Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

N45o71l14e 86F93r64a88n83k 6343502203

Moc jsem se na ni tesil. Tak a ted po 25h muzu rict asi toto. Tvurci nabizi 3 linky. Objevitel, obchodnik a cesta za Atlasem.

Nu objevitel: planety jsou nadherne, zvirata vtipna a roztomila. Ovsem pocit podobnosti se dostavil velmi brzo. Survival cast skoro neni protoze mineraly pro oblek a stit jsou vsude. Nutnost zlepsovat vybavu moc neni protoze v klidu vydrzite s tim co mate. Priklad: jetpack ma omezene mnozstvi paliva ovsem kdyz prilepite oblicej na stenu tak nezbyva :)

Budovy jsou stale stejne a i hledani slovo vlastne neni potreba protoze je tam asi 5 druhou rozhovoru a rychle zjistite co kdy odpovedet.

Obchodnik: No tak po prvnich dvou hodinach jsem zjitil ze staci na stanici behat z hangaru k terminalu pricemz v hangaru koupite za levno a u terminalu prodate se ziskem 100%. Takze po hodine behani jsem mel 5 mega a koupenou nejlepsi lod co na te stanici byla. Takze penize pro me nemaj hodnotu protoze je vzdy muzu lehce ziskat a ve finale je neni za co utrati.

Cesta za Atlasem nejnadejnesi cas ovsem ve finale zjistite ze vlastne se jen dokola opakuji stanice atlas a zkratky pres cerne diry. Takze jedine co zbyde je dousahnout stredu. Vzhledem k jeho vzdalenosti me predstava ze budu 100h furt dokola vyrabet palivo a skakat do cile vubec nelaka.

Proto jsem po 25h stal na jedne planete ktera vypadala dost podobne jako ostatni a koukal na svoji lod a rikam si: No lod mam, penize take . Spoustu blueprintu na vylepceni ovsem zadne zazracne. A ted co budu delat. Dum nepostavim. Strom nezasadim. No a na syna se 4 nohou potvorou co ma misto hlavy kytku si chut take necham zajit.

Nadherna hra ovsem bez nebezpeci a bez cile.

Bez nebezpeci neni nutnost se zlepsovat.

Bez cile neni nutnost existovat

+22/0
doporučit
23.8.2016 10:52

M23a44r93t36i23n 25Č58e87r45n74í92k 3754565903525

Naprosto chápu lidi, kterým se tenhle kousek nelíbí. Ale nepatřím mezi ně a i když musím uznat spoustu chyb a nedokonalostí (které třeba časem zmizí s aktualizacemi) tak to má nějaké to své unikátní kouzlo nebo co, které dokáže vytrhnout z reality. Po dvou týdnech prostě zatím dobrý a je tam, co dělat. Nicméně bez dalšího obsahu, časem ani nekonečný vesmír nebude nekonečný...

+7/0
doporučit
23.8.2016 0:45

M92i20l72o74š 87K87r60u82m84p 2294567214

Jsem na to zvědavý, ale na za 60 euro. Myslím, že tahle hra bude zlevňovat rychleji než je obvyklé.

+5/0
doporučit
23.8.2016 11:43
Foto

D43a45n25i68e12l 67T23o71m68s81c49h67i 1488677414555

Za sebe musím říct, že jsem naprosto spokojen. A asi jsem šťastlivec, protože krom jednoho bugu s nárazem do vesmírné stanice po vyskočení z hyperprostoru jsem další nenašel :) je to skvělá hra, ale jak se zde píše, jen málo kdo to ocení naplno.

+5/0
doporučit
23.8.2016 0:36

A37d52a95m 56T94u51r71e78k 3207583614323

Hru jsem nehrál, ale s čím mám problém i bez vyzkoušení, jsou ty velkohubé řeči vývojářů. No man's sky jsem pozoroval asi rok a půl, natěšený na něco nového a krásného. V rozhovorech se mluvilo o multiplayeru a spoustě možností, variabilitě lodí apod... Přijde mi, že jak se vývojáři blížili k datu vydání, tak opatrně začali brát za brzdu. Přijde mi až trapné jak postupně v novějších rozhovorech posouvali původní sliby. Z online multiplayeru se stalo tvrzení "ano, můžete někoho potkat, ale šance na to je skoro nulová" - po domluveném setkání dvou lidí, kteří se navzájem neviděli, bylo jasné, že jim nejspíš ta multiplayerová část moc nevyšla a radši "chvíli" před vydáním úplně stáhli... Limitovaná krabicová edice má původní symbol online hry přelepený jen tak mimochodem. Jsem rád, že jsem si z původního hypu hru nekoupil. Rozhodně to není to, co to mělo být na začátku.

+4/−1
doporučit
23.8.2016 15:48

O18n17d65ř14e25j 52T30r15o89j18a43n 7289820208699

Mně by existence týhle hry tolik nevadila, kdyby nestála 60 éček a kdyby ty vývojáři tolik nekecali. Nechápu, jak jim mohlo projít to, že kecali ohledně multiplayeru.. Furt mluvili o tom, jak se dá potkat s dalšími hráči, pokud je teda v tom obřím vesmíru najdeme. No a po vydání hry se objeví oficiální komentář na twitteru:

,,To be super clear - No Man's Sky is not a multiplayer game. Please don't go in looking for that experience.“

No naštěstí jsem si ten paskvil samozřejmě nekoupil.

+4/−1
doporučit
23.8.2016 10:19

J15i36ř29í 56T14i55c42h33o10š25l91á72p46e58k 3535151909196

Viděl jsem lets play nešťastníka,který se snažil dostat tři warpy zpět,protože tam byla planeta se vzácným materiálem,který potřeboval na upgrade nějakého systému na lodi.Hledal asi hodinu a nenašel,takže ta zmínka o návratu na již objevenou planetu,tak nějak postrádá smysl,protože ve hře jejíž základném prvkem je objevování jaksi chybí mechanika vyhledání již objeveného tělesa a nastavení trasy která by hráče navedla zpět.Ta hra je aktuálně ve stavu nějaké pokročilejší alfa verze a pokud měla být vydána,tak pouze v předběžném přístupu a rozhodně v jiné cenové relaci....

+3/0
doporučit
23.8.2016 19:43

K17a73r42e11l 44U52r87b35a32n 2614864231769

On někdo čekal něco víc? Možná tam měli dát možnost hraní cashek..

+3/0
doporučit
23.8.2016 9:29

A67d61a18m 15Š32p42i75l57l15a74r 8829657882326

Zakoupil jsem ještě před vydáním a jsem někdy na pomezí. Když se do hry kouknu tak mne velmi baví, vizuálem, objevováním. Jen nemám tolik motivaci ji pustit znovu. Podobný pocit mám třeba u Subnautici. Ale věřím, že tuhle hru ještě hodněkrát pustím a ještě spoustu věcí objevím a pojmenuju. Co se týče atmosféry na planetách tak s tou jsem velmi spokojen. Design, fauna a flóra. Nasvícení. Prostě tohle je podle mého gusta a jen se procházet mne opravdu baví. Mám slabost pro oblohy a v planetárních systémech s hodně planetamy je pohyb na obloze prostě kouzelný. Není to hra pro každého, není to hra ani pro mne abych na ní trávil hodiny denně, ale odhodlat se pustit ji udělá radost :-)

+3/0
doporučit
23.8.2016 9:18

L78u82k56á46š 13N51o18v74o46t37n13ý 4908763675785

Tak ta hra se měla původně jmenovat No Man's fun...

+4/−2
doporučit
23.8.2016 1:57

P32a80v46e85l 47R33i21e38d52e31l 4720243617118

...s touhle recenzí 100% souhlasím. Nezáživná, jednotvárná, absolutně přehypovaná...

A proto si ji musím koupit. Tohle bude jednou červenomodrý Mauricius mezi hrami. A proto zůstane nerozbalená. Baasta.

Dobrou diskutéři.

ostravak :)

+4/−4
doporučit
23.8.2016 0:59

J58a45n 55N29o19v51ý 3758243839707

Mě bylo divný, proč recenze v český trvali tak dlouho a už mi to docvaklo - oni si totiž všichni recenzenti "Takticky" počkali jak to dopadne jinde, proto aby napsali, že to je nuda a velikost světa je vlastně o ničem, případně, že to vůbec není simulátor.Musím říct, že u mě teda názor na jednotlivé autory, ale i weby klesl - tahle hra se od začátku nedělala ničím velkým pokud jde o gameplay,fyziku atd. , ona zkrátka měla být velká rozlehlostí a rozmanitostí.A o to tu jde.Všechno ostatní jde stranou a to je mnohem více menších projektů které mají horší hratelnost a přitom stejný systém inventáře, zbraní aj.Hrozně rád bych se v našich končinách dočetl recenze hry která vyšla a ne recenze hry jako kterou by jí rád viděl autor.

+2/0
doporučit
23.8.2016 10:06

J68a92n 25K79a11r40e64l 18N77o82v92a46k 5786504978676

kdo očekává další variantu Elite nebo SC tak smula, tahle hra neni vesmirny simulator.. kdo hleda Minecraft ve vesmiru tak smula, tahle hra neni o craftu.. je to ciste "artova" exploration hra.. ktera svim zvlastnim zpusobem dokaze cloveka i bavit.. urcite hodnoceni 60-65% s tím souhlas.. proc tolik hate? Protoze autor je vizionar, ktery nedokoncil sve predstavy? Protoze Sony chtelo svuj Elite a nepochopilo, ze tato hra je jina a na autory tlacila s vydanim? Protoze pan Murray je opravdu spatnej pres komunikaci a mel by ji radeji delat nekdo jiny.. Dalsi ukazka toho, nemluvte s lidmi o hre pokud funkce o kterych mluvite nemate hotove.. slavne id software vyjadreni k release datum her byvalo.. when is done..

+2/−1
doporučit
23.8.2016 7:14

T54o13m25á39š 36C55h72r46a77s67t44n56ý 2581374561653

Mě baví i EuroTruck Simulator, proto je asi divný, že už mám 22/48/24 slotů, patnáct komplet galaxií a 168h ;-D

+1/0
doporučit
23.8.2016 8:57
Foto

L61u25k78á40š 95N57a50v89a17r16a 2838288151229

Sice jsem si zamiloval hry jako Firewatch či Subnautica, ale NMS mě nijak neuchvátil. Osobně jsem se začal nudit už na první planetě po hodině a půl hraní, což se mi snad u žádné jiné hry ještě nestalo. Nevím proč, ale přijde velmi zvláštní a nerealistické to, že není v rámci jedné planety větší diverzita prostředí (např. na naší planetě nalezneme mrazivé pláně pólů, žhavé pouště u rovníku, životem kypící pralesy či pohodičku mírných pásem, nemluvě o fascinujících světech pod vodou).

Chápu, že udělat takovou hru by bylo téměř nemožné, ale vzhledem k masivnímu marketingu jsem něco takového očekával, ale nedostal jsem to. Celkově vzato velké zklamání.

+1/0
doporučit
23.8.2016 3:04

A65n15d30r50e95j 71N98i53k43o22l29a77j 1115426946187

Chýbajú mi tam nejaké veci, nedostal som sa k hviezdy a to som tam letel 10 minut, viac už sa mi nechcelo. Chýba mi tam to, aby planéty boli aj na opačnej strane hviezdy a nie len nazhromáždené na jednej kope. Druhá vec, ako sorry aj v takej malej sústave ako ja naša, Mars vidíme len ako malú bodku. Preto mi trošku vadí, že na jednej planéte vidím 4 ďaľšie veľké kruhy, a nevidím len nejaké malé bodky, je to pekné, ale hlúpe.

Je tam veľa čo robiť, ale je pravda, že to dosť rýchlo môže začať nudiť. Boj v lodi, je na PC neskutočne ťažký,

+1/−1
doporučit