Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Steamu klesá průměrný počet prodaných menších her

Obvyklý počet prodaných kopií nezávislých titulů na Steamu za poslední rok klesl téměř na polovinu. Nejpopulárnější hry jdou na odbyt srovnatelným tempem, tratí na tom však skromnější projekty. Snižuje se také průměrná cena a zvyšují se slevy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T23o75m46á70š 64V87e13s83e91l15ý 5884373563839

Tak letos jsem koupil jedinou nezávislou hru. Battlefleet Gothic. Zbytek nezájem.

0/0
29.4.2016 14:20

M18i26l78o45š 55K16r56u21m80p 2784417404

Jenom 100 000 u 10. nejprodávanější hry? To je nějaká blbost, ne?

0/0
29.4.2016 12:09

T89o84m93á40š 88V74e66s67e58l11ý 5414933143189

Taky by mě zajímalo, kde ty čísla vzal.

0/0
29.4.2016 14:20

A73l33e38š 35J72a43n52á29č94e12k 3933664386333

To je divné, vždyť každý ekonom je přesvědčen, že vše poroste nekonečně do nebe :-D

+1/−2
29.4.2016 10:35

M47a51r47t41i24n 14P42o25s93p42í59š21i85l 1541746614170

Hry hraju více než 25 let. Na Steamu jsem nikdy nic nekoupil, ten se mi instaloval jen jako přívažek ke hrám, které se přes něj registrovaly. Každou hru, která se mi líbí, chci mít v originální krabici, mám jich už plnou skříň :)

Za posledních 5 let jsem věrný přesně 5-ti titulům, které se neustále rozvíjejí, takže nemám vůbec potřebu hledat cokoli jiného ... když mě jeden dočasně omrzí, ponořím se do jiného. Občas si z nostalgie pustím něco staršího, ale z nových her mě za tu dobu prakticky nic nezaujalo, už je to pořád dokola to samé ... skoro jak v televizi ;-D

+2/−2
29.4.2016 9:40

V71í14t 31G66a26b31r20i86e56l 5424743446867

A proč to sem píšeš?

+7/−2
29.4.2016 14:53

M34i62r88o55s71l92a69v 75S57t38a95s74t60n57y 7974543436941

Cool story bro.

0/0
2.5.2016 9:48

G31a62b17r66i31e30l 36H54o67r71t67e79n 9171619603824

Trh je přesycený, her je příliš mnoho a aktivní hráči s portfoliem desítek až stovek her už nemají příliš zájem hledat levnou perspektivní drobotinu, když si mohou počkat a ve slevě vsadit na jistotu. Změní se to s nástupem VR a tak do pěti let s příchodem nástrojů nové generace, které místo komplikovaného modelování a skriptování nabídnou režii s nevyčerpatelnou zásobou umělých herců a scenérií...

+4/−1
29.4.2016 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.