- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Presiel som dotou 1,2, HoN,HotS k lolu som sa nikdy neodhodlal. Myslim,ze icefrog mal prsty ako mentor aj v HoN kym nevydali D2. V kazdom pripade mi HoN prirastok s srdcu asi najviac. Taky fajnovy medziplyn :)
Joo, kde jsou ty časy, kdy jsme sháněli patch na eurobattle.net, registrovali se na dota.eu abychom mohli zakládat hry a nepadalo nám připojení, a největší zlo byli Turci
to je hodne davno, ja se na hrach s turky naucil dotu hrat, to spis brazilci nebo kamosi v low pc byli problem, protoze 10mins a vic naciani mapy to sem si stihl "vyhonit, udelat caj a pomalu jeste stihl cely dil smallville" nez se to nacetlo
Škoda, že článek působí tak nějak neúplně. Přitom vychází přávě v době, kdy probíhá šestý ročník "The International", tj. faktické "Mistrovství světa v Dotě 2". Myslím, že třeba zmíňka o tom, jak extrémně velký je prize pool (a že je dílem komunitního financování), kterému se jiné esporty (a možná i reálné) ani nepříblíží.
Zamrzí, že článek zmiňuje většinu důležitých jmen historie Doty, ale vynechává Neichuse, který je většinou přehlížen a přitom právě on přišel s dlouhodobě nejpopulárnějším hrdinou ve hře se (na tehdejší dobu a schopnosti W3 editoru) složitou mechanikou jeho háku.
Závěrem - MOBA je termín, se kterým přišlo studio Riot a není úplně přesný - dle názvu samotného popisuje spíš arénové střílečky (vždy zavzpomínám na Quake III Arena). Dota je samozřejmě ARTS .
Ale tak ten clanek je na zahrati a info pro ty co dotu 2 neznaji :) TI6 clanek je snad teprve v priprave!
Co ze je to to ARTS? A nexhtej po me plz at to guglim...
LoL, Dota 2, HotS... všechny hry super každá jiným způsobem. Osobně mě nejvíc baví právě HotS s kámošema to hraji a zkrátka tým navždy :D a je to takové akční oddechové.
nj, v jednu chvíli vyšli Heroes of Newerth, kteří byli proti Dotě 1 opravdový posun. S kamarády jsme to hráli a subjektivně je dnes škoda, že HON není tak oblíbený. Mnohem zajímavější hrdinové, rychlejší gameplay, asi bych řekl, že byla hra trochu těžší (absencí turn ratu) a jelikož byly ve hře běžně physical stuny (které fungují přes bkb), dalo se mnohem více čarovat s picky.
Ale nakonec jsme všichni skončili v DOTĚ 2. Není to špatné, picky jsou mnohem méně diverzní... Meta bývá nudná. Není potěšení z hraní něčeho, co máte rádi, nad 3500 MMR... a nad 4500 už vůbec.
HoN bylo a snad stale je super ale pomalu skoro od zacatku bylo tezce cancer na komunitu, byla nepratelska od sameho zacatku, podle mne se to nejvic blizilo puvodni dote a ztvarnenim sem to mel radsi nez dota 2
no tak toxicka komunika nevznikla ani tak kvuli novackum ale proste kvuli namachrovanym idiotum (hodne casto 15ti letym deckam) co si mysleli ze kdyz uz umi kadit na zachode a ne nocniku, tak si z nich kazdy musi sednout na zadek, kteri se zacali objevovat po tom co se hra stala vic znamou,ale to je tak skoro u vsech MP her, potkalo to i CS, v RTS hrat to je taky, proste vsude, kde spolu souperi hraci a hra je znama a oblibena,
a zapomeli ste zminit jednu celkem zasadni vec, u puvodni doty a to ze zakladat hru mohl jen ten, kdo mel verejnou IP, coz v te dobe nemel kde kdo
Rekl bych, ze ta toxicita je u MOBA her mnohem vetsi. A to prave kvuli tomu, ze novacek muze naprosto zkazit zazitek celemu tymu a zapasy jsou pomerne dlouhe. Treba u strilecek je to v zasade jedno, tedy alespon mimo ranked play. Tam se nevybirave chovani objevuje taktez.
Tenhle žánr mě nikdy nelákal. Ale to ani realtime strategie, nejsem na divoký klikání.
Jsem zvědav, kdy bonusweb ukáže fotku z LoL , která nebude 5 roků stará
Před 10 lety se říkalo: „Kdo neumí hrát CS, hraje WoW. Kdo neumí hrát WoW, hraje Dotu“. Skvělé časy
dota tu sice byla uz pred wow ale co uz