

+3/0
20.3.2016 13:59

M56a39r50e76k 71Š54e43b28e43s91t92a 2173921873697

Sem rád že tahle recenze naladila někoho aby si to koupil a zcela jasně vím že neprohloupil......mám taky v D3 nahráno přes 1K hodin, každá nová sezona mě vydrží dva dny než všechno zdolám a mrzí mě kam se ta hra posunuje (a to hraju HC protože soft je výsměch).....sem jeden z těch lidí kteří měli rádi vanilla D3 kde opravdu torment byl torment.....tohle umělé posouvání "obtížnosti" nepovažuji za žádné umění...přidat několik procent do těch pár statistických údajů vě hře opravdu není žádný kumšt!

0/0
20.3.2016 16:56

R40o20s39t94i14s47l84a63v 72M22a30j86e82r 2533782889268

Opravdu vydrží sezóna na dva dny a pak už nic? A kde se vzalo těch "přes 1k hodin"? :)))

0/0
22.3.2016 12:22

M50a78r29e17k 85Š87e35b91e52s71t59a 2183391933117

ano, trvalo mě to dva nebo tři dny než sem získal ten hlavní bonus za progress...tj. další místo v truhle...nejvíc sem D3 hrál hned ze startu..teď tam nakouknu na sezonu, splním ty úkoly, dostanu rámečky, pety a další blbosti a hotovo....

0/0
22.3.2016 13:06

R17o44m41a33n 14Š64i43m41ů71n75e77k 4649508661

A to vite, ze to ma i cestinu ? ;-D

0/0
22.3.2016 16:20

P60e73t64r 12S76v66o24b67o62d54a 4327135138603

Taky mne tahle recenze navnadila na koupi hry (samozřejmě, po otestování "neoficiální verze" ;-D). Nelituju ani kačky, D3 není hodno být následovníkem odkazu Diabla 2, ani POE, ani Titans Q. Grim Dawn ano. Konečně... R^

0/0
1.4.2016 10:05

J74a34n 55H43r28u28š79k47a 6223549843603

GD je temný, vošklivý, atmosférický a doporučuji všem pařanům, které uchvátilo Diablo 1 a 2.

+2/0
17.3.2016 9:28

J17a46k57u40b 17Š33k83o34d91a 9976947152617

D3 je bez RoSe téměř nehratelné, s RoSem je to lepší, ale furt dost plochý. Nejvíc mě chybí, rozdělování získaných skill pointů, hra přece ví nejlíp jak mi to při novým levelu půjde nejlíp do karet. A dovednosti, který si člověk nastaví jak chce.. Hraju jen HC...

Budu ovšem předpokládat, že Grim Dawn na PS4 nerozjedu

0/0
17.3.2016 9:12

L36u86k48á81š 86V10l11k 2611819664466

Špičková gamesa. Typická závislácká hra. Na jeden zátah do levelu 16 a bylo 5 ráno (asi od 20.00)... Podporuje i 21:9 monitory, takže rozsah obrazu obrovský, a dobře využitý pro střelecké zbraně. Možnost jednoho svého "teleportu" odkudkoliv (i z jeskyní či sklepení) je k nezaplacení pokud člověk sbírá a prodává na co najde.

+1/0
16.3.2016 23:24

T30o44m45á32š 86K23o61z19l26í25k 4592761201318

Tím nechci nic špatného říkat o Grim Dawn, také se mi to docela pozdává ze shlédnutých materiálů, možná časem vyzkouším :). Jen jsem chtěl reagovat na to, že v D3 není nic co by bylo výzvou.

+2/−1
16.3.2016 20:51

T77o67m76á39š 49K80o90z41l41í64k 4352541831978

Ty stesky co tu proudí o D3 už nějaký pátek nejsou pravda :). Neb kdo dá Greater Rift (GR) rank 80+ ... málokdo, jako MP levely u starého Diabla 2. Co se týče gemblení předmětů, v podstatě to tam už také je, přes Kanais Cube, a žere to strašná kvanta surovin, než člověk vygemblí průměrný item. Hraju s přestávkami D3 jak na PC tak na PS4 od vydání a stejně jsem se dál jak na Torment 9 nedostal, pro porovnání co je GR 80, GR 45-50 jsou označeny jako Torment 10. Sic přidali zase možnost posílení itemů pomocí nějakého enchantu, kdy je pak schůdnější dát vysoké ranky riftů, ale na ten je problém odsáhnout. Každý enchant sežere jeden unique socket gem vylevelovaný na asi rank 40, což zas není jen tak, na to musí postava zvládnout podstatně víc než T10 rifty, aby vyexpila gem na rank 40. A ten ench je možné udělat 2x na každý item, takže to sežere hromadu vyexpených gemů. Ale pak to přidá snad kolem 400 main attributu nakaždý item. (ty čísla, jakej rank gemu jepogtřeba a kolik dává jeden item main attributu když je 2x posílenej to si nejsem jistej, jen jsem nastřelil odhad, kdyby to nebylo úplně přesné)

+6/−1
16.3.2016 20:48

R34o79s20t19i71s86l61a47v 78M45a84j88e45r 2763202379598

Spousta lidí co si tu právě stýská, tak třeba D3 hrála jen z nějakého free passu a nebo vůbec a viděl jen gameplay. Na D3 nadávalo spousta hráčů D2, protože nejde cracknout a hrát jen tak, ale člověk fakt musí koupit.

Tedy spousta lidí neví jak funguje GRka, jak fungují leg. gemy, že tam je Kanai Cube, set dungeony apod.

+6/−3
17.3.2016 9:27

D49a10v81i83d 23S88ý16k80o63r53a 7904541571357

Dovolím si lehce nesouhlasit, hraju teď season barbara - nyní na úrovní GR na 41 levelu, (40lvl odpovídá T9) a legendary gems mám na ranku 42. U 41 lvl GR je 30% šance na povýšení legendary gemu z ranku 41 na vyšší úroveň. U gemu ranku 42 je to 15 procent.

Enchant itemu je omezený legendary gem rankem - zbraň rank 30 a výš, šperky rank 40 a zbroj rank 50. Za každý takto přidaný rank je +5 primary atribut. Takže pokud do zbraně vložím rank 40 legendary gem - u zbraně se připočítá +200 k síle (40 x 5).

0/0
24.3.2016 8:07

J63a42k27u34b 95S10v21o73b21o65d40a 1882407541605

A jeste jedna vec D3 je hra pro lidi co se radi nechaji vezt za rucicky nemuzete prakticky nic pokazit celkova uroven je velmi lehka az trivialni(i na hc) a vse je tak vymysleno aby tu hru mohl hrat kdokoli. GRIM DAWN je hra kde musite uvazovat(nacoz dnesni generace tenageru neni zvykla) a kolikrat se mi stane ze se zaseknu hodku i vic pri theorycraftingu takze za me GD 9.9/10 .

+4/−3
16.3.2016 20:16

J44a24k31u13b 14S85v53o11b24o20d90a 1132387181435

Sam jsem stravil na D3 temer 3000hodin vetsinu z toho na hardcore ale musim rict ze mi v Blizzardu prijdou jak natvrdli maji obrovsky tym i finance a presto jim kazda malickost trva vecnost! D3 je ve fazi ze kazdou sezonu predelaji drobne skilly a posili jiny skill nez sezonu predeslou zkratka nuda a furt to same. GRIM DAWN je proste naprosty klenot a nejlepsi ARPG soucasnosti!!!!

+3/−4
16.3.2016 20:10

G70a91b30r19i31e55l 28H51o23r37t47e74n 9871259533334

Doplnil bych jeden jediný nedostatek, který mi vadí kontinuálně a celkem dost - pokud hrajete ranged postavu, tak až příliš často střílíte do neviditelné zdi. Typicky třeba na nepřítele za táborákem, který ale takto omezen není. Dá se na to zvyknout, nicméně to chce cvik a je to podle mě zbytečné omezení. Za mě po prvním dohrání 9/10.

+3/0
16.3.2016 13:20

M57a61r30e28k 38Z68a51h52r49a20d40i12l 6234159955821

To se, předpokládám, spraví nějakým updatem...

0/0
17.3.2016 8:40

P65e77t94r 47J67á30n33s14k26ý 3711178744658

ten TQ je tam hodně vidět :/

+2/−1
16.3.2016 11:00

M20i64c85h70a85l 43S50v18o89b14o11d50a 3774686206255

Co přesně je na tom špatně když je to jedno z nejlepších ARPG ?

+4/0
16.3.2016 12:43

P25e37t18r 40J64á19n20s30k15ý 3641368384258

titulek v tomhle případě

+1/0
16.3.2016 13:00

M12i65c61h75a85l 39S54v53o40b36o70d55a 3744746736925

ok to beru :)

0/0
16.3.2016 14:19

V95l89a60d22i88m10í43r 98K44r11i10s54t65e64n 7306162225918

Nic proti, Titan quest byl skvělý, navíc někdo má rád holky, jiný zase vdolky, ale pro mne osobně první velkou devalvaci dropů přinesl právě Titan quest. Kdy snad z každé příšery něco vypadlo a inventář jste měl zaplácán šedivými dropy. Věc předtím nevídanou.

+2/−1
16.3.2016 10:00

M86a47r49e74k 90Z39a65h70r83a10d46i84l 6894439455361

Ano, ale šlo přes jednu klávesu tyto vyfiltrovat a objevovaly se vám jen ty lepší. Je nesmysl brát všechno... Navíc najít dobrý set nebylo vůbec snadné...

+4/0
16.3.2016 11:17

V19l74a74d26i35m12í31r 62K41r84i38s98t87e75n 7166642435818

To nepopírám,, opravdu to tak bylo, a navíc to bylo řekněme realističtější. prostě pro mne psychologicky to byl trošku šok a devalvace, když jsem byl předtím z Diabla zvyklý, že když náhodou něco z příšery vypadlo, mělo to nějaký ten užitek, my šetřílkové jsme měli prostě inventář plný šedivých nesmyslů. .

0/0
16.3.2016 17:46

V87á36c53l31a98v 31M55a28š25a43t 2611583219666

U GD lze nastavit, aby se ukazovaly jen itemy od určité úrovně kvality, což je fajn. Už desítky hodin jsem tak neviděl šedou zbraň :D

0/0
16.3.2016 18:53

R18o38s55t55i41s94l66a84v 25M86a43j15e10r 2653812189938

Já hraji pořád Diablo 3 - považuji to za řádného následovníka Diabla :))

+16/−5
16.3.2016 9:28

D81r51a17h55o19m82í87r 74S52t70r17o85u87h10a81l 4735718892584

Evidentně jste nehrál pro Diablo II modifikaci Zy-eL, kde jste na začátku mlátil ježky pěstí, mohl vyrábět vlastní předměty a každý postup hrou byl vykoupen nespočtem smrtí a grinděním surovin, zkoušením, co dělá který recept, vymýšlením taktiky na jednoduché moby, prokousáváním se dungeony místnost za místností, šetřením body kvůli skilům, co přijdou jako další, skládání plakátů a hlavně nekonečnému gemblení za v pozdější fázi nadropované miliardy zlaťáků. Když jste se v pozdější fázi dostal k předmětům vysoké kvality, zahodil jste se slzou v oku rukavice s +300% attack speed, 100% lifesteal, +50 freeze a +2k physical dmg, protože už vám nestačily a vykraftil jste si nové, lepší, mocnější...

Nejlepší bylo, že vlastnosti předmětů šly občas kombinovat se skily, takže nebyl problém s asasinkou mrazit své nepřátele pouze svojí přítomností a každou vteřinu házet pasivně static field. A stejně to nestačilo, protože jste naráželi na nepřátele s takovým množstvím života a regenerace, a kteří byli na freeze imunní, že jste je prostě nedávali.

Jo, to byly časy...

+2/−4
16.3.2016 11:45

R29o59s32t47i25s13l20a65v 87M92a30j88e45r 2163482799178

A já jsem docela fanda série Diablo jako celku. Tedy cosik jsem si zahrál.

Osobně jsem zažil v Diablu III chvíle, kdy se muselo běhat na nižší obtížnost aby si člověk našetřil na opravy a mohl chvíli jít umírat na vyšší obtížnost.

Dnes se též "huntí" lepší vybavení. O čem jiném by taky jinak ta hra byla. Hrávám docela poctivě (i když střídám se StarCraftem), vedu klan a stejně nemám úplně best of výbavu a pořád mám velkou spoustu rezerv.

Myslím, že spousta lidí říká, že Diablo III nenásleduje Diablo II - ovšem bylo by to super, kdyby D3 bylo stejné jako D2? V čem by byl ten posun vpřed? Kolik lidí by ho ještě dnes hrálo? Nezačalo by to nakonec nudit, když by hra až moc kopírovala D2?

Taky tento názor, že D3 není následovníkem D2 se ujal hlavně u těch hráčů co si hru nechtěli koupit a tedy si ji řádně nezahráli. Tolik k tomu.

+11/−3
16.3.2016 12:30

D13r21a98h55o67m80í87r 34S58t97r36o85u60h41a38l 4755328872444

No ona vlastně spousta lidí doufala, že D3 bude víceméně stejné jako dvojka, možná s jiným příběhem, ale hlavně bude lépe zpracována grafika a obecně engine. Pokud si dobře pamatuju, tak v době vydání se o D2 mluvilo jako o Blizzardím kostlivci ve skříni. Hra byla beznadějně zastaralá - především tím, že se hrála 640x480 v době, kdy bylo již standardem 1024x768.

Ten zásadní rozdíl, který je mezi D3 a D2, ale stojí a padá na něčem jiném. Ne každý totiž může říct: "Dohrál jsem poctivě Diablo II na Hell." Ta podstata je ale navíc rozšířená, protože to, co někdo mohl udělat před deseti lety, může někdo jiný zopakovat. Podmínky jsou stále stejné.

U D3 tohle říct nemůžete. D3 totiž podlehlo a začalo se měnit. Šílená obtížnost z počátku zmizela, takže výkony předchozích hráčů nejdou zduplikovat. Ve hře je snadno dosažitelný max level. Byla tam burza, která hru křivila takovým způsobem, že ji radši zrušili. Začaly se praktikovat zrůdnosti známé z MMO, jako je zamykání předmětů na účet. Celkově se vlastně z D3 stalo MMORPG, místo RPG s multiplayerem, který známe z D2.

A proto se D3 nedá prohlásit za následovníka D2. Jediné, co těm hrám zůstalo společné, je pohled shora a název.

+5/−4
16.3.2016 14:24

R58o13s90t52i97s26l10a80v 32M80a70j79e49r 2303732699608

Aukce byla chyba, to bohužel Blizzard dopředu nepromyslel. Ovšem zareagoval.

Očividně jste toho v poslední době v D3 moc nezahrál - existuje system tzv. "great riftů" kde můžete porovnávat své schopnosti a funkčnost výbavy či party s jinými hráči. Čím vyšší číslo, tím vyšší obtížnost. Existují žebříčky jak na každý charakter, tak na každou grupu dvou, tří, čtyř lidí (pro Hardcore i Softcore). Také existují tzv. seasons, které trochu oživují samotný obsah. Kolik lidí by dnes D3 hrálo kdyby bylo pořád stejné a Vy jste si mohl porovnat, že jste došel na Hell do konce stejně jak třeba Franta. (nechápu o čem to vypovídá...)

K tomu D2 vs. D3 - ano, Diablo 2 mělo jediné měřítko - udělal jsem tohle na hell, neudělal jsem tohle apod. Zapnete D2 dneska a projdete si od nuly až po konec hellu? Myslíte, že někdo tohle udělá?

V čem třeba vadí, že předměty můžete sdílet dvě hodiny jen s lidma v partě, ve které to zrovna spadlo? Nepředchází to náhodou tomu kupčení? Tomu křivení hry pomocí nějakých dražeb apod.? Psal jste, že aukce hru křivila a tak ji zrušili - proč by ale pak měli nechat lidi dražit věci mimo server, když to křivilo hru?

A mimo jiné - věci se běžně dali nakoupit i pro D2 - tam právě někdo dostal nápad, že když už se obchoduje mimo hru, proč ne ve hře....

Mimo jiné - pokud budete chtít zahrát a provést mechanikami hry D3, tak klidně napište. Očividně hodnotíte něco co příliš neznáte a nemáte vůbec nahráno.

+4/−4
16.3.2016 15:52

D90r13a61h78o44m23í65r 14S83t79r36o60u90h23a23l 4285138312144

S předměty jsem nikdy nekupčil, dokonce jsem nikdy ani nelezl na Battlenet. Hrál jsem doma a na lankách jsme s kamarády vyměňovali (ok, i kopírovali). Prostě mělo to úplně jiný nádech, než takové to klik, lup, mám to.

D3 jsem odložil asi půl roku po vydání, pak chvíli hrál datadisk, ale už jsem se k němu nevrátil (dneska se vracím po tříměsíčním výletu k Sagittariu A* v Elite, například), takže o průvodce hrou asi stát nebudu.

Pravda je, že mi D3 tak trochu znechutili i kamarádi, kteří mě do toho natáhnuli dva dny po vydání s tím, že mě na prvním levelu "vzali" do party a soustavně mi odklikávali veškerou storyline, protože je to zdržovalo. Mimochodem už mě tahají i do Grim Dawn. Moje odpověď byla, že si to pořídím, až to oni přestanou hrát. Holt, já jsem RPG samotář.

+4/−2
16.3.2016 17:56

J21a67k10u38b 67S98v64o52b87o28d85a 1652867711775

To mi chcete rict ze vysledky zebricku v d3 jsou objektivni kdyz mapa je vzdy random a monstra jsou vzdy random tez.... Navic i nejvic profi hrac nakonec nedotahne nolifera co ma o 1000 paragonu vice takze bych rekl ze ty zebricky jsou dost pofiderni. Nekolikrat jsem byl v top 100 hc WD ale na ty magory co maji 1500 paragonu v nove sezone proste nedosahnu....

0/−3
16.3.2016 20:28

R83o29s36t65i23s89l35a47v 24M46a72j30e40r 2673572619468

A že dnes mají v sezóně někteří už přes 3000 třeba.

To, že někdo hraje víc než druhý - to nemá být zohledněno v žebříčku? Když někdo hraje StarCraft 10 hodin denně, tak Vás stejně též vyklepne skillem.

A právě protože mapa je random pro všechny, tak je to objektivní. Též když jdeme GR93-5 tak je někdy dáme dobře, jindy ani nedáme. Tak to má každý.

Já mám v současné season přes 1000 para a to jsem jako leader v klanu dost pozadu.

+2/0
17.3.2016 9:32

R97o68b57e91r90t 73K93u78b78i69s77t85a 8960237489885

Co se mi ale líbí je Hardcore mode. Hraji už jen na něm a je to výzva. Už hraju na Torment IV na HC a je to úplně jiný adrenalin, někdy se opravdu naběhám při útěku, abych nepřišel o postavu.

+2/0
16.3.2016 17:43

D23r38a92h90o46m17í24r 85S30t84r91o93u78h34a84l 4405668492664

Tak si říkám, že by mohli zavést něco jako hřbitov, kde by se uchovávaly záznamy o každém padlém hrdinovi a zároveň by to neubíralo místo z živého seznamu hrdinů.

0/0
16.3.2016 17:58

R27o24s85t92i55s41l85a43v 30M56a61j27e32r 2343402279388

Ale ona Hall of fame existuje :)

+1/0
17.3.2016 15:28

M63i69c98h90a54l 70T71o15m80á10n10e54k 9837479296

t10 na hc neni zas az tkaovy problem , i lamak jako ja se na to dostal ale greater rifty 45+ mi na hc delaj problem

0/−1
16.3.2016 18:32

J74a37k45u47b 59S59v72o93b39o68d67a 1682687471165

Hloupost znam asi 30 lidi co si D3 koupili a hrat jsme z toho vydrzeli 2. Navic D2 je stale oblibena a hraje ji spousta hracu ale pochybuju ze za 15 let nekdo bude hrat d3. Mel jsem tam full friendlist a dnes uz d3 nehraje temer nikdo.

+3/−4
16.3.2016 20:21

P56e75t95r 49S75v72o52b24o86d73a 4417855888453

Úplně stejná zkušenost s D3 včetně prázdného friend listu. Bylo to tenkrát obrovské zklamání a fiasko Blizzardu Rv

+1/0
1.4.2016 10:10

M19a41r68e76k 13Z65a89h92r26a20d48i27l 6604419125471

Titan Quest zbožňuju dodnes, dohrál jsem ho za různá povolání (kombinace povolání) mnohokrát. Na celé hře mi (časem) vadila snad jenom absence náhodného generování lokací. Na Grim Dawn se teprve chystám, ale jak čtu, tak ani tady není náhodné generování prostředí. No snad tedy opravdu bude alespoň o to vymazlenější :)

+1/0
16.3.2016 7:31

T21o40n61í47k 37K70u32t17t78m57a31n23n 6573728272

Asi bych nesouhlasil s tím, že je lepší hned na začátku kombinovat povolání. Naopak je dle mě lepší se soustředit na jedno povolání na max (ale nikoliv investovat do perků / skillů hned všechny možné body) a teprve po dosažení toho obvykle nejsilnějšího perku / skillu začít přemýšlet o druhém povolání. (Hráči nechť se zeptají googlu na grimcalc.) Pomůže to ve dvou věcech - loot padá náhodný na povolání (byť se dá sdílet v truhle mezi charaktery, na první průchod hrou je asi lepší loot šetřit a podle toho přizpůsobit druhé povolání), a člověk se přeci jen naučí hru bez toho, že si na úrovni 35 uvědomí, že si zvolil dementní kombinaci a povolání se nezbaví, může tak maximálně přerozdělit body. Což mi připomíná, že kombinace povolání přináší i kombinaci různých herních stylů (třeba takový Commando může jít tvrdě do štítu, obouručních zbraní, nebo i pistolí a pušek). Atd.

Asi bych ještě v recenzi zmínil jídlo (možná jsem špatně četl), klasické přidělování bodů do statistik, reputaci v osadách (a frakce obecně) a asi fakt, že začátek hry může být pro některé nepamětníky Titan Questu dost pomalý a otravný. A když už jsme u toho, level design je v Grim Dawn o dvě třídy výš než v Titan Questu. Jinak Grim Dawn je imho nejlepší klikfest od dob TQ, překonává i jinak opravdu povedené Path of Exile, a to podle mě hlavně atmosférou, povoláními a v mém případě větší znovuhratelností (v GD jsem nahrál zhruba 200 hodin v betě, 200 ještě v alphě a rozhodně ještě nekončíme). Atmosféry Grim Dawn se dá nenabažit, pokud zrovna sedne hráčovi do charakteru a nálady :)

+10/0
16.3.2016 1:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.