Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oculus usiluje o výhradní práva na hry, popírá tak svá dřívější slova

Virtuální realita se teprve pokouší o první nesmělé kroky a dělení dostupného softwaru mezi jednotlivé typy zařízení může situaci zkomplikovat. Na povrch vypluly informace o tom, že se výrobce přilby Oculus Rift pokouší získat alespoň dočasnou exkluzivitu na tituly od externích studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T82o34m74á78š 29V61e89s84e35l76ý 8798787651281

Doufám, že skape. Už jenom to, že to vlastní Facebook a svým hezkými kecy na Kicstarteru obalamutili a lhali lidem.....Když bych měl peníze, tak raději do výkonnější sady od HTC a Valve než toto.....Ať zkysnou v pekle za výhradní práva.

+3/0
15.6.2016 18:16

J52a30n 30P28r69o93k46o48p 2873666505856

Ačkoliv podrobnosti vývoje Oculus riftu neznám tak tu raději budu mít co nejvíce firem vyrábějících VR hardware než jednu firmu jako monopol. Ale souhlasím s Vámi, že exkluzivitu her také neuznávám dle mého to brzdí vývoj her.

0/0
15.6.2016 21:35

T66o78m28á85š 48V80e61s66e10l42ý 8428557471461

No já jsem stoprocentně pro více firem na VR, srazí to cenu a člověk si vybere. Ale to, co předvádí Oculus v posledních měsících a to teď nemluvím o exkluzivních titulech, ale to, že zatajoval parametry, měnil ceny atd. tak doufám, že ta firma spadne na hubu a vrátí se k původnímu konceptu. Jinak osobně ve VR zatím nespatřuji nic, co by mělo tu značku "MUST HAVE", jak se říká a za ty peníze tím tuplem ne. Jako fanoušek nových technologií jsem si řekl, že 10 000 je pro mě taková hranice a už jsem se v práci i domluvili, že kdyby to stálo nepatrně více, že to koupíme jako "pracovní" nástroj. Cena ale zarazila všechny, takže se na to všichni vykašlali. Navíc co si budeme nalhávat, tak 1. generace takových strojů jsou spíše jako pokusné a pokus omyl na uživatelích.

+2/0
15.6.2016 22:36

J26a46n 13P65r87o38k35o18p 2593576275846

Tak to sdílíme podobný názor na věc :)

0/0
16.6.2016 10:50

J38a20n 87P43o46l18a38n42s94k21ý 4652487373981

Přesně tak, byl jsem připraven obětovat 10000 - tuhle sumu oni něchtěli, tak ať si ten Oculus strčí někam. Každopádně jsem ale vyzkoušel Virtuální Realitu od Samsungu ještě s vyšším rozlišením a jedno Vám povím - ten Screen door effect je největší slabinou všech těchto zařízení. Zkuste se dívat na okolní svět přes obrovskou hustou tmavě černou síť. V první řadě to chce 4k a v druhé a to daleko podstatnější řadě vymyslet novou technologii, tak aby na sebe jednotlivé pixely vázaly na přímo - a nebyla mezi nima právě ta černá mezera - a právě zde je možná největší paradoxním problémem použití OLED technologie. Věřím, že IPS, i když tam zase nedosáhnete takové tmy, je mnohem vhodnější díky celkovému podsvícení plochy, alespoň by Vás nepraštil screendoor do očí hned jak nasadíte zařízení.. Technologie je těžce v plénkách, Virtuální realita je minimálně tak 5 let od doby, než bude opravdu dech-beroucí a vychytaná.

0/0
17.6.2016 3:22

M26i98c27h20a87l 74H80u33š77á10k 2457316785215

S timto pohledem na vec se dostavame do situace, ze VR bude dotazena za 5 let. V jakekoliv dobe ....

0/0
22.6.2016 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.