Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fandovská předělávka je mistrovskou poctou Diablu 2, bude zdarma

Fanoušek se rozhodl modernizovat Diablo 2 a duch původní hry se mu daří ctít až překvapivým způsobem. Svůj počin pojmenoval The Curse of Tristram a projekt vzniká jako modifikace pro Starcraft 2, která bude dostupná zdarma. A hrát ji půjde i s bezplatnou startovní edicí Starcraftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59i50l63o17š 93J78i14r24á62k 3540579844823

Je to borec, rozhodně mu držím palce.

0/0
16.4.2016 22:32

R80o96b21e59r23t 77K86u74b68i85s90t51a 8110437159115

Tak to je fakt borec.R^R^

+3/0
16.4.2016 21:18

F19i21l57i98p 46M51u32c98a33l23a 8920493399

dík za info ... jsem takový sketa že jsem si hned registroval battlenet a mám startovací pack diablo 3 a SC 2 :-D

0/0
16.4.2016 17:41

P41e32t54r 28J13á24n57s29k51ý 3651218124538

juchů ...

0/0
16.4.2016 9:31

R72a59d22i16m 59Š72o13t15o51l95a 6582471408573

Asi si to představuju moc jednoduše, ale nestačilo by jen vyměnit grafiku za lepší a zbytek nechat tak jak byl?

+4/0
16.4.2016 8:48

G96a87b46r29i38e57l 42H45o41r72t47e85n 9841859593534

Řekl bych, že hlavní problém bude v tom, že D2 nepodporuje modování, čili by jakýkoliv slušný remake mohl udělat jen Blizzard.

+1/0
16.4.2016 10:14

R98a55d54i72m 91Š20o92t73o49l89a 6442871458733

Aha. Myslel jsem že stačí dekódovat datový soubor obsahující grafiku a vyměnit kus za kus. Takže jsem si to představoval jednoduše ;-D

Díky :-)

0/0
16.4.2016 10:23

B16a86r54t27o69l81o31m36ě63j 68K17u41s 2855736291743

Staré Diablo 2 bylo děláno na principu spritů, tj. všechno jsou jenom předpřipravené 2D obrázky, které se rychle střídají a navozují tak pocit trojrozměrného pohybu.

Skutečné 3D modely jsou úplně jiný princip.

+1/0
16.4.2016 12:27

G86a52b60r51i49e13l 73H48o47r13t23e95n 9391939683964

Přesně tak. A z toho plyne, že by remake musel zákonitě významně upravit i stávající grafický engine, včetně skriptů pro interakce a kolize. Práce na léta a s rizikem, že to bude označeno za nedovolené úpravy a že si Blizzard vydupe zákaz distribuce.

+2/0
16.4.2016 13:25

R71a34d84i92m 67Š24o13t37o26l45a 6852461418153

Tak jsem to myslel, že se jen prohodí kus za kus. Kolega to už vysvětlil že to tak snadno nejde. Díky za vysvětlení Vám oběma

0/0
20.4.2016 22:52

T98o62m46á82š 46M94a70t42ě48j 9175238553852

je to mnohem složitější...

Používají se různé triky pro optimalizace...které fungovaly s nejakými daty, ale s jinými fungovat nebudou.

Engine je připraven pracovat s objekty určité velikosti (datové) ale ty potřebuješ jinou (větší rozlišení, víc barev)...

rozkope ti to třeba detekci kolizí ...

To je opravdu jednodušší udělat nový engine

+2/0
16.4.2016 20:50

J24a42k91u21b 32Ř11í11h91a 4455849532681

Ale ano. Kdyby Blizzard něco podobného udělal. Kurnik, jak moc by mne potěšil. Myslím, že nakreslit grafiku pro vyšší rozlišení by nemuselo být nějak extra náročné. A když už nedávno vydali nový patch, tak předělávka grafiky by nemusela být marná. Evidentně se Blizzard snaží, aby hra nezapadla. Vždyť i já hru hraju sice s přestávkama, ale dodnes.

0/0
16.4.2016 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.