Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Steamu klesá průměrný počet prodaných menších her

Obvyklý počet prodaných kopií nezávislých titulů na Steamu za poslední rok klesl téměř na polovinu. Nejpopulárnější hry jdou na odbyt srovnatelným tempem, tratí na tom však skromnější projekty. Snižuje se také průměrná cena a zvyšují se slevy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T43o64m84á83š 75V36e22s59e56l54ý 5684463533859

Tak letos jsem koupil jedinou nezávislou hru. Battlefleet Gothic. Zbytek nezájem.

0/0
29.4.2016 14:20

M36i86l67o73š 66K49r88u87m51p 2154607294

Jenom 100 000 u 10. nejprodávanější hry? To je nějaká blbost, ne?

0/0
29.4.2016 12:09

T72o90m80á25š 89V42e12s19e20l46ý 5734123523529

Taky by mě zajímalo, kde ty čísla vzal.

0/0
29.4.2016 14:20

A37l16e70š 18J23a19n22á31č53e40k 3313634346293

To je divné, vždyť každý ekonom je přesvědčen, že vše poroste nekonečně do nebe :-D

+1/−2
29.4.2016 10:35

M53a54r23t79i33n 55P62o31s78p40í63š35i44l 1431756884220

Hry hraju více než 25 let. Na Steamu jsem nikdy nic nekoupil, ten se mi instaloval jen jako přívažek ke hrám, které se přes něj registrovaly. Každou hru, která se mi líbí, chci mít v originální krabici, mám jich už plnou skříň :)

Za posledních 5 let jsem věrný přesně 5-ti titulům, které se neustále rozvíjejí, takže nemám vůbec potřebu hledat cokoli jiného ... když mě jeden dočasně omrzí, ponořím se do jiného. Občas si z nostalgie pustím něco staršího, ale z nových her mě za tu dobu prakticky nic nezaujalo, už je to pořád dokola to samé ... skoro jak v televizi ;-D

+2/−2
29.4.2016 9:40

V65í30t 24G22a82b27r42i90e51l 5174513476507

A proč to sem píšeš?

+7/−2
29.4.2016 14:53

M93i35r18o82s64l64a33v 92S77t96a89s15t36n40y 7534863736771

Cool story bro.

0/0
2.5.2016 9:48

G54a63b27r64i43e20l 16H69o37r79t87e81n 9481209833384

Trh je přesycený, her je příliš mnoho a aktivní hráči s portfoliem desítek až stovek her už nemají příliš zájem hledat levnou perspektivní drobotinu, když si mohou počkat a ve slevě vsadit na jistotu. Změní se to s nástupem VR a tak do pěti let s příchodem nástrojů nové generace, které místo komplikovaného modelování a skriptování nabídnou režii s nevyčerpatelnou zásobou umělých herců a scenérií...

+4/−1
29.4.2016 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.