- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U toho Romera jsem to nikdy nechápal, tehdy byl podobný drsňácký marketing v kurzu a od exáka id bych to čekal. Už se ukazovala budoucí prudérnost hráčského publika, která nás kousla do zadku o pár let později.
Pěkné. Ještě bych, krom těch pokut, přidal některé podivné nápady společnosti Acclaim, kteří třeba svého času nabízeli peníze rodičům, kteří pojmenují dítě Turok, nebo když chtěli koupit inzerční prostor na reálných lidských hrobech.
Co pořád máte s tím Mass Effectem. Stejně byla většina příběhových linek zakončena dloouho před poslední animací. Extended cut jenom polopaticky vysvětlil to, co si hráč s představivostí a dobrou pamětí domyslel už dávno (na základě svých voleb a příběhu - Gethové, Krogani, vaši parťáci, ...).
A že na konci byly 3 volby jak zakončit linku s Reapery? Co na tom vadí? Popravdě ony byly jenom dvě základní možnosti (destroy a control), třetí možnost se tam objevila pouze pokud jste hru hráli hodně důkladně. Mohlo to za vás provést volbu automaticky podle vašeho chování a rozhodování v průběhu hry, ale mě přišla možnost volby jako pěkný bonus. Stejně jsem si vybral možnost, ke které jsem vším svým rozhodováním v průběhu hry mířil.
ME3 naprosto programově kašlal na hráčovy volby napříš celým příběhem. Ta habaďůra s rachni královnou a legionem je u mě jedna z nejkřiklavějších ukázek naprostého amatérismu a lenosti ve scénáristice vůbec. A bylo by toho víc. Poku něco u ME3 nechápu, tak to že většina lidí spatřuje problém jen v příběhu. Já to asi po prvních 3 hodinách hrál už spíš z povinnosti. Po tom, co BW koupil EA tak se celkově přeorientovali na docela slušné interaktivní filmy vystlané mezi dialogy mizerně zpracovaným a nudným hraním...