Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fandovská předělávka je mistrovskou poctou Diablu 2, bude zdarma

Fanoušek se rozhodl modernizovat Diablo 2 a duch původní hry se mu daří ctít až překvapivým způsobem. Svůj počin pojmenoval The Curse of Tristram a projekt vzniká jako modifikace pro Starcraft 2, která bude dostupná zdarma. A hrát ji půjde i s bezplatnou startovní edicí Starcraftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i56l24o66š 32J46i70r73á26k 3650779554553

Je to borec, rozhodně mu držím palce.

0/0
16.4.2016 22:32

R11o58b11e50r87t 59K52u33b43i23s37t51a 8220777779875

Tak to je fakt borec.R^R^

+3/0
16.4.2016 21:18

F15i38l96i72p 91M87u35c98a37l50a 8230393739

dík za info ... jsem takový sketa že jsem si hned registroval battlenet a mám startovací pack diablo 3 a SC 2 :-D

0/0
16.4.2016 17:41

P92e37t17r 16J32á21n23s75k83ý 3851468774238

juchů ...

0/0
16.4.2016 9:31

R82a23d10i39m 80Š34o92t94o37l59a 6492581818193

Asi si to představuju moc jednoduše, ale nestačilo by jen vyměnit grafiku za lepší a zbytek nechat tak jak byl?

+4/0
16.4.2016 8:48

G70a75b51r60i18e38l 93H68o30r98t43e15n 9541669733384

Řekl bych, že hlavní problém bude v tom, že D2 nepodporuje modování, čili by jakýkoliv slušný remake mohl udělat jen Blizzard.

+1/0
16.4.2016 10:14

R20a36d23i73m 52Š85o36t21o41l14a 6792961988563

Aha. Myslel jsem že stačí dekódovat datový soubor obsahující grafiku a vyměnit kus za kus. Takže jsem si to představoval jednoduše ;-D

Díky :-)

0/0
16.4.2016 10:23

B66a73r38t14o15l18o44m85ě68j 83K87u53s 2795396471293

Staré Diablo 2 bylo děláno na principu spritů, tj. všechno jsou jenom předpřipravené 2D obrázky, které se rychle střídají a navozují tak pocit trojrozměrného pohybu.

Skutečné 3D modely jsou úplně jiný princip.

+1/0
16.4.2016 12:27

G48a38b62r30i94e47l 55H95o95r33t64e33n 9961969883874

Přesně tak. A z toho plyne, že by remake musel zákonitě významně upravit i stávající grafický engine, včetně skriptů pro interakce a kolize. Práce na léta a s rizikem, že to bude označeno za nedovolené úpravy a že si Blizzard vydupe zákaz distribuce.

+2/0
16.4.2016 13:25

R32a10d86i47m 80Š37o69t33o45l75a 6502531898633

Tak jsem to myslel, že se jen prohodí kus za kus. Kolega to už vysvětlil že to tak snadno nejde. Díky za vysvětlení Vám oběma

0/0
20.4.2016 22:52

T42o55m81á93š 84M41a68t46ě35j 9705358823182

je to mnohem složitější...

Používají se různé triky pro optimalizace...které fungovaly s nejakými daty, ale s jinými fungovat nebudou.

Engine je připraven pracovat s objekty určité velikosti (datové) ale ty potřebuješ jinou (větší rozlišení, víc barev)...

rozkope ti to třeba detekci kolizí ...

To je opravdu jednodušší udělat nový engine

+2/0
16.4.2016 20:50

J18a84k78u61b 71Ř86í98h64a 4575399592801

Ale ano. Kdyby Blizzard něco podobného udělal. Kurnik, jak moc by mne potěšil. Myslím, že nakreslit grafiku pro vyšší rozlišení by nemuselo být nějak extra náročné. A když už nedávno vydali nový patch, tak předělávka grafiky by nemusela být marná. Evidentně se Blizzard snaží, aby hra nezapadla. Vždyť i já hru hraju sice s přestávkama, ale dodnes.

0/0
16.4.2016 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.