Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda vyjde v roce 2017, tvůrci slibují otevřený svět

Sci-fi Mass Effect: Andromeda vyjde začátkem roku 2017, nálož nových informací máme očekávat letos 12. června v rámci akce EA Play. Několik věcí však tvůrci prozradili už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O44n91d63ř42e68j 50M41a27r83e94k 2612497412475

jo jo těším se a moc, ale bojím se té zprasené grafiky kvůli konzolím

+4/−1
11.5.2016 23:04

J22a15r33o82s64l48a29v 78J53a57k69u89b57o12v 8922865295947

A potom im tam v 2017 CDPR vyda Cyberpunk2077 a kompletne zosmiesni EA tak ako to spravili s Bethesdou v 2015/16 (a v podstate so vsetkymi ostatnymi studiami)

+2/0
11.5.2016 19:04

P42a72t27r24i76k 87S52p74i92t77z77b47a71r57t 1414276164785

No upřímně po tom co převedli v ME3 jim moc nevěřim a ME4 si kupovat nebudu. Doteď mi bolí srdce za ty prachy co jsem do původní trilogie vrazil

0/−1
11.5.2016 18:28

A60n85t67o32n77í24n 23H20o84l98í59k 8827253904180

Co blbnes, ME3 je porad nejlepsi ME. Release trochu uspechali, ale nakonec cajk, a super multak.

0/−1
12.5.2016 14:58

M41i53c98h73a94l 89V56e94r21n72e36r 8117746197964

Multiplayer v ME3 měl podobně otravnou jednotvárnost jako akční složka singleplayeru. V singleplayeru, snad mimo souboje s bossy, akční části spočívaly vždycky v tom, že hráč doběhl na místo, kde se automaticky spustil souboj, přišlo několik vln nepřátel vždy ve stejném složení, a pak klid, dokud hráč nedoběhl na další bod. A taky vzdálenost mezi těmi body se nijak zvlášť nelišila. Téměř až do závěru si aspoň ještě udržoval ME3 sílu tradičně v rozhovorových pasážích a "osudových" rozhodnutích, což setřelo zakončení, kde vaše předchozí rozhodnutí nehrála téměř žádnou roli, a v případě řešení konfliktu mezi kvariany a ghetty (který jste mohli zvládnout mírově), vašemu rozhodnutí závěr přímo odporoval.

Nejlépe vybalancovaná byla podle mě dvojka, i když mi v něčem chyběla větší volnost z jedničky.

0/0
12.5.2016 15:41

M42i26r84o86s18l67a18v 73S49t49a98s63t76n67y 7754433936611

Nelíbí se mi ten trend, že každé nové RPG musí mít automaticky "otevřený svět", nepřijde mi totiž, že je díky tomu hra automaticky lepší. Mnohdy je to přesně naopak.

+3/0
11.5.2016 13:52

M56i63l25a87n 27P41a82s69t39o72r21e14k 8870216441743

otazka neni jestli musi nebo nemusi, otazkou je jestli ten svet dokazou dostatecne kvalitne zpracovat... napriklad zaklinac 3 ma skvele zpracovanej svet, ne dokonale ale skvele... kdyz to dokazi u ME4 aspon napodobit tak by mohl vzniknout skvelej herni zazitek. nechme se prekvapit, i kdyz pokud je to v rukach EA tak spis zaplaceme.

+3/0
11.5.2016 14:52

M11i27r66o40s13l98a73v 44S35t33a55s89t92n27y 7524963916171

V pořádku, já jen nechápu, proč si každý áčkový RPG titul zakládá na tom, že má otevřený svět. Stejně tak nepovažuju linearitu - která je v rozumných mezích - za sprosté slovo.

+1/0
11.5.2016 16:30

L22u62k43á26š 38V66l54k 2341979784116

No já nevím, ale otevřený svět považuji u RPG za JASNOU devizu a samozřejmost. Je to TO co na té hře láká. Jít kam chceš, plnit mise v různém pořadí nebo vynechávat úkoly. Otevřený svět je proto SVĚT, že je volný, jako ten opravdový, jen v PC a v alternativní či fantasy době. Prostě to dělá RPG...

+2/0
11.5.2016 16:40

L38u44k21á51š 42V92l73k 2251369314526

...Jako hráč mám jiný pocit být ve hře v otevřeném světě, protože nehraju za ručičku podle scénaristy hry jako u koridorů. Tím neříkám, že uzavřené hry či "širší koridory" jsou špatné, vždy záleží jak je hra dobrá jako celek. Ale OPEN WORLD je prostě velká věc ve hře. Velké plus, velká volnost. Můžu navštěvovat světy/města kolikrát chci, i po delší době, vím kde který obchodník má co - jako v opravdovém. Když je slušně udělaný respawn nepřátel, tak můžu nabírat XP body za cenu, že se ve hře déle zdržím. Desítky kladů má otevřený svět...

+1/0
11.5.2016 16:51

M63i51r52o91s17l37a79v 46S54t67a16s94t14n31y 7224673106381

Mně třeba ale přesně tohle vadí Skyrimech a spol. O ústřední příběhovou linku hráč zavadí spíš omylem, ale nekonečných generických dungeonů je tam nepřeberné množství. Pro mě toulání se virtuální divočinou třeba moc roleplaying není.

A plnění úkolů v různém pořadí nebo jejich vynechávání myslím vůbec nesouvisí s otevřeným světem. Obchodníci to samé. Potvory se respawnují i v ne-open world hrách. Většina Vašich argumentů nikterak nesouvisí s otevřeným světem...

+1/0
12.5.2016 7:59

A72l58e73š 74K64o34p94e20c78k50ý 2842596335768

Prave ze vetsina jeho argumentu s otevrenym svetem souvisi, ale vy je nechcete se ani snazit pochopit. Napriklad roleplay je pravje o tom sam si tvorit pribeh, ne aby ho nekdo udelal za vas a vnutil vam ho jako jedinou moznost. To neni roleplay game. To je interaktivni film.

0/0
17.5.2016 7:08

M79i90r19o78s74l84a74v 46S96t28a42s55t69n37y 7254463206801

Proč by hráč nemohl sám "tvořit příběh" v ne-open world hrách? Co je definice tvoření příběhu? Prolízání lesů a jeskyní? Cestování z města do města bez mapy? Třeba Fallout 2 open world nemá a můžete tam dělat úplně všechno, co se na open-world hrách snaží vyzdvihovat Vlk. Myslím, že máte dost nepřesnou představu o ne-open world hrách, interaktivním filmem jste mě moc pobavil.

0/0
17.5.2016 12:01

G16a25b97r57i93e89l 75H86o66r22t26e10n 9941689183824

Tak doufám, že to bude stát za to. Pět let vývoje je na profesionální AAA titul skutečně hodně - a to se na ME4 začalo pracovat ještě před vydáním ME3 v březnu 2012...

+1/0
11.5.2016 13:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.