- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tomu asi nerozumím, nejsem hráč, ale hodnocení 80% znamená, že po tom neštěkl ani pes? Podivné...
Dead Island. +-mega prodaných kopií na pc. Ve své době, více než nadprůměrná zombii FPS. Díky tomu také vznikl Dying light. A rozhodně tvrdit, že po tom neštěkne ani pes? Odvážné tvrzení a moc bych s tím neriskoval. Poláci umí číst česky a takový malá žalobička na poškození dobrého jména:)
AC: R +- 750 000 na pc, konzole přidají cca další 2 mega. Když už jste chtěli dát příklad hloupého AC, tak sáhnout po nejhorším díle a to III. Ale rozhodně si dost lidí vzpomene právě na Revelations, protože je to skvělé pokračování ve vyprávění II. dílu.
A Prey 2? Nikdy nevydané, takže po hře jako takové pes ani štěknout nemohl, když už nespatřila světlo světa. To už jste tam rovnou mohli dát Star Wars 1313:)
Doufám, že podobně nedopadne Cyberpunk 2077. Podle traileru to vypadá na neskutečně úžasný zážitek. A to že zatím stojí CD Projekt, může očekávání naplnit. Nyní dokonce pomalu končí s prací na Zaklínači, a podle jejich slov je na řadě právě Cyberpunk
U Dead Islandu bych se fakt hádal. Trailer sice neodpovídá hře, to je pravda. Ale tvrdit, že "hra je však standardní kooperativní akcí s průměrným zpracováním"? Zpracování bylo v době vydání vynikající, u kooperativních akcí standard dokonce zvedla. S odstupem let můžete říct klidně o Half-Life 1 nebo 2, že mají průměrné zpracování a jsou to standardní střílečky ...
nejen u nej.. hele to nema cenu resit.. bonusweb dneska perli.. u dooma taky ze prej bezi na titanx a pritom to bylo na 1080 atd.. proste nejaka mimonska klasika
Titanfall tiez malo zaujimave trailery a reklamy. A taka Destiny by tam tiez nemala chybat.
Tak ale Titanfall je super hra, Destiny jsem nehrál, tak nevím, ale tohle je článek o špatnejch.
Bethesda poslední dobou zkrátka jede. Posílá do kopru jeden projekt za druhým.
Přidal bych třeba i (již značně fousatý) trailer na Duke Nukem Forever z E3 2001...
Zajímavý titulek. Dvě ze sedmi her, po kterých "neštěkl ani pes", mají hodnocení 80 %, jedna 75 %.
Jinak AC:Revelations určitě nebyl zásadně inovativní díl série, na druhou stranu šlo o výborně zpracovaný příběh ve známých reáliích, který prostě bavil. A na rozdíl od vysoce inovativního odpadu AC3, který následoval, ho proto většina hráčů dohrála až dokonce.
Že by po Dead Island neštěkl ani pes, to se asi říct nedá, ne? Byl to zábavný akční masakr s pestrým světem. Nebylo to drama, jak naznačoval trailer, ale to zase neznamená, že by to byla špatná hra.
Me se tenkrat moc libil trailer na R.U.S.E. kde dav manici hrajou strategii na interaktivnim stole.