Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, jak by BioShock vypadal v roce 2016. Předělávka bere dech

Fandovská předělávka scény z BioShocku je až překvapivě věrná originálu. Jejím autorem je student herního vývoje Ross Littlejohn, který v rámci posledního ročníku projekt vytvořil jako školní práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a23n 90K74u50d73e73r36a 4643696313812

Hodilo by se vložit vedle sebe stav před a po. Takhle to moc neřekne. 8-o

0/0
25.4.2016 10:33

J87a24k16u17b 93Z85a96m40a23z57a33l 4343555208773

A já tomu nějak nerozumím. Jako je to hezký. Ale zvuk bublání, vznášející se cosi, co vypadá jako bublinky, navozuje pocit zatopené místnosti. Proti tomu rozsvícená světla a kaluže na zemi toto zatopení vylučuje... Jak říkám - je to hezký, ale vypadá to spíš jen jako demo, ukázka "hele co umím". Nejspíš to tak má být, aby ukázal, co mu vše jde, ale koncepčně mi to přijde s prominutím přepaltaný...

+1/0
24.4.2016 14:50

M78i18c17h62a56l 87Š36a86f33r56á60n36e70k 3790551705797

Popravdě moc nevidím rozdíl oproti originálu.

+2/0
23.4.2016 16:26

A86l92e15š 81K15o92p21e35c74k65ý 2162266885658

Tahle dnesni honba za dokonalou grafikou je naprosto prehnana a podle meho nazoru zbytecna. Nejdulezitejsi na hre (stejne jako na knize) je obsah, ne obal.

0/0
22.4.2016 7:22

P28e40t94r 94S28v57o16b73o93d61a 7373815609437

Nevyzrálost bylo myšleno patrně spíše jako lenost. Za sebe souhlasím, že je to dobře udělaná místnost v UE4 a takto bych si představoval průměrnou práci studenta té školy.. Práci to jistě dalo, ale vždyť tam těch objektů ani zase tak moc není.... kdyby to aspoň udělal za tři dny...

+1/−1
21.4.2016 15:36

P59a36v60e66l 85H52a46l61b14i95c72h 6259942376809

Mohl by prosím autor článku trochu rozvést pojem "nevyzrálosti"? Pokud jsem to dobře z článku pochopil, tak autor videa vzal již existující prostředí (s vymyšleným game, level i vizuálním designem) a vymodeloval ho znovu. Taková obdoba 3 845 578 verze kalkulačky začínajícího programátora, jen z prostředí 3D grafika. Autor zde dokazuje pouze to, že umí perfektně s Mayou (či jiným editorem), umí používat Photoshop a pak to dokáže zasadit třeba s Unrealu do jednoho levelu. Tím nechci nijak snižovat jeho kvality, protože jsou dobré.

Oproti tomu spousta studentských her se soustředí na jiné části, jako je game design, tooly pro vývoj na nějaké platformě či nové herní mechaniky. A tam už to je samozřejmě hodně o herním citu, vkusu, schopnosti zaujmout atd.

Prostě je potřeba porovnávat srovnatelné.

0/0
21.4.2016 15:09

A31n29d70r44e89j 41B94r74a83b37e23c 4732231987534

Mluvim ciste o graficke strance. Kolikrat grafika studentskych projektu i po trech letech vypada nesmirne amatersky. O navrhu nehovorim a mam za to, ze vetsinou jednotlive casti podobnych projektu vytvareji studenti v zavislosti na sve specializaci. Game design dava dohromady navrhar, assety 3d grafik, a tak podobne. Cili to soustredeni se "na neco jineho" je diskutabilni.

0/0
21.4.2016 15:49

M54i32l42o77š 75K48r15u48m39p 2454297654

Nevím, já teda nevidím rozdíl

+12/−1
21.4.2016 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.