Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Grim Dawn je skutečný následovník Diabla

Zjednodušení mechanismů, zpřístupnění širšímu publiku. Také vás tato oznámení spíše naštvou, než potěší? Připadáte si, že si z vás Blizzard vystřelil s Diablem 3? Milujete tabulky všeho druhu, přemýšlení a vývoj postavy, který opravdu ovlivňujete? Potom vás bude Grim Dawn hodně bavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e89t75r 98S25v29o40b88o81d21a 4317695688683

Grim Dawn je prostě pecka. Koho baví "diablovky", ten tuhle hru musí mít! Vtáhne vás to od prvního momentu, kdy se ve hře objevíte. Žádné velké kecykolem v základní vesnici a už se ocitáte v prvních šarvátkách se zombíky. Nic proti POE nebo Titans Q, ale něco mi v těchhle hrách chybělo/přebývalo - ať už to byla grafika nebo nezajímavé lokace nebo něco jiného... Ale Grim Dawn je skutečný a opravdový následnovník Diabla 2 - svou atmosférou, stylem hry, dynamikou akce (což je možná to největší plus, je to vymazlená řežba, radost zabíjet ;-D ), krásnou grafikou. Snad jen hudba nedosahuje epičnosti D2, ale to je detail - komu se nelíbí, může vypnout a vybrat si ze svého seznamu MP3 co ucho žádá. Přiznám se - jsem kovaný starý warezák, který do her moc peněz neinvestuje... no dobře, vůbec neinvestuje nic... ale u GRIM DAWN jsem dlouho neváhal... sedm stovek za tuhle parádu? Dobře utracené peníze R^ Už se těším na patche a DLCčka! :-)

0/0
1.4.2016 10:02

M67i24l35o38s98l28a54v 23K66a42n90k90a 6207883470481

Jsem na 35 levelu Grim Dawn a definitivně mě votrávilo to přebírání odpadu kterýmu se říká loot. Od časů prvního Diabla kdy se hráč těšil na každej předmět kterej našel, doména Diablo her zdegenerovala (s tím otravným designérským idiotismem začal Diablo 2). Rezignovala totiž na pravidlo že hráč má mít kontinuální hlad na ten vercajk kterej je OBČAS k nalezení/sebrání. Namísto udržování hráče při "hladu" a následné satisfuckci, že konečně zase něco zajímavýho našel, je chudák pařan nepřetržitě pohřbíván tunami harampádí, které již není motivujícím osvěžením hry ale ubíjejícím trenažérem přebírače/třídiče smetí. A takový samofrustrační trenažéry přebíračů a třídičů smetí valnou část pařanstva votrávěj tak, že to prostě hrát a hlavně platit nebudou. Když totiž 300 krát za hodinu budu řešit dilema jestli jsou statistiky toho onoho krámu lepší než statistiky jinýho krámu tak už tonení zábavná hra ale sadomaso vopruz, kterej akorát tak s chutí spláchnu do hajzlu.

+2/−1
25.3.2016 22:02

M83a76r22e69k 70Š70e77b46e20s95t45a 2953381403467

Hra je těžká, nepřístupná a nekompromisní...někteří hráči nenajdou ani po 35.ti hodinách tlačítko třízení lootu :D Osobně bych tohle dal do plus, ale zjevně je to i mínus - Loot je v GD velmi specifický a ano, asi je nejtěžší ze všech arpg na trhu, on loot v Zaklínačovi 3 je taky složitý než příjdete na to že je většina nanic :D

+2/0
28.3.2016 20:37

M52i88l88o61s93l63a79v 48K10a31n90k76a 6197653340371

Hra mi zatím nijak těžká nepřijde. Tlačítko řízení lootu znám ale ignoruji ho, jde totiž o ten princip, že méně je někdy více..

0/−2
29.3.2016 10:56

D29a98v44i71d 47S92ý55k98o95r53a 7564911881317

Grim Dawn třeba zkusím, ale mě D3 vyhovuje. S každou novou sezónou vyzkouším změny. A i když po každém patchi bývá nějaká item konfigurace nejefektivnější, tak mě to baví hrát i s jinýma buildama, pro které mi napadají předměty. (specializace na Rend, Ancient Hammer,...)

Nechápu brekot nad D2, kde, co si jednou naklikám nebylo možné změnit (bez externí appky), hra i na players 8 byla s lehce nadprůměrnou výbavou jednoduchá - nehratelná. A i když mě hra stovky hodin bavila, D3 považuju díky možnosti měnit skilly, riftům, kanais cube,... za lepší hru.

Velkou část vychvalovaných věcí u Grim Dawnu očekávám u RPG hry hrané z třetího pohledu, ale u ARPG se nechám ještě překvapit, jak to bude fungovat.

0/−2
24.3.2016 8:15

J18i26ř37í 12D53a47n31k10o 6846545294964

Na základě této recenze jsem hru koupil a po 4ch dnech hraní nelituji ani trochu - 9/10 zaslouženě. O early access, betě a vývoji této hry jsem nic nevěděl. Žádný návody nestudoval, prostě zapl a hrál, občas šel spát a jíst o hodinu či dvě později, než bylo v plánu...

Mám pár tisíc hodin nahráno v Diablu 3, nějaký tisíc v předchozím D2LoD 1.11+ a další tisíc v Path of Exile, zkoušel jsem z nudy během čekání na D3 i Torchlight a Grim Dawn mě zatím ze všech chytil nejvíce. Je to prostě kombinace toho nejlepšího ze všech možných aRPG.

Hra je ideálně dělaná na solo kampaň hraní, takže dokonale trefuje mezeru v trhu. Na multiplayer a laddery nemám náladu a čas. Nic nenutí hráče hrnout se dopředu, protože tam není "endgame", kde všechno před endgame postrádá smysl. Naopak, hráč je odměňován za metodický postup a pečlivé prozkoumávání mapy.

Nejsou tam slepé konce - prostě každá odbočka z cesty skrývá něco zajímavého a hlavně je hra tak těžká, že když valíte dopředu, tak si nabijete hubu. Ale je těžká férově - žádný stupidy z Path of Exile, kde zjistíte po 3ch dnech hraní, že máte úplně naprd postavu. V Grim Dawn je jasný, jak zvýšit damage a jak zvýšit odolnost a nemusíte studovat návody z netu, hra vám dá dost informací se v tom šťourat úspěšně na vlastní pěst.

Každopádně pro mě Diablo 3 killer. Hrát další sezónu kvůli 10ti levelům GR navíc... nic novýho pod sluncem.

+3/0
20.3.2016 13:59

M73a69r49e78k 11Š37e54b70e17s75t38a 2953731143957

Sem rád že tahle recenze naladila někoho aby si to koupil a zcela jasně vím že neprohloupil......mám taky v D3 nahráno přes 1K hodin, každá nová sezona mě vydrží dva dny než všechno zdolám a mrzí mě kam se ta hra posunuje (a to hraju HC protože soft je výsměch).....sem jeden z těch lidí kteří měli rádi vanilla D3 kde opravdu torment byl torment.....tohle umělé posouvání "obtížnosti" nepovažuji za žádné umění...přidat několik procent do těch pár statistických údajů vě hře opravdu není žádný kumšt!

0/0
20.3.2016 16:56

R43o61s96t19i32s56l20a98v 81M59a80j63e80r 2883972989588

Opravdu vydrží sezóna na dva dny a pak už nic? A kde se vzalo těch "přes 1k hodin"? :)))

0/0
22.3.2016 12:22

M27a27r94e81k 39Š56e73b55e64s44t59a 2103501983157

ano, trvalo mě to dva nebo tři dny než sem získal ten hlavní bonus za progress...tj. další místo v truhle...nejvíc sem D3 hrál hned ze startu..teď tam nakouknu na sezonu, splním ty úkoly, dostanu rámečky, pety a další blbosti a hotovo....

0/0
22.3.2016 13:06

R78o43m35a65n 33Š57i20m73ů27n58e49k 4969508551

A to vite, ze to ma i cestinu ? ;-D

0/0
22.3.2016 16:20

P90e89t27r 77S39v47o56b86o10d61a 4317495448763

Taky mne tahle recenze navnadila na koupi hry (samozřejmě, po otestování "neoficiální verze" ;-D). Nelituju ani kačky, D3 není hodno být následovníkem odkazu Diabla 2, ani POE, ani Titans Q. Grim Dawn ano. Konečně... R^

0/0
1.4.2016 10:05

J91a75n 49H80r19u81š57k11a 6553729423343

GD je temný, vošklivý, atmosférický a doporučuji všem pařanům, které uchvátilo Diablo 1 a 2.

+2/0
17.3.2016 9:28

J69a17k31u64b 80Š16k76o14d18a 9526687822727

D3 je bez RoSe téměř nehratelné, s RoSem je to lepší, ale furt dost plochý. Nejvíc mě chybí, rozdělování získaných skill pointů, hra přece ví nejlíp jak mi to při novým levelu půjde nejlíp do karet. A dovednosti, který si člověk nastaví jak chce.. Hraju jen HC...

Budu ovšem předpokládat, že Grim Dawn na PS4 nerozjedu

0/0
17.3.2016 9:12

L68u66k32á55š 34V14l11k 2171749954346

Špičková gamesa. Typická závislácká hra. Na jeden zátah do levelu 16 a bylo 5 ráno (asi od 20.00)... Podporuje i 21:9 monitory, takže rozsah obrazu obrovský, a dobře využitý pro střelecké zbraně. Možnost jednoho svého "teleportu" odkudkoliv (i z jeskyní či sklepení) je k nezaplacení pokud člověk sbírá a prodává na co najde.

+1/0
16.3.2016 23:24

T81o98m25á40š 73K42o88z70l14í95k 4232861791788

Tím nechci nic špatného říkat o Grim Dawn, také se mi to docela pozdává ze shlédnutých materiálů, možná časem vyzkouším :). Jen jsem chtěl reagovat na to, že v D3 není nic co by bylo výzvou.

+2/−1
16.3.2016 20:51

T95o50m43á67š 71K82o33z79l97í46k 4222901771108

Ty stesky co tu proudí o D3 už nějaký pátek nejsou pravda :). Neb kdo dá Greater Rift (GR) rank 80+ ... málokdo, jako MP levely u starého Diabla 2. Co se týče gemblení předmětů, v podstatě to tam už také je, přes Kanais Cube, a žere to strašná kvanta surovin, než člověk vygemblí průměrný item. Hraju s přestávkami D3 jak na PC tak na PS4 od vydání a stejně jsem se dál jak na Torment 9 nedostal, pro porovnání co je GR 80, GR 45-50 jsou označeny jako Torment 10. Sic přidali zase možnost posílení itemů pomocí nějakého enchantu, kdy je pak schůdnější dát vysoké ranky riftů, ale na ten je problém odsáhnout. Každý enchant sežere jeden unique socket gem vylevelovaný na asi rank 40, což zas není jen tak, na to musí postava zvládnout podstatně víc než T10 rifty, aby vyexpila gem na rank 40. A ten ench je možné udělat 2x na každý item, takže to sežere hromadu vyexpených gemů. Ale pak to přidá snad kolem 400 main attributu nakaždý item. (ty čísla, jakej rank gemu jepogtřeba a kolik dává jeden item main attributu když je 2x posílenej to si nejsem jistej, jen jsem nastřelil odhad, kdyby to nebylo úplně přesné)

+6/−1
16.3.2016 20:48

R47o38s32t62i41s34l39a98v 16M60a73j44e20r 2793212679718

Spousta lidí co si tu právě stýská, tak třeba D3 hrála jen z nějakého free passu a nebo vůbec a viděl jen gameplay. Na D3 nadávalo spousta hráčů D2, protože nejde cracknout a hrát jen tak, ale člověk fakt musí koupit.

Tedy spousta lidí neví jak funguje GRka, jak fungují leg. gemy, že tam je Kanai Cube, set dungeony apod.

+6/−3
17.3.2016 9:27

D53a45v75i55d 17S60ý72k17o33r51a 7584291271937

Dovolím si lehce nesouhlasit, hraju teď season barbara - nyní na úrovní GR na 41 levelu, (40lvl odpovídá T9) a legendary gems mám na ranku 42. U 41 lvl GR je 30% šance na povýšení legendary gemu z ranku 41 na vyšší úroveň. U gemu ranku 42 je to 15 procent.

Enchant itemu je omezený legendary gem rankem - zbraň rank 30 a výš, šperky rank 40 a zbroj rank 50. Za každý takto přidaný rank je +5 primary atribut. Takže pokud do zbraně vložím rank 40 legendary gem - u zbraně se připočítá +200 k síle (40 x 5).

0/0
24.3.2016 8:07

J60a51k20u70b 66S67v89o33b48o53d66a 1502367161975

A jeste jedna vec D3 je hra pro lidi co se radi nechaji vezt za rucicky nemuzete prakticky nic pokazit celkova uroven je velmi lehka az trivialni(i na hc) a vse je tak vymysleno aby tu hru mohl hrat kdokoli. GRIM DAWN je hra kde musite uvazovat(nacoz dnesni generace tenageru neni zvykla) a kolikrat se mi stane ze se zaseknu hodku i vic pri theorycraftingu takze za me GD 9.9/10 .

+4/−3
16.3.2016 20:16

J48a22k10u86b 77S50v46o42b33o90d30a 1712887331105

Sam jsem stravil na D3 temer 3000hodin vetsinu z toho na hardcore ale musim rict ze mi v Blizzardu prijdou jak natvrdli maji obrovsky tym i finance a presto jim kazda malickost trva vecnost! D3 je ve fazi ze kazdou sezonu predelaji drobne skilly a posili jiny skill nez sezonu predeslou zkratka nuda a furt to same. GRIM DAWN je proste naprosty klenot a nejlepsi ARPG soucasnosti!!!!

+3/−4
16.3.2016 20:10

G87a50b86r43i78e82l 68H68o49r11t14e63n 9211379123504

Doplnil bych jeden jediný nedostatek, který mi vadí kontinuálně a celkem dost - pokud hrajete ranged postavu, tak až příliš často střílíte do neviditelné zdi. Typicky třeba na nepřítele za táborákem, který ale takto omezen není. Dá se na to zvyknout, nicméně to chce cvik a je to podle mě zbytečné omezení. Za mě po prvním dohrání 9/10.

+3/0
16.3.2016 13:20

M19a46r10e35k 12Z45a28h40r25a20d14i76l 6464749475271

To se, předpokládám, spraví nějakým updatem...

0/0
17.3.2016 8:40

P44e24t52r 78J10á48n72s29k64ý 3531408464768

ten TQ je tam hodně vidět :/

+2/−1
16.3.2016 11:00

M81i31c95h88a79l 61S51v32o74b84o14d68a 3124626726635

Co přesně je na tom špatně když je to jedno z nejlepších ARPG ?

+4/0
16.3.2016 12:43

P91e12t35r 65J46á75n22s58k70ý 3191978374168

titulek v tomhle případě

+1/0
16.3.2016 13:00

M47i91c86h92a48l 73S32v55o50b85o66d64a 3914906776935

ok to beru :)

0/0
16.3.2016 14:19

V94l78a69d65i91m89í48r 43K51r79i45s54t82e39n 7186522535948

Nic proti, Titan quest byl skvělý, navíc někdo má rád holky, jiný zase vdolky, ale pro mne osobně první velkou devalvaci dropů přinesl právě Titan quest. Kdy snad z každé příšery něco vypadlo a inventář jste měl zaplácán šedivými dropy. Věc předtím nevídanou.

+2/−1
16.3.2016 10:00

M68a47r22e80k 19Z24a97h41r46a61d48i98l 6804829315791

Ano, ale šlo přes jednu klávesu tyto vyfiltrovat a objevovaly se vám jen ty lepší. Je nesmysl brát všechno... Navíc najít dobrý set nebylo vůbec snadné...

+4/0
16.3.2016 11:17

V76l24a28d66i49m54í12r 48K59r96i93s85t10e66n 7566582225488

To nepopírám,, opravdu to tak bylo, a navíc to bylo řekněme realističtější. prostě pro mne psychologicky to byl trošku šok a devalvace, když jsem byl předtím z Diabla zvyklý, že když náhodou něco z příšery vypadlo, mělo to nějaký ten užitek, my šetřílkové jsme měli prostě inventář plný šedivých nesmyslů. .

0/0
16.3.2016 17:46

V95á19c56l81a96v 60M50a92š57a12t 2811123799646

U GD lze nastavit, aby se ukazovaly jen itemy od určité úrovně kvality, což je fajn. Už desítky hodin jsem tak neviděl šedou zbraň :D

0/0
16.3.2016 18:53

R70o61s58t41i38s34l37a28v 91M20a42j58e27r 2143542459948

Já hraji pořád Diablo 3 - považuji to za řádného následovníka Diabla :))

+16/−5
16.3.2016 9:28

D91r50a67h44o35m70í29r 41S30t16r97o60u53h46a77l 4935238302394

Evidentně jste nehrál pro Diablo II modifikaci Zy-eL, kde jste na začátku mlátil ježky pěstí, mohl vyrábět vlastní předměty a každý postup hrou byl vykoupen nespočtem smrtí a grinděním surovin, zkoušením, co dělá který recept, vymýšlením taktiky na jednoduché moby, prokousáváním se dungeony místnost za místností, šetřením body kvůli skilům, co přijdou jako další, skládání plakátů a hlavně nekonečnému gemblení za v pozdější fázi nadropované miliardy zlaťáků. Když jste se v pozdější fázi dostal k předmětům vysoké kvality, zahodil jste se slzou v oku rukavice s +300% attack speed, 100% lifesteal, +50 freeze a +2k physical dmg, protože už vám nestačily a vykraftil jste si nové, lepší, mocnější...

Nejlepší bylo, že vlastnosti předmětů šly občas kombinovat se skily, takže nebyl problém s asasinkou mrazit své nepřátele pouze svojí přítomností a každou vteřinu házet pasivně static field. A stejně to nestačilo, protože jste naráželi na nepřátele s takovým množstvím života a regenerace, a kteří byli na freeze imunní, že jste je prostě nedávali.

Jo, to byly časy...

+2/−4
16.3.2016 11:45

R14o96s26t83i23s67l89a63v 71M64a11j33e88r 2123652869208

A já jsem docela fanda série Diablo jako celku. Tedy cosik jsem si zahrál.

Osobně jsem zažil v Diablu III chvíle, kdy se muselo běhat na nižší obtížnost aby si člověk našetřil na opravy a mohl chvíli jít umírat na vyšší obtížnost.

Dnes se též "huntí" lepší vybavení. O čem jiném by taky jinak ta hra byla. Hrávám docela poctivě (i když střídám se StarCraftem), vedu klan a stejně nemám úplně best of výbavu a pořád mám velkou spoustu rezerv.

Myslím, že spousta lidí říká, že Diablo III nenásleduje Diablo II - ovšem bylo by to super, kdyby D3 bylo stejné jako D2? V čem by byl ten posun vpřed? Kolik lidí by ho ještě dnes hrálo? Nezačalo by to nakonec nudit, když by hra až moc kopírovala D2?

Taky tento názor, že D3 není následovníkem D2 se ujal hlavně u těch hráčů co si hru nechtěli koupit a tedy si ji řádně nezahráli. Tolik k tomu.

+11/−3
16.3.2016 12:30

D39r96a36h36o87m21í95r 14S31t29r40o66u95h80a32l 4895348162894

No ona vlastně spousta lidí doufala, že D3 bude víceméně stejné jako dvojka, možná s jiným příběhem, ale hlavně bude lépe zpracována grafika a obecně engine. Pokud si dobře pamatuju, tak v době vydání se o D2 mluvilo jako o Blizzardím kostlivci ve skříni. Hra byla beznadějně zastaralá - především tím, že se hrála 640x480 v době, kdy bylo již standardem 1024x768.

Ten zásadní rozdíl, který je mezi D3 a D2, ale stojí a padá na něčem jiném. Ne každý totiž může říct: "Dohrál jsem poctivě Diablo II na Hell." Ta podstata je ale navíc rozšířená, protože to, co někdo mohl udělat před deseti lety, může někdo jiný zopakovat. Podmínky jsou stále stejné.

U D3 tohle říct nemůžete. D3 totiž podlehlo a začalo se měnit. Šílená obtížnost z počátku zmizela, takže výkony předchozích hráčů nejdou zduplikovat. Ve hře je snadno dosažitelný max level. Byla tam burza, která hru křivila takovým způsobem, že ji radši zrušili. Začaly se praktikovat zrůdnosti známé z MMO, jako je zamykání předmětů na účet. Celkově se vlastně z D3 stalo MMORPG, místo RPG s multiplayerem, který známe z D2.

A proto se D3 nedá prohlásit za následovníka D2. Jediné, co těm hrám zůstalo společné, je pohled shora a název.

+5/−4
16.3.2016 14:24

R94o33s82t30i66s80l64a69v 65M14a74j71e50r 2793902829828

Aukce byla chyba, to bohužel Blizzard dopředu nepromyslel. Ovšem zareagoval.

Očividně jste toho v poslední době v D3 moc nezahrál - existuje system tzv. "great riftů" kde můžete porovnávat své schopnosti a funkčnost výbavy či party s jinými hráči. Čím vyšší číslo, tím vyšší obtížnost. Existují žebříčky jak na každý charakter, tak na každou grupu dvou, tří, čtyř lidí (pro Hardcore i Softcore). Také existují tzv. seasons, které trochu oživují samotný obsah. Kolik lidí by dnes D3 hrálo kdyby bylo pořád stejné a Vy jste si mohl porovnat, že jste došel na Hell do konce stejně jak třeba Franta. (nechápu o čem to vypovídá...)

K tomu D2 vs. D3 - ano, Diablo 2 mělo jediné měřítko - udělal jsem tohle na hell, neudělal jsem tohle apod. Zapnete D2 dneska a projdete si od nuly až po konec hellu? Myslíte, že někdo tohle udělá?

V čem třeba vadí, že předměty můžete sdílet dvě hodiny jen s lidma v partě, ve které to zrovna spadlo? Nepředchází to náhodou tomu kupčení? Tomu křivení hry pomocí nějakých dražeb apod.? Psal jste, že aukce hru křivila a tak ji zrušili - proč by ale pak měli nechat lidi dražit věci mimo server, když to křivilo hru?

A mimo jiné - věci se běžně dali nakoupit i pro D2 - tam právě někdo dostal nápad, že když už se obchoduje mimo hru, proč ne ve hře....

Mimo jiné - pokud budete chtít zahrát a provést mechanikami hry D3, tak klidně napište. Očividně hodnotíte něco co příliš neznáte a nemáte vůbec nahráno.

+4/−4
16.3.2016 15:52

D33r12a77h19o14m86í19r 45S69t33r14o68u29h10a97l 4775598962254

S předměty jsem nikdy nekupčil, dokonce jsem nikdy ani nelezl na Battlenet. Hrál jsem doma a na lankách jsme s kamarády vyměňovali (ok, i kopírovali). Prostě mělo to úplně jiný nádech, než takové to klik, lup, mám to.

D3 jsem odložil asi půl roku po vydání, pak chvíli hrál datadisk, ale už jsem se k němu nevrátil (dneska se vracím po tříměsíčním výletu k Sagittariu A* v Elite, například), takže o průvodce hrou asi stát nebudu.

Pravda je, že mi D3 tak trochu znechutili i kamarádi, kteří mě do toho natáhnuli dva dny po vydání s tím, že mě na prvním levelu "vzali" do party a soustavně mi odklikávali veškerou storyline, protože je to zdržovalo. Mimochodem už mě tahají i do Grim Dawn. Moje odpověď byla, že si to pořídím, až to oni přestanou hrát. Holt, já jsem RPG samotář.

+4/−2
16.3.2016 17:56

J16a23k15u68b 16S56v36o47b26o54d68a 1262257891495

To mi chcete rict ze vysledky zebricku v d3 jsou objektivni kdyz mapa je vzdy random a monstra jsou vzdy random tez.... Navic i nejvic profi hrac nakonec nedotahne nolifera co ma o 1000 paragonu vice takze bych rekl ze ty zebricky jsou dost pofiderni. Nekolikrat jsem byl v top 100 hc WD ale na ty magory co maji 1500 paragonu v nove sezone proste nedosahnu....

0/−3
16.3.2016 20:28

R17o10s13t21i85s29l95a20v 30M20a41j64e96r 2843732729718

A že dnes mají v sezóně někteří už přes 3000 třeba.

To, že někdo hraje víc než druhý - to nemá být zohledněno v žebříčku? Když někdo hraje StarCraft 10 hodin denně, tak Vás stejně též vyklepne skillem.

A právě protože mapa je random pro všechny, tak je to objektivní. Též když jdeme GR93-5 tak je někdy dáme dobře, jindy ani nedáme. Tak to má každý.

Já mám v současné season přes 1000 para a to jsem jako leader v klanu dost pozadu.

+2/0
17.3.2016 9:32

R30o93b67e76r19t 95K18u12b57i59s70t29a 8250647879525

Co se mi ale líbí je Hardcore mode. Hraji už jen na něm a je to výzva. Už hraju na Torment IV na HC a je to úplně jiný adrenalin, někdy se opravdu naběhám při útěku, abych nepřišel o postavu.

+2/0
16.3.2016 17:43

D38r60a90h76o55m84í39r 86S27t94r47o95u24h71a50l 4415808942534

Tak si říkám, že by mohli zavést něco jako hřbitov, kde by se uchovávaly záznamy o každém padlém hrdinovi a zároveň by to neubíralo místo z živého seznamu hrdinů.

0/0
16.3.2016 17:58

R94o95s80t39i90s16l12a82v 70M45a49j11e94r 2763752549558

Ale ona Hall of fame existuje :)

+1/0
17.3.2016 15:28

M22i81c94h73a18l 38T89o91m11á70n16e42k 9877299876

t10 na hc neni zas az tkaovy problem , i lamak jako ja se na to dostal ale greater rifty 45+ mi na hc delaj problem

0/−1
16.3.2016 18:32

J43a68k44u56b 42S79v60o85b48o81d55a 1252807551465

Hloupost znam asi 30 lidi co si D3 koupili a hrat jsme z toho vydrzeli 2. Navic D2 je stale oblibena a hraje ji spousta hracu ale pochybuju ze za 15 let nekdo bude hrat d3. Mel jsem tam full friendlist a dnes uz d3 nehraje temer nikdo.

+3/−4
16.3.2016 20:21

P10e47t95r 95S84v67o23b58o30d87a 4527495978153

Úplně stejná zkušenost s D3 včetně prázdného friend listu. Bylo to tenkrát obrovské zklamání a fiasko Blizzardu Rv

+1/0
1.4.2016 10:10

M41a76r37e57k 29Z22a60h17r40a96d23i42l 6304189345351

Titan Quest zbožňuju dodnes, dohrál jsem ho za různá povolání (kombinace povolání) mnohokrát. Na celé hře mi (časem) vadila snad jenom absence náhodného generování lokací. Na Grim Dawn se teprve chystám, ale jak čtu, tak ani tady není náhodné generování prostředí. No snad tedy opravdu bude alespoň o to vymazlenější :)

+1/0
16.3.2016 7:31

T82o74n20í55k 33K15u94t90t33m12a74n55n 6853358532

Asi bych nesouhlasil s tím, že je lepší hned na začátku kombinovat povolání. Naopak je dle mě lepší se soustředit na jedno povolání na max (ale nikoliv investovat do perků / skillů hned všechny možné body) a teprve po dosažení toho obvykle nejsilnějšího perku / skillu začít přemýšlet o druhém povolání. (Hráči nechť se zeptají googlu na grimcalc.) Pomůže to ve dvou věcech - loot padá náhodný na povolání (byť se dá sdílet v truhle mezi charaktery, na první průchod hrou je asi lepší loot šetřit a podle toho přizpůsobit druhé povolání), a člověk se přeci jen naučí hru bez toho, že si na úrovni 35 uvědomí, že si zvolil dementní kombinaci a povolání se nezbaví, může tak maximálně přerozdělit body. Což mi připomíná, že kombinace povolání přináší i kombinaci různých herních stylů (třeba takový Commando může jít tvrdě do štítu, obouručních zbraní, nebo i pistolí a pušek). Atd.

Asi bych ještě v recenzi zmínil jídlo (možná jsem špatně četl), klasické přidělování bodů do statistik, reputaci v osadách (a frakce obecně) a asi fakt, že začátek hry může být pro některé nepamětníky Titan Questu dost pomalý a otravný. A když už jsme u toho, level design je v Grim Dawn o dvě třídy výš než v Titan Questu. Jinak Grim Dawn je imho nejlepší klikfest od dob TQ, překonává i jinak opravdu povedené Path of Exile, a to podle mě hlavně atmosférou, povoláními a v mém případě větší znovuhratelností (v GD jsem nahrál zhruba 200 hodin v betě, 200 ještě v alphě a rozhodně ještě nekončíme). Atmosféry Grim Dawn se dá nenabažit, pokud zrovna sedne hráčovi do charakteru a nálady :)

+10/0
16.3.2016 1:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.