Diskuze

Prvních pět let virtuální reality bude šílenství, tvrdí ředitel studia

Studio CCP Games uspělo i na poli, kde většina tvůrců selhala. Tím jsou on-line hry se stálým světem, kde jejich projekt EVE Online úspěšně existuje již třináct let. Firma přitom prozkoumává i virtuální realitu, pro kterou vytvořila jeden z úvodních titulů Eve: Valkyrie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P94e43t52r 50K65l17e81i48n

8. 5. 2016 20:34

Vesmír je pro virtuální realitu vděčné téma.

0 0
možnosti
JP

V první řadě to chce minimálně 4K rozlišení. Rozdíl v kvalitách zobrazení mezi 4k obrazovkou a 3D je totiž tak propastný. Skoro bych se nebál přirovnat kvalitu asi tak, jako že máte 4K, a pak si nahlavu nandáte CRT monitory s rozlišením playstation 1. Ano, parametrově to sice neodpovídá, ale bavme se o pocitové a hlavně reálné vizualizaci - Virtuální realita prostě ještě není na pořadu dne - klidně ať raději hry trochu ustoupí s těma super efektama, ale hlavně ať běží ve 4K - tudíž, nejdříve 4K display a pak se můžeme bavit o nějakem masovějším rozšiřování - a k tomu samozřejmě bude třeba i patřičný výkon, který se zastavil někdy před 4-5 lety, ano - pokud jste měli dělo 4-5 let zpátky, tak jej máte prakticky pořád, což dříve rozhodně neplatilo. Výrobci grafických karet rejžují, nyní však opět přišla doba na investice a posunutí technologie o dalších 5-10 let dopředu, uvidíme jak se jim bude chtít riskovat. Nyní bohatě stačí nějaká pěkná 3D televize - na které to vše vypadá 100x lépe.

1 0
možnosti
JP

Rozdíl v kvalitách zobrazení mezi 4k obrazovkou a 3D (virtuální realitou) je totiž tak propastný.

1 0
možnosti