Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Steamu klesá průměrný počet prodaných menších her

Obvyklý počet prodaných kopií nezávislých titulů na Steamu za poslední rok klesl téměř na polovinu. Nejpopulárnější hry jdou na odbyt srovnatelným tempem, tratí na tom však skromnější projekty. Snižuje se také průměrná cena a zvyšují se slevy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T48o39m87á77š 47V81e69s39e56l72ý 5644873163959

Tak letos jsem koupil jedinou nezávislou hru. Battlefleet Gothic. Zbytek nezájem.

0/0
29.4.2016 14:20

M26i80l53o44š 10K72r48u64m46p 2204697444

Jenom 100 000 u 10. nejprodávanější hry? To je nějaká blbost, ne?

0/0
29.4.2016 12:09

T78o17m17á92š 86V21e15s57e90l49ý 5734363933979

Taky by mě zajímalo, kde ty čísla vzal.

0/0
29.4.2016 14:20

A96l61e24š 87J30a45n13á86č92e21k 3313204846853

To je divné, vždyť každý ekonom je přesvědčen, že vše poroste nekonečně do nebe :-D

+1/−2
29.4.2016 10:35

M57a38r68t52i97n 39P74o75s52p45í66š16i95l 1661316884860

Hry hraju více než 25 let. Na Steamu jsem nikdy nic nekoupil, ten se mi instaloval jen jako přívažek ke hrám, které se přes něj registrovaly. Každou hru, která se mi líbí, chci mít v originální krabici, mám jich už plnou skříň :)

Za posledních 5 let jsem věrný přesně 5-ti titulům, které se neustále rozvíjejí, takže nemám vůbec potřebu hledat cokoli jiného ... když mě jeden dočasně omrzí, ponořím se do jiného. Občas si z nostalgie pustím něco staršího, ale z nových her mě za tu dobu prakticky nic nezaujalo, už je to pořád dokola to samé ... skoro jak v televizi ;-D

+2/−2
29.4.2016 9:40

V55í46t 48G58a59b44r11i16e81l 5514673856967

A proč to sem píšeš?

+7/−2
29.4.2016 14:53

M18i11r63o75s87l48a50v 44S61t27a54s61t93n17y 7904633236241

Cool story bro.

0/0
2.5.2016 9:48

G10a47b73r81i60e34l 50H56o32r86t10e40n 9521779673514

Trh je přesycený, her je příliš mnoho a aktivní hráči s portfoliem desítek až stovek her už nemají příliš zájem hledat levnou perspektivní drobotinu, když si mohou počkat a ve slevě vsadit na jistotu. Změní se to s nástupem VR a tak do pěti let s příchodem nástrojů nové generace, které místo komplikovaného modelování a skriptování nabídnou režii s nevyčerpatelnou zásobou umělých herců a scenérií...

+4/−1
29.4.2016 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.