Diskuze

Nudné pasáže v Uncharted 4 hrají významnou roli, odstranit je nechtěli

Ačkoliv testeři kritizovali některé sekce v Uncharted 4 jako nezáživné, tvůrci je ve hře úmyslně ponechali. Zapadají prý do celkové vize projektu a například rozvolněné úvodní sekvence ilustrují, jak nezajímavý je život hlavního hrdiny mimo jeho dobrodružné výpravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Však nejlepší hra minulého tisíciletí Half-Life má taky hooodně protáhlý začátek než se začne něco dít, ale nikdy to nikomu nevadilo.

0 0
možnosti

Doba se změnila, dneska už je standardem mít okamžitě od začátku (filmovou) akci. Mě napadá třeba teď srovnání Doom 3 vs letošní Doom (což je asi daný tím, že se ho zrovna snažím dohrát) - před dvanácti lety nám nevadilo mít začátek třeba pomalý, nudný, nezáživný, třeba i čtvrthodinový, v letošním Doomu nic jako úvod neexistuje. A tak to máte dnes v podstatě s každou akční hrou.

1 0
možnosti
Foto

Ale v Doomu z 1998 taky není žádný úvod. Doom 3 není pravý Doom.

0 0
možnosti