Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fandovská předělávka je mistrovskou poctou Diablu 2, bude zdarma

Fanoušek se rozhodl modernizovat Diablo 2 a duch původní hry se mu daří ctít až překvapivým způsobem. Svůj počin pojmenoval The Curse of Tristram a projekt vzniká jako modifikace pro Starcraft 2, která bude dostupná zdarma. A hrát ji půjde i s bezplatnou startovní edicí Starcraftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i41l48o42š 17J95i43r75á98k 3670419424203

Je to borec, rozhodně mu držím palce.

0/0
16.4.2016 22:32

R68o79b47e55r57t 94K34u73b29i29s30t45a 8530647229245

Tak to je fakt borec.R^R^

+3/0
16.4.2016 21:18

F44i37l58i39p 44M33u98c17a39l81a 8400183929

dík za info ... jsem takový sketa že jsem si hned registroval battlenet a mám startovací pack diablo 3 a SC 2 :-D

0/0
16.4.2016 17:41

P68e39t27r 21J38á13n57s23k96ý 3791268674578

juchů ...

0/0
16.4.2016 9:31

R77a21d27i95m 62Š40o30t60o63l40a 6822131748443

Asi si to představuju moc jednoduše, ale nestačilo by jen vyměnit grafiku za lepší a zbytek nechat tak jak byl?

+4/0
16.4.2016 8:48

G80a40b26r75i64e25l 80H59o89r13t33e25n 9611649103474

Řekl bych, že hlavní problém bude v tom, že D2 nepodporuje modování, čili by jakýkoliv slušný remake mohl udělat jen Blizzard.

+1/0
16.4.2016 10:14

R56a41d70i86m 54Š87o88t42o28l98a 6862411148973

Aha. Myslel jsem že stačí dekódovat datový soubor obsahující grafiku a vyměnit kus za kus. Takže jsem si to představoval jednoduše ;-D

Díky :-)

0/0
16.4.2016 10:23

B44a18r62t67o75l82o79m14ě61j 51K76u28s 2315246721473

Staré Diablo 2 bylo děláno na principu spritů, tj. všechno jsou jenom předpřipravené 2D obrázky, které se rychle střídají a navozují tak pocit trojrozměrného pohybu.

Skutečné 3D modely jsou úplně jiný princip.

+1/0
16.4.2016 12:27

G78a65b60r26i83e50l 41H87o88r91t50e83n 9561659383484

Přesně tak. A z toho plyne, že by remake musel zákonitě významně upravit i stávající grafický engine, včetně skriptů pro interakce a kolize. Práce na léta a s rizikem, že to bude označeno za nedovolené úpravy a že si Blizzard vydupe zákaz distribuce.

+2/0
16.4.2016 13:25

R54a90d68i25m 62Š93o87t27o66l51a 6792281198363

Tak jsem to myslel, že se jen prohodí kus za kus. Kolega to už vysvětlil že to tak snadno nejde. Díky za vysvětlení Vám oběma

0/0
20.4.2016 22:52

T65o74m69á79š 29M31a80t87ě24j 9925758733772

je to mnohem složitější...

Používají se různé triky pro optimalizace...které fungovaly s nejakými daty, ale s jinými fungovat nebudou.

Engine je připraven pracovat s objekty určité velikosti (datové) ale ty potřebuješ jinou (větší rozlišení, víc barev)...

rozkope ti to třeba detekci kolizí ...

To je opravdu jednodušší udělat nový engine

+2/0
16.4.2016 20:50

J82a41k95u56b 94Ř23í38h72a 4405559562841

Ale ano. Kdyby Blizzard něco podobného udělal. Kurnik, jak moc by mne potěšil. Myslím, že nakreslit grafiku pro vyšší rozlišení by nemuselo být nějak extra náročné. A když už nedávno vydali nový patch, tak předělávka grafiky by nemusela být marná. Evidentně se Blizzard snaží, aby hra nezapadla. Vždyť i já hru hraju sice s přestávkama, ale dodnes.

0/0
16.4.2016 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.