Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect: Andromeda vyjde v roce 2017, tvůrci slibují otevřený svět

Sci-fi Mass Effect: Andromeda vyjde začátkem roku 2017, nálož nových informací máme očekávat letos 12. června v rámci akce EA Play. Několik věcí však tvůrci prozradili už nyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O34n12d18ř65e81j 82M64a73r54e34k 2962237502815

jo jo těším se a moc, ale bojím se té zprasené grafiky kvůli konzolím

+4/−1
11.5.2016 23:04

J20a40r79o81s65l19a53v 64J60a16k74u18b41o22v 8372555255857

A potom im tam v 2017 CDPR vyda Cyberpunk2077 a kompletne zosmiesni EA tak ako to spravili s Bethesdou v 2015/16 (a v podstate so vsetkymi ostatnymi studiami)

+2/0
11.5.2016 19:04

P59a58t83r66i28k 26S75p28i81t27z33b67a46r48t 1934786664185

No upřímně po tom co převedli v ME3 jim moc nevěřim a ME4 si kupovat nebudu. Doteď mi bolí srdce za ty prachy co jsem do původní trilogie vrazil

0/−1
11.5.2016 18:28

A94n97t63o10n35í24n 58H53o15l74í18k 8567423414960

Co blbnes, ME3 je porad nejlepsi ME. Release trochu uspechali, ale nakonec cajk, a super multak.

0/−1
12.5.2016 14:58

M51i97c64h32a60l 56V22e62r49n43e34r 8817426817174

Multiplayer v ME3 měl podobně otravnou jednotvárnost jako akční složka singleplayeru. V singleplayeru, snad mimo souboje s bossy, akční části spočívaly vždycky v tom, že hráč doběhl na místo, kde se automaticky spustil souboj, přišlo několik vln nepřátel vždy ve stejném složení, a pak klid, dokud hráč nedoběhl na další bod. A taky vzdálenost mezi těmi body se nijak zvlášť nelišila. Téměř až do závěru si aspoň ještě udržoval ME3 sílu tradičně v rozhovorových pasážích a "osudových" rozhodnutích, což setřelo zakončení, kde vaše předchozí rozhodnutí nehrála téměř žádnou roli, a v případě řešení konfliktu mezi kvariany a ghetty (který jste mohli zvládnout mírově), vašemu rozhodnutí závěr přímo odporoval.

Nejlépe vybalancovaná byla podle mě dvojka, i když mi v něčem chyběla větší volnost z jedničky.

0/0
12.5.2016 15:41

M70i92r27o57s88l17a90v 60S94t82a40s13t67n32y 7234173196761

Nelíbí se mi ten trend, že každé nové RPG musí mít automaticky "otevřený svět", nepřijde mi totiž, že je díky tomu hra automaticky lepší. Mnohdy je to přesně naopak.

+3/0
11.5.2016 13:52

M35i15l50a52n 80P11a84s43t51o50r47e85k 8800336711713

otazka neni jestli musi nebo nemusi, otazkou je jestli ten svet dokazou dostatecne kvalitne zpracovat... napriklad zaklinac 3 ma skvele zpracovanej svet, ne dokonale ale skvele... kdyz to dokazi u ME4 aspon napodobit tak by mohl vzniknout skvelej herni zazitek. nechme se prekvapit, i kdyz pokud je to v rukach EA tak spis zaplaceme.

+3/0
11.5.2016 14:52

M92i10r84o48s23l48a61v 89S73t70a65s72t80n59y 7804213216731

V pořádku, já jen nechápu, proč si každý áčkový RPG titul zakládá na tom, že má otevřený svět. Stejně tak nepovažuju linearitu - která je v rozumných mezích - za sprosté slovo.

+1/0
11.5.2016 16:30

L32u14k80á65š 51V74l75k 2861329564196

No já nevím, ale otevřený svět považuji u RPG za JASNOU devizu a samozřejmost. Je to TO co na té hře láká. Jít kam chceš, plnit mise v různém pořadí nebo vynechávat úkoly. Otevřený svět je proto SVĚT, že je volný, jako ten opravdový, jen v PC a v alternativní či fantasy době. Prostě to dělá RPG...

+2/0
11.5.2016 16:40

L53u45k54á32š 43V60l50k 2241189914856

...Jako hráč mám jiný pocit být ve hře v otevřeném světě, protože nehraju za ručičku podle scénaristy hry jako u koridorů. Tím neříkám, že uzavřené hry či "širší koridory" jsou špatné, vždy záleží jak je hra dobrá jako celek. Ale OPEN WORLD je prostě velká věc ve hře. Velké plus, velká volnost. Můžu navštěvovat světy/města kolikrát chci, i po delší době, vím kde který obchodník má co - jako v opravdovém. Když je slušně udělaný respawn nepřátel, tak můžu nabírat XP body za cenu, že se ve hře déle zdržím. Desítky kladů má otevřený svět...

+1/0
11.5.2016 16:51

M90i11r89o90s37l24a77v 77S68t86a14s69t22n96y 7494873296291

Mně třeba ale přesně tohle vadí Skyrimech a spol. O ústřední příběhovou linku hráč zavadí spíš omylem, ale nekonečných generických dungeonů je tam nepřeberné množství. Pro mě toulání se virtuální divočinou třeba moc roleplaying není.

A plnění úkolů v různém pořadí nebo jejich vynechávání myslím vůbec nesouvisí s otevřeným světem. Obchodníci to samé. Potvory se respawnují i v ne-open world hrách. Většina Vašich argumentů nikterak nesouvisí s otevřeným světem...

+1/0
12.5.2016 7:59

A96l48e72š 74K67o27p60e21c37k35ý 2372476605698

Prave ze vetsina jeho argumentu s otevrenym svetem souvisi, ale vy je nechcete se ani snazit pochopit. Napriklad roleplay je pravje o tom sam si tvorit pribeh, ne aby ho nekdo udelal za vas a vnutil vam ho jako jedinou moznost. To neni roleplay game. To je interaktivni film.

0/0
17.5.2016 7:08

M59i24r22o93s73l49a83v 84S59t17a77s41t83n57y 7504613316621

Proč by hráč nemohl sám "tvořit příběh" v ne-open world hrách? Co je definice tvoření příběhu? Prolízání lesů a jeskyní? Cestování z města do města bez mapy? Třeba Fallout 2 open world nemá a můžete tam dělat úplně všechno, co se na open-world hrách snaží vyzdvihovat Vlk. Myslím, že máte dost nepřesnou představu o ne-open world hrách, interaktivním filmem jste mě moc pobavil.

0/0
17.5.2016 12:01

G11a35b88r72i88e52l 38H25o33r20t62e66n 9491439593664

Tak doufám, že to bude stát za to. Pět let vývoje je na profesionální AAA titul skutečně hodně - a to se na ME4 začalo pracovat ještě před vydáním ME3 v březnu 2012...

+1/0
11.5.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.