Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, jak by BioShock vypadal v roce 2016. Předělávka bere dech

Fandovská předělávka scény z BioShocku je až překvapivě věrná originálu. Jejím autorem je student herního vývoje Ross Littlejohn, který v rámci posledního ročníku projekt vytvořil jako školní práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a30n 87K73u82d55e87r21a 4643646523922

Hodilo by se vložit vedle sebe stav před a po. Takhle to moc neřekne. 8-o

0/0
25.4.2016 10:33

J41a72k85u91b 21Z86a73m80a22z32a83l 4533695898733

A já tomu nějak nerozumím. Jako je to hezký. Ale zvuk bublání, vznášející se cosi, co vypadá jako bublinky, navozuje pocit zatopené místnosti. Proti tomu rozsvícená světla a kaluže na zemi toto zatopení vylučuje... Jak říkám - je to hezký, ale vypadá to spíš jen jako demo, ukázka "hele co umím". Nejspíš to tak má být, aby ukázal, co mu vše jde, ale koncepčně mi to přijde s prominutím přepaltaný...

+1/0
24.4.2016 14:50

M57i31c97h31a83l 67Š39a55f20r53á65n55e96k 3150951135547

Popravdě moc nevidím rozdíl oproti originálu.

+2/0
23.4.2016 16:26

A28l70e11š 82K87o13p98e41c67k69ý 2882366465438

Tahle dnesni honba za dokonalou grafikou je naprosto prehnana a podle meho nazoru zbytecna. Nejdulezitejsi na hre (stejne jako na knize) je obsah, ne obal.

0/0
22.4.2016 7:22

P14e91t81r 40S88v65o43b67o35d11a 7273745489547

Nevyzrálost bylo myšleno patrně spíše jako lenost. Za sebe souhlasím, že je to dobře udělaná místnost v UE4 a takto bych si představoval průměrnou práci studenta té školy.. Práci to jistě dalo, ale vždyť tam těch objektů ani zase tak moc není.... kdyby to aspoň udělal za tři dny...

+1/−1
21.4.2016 15:36

P41a75v74e26l 29H39a35l97b88i90c69h 6289982886269

Mohl by prosím autor článku trochu rozvést pojem "nevyzrálosti"? Pokud jsem to dobře z článku pochopil, tak autor videa vzal již existující prostředí (s vymyšleným game, level i vizuálním designem) a vymodeloval ho znovu. Taková obdoba 3 845 578 verze kalkulačky začínajícího programátora, jen z prostředí 3D grafika. Autor zde dokazuje pouze to, že umí perfektně s Mayou (či jiným editorem), umí používat Photoshop a pak to dokáže zasadit třeba s Unrealu do jednoho levelu. Tím nechci nijak snižovat jeho kvality, protože jsou dobré.

Oproti tomu spousta studentských her se soustředí na jiné části, jako je game design, tooly pro vývoj na nějaké platformě či nové herní mechaniky. A tam už to je samozřejmě hodně o herním citu, vkusu, schopnosti zaujmout atd.

Prostě je potřeba porovnávat srovnatelné.

0/0
21.4.2016 15:09

A96n49d28r72e19j 61B62r25a73b16e47c 4202591447984

Mluvim ciste o graficke strance. Kolikrat grafika studentskych projektu i po trech letech vypada nesmirne amatersky. O navrhu nehovorim a mam za to, ze vetsinou jednotlive casti podobnych projektu vytvareji studenti v zavislosti na sve specializaci. Game design dava dohromady navrhar, assety 3d grafik, a tak podobne. Cili to soustredeni se "na neco jineho" je diskutabilni.

0/0
21.4.2016 15:49

M64i22l63o54š 10K90r94u72m17p 2174187154

Nevím, já teda nevidím rozdíl

+12/−1
21.4.2016 14:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.