Diskuze

Apple a virtuální realita? Až firma začne vyrábět pořádné počítače

Výrobce jednoho ze dvou hlavních zařízení pro virtuální realitu nepočítá s podporou počítačů od společnosti Apple. Řeč je o přilbách Oculus Rift a problém prý představuje nedostatečný výkon strojů s nakousnutým jablkem v logu. Lidem by se tak z virtuální reality mohlo dělat nevolno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Apple pujde určitě jinou (jedinou správnou) cestou. Proč by se měla "virtuální realita" počítat celá v počítači? Virtuální realita může dost dobře být realita doplněná údaji z počítače, jako treba u vize Google glass. To je totiž výborný koncept a věřím, ze lidi z Applu ho dotáhnou k dokonalosti.

0 5
možnosti
GH

To popisujete "augmented reality", to je něco jiného, než "virtual reality". Na to první vám skutečně stačí chytré brýle, na to druhé bezpodmínečně potřebujete obrovský surový výkon, který zatím z přenosných zařízení nedostanete ani vzdáleně.

Do budoucna se dá očekávat, že se oba koncepty propojí, tj. že budete ve virtuální realitě hry například "vidět" na svoje ruce a budete tak moci používat virtuální či reálné periferie (třeba klávesnici), nicméně na to si ještě pár let počkáme.

3 0
možnosti
MZ

Mnoho lidí tvrdí, jak je Apple používají profíci na práci, jak je strašně rychlý. Nějak tomu nerozumím. Když se podívám zde: http://www.apple.com/cz/shop/buy-mac/macbook-air, tak zde vidím počítače, které mají i přes vysokou cenu průměrný procesor, podprůměrné množství paměti a nepoužitelnou grafiku. To je skutečně ten systém o tolik rychlější, že dokáže hardwarové nedostatky předčít?

8 2
možnosti
DH

D42a10n 68H33e32l97e43k88a95l

12. 3. 2016 22:40

Když koukáte na kategorii ultrapřenosných počítačů, tak se nedivte. Al ejinak OS X je z mého pohledu opravdu optimalizovanější než Win. Není svým způsobem divu – mohou to ladit na pár vlastních počítačů, kdežto Win musí běžet na čemkoliv, co si kdo postaví na koleni.

BTW: Výtky vůči grafice jsou jinak na místě, o tom žádná.

9 0
možnosti
JD

J28a74n 41D88u29b71e51n

12. 3. 2016 21:01

... a firme by taky prospelo jit zpet k nvidii misto amd

2 1
možnosti
AS

AMD je výborné na 2D, takže pro Adobe :-)

0 0
možnosti

ja stale cekam na predstaveni projektu Morpheus od spolecnosti SONY. Spjeni VR + PS4 v dobre kvalite (necakam 2K orgie) + lidska cena by mohla zabezpecit potrebny boom

1 0
možnosti
PP

P77e54t81r 57P21e47t92r

12. 3. 2016 23:49

2K je v podstatě FullHD ne? (samozřejmě na nějaké malé rozdíly) Dělat to v SD by byla opravdu blbost

2 0
možnosti
MS

nevolno se jim může tak maximálně udělat z té cenovky :D nj jsem jen chudej hater co si raději za poloviční cenu koupil výkonější pc :(

13 3
možnosti
FP

Ale nikdy na tom neuděláš práci jako udělají ty profící, co používájí MAC např. pro zpracování hudby videa apod. Toho v životě na Windows nebo Linuxu bohužel nedosáhneš. Nemluvím, o těch lidech, kteří si to koupí jen proto, aby byli "in", o těch nemá cenu ani ztrácet čas. Něco podobnýho je s iPhonama, jsou lidi, kteří si to koupí jen kvůli značce, ale pak se stačí i bavit s normálními lidmi, kteří si to koupí proto, že se ten telefon v životě nesekne, jako je normální u vlajkových Androidích telefonů a to je důvod, proč jsou ochotni za to utratit ty peníze.

8 5
možnosti
Foto

J64i53ř37í 35R57o30h33a56n

12. 3. 2016 10:23

Pokud nějaké zařízení vyžaduje TŘI (!!!) USB 3 porty, je to jasný signál k tomu, že ta technologie ještě není zralá ke každodenímu používání. Snad se z toho časem stane praktická pracovní pomůcka a jedinečný herní nástroj, ale zatím je to jen prapředek něčeho užitečného.

4 8
možnosti
GH

Čtyři. Ovšem to není "nějaké zařízení", to je požadavek pro set, tj. čtyři zařízení. Můžete si je klidně nacvaknout do extra USB 3.0 hubu a z něj pak jedním kabelem do PC. Důvodem samostatného řešení je snaha zachovat možnost si koupit jen jedno, nebo jen dvě, nebo... zbytek nechám na vaší úvaze.;-)

https://support.oculus.com/hc/en-us/articles/214825888-USB-compatibility

Bod druhý.

3 0
možnosti
PK

Tak jestli mezi minimalni pozadavky patri i Windows 7 tak neni divu ze to Mac nesplnuje... :)

15 2
možnosti
LH

jsem se od srdce zasmal :) Zajimavy je, ze mi na pitomym dva roky starym airu bezi napriklad vypocetne narocnej x-plane a na pc za 30 takhle nebezi :-) Ale je fakt, ze primarne mac neni urcenej na hrani. Nastesti.

12 6
možnosti
DH

D33a73n 59H31e58l71e68k21a78l

12. 3. 2016 22:44

OS X je samozřejmě mnohem svižnější, ale výtky vůči grafice svým způsobem chápu. Tam Apple trochu zamrznul, např. s ovladačema a svojí implementací Open GL má hodně co dohánět. Ale 99% lidí s Macem to vadit nebude :-)

1 1
možnosti
OS

Dá se nějak jednou větou osvětlit, jak je možný, že PC vytvořený pro práci s grafikou má nedostatečně silnou grafiku? Tam bych čekala, že to bude přesně naopak. Grafika výkoná, procesor slabší.

5 6
možnosti
JP

J31a49n 68P18r50o76k71o11p

12. 3. 2016 8:50

Podrobnosti se dozvíte právě z článku, který jsem uvedl níže. Je rozdíl mezi prací s grafikou a jejím zobrazením. Specializované karty mají upravené ovladače a hardware na konkrétní software atd. :)

7 0
možnosti
Foto

Nebyl zde už tento článek?

1 0
možnosti
JP

J59a80n 47P78r87o91k87o56p

12. 3. 2016 8:42

Tuším že na Smartmanii kde o tom chytře mluvil v diskuzi uživatel, který vystupuje pod přezdívkou AIKON, a který též odkazuje na daný článek postovaný mnou zde na Bonuswebu (abych neupřel nikomu prvenství odkaz na článek mám pravě od něj). Dle mého názoru má pravdu :)

1 0
možnosti