Diskuze

Předběžný přístup je prospěšný, tvrdí studio kritizované za jeho využití

Ačkoliv jejich hra H1Z1 byla první týdny ve službě Early Accces v katastrofálním stavu, firma Daybreak Game Company tento model hájí. Hra se přitom zpočátku potýkala s přetíženými servery, s problémy s optimalizací i s přívalem hackerů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chapu ze EAC je pro studia zlaty dul. Vzit si od hracu penize a dostanou neco co nemusi fungovat, nemaji nic jisteho. A pak se jen zbytecne tesi na release. X let... Existuje vubec nejaka hra ktera se vydala po EAC?

0 1
možnosti

Většina? Naopak her, co zůstalo v EA je cca 10%. Pár příkladů, co vyšlo z EA a jsou známější, jinak každý den vyjde cca 20-50 her z EA v plnou verzi. Asi moc netušíš, která bije, co?:) Zde máš hry, co měly EA a vyšly: Battlefleet Gothic Armada, Dirty Rally, Pillares of Ethernity, Patch of Exile, Insurgency, Killing Floor, Don t Starve, PlanetSide 2, Rocket League, Dota 2, Grim Dawn, Divinity - Original Sin, Heroes of the Storm, Hearstone, Smite, League of Legends, Elite: Dangerous, Warframe, Kerbal Space Program, ARMA III, Darkest Dungeon, Prison Architekt, Armello, Mordheim: City of the Damned, Warhammer End Times - Vermintide, nové díly Shadowrun, Galactic Civilizations III, Nosgoth, Wasteland 2, Asseto Corsa, Project C.A.R.S, Verdun, Xenonauts atd.

A to je to, co jsem si vzpomněl, hrál a vlastním. Takže prosím, jsi poněkud mimo ohledně EA/EAC, protože naprosto netušíš, kolik her denně opustí EA/EAC aniž by jsi tušil, že vůbec v něm byli.....

0 0
možnosti

A místo jedné hry jsou teď dvě, jedna horší jak druhá. Obě hry jsou v současné chvíli naprosto nehratelné, protože cca každý 3 hráč je cheater, bugy všude kam se člověk podívá atd. Jestli je DayZ zabugovaná atd. Tak H1 je katastrofa sama o sobě.

3 1
možnosti