Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Předběžný přístup je prospěšný, tvrdí studio kritizované za jeho využití

Ačkoliv jejich hra H1Z1 byla první týdny ve službě Early Accces v katastrofálním stavu, firma Daybreak Game Company tento model hájí. Hra se přitom zpočátku potýkala s přetíženými servery, s problémy s optimalizací i s přívalem hackerů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L89u29k70á73š 17M88a37r94e58d31a 6621864367698

Chapu ze EAC je pro studia zlaty dul. Vzit si od hracu penize a dostanou neco co nemusi fungovat, nemaji nic jisteho. A pak se jen zbytecne tesi na release. X let... Existuje vubec nejaka hra ktera se vydala po EAC?

0/−1
28.4.2016 1:10

T52o56m74á69š 86V41e97s51e54l93ý 5294753363109

Většina? Naopak her, co zůstalo v EA je cca 10%. Pár příkladů, co vyšlo z EA a jsou známější, jinak každý den vyjde cca 20-50 her z EA v plnou verzi. Asi moc netušíš, která bije, co?:) Zde máš hry, co měly EA a vyšly: Battlefleet Gothic Armada, Dirty Rally, Pillares of Ethernity, Patch of Exile, Insurgency, Killing Floor, Don t Starve, PlanetSide 2, Rocket League, Dota 2, Grim Dawn, Divinity - Original Sin, Heroes of the Storm, Hearstone, Smite, League of Legends, Elite: Dangerous, Warframe, Kerbal Space Program, ARMA III, Darkest Dungeon, Prison Architekt, Armello, Mordheim: City of the Damned, Warhammer End Times - Vermintide, nové díly Shadowrun, Galactic Civilizations III, Nosgoth, Wasteland 2, Asseto Corsa, Project C.A.R.S, Verdun, Xenonauts atd.

A to je to, co jsem si vzpomněl, hrál a vlastním. Takže prosím, jsi poněkud mimo ohledně EA/EAC, protože naprosto netušíš, kolik her denně opustí EA/EAC aniž by jsi tušil, že vůbec v něm byli.....

0/0
28.4.2016 1:44

L14u15k19á19š 82M96a93r82e30d80a 6251894597108

Mate pravdu, nevedel jsem, ze do EA je zahrnuto alpha testing, beta testing atpatp. Mel jsem namysli alphafunding. Tedy hry, ktere nemaji jasne stanoveny release datum, ani finalni podobu a ani neni jasne zdali vubec vyjdou. Nektere co jste vyjmenoval, co znam, tak to byl beta test par tydnu/mesicu pred releasem. Trebas v tomhle konkretnim clanku je naznaceno ze ta H1Z1 muze byt v EA klidne deset let... Coz mi prijde jako nefer pristup k hracum.

0/0
28.4.2016 2:32

T98o38m46á16š 56V10e71s13e86l79ý 5914363973959

No mou zmíněné hry taktéž neměli dané datum, takový Wasteland 2 vyšel zcela během 3 dnů od oznámení, zcela najednou:) Až později ji měli většina z nich. většinou se uvádí aspoň rok. Ale máte pravdu ohledně H1, DayZ atd. Zejména tento žánr survival většinou nemá jasně stanovené datum. Ale na druhou stranu je jednoduché nekoupit. Mám celkově 2 hry v této fázi: DayZ a 7 days to die. Měl jsem i Nether: Resurrected a ten po dvou letech vyšel a neměl taky stanovené datum. Prostě vyšel ze dne na den. Neviděl bych to až tak černě.

0/0
28.4.2016 2:54

T98o93m46á16š 84V32e84s49e48l64ý 5914533483719

A místo jedné hry jsou teď dvě, jedna horší jak druhá. Obě hry jsou v současné chvíli naprosto nehratelné, protože cca každý 3 hráč je cheater, bugy všude kam se člověk podívá atd. Jestli je DayZ zabugovaná atd. Tak H1 je katastrofa sama o sobě.

+3/−1
27.4.2016 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.