Diskuze

Projekt ničil životy a rozkládal rodiny, popisuje programátor hry Fable

Videoherní průmysl je dlouhými přesčasy proslulý. Že byl vývoj prvního dílu hry Fable neúprosný, však zpětně připouští i jeho šéf Peter Molyneux a své zážitky s dvanáctiletým odstupem napsal také programátor Iain Denniston.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak RPG tituly vůbec nehraji, tak série Fable mě velice oslovila

1 0
možnosti

Fable zas taková pecka nebyla.

0 1
možnosti

Jednička byla super. Sice měla dost konzolovej look a ovládání, ale jinak dobrý...

1 0
možnosti

J10a43n 28H61á88l41a

23. 6. 2016 8:06

Teda sorry, ale pokud museli dělat 90 hodin týdně a stejně nestíhali, tak jsou s prominutím stodukáti a řízení vývoje měl dělat někdo, kdo tomu rozumí. A chlubit e tím, jak si díky tomu pokadili život jen svědčí o tom, jak jsou hloupí.

1 12
možnosti

D20a42v20i65d 92P29e13c19a

23. 6. 2016 7:10

Není na tom světě sám. Pár sichet v automobilce na pase a byl by šťastný za svou kukan.

0 5
možnosti
Foto

I61v75a78n 55K30o77p72t70a

23. 6. 2016 6:57

50-70 hodin týdně, zadna tragédie. Nic výjimečného v tom nevidím.

1 0
možnosti

Tohle jako OSVČ znám. Ale je to pitomost to dělat. Kvalita práce jde rapidně dolů a množství předělávek prudce stoupá. Krátkodobě (několik dní) lze pracovat třeba 18 hodin denně, ale pak je třeba delší pauza.

3 0
možnosti
Foto

I74v45a23n 44K65o52p96t19a

23. 6. 2016 6:58

Vždyť mluví o až 10 hodinách za den.

0 1
možnosti
Foto

A pak si to půlka lidí zadarmo stáhne.

2 0
možnosti

A druha půlka o tom ani nikdy neuslyší, protože se o takový zbytečnosti nezajímá.

1 0
možnosti

A on snad existuje projekt, při kterém programátor nezažívá halucinace a nemusí brát antidepresiva?

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem byl na návštěvě v nemocnici na psychiatrii, a nejvíc pacientů tam bylo z oboru IT ...

3 0
možnosti

coz muze byt nasledek, ale i pricina ;-)

1 0
možnosti

To muselo dát práce. A přitom taková blbost, co? ;-)

8 3
možnosti

ale pár hodin nás to zabavilo..chudáčci museli pracovat 6 dní v týdnu, žrát bagety z automatu a stíhat deadliny ;-D a jakoby je za ty prachy musel někdo nutit

0 8
možnosti