Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oculus usiluje o výhradní práva na hry, popírá tak svá dřívější slova

Virtuální realita se teprve pokouší o první nesmělé kroky a dělení dostupného softwaru mezi jednotlivé typy zařízení může situaci zkomplikovat. Na povrch vypluly informace o tom, že se výrobce přilby Oculus Rift pokouší získat alespoň dočasnou exkluzivitu na tituly od externích studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T81o50m95á14š 70V64e21s97e59l84ý 8928157331641

Doufám, že skape. Už jenom to, že to vlastní Facebook a svým hezkými kecy na Kicstarteru obalamutili a lhali lidem.....Když bych měl peníze, tak raději do výkonnější sady od HTC a Valve než toto.....Ať zkysnou v pekle za výhradní práva.

+3/0
15.6.2016 18:16

J10a38n 92P32r78o98k88o12p 2633446565456

Ačkoliv podrobnosti vývoje Oculus riftu neznám tak tu raději budu mít co nejvíce firem vyrábějících VR hardware než jednu firmu jako monopol. Ale souhlasím s Vámi, že exkluzivitu her také neuznávám dle mého to brzdí vývoj her.

0/0
15.6.2016 21:35

T86o18m45á95š 34V60e25s39e92l35ý 8598557181781

No já jsem stoprocentně pro více firem na VR, srazí to cenu a člověk si vybere. Ale to, co předvádí Oculus v posledních měsících a to teď nemluvím o exkluzivních titulech, ale to, že zatajoval parametry, měnil ceny atd. tak doufám, že ta firma spadne na hubu a vrátí se k původnímu konceptu. Jinak osobně ve VR zatím nespatřuji nic, co by mělo tu značku "MUST HAVE", jak se říká a za ty peníze tím tuplem ne. Jako fanoušek nových technologií jsem si řekl, že 10 000 je pro mě taková hranice a už jsem se v práci i domluvili, že kdyby to stálo nepatrně více, že to koupíme jako "pracovní" nástroj. Cena ale zarazila všechny, takže se na to všichni vykašlali. Navíc co si budeme nalhávat, tak 1. generace takových strojů jsou spíše jako pokusné a pokus omyl na uživatelích.

+2/0
15.6.2016 22:36

J60a45n 80P76r38o41k79o39p 2343146245946

Tak to sdílíme podobný názor na věc :)

0/0
16.6.2016 10:50

J24a81n 25P87o45l71a48n69s35k27ý 4742807853131

Přesně tak, byl jsem připraven obětovat 10000 - tuhle sumu oni něchtěli, tak ať si ten Oculus strčí někam. Každopádně jsem ale vyzkoušel Virtuální Realitu od Samsungu ještě s vyšším rozlišením a jedno Vám povím - ten Screen door effect je největší slabinou všech těchto zařízení. Zkuste se dívat na okolní svět přes obrovskou hustou tmavě černou síť. V první řadě to chce 4k a v druhé a to daleko podstatnější řadě vymyslet novou technologii, tak aby na sebe jednotlivé pixely vázaly na přímo - a nebyla mezi nima právě ta černá mezera - a právě zde je možná největší paradoxním problémem použití OLED technologie. Věřím, že IPS, i když tam zase nedosáhnete takové tmy, je mnohem vhodnější díky celkovému podsvícení plochy, alespoň by Vás nepraštil screendoor do očí hned jak nasadíte zařízení.. Technologie je těžce v plénkách, Virtuální realita je minimálně tak 5 let od doby, než bude opravdu dech-beroucí a vychytaná.

0/0
17.6.2016 3:22

M12i69c29h53a92l 16H24u42š13á64k 2517486155625

S timto pohledem na vec se dostavame do situace, ze VR bude dotazena za 5 let. V jakekoliv dobe ....

0/0
22.6.2016 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.