Diskuze

Podívejte se, jak by BioShock vypadal v roce 2016. Předělávka bere dech

Fandovská předělávka scény z BioShocku je až překvapivě věrná originálu. Jejím autorem je student herního vývoje Ross Littlejohn, který v rámci posledního ročníku projekt vytvořil jako školní práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J51a47n 27K16u13d79e66r50a

25. 4. 2016 10:33

Hodilo by se vložit vedle sebe stav před a po. Takhle to moc neřekne. 8-o

0 0
možnosti
JZ

A já tomu nějak nerozumím. Jako je to hezký. Ale zvuk bublání, vznášející se cosi, co vypadá jako bublinky, navozuje pocit zatopené místnosti. Proti tomu rozsvícená světla a kaluže na zemi toto zatopení vylučuje... Jak říkám - je to hezký, ale vypadá to spíš jen jako demo, ukázka "hele co umím". Nejspíš to tak má být, aby ukázal, co mu vše jde, ale koncepčně mi to přijde s prominutím přepaltaný...

1 0
možnosti

Popravdě moc nevidím rozdíl oproti originálu.

2 0
možnosti
AK

Tahle dnesni honba za dokonalou grafikou je naprosto prehnana a podle meho nazoru zbytecna. Nejdulezitejsi na hre (stejne jako na knize) je obsah, ne obal.

0 0
možnosti
PS

Nevyzrálost bylo myšleno patrně spíše jako lenost. Za sebe souhlasím, že je to dobře udělaná místnost v UE4 a takto bych si představoval průměrnou práci studenta té školy.. Práci to jistě dalo, ale vždyť tam těch objektů ani zase tak moc není.... kdyby to aspoň udělal za tři dny...

1 1
možnosti
PH

Mohl by prosím autor článku trochu rozvést pojem "nevyzrálosti"? Pokud jsem to dobře z článku pochopil, tak autor videa vzal již existující prostředí (s vymyšleným game, level i vizuálním designem) a vymodeloval ho znovu. Taková obdoba 3 845 578 verze kalkulačky začínajícího programátora, jen z prostředí 3D grafika. Autor zde dokazuje pouze to, že umí perfektně s Mayou (či jiným editorem), umí používat Photoshop a pak to dokáže zasadit třeba s Unrealu do jednoho levelu. Tím nechci nijak snižovat jeho kvality, protože jsou dobré.

Oproti tomu spousta studentských her se soustředí na jiné části, jako je game design, tooly pro vývoj na nějaké platformě či nové herní mechaniky. A tam už to je samozřejmě hodně o herním citu, vkusu, schopnosti zaujmout atd.

Prostě je potřeba porovnávat srovnatelné.

0 0
možnosti
AB

Mluvim ciste o graficke strance. Kolikrat grafika studentskych projektu i po trech letech vypada nesmirne amatersky. O navrhu nehovorim a mam za to, ze vetsinou jednotlive casti podobnych projektu vytvareji studenti v zavislosti na sve specializaci. Game design dava dohromady navrhar, assety 3d grafik, a tak podobne. Cili to soustredeni se "na neco jineho" je diskutabilni.

0 0
možnosti
MK

M58i41l70o38š 42K68r79u21m32p

21. 4. 2016 14:38

Nevím, já teda nevidím rozdíl

12 1
možnosti