Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda vyjde v roce 2017, tvůrci slibují otevřený svět

Sci-fi Mass Effect: Andromeda vyjde začátkem roku 2017, nálož nových informací máme očekávat letos 12. června v rámci akce EA Play. Několik věcí však tvůrci prozradili už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O40n63d53ř90e78j 79M46a73r13e85k 2602977762965

jo jo těším se a moc, ale bojím se té zprasené grafiky kvůli konzolím

+4/−1
11.5.2016 23:04

J70a32r79o12s47l50a53v 69J26a34k55u22b82o11v 8932125505377

A potom im tam v 2017 CDPR vyda Cyberpunk2077 a kompletne zosmiesni EA tak ako to spravili s Bethesdou v 2015/16 (a v podstate so vsetkymi ostatnymi studiami)

+2/0
11.5.2016 19:04

P58a52t74r50i97k 92S13p94i38t52z32b83a19r53t 1434746664805

No upřímně po tom co převedli v ME3 jim moc nevěřim a ME4 si kupovat nebudu. Doteď mi bolí srdce za ty prachy co jsem do původní trilogie vrazil

0/−1
11.5.2016 18:28

A82n89t40o35n14í85n 93H36o65l33í66k 8627723194830

Co blbnes, ME3 je porad nejlepsi ME. Release trochu uspechali, ale nakonec cajk, a super multak.

0/−1
12.5.2016 14:58

M20i70c27h54a94l 80V80e19r43n54e25r 8277926507464

Multiplayer v ME3 měl podobně otravnou jednotvárnost jako akční složka singleplayeru. V singleplayeru, snad mimo souboje s bossy, akční části spočívaly vždycky v tom, že hráč doběhl na místo, kde se automaticky spustil souboj, přišlo několik vln nepřátel vždy ve stejném složení, a pak klid, dokud hráč nedoběhl na další bod. A taky vzdálenost mezi těmi body se nijak zvlášť nelišila. Téměř až do závěru si aspoň ještě udržoval ME3 sílu tradičně v rozhovorových pasážích a "osudových" rozhodnutích, což setřelo zakončení, kde vaše předchozí rozhodnutí nehrála téměř žádnou roli, a v případě řešení konfliktu mezi kvariany a ghetty (který jste mohli zvládnout mírově), vašemu rozhodnutí závěr přímo odporoval.

Nejlépe vybalancovaná byla podle mě dvojka, i když mi v něčem chyběla větší volnost z jedničky.

0/0
12.5.2016 15:41

M68i49r36o36s30l67a46v 28S26t70a64s14t66n46y 7714713896591

Nelíbí se mi ten trend, že každé nové RPG musí mít automaticky "otevřený svět", nepřijde mi totiž, že je díky tomu hra automaticky lepší. Mnohdy je to přesně naopak.

+3/0
11.5.2016 13:52

M74i35l43a71n 56P22a85s11t19o30r90e58k 8700766421253

otazka neni jestli musi nebo nemusi, otazkou je jestli ten svet dokazou dostatecne kvalitne zpracovat... napriklad zaklinac 3 ma skvele zpracovanej svet, ne dokonale ale skvele... kdyz to dokazi u ME4 aspon napodobit tak by mohl vzniknout skvelej herni zazitek. nechme se prekvapit, i kdyz pokud je to v rukach EA tak spis zaplaceme.

+3/0
11.5.2016 14:52

M85i97r22o46s81l62a52v 34S97t38a34s26t76n52y 7964823526371

V pořádku, já jen nechápu, proč si každý áčkový RPG titul zakládá na tom, že má otevřený svět. Stejně tak nepovažuju linearitu - která je v rozumných mezích - za sprosté slovo.

+1/0
11.5.2016 16:30

L43u74k21á34š 76V78l24k 2441659374966

No já nevím, ale otevřený svět považuji u RPG za JASNOU devizu a samozřejmost. Je to TO co na té hře láká. Jít kam chceš, plnit mise v různém pořadí nebo vynechávat úkoly. Otevřený svět je proto SVĚT, že je volný, jako ten opravdový, jen v PC a v alternativní či fantasy době. Prostě to dělá RPG...

+2/0
11.5.2016 16:40

L34u22k92á36š 33V30l84k 2721769234926

...Jako hráč mám jiný pocit být ve hře v otevřeném světě, protože nehraju za ručičku podle scénaristy hry jako u koridorů. Tím neříkám, že uzavřené hry či "širší koridory" jsou špatné, vždy záleží jak je hra dobrá jako celek. Ale OPEN WORLD je prostě velká věc ve hře. Velké plus, velká volnost. Můžu navštěvovat světy/města kolikrát chci, i po delší době, vím kde který obchodník má co - jako v opravdovém. Když je slušně udělaný respawn nepřátel, tak můžu nabírat XP body za cenu, že se ve hře déle zdržím. Desítky kladů má otevřený svět...

+1/0
11.5.2016 16:51

M71i90r47o57s83l61a84v 41S77t93a74s27t49n97y 7494743726451

Mně třeba ale přesně tohle vadí Skyrimech a spol. O ústřední příběhovou linku hráč zavadí spíš omylem, ale nekonečných generických dungeonů je tam nepřeberné množství. Pro mě toulání se virtuální divočinou třeba moc roleplaying není.

A plnění úkolů v různém pořadí nebo jejich vynechávání myslím vůbec nesouvisí s otevřeným světem. Obchodníci to samé. Potvory se respawnují i v ne-open world hrách. Většina Vašich argumentů nikterak nesouvisí s otevřeným světem...

+1/0
12.5.2016 7:59

A66l66e28š 85K96o10p13e21c32k49ý 2282756975798

Prave ze vetsina jeho argumentu s otevrenym svetem souvisi, ale vy je nechcete se ani snazit pochopit. Napriklad roleplay je pravje o tom sam si tvorit pribeh, ne aby ho nekdo udelal za vas a vnutil vam ho jako jedinou moznost. To neni roleplay game. To je interaktivni film.

0/0
17.5.2016 7:08

M59i30r81o48s43l38a30v 40S82t79a94s29t39n46y 7744863346791

Proč by hráč nemohl sám "tvořit příběh" v ne-open world hrách? Co je definice tvoření příběhu? Prolízání lesů a jeskyní? Cestování z města do města bez mapy? Třeba Fallout 2 open world nemá a můžete tam dělat úplně všechno, co se na open-world hrách snaží vyzdvihovat Vlk. Myslím, že máte dost nepřesnou představu o ne-open world hrách, interaktivním filmem jste mě moc pobavil.

0/0
17.5.2016 12:01

G19a98b41r55i35e53l 14H50o56r79t49e62n 9901589283764

Tak doufám, že to bude stát za to. Pět let vývoje je na profesionální AAA titul skutečně hodně - a to se na ME4 začalo pracovat ještě před vydáním ME3 v březnu 2012...

+1/0
11.5.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.