- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem asi málo kritický. Líbily se mi obě hry, nutno říci, že nejsem console pesant.
Unity bylo jůř optimalizované, vadil mi občas pohyb (postava skákala na špatné římsy atp), ale moc se mi líbil combat systém, který vyžadoval od hráče soustředění a různorodost, jinak jste prostě umřeli. V kontrastu s Blackflag, kde byli nepřátelé jenom formalitka. Jinak jsem žral příběh a prostředí
Syndicate mě příběhově tolik nechytlo, ale špatné to nebylo. Vyřešili onen pohyb, sebrali assasinům meče a nechali nože. Dohromady mě jenom velice nudila část z druhé světové a také nerůznorodost Jacoba a Evie. Kromě pár skillů byli stejní (koukněte na fish fillets :D). velmi mě dráždily třínápravové železniční vagony :D
Jinak ale mraky negativ, jako mnoho lidí na internetu, skutečně nevidím. Obě hry byly fajn, zábavné, zajímavé atp. A obě překonaly Indiána amerického patriota a náhodného námořníka vraždícího legie vojáků.
Syndicate jsem ještě nehrál, ale Piráti byl nejlepší AC od dob Ezia... Unity mě přestalo bavit někde cca v 1/3 (čímž to neodsuzuji, chci si to ještě dohrát, ale přestalo mě to bavit). Totéž se podařilo AC3 až někdy kolem 87% dokončení.
Syndicate je na plné čáře nejhorší AC hra. Bylo to vidět už z prvního gameplay videa. Sehnal jsem to za 200. Tak jsem si to zahrál jen abych mohl prošmejdit virtuální Londýn. To je to jediné, co na hře za něco stoji.
Unity osobně hodnotím dost pozitivně navzdory chybám. Byla to totiž částečně stealth akce. Poprvé v historii AC...
Jack the Ripper měl být Jacob. Promarněná příležitost udělat to zajímavé. :)
Syndicate je oproti Unity alespoň zábavná hra v zajímavějším prostředí průmyslového Londýna. A jestli moje průměrné hodnocení misí v Unity bylo 1/5, tak v Syndicate už jsme někde kolem 3/5 a řada hodnocení a komentářů na steamu to vidí podobně. Pád jsem neměl ani jeden, pár bugů ano, ale daly se vyřešit přímo ve hře nebo s využitím nápovědy. Škoda jen, že usekli tu linii s Desmondem, která neměla chybu..
Mně taky Desmond nevadil a ta linka (ačkoli měla většinou pomalejší tempo) to pěkně spojovala...mohli zkusit podobnou linku z templářského pohledu...ale dost lidí to prý otravovalo, takže asi budeme hrát za bezejmenné joudy...
Jen k tomu sekání - na PC měl AC:Unity stejný problém až do (tuším) třetího patche a byl to důsledek nezvládnuté optimalizace využití CPU pro počítání chování lidí na ulicích při rychlejším pohybu. Řešením bylo povolení dynamického přetaktování...