Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budeme se znovu bát. Horor Resident Evil 7 překvapuje hned dvakrát

Tentokrát nám nelhali. Resident Evil 7 je návratem k hororovým kořenům a zároveň jsme se dočkali největší změny v historii série.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D76a51v35i74d 26F33a36k35t38o40r 2801805576638

a toto má být ten nový a skutečný RE? Další variace na outlast? No alespoň tady dají hráči sekeru atd. jinak by to byla úplná tragédie...

16.6.2016 6:11
Foto

M63i18c67h66a46l 44M23e71r72d64a 2960231699452

No zatím to vypadá, že na opravdovou RE hru budem muset čekat až na RE2 remake. Když chtějí udělat jinou hru než RE, tak proč tomu nedají jiný název, nepochopím. Udělali to s DMC, tak proč ne teď.

Jinak trailer zatím vypadá hustě a gameplay jsem skoro nedokoukal, takže taky dobrý.:D

16.6.2016 0:46

K26a92r87o52l 24Š92e57f25č31í96k 5534199738188

obavam se, ze kvuli VR bude spousta her obmedzených. Takovy Xbox nebo PS4 nemaji dostatek vykonu na zobrazeni A+ grafiky a takovy Scorpio vyjde az koncem 2017

16.6.2016 0:33

A77n48t24o69n89í83n 24H24o12l59í20k 8307783384640

Nemaji na to udelat dnesni A+ grafiku. Maji na to udelat vcerejsi A+ grafiku. A spousta vcerejsich her porad vypada paradne. Nezalezi na tom kolikanasobny antialiasing, jak vyhlazovane stiny, jak precizni SSAO mate .. to samo o sobe neudela hru peknou. Dobre nasviceni, dobre textury, dobra animace .. to dela hru peknou .. a nic to nestoji.

Uzasny mi v tomhle prijde treba Mass Effect, ktery vzdycky vypadal super, a pritom pouzival pouze zakladni a lacine techniky.

Jiste, do dob ME uz se neda vratit. Doslo k revoluci a vsechny enginy dnes pouzivaji PBR. Ale i to jde udelat velmi rychle a pritom skvele vypadajici, viz napr. MGS5.

Nicmene je fakt, ze naroky VR jsou brutalni. Dnes stale spousta her nejede FullHD 60fps. VR si zada 2x FullHD a radeji vic nez 60FPS. Takze vykon potrebujete tak trojnasobny, radeji petinasobny, pokud byste zachovali narocnost sceny.

16.6.2016 0:53

D39a98v39i48d 81F23a47k33t64o35r 2651655536448

hry by na fullhd a 60fps jeli (kór, když už všichni chcou 4k), kdyby se vývojáři nevys*ali na optimalizaci a nevydávali jeden zabugovaný šunt za druhým... to pak člověk může mít titána nebo dva, ale když vyjde hra jako homefront, tak mu to stejně nepoběží, protože tvůrci se na nějaké ladění vykvajzli... a tvůrci ví, že jim to projde a tak si eště rok po vydání patchujou a patchujou a zkoušej jak to dopadne.

16.6.2016 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.