Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se ze zcela neúspěšné hry stal jeden z hlavních fenoménů roku 2015

Nezávislý hit Rocket League vzal videoherní svět útokem a půl roku se již skloňuje snad ve všech pádech. Paradoxní přitom je, že je ve skutečnosti druhým dílem neúspěšné hry. A ačkoliv jsou hlavní koncepty identické, průměrné hodnocení Rocket League je o 20 % vyšší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O26n14d77ř36e22j 26B49u42k50a84r43t26y45k 3329112716772

takovy fenomen a clovek o nem nic neslysel. a podle prazdne diskuze ani nikdo jiny ....

+4/−11
4.4.2016 15:33

J77a58n 21N58o42v44ý 3398903319767

Je třeba si uvědomit, že Bonusweb není středobodem videogamingu a navíc k takovému článku nejde moc co říct protože vlastně nepřichází s ničím novým jen opakuje stále stejné známé info z dřívějška.

+4/0
4.4.2016 16:10

P65e98t60r 90S36o50k55o11l 8922901527421

Když jsem o tom slyšel i já, tak to je měřítko hodně velké popularity, protože já neznám skoro nic. :-P

+4/0
4.4.2016 18:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.