Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dalších deset věcí, které nás na hrách pořádně štvou

Na to, že jsou počítačové hry především o zábavě, vzbuzují hodně negativních emocí. A právem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J92a28r73o77s97l81a93v 19P72ě33t91i52v58o23k94ý 3747256599965

ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam). ;-D

0/0
18.9.2016 14:56
Foto

O45n79d35ř29e69j 78F17i28a90l44a 9559880511529

Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..

0/0
18.9.2016 7:50

V26e91n81d69e34l83í71n 61C36h71l60u78p27a21t32ý 4282594232561

Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)

0/0
16.9.2016 19:07

V20á25c22l91a54v 18H28o74s75c28h 8376778122111

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
14.9.2016 0:50

V16e96n13d92e55l35í22n 23C82h53l63u67p89a60t95ý 4952714842411

V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.

0/0
16.9.2016 19:20

V41á40c36l13a98v 36H60o15s19c95h 8426978932571

tu som nehral. teraz sa da pamäť rozširovať, procesor upgradovať. vtedy na to museli ist cez genialitu.

0/0
18.9.2016 20:58

D77e21n23i28s 34H13u87m43l 4962415675376

Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.

0/0
13.9.2016 23:34

J86a27n 66F77r78ý55d52l 1454708692785

Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití

0/0
14.9.2016 0:51

P92e13t66r 93A29n13d27r50ý55s69e19k 9223491816767

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
13.9.2016 23:07

M47i80r53o97s43l94a45v 71S49t43a47s40t26n85y 7554573866171

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.

+4/0
14.9.2016 7:29

S41t30a25n66i19s67l39a79v 90P22o66u76l 2147274949126

"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."

;-D dívka s transparantními brýlemi

0/0
13.9.2016 23:03

J18a71r91o72s35l83a57v 41D27r60o80z72d 6103639100227

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
13.9.2016 20:53

M32a15r17t61i61n 79K71o84l67l63e14r 7321143715384

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
13.9.2016 19:20

Z30d44e23n77ě82k 64K24r80a57u72s 9836490572850

jeste bych pridal ze kdyz clovek chodi za toho normalniho ne vzpominku tak se tam nedalo behat a prejit z ejdny strany mistnosti na druhou byl pomalu na "pul dne".

0/0
15.9.2016 10:52

M66i78c36h22a54l 54F98i19d43l50e37r 2986176145714

Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.

0/0
13.9.2016 18:15

J78a34r36o54s31l60a37v 85D85r26o56z17d 6333599880767

Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)

+1/0
13.9.2016 20:57
Foto

M40i23c97h11a83l 77M20e58r27d38a 2210101729502

Skyrim je tím známější. U Zaklínače jsem to ani moc nepotřeboval, protože jsem používal lektvary. Ve Skyrimu se člověk musí dělat s každým lektvarem a pořád shánět ingredience. V Zaklínači stačilo meditovat a Geralt si všechno doplnil jen za alkohol.

0/0
14.9.2016 11:53
Foto

H82a57n19a 19A78n47t56o94n36o35v38á 6917509954964

Ve Skyrimu používám jen lektvary, vždyť se nemusí uvařit, člověk je může najít, nakoupit nebo nakrást. Popravdě nechápu, proč sebou tahat 100 jablek, když stejné léčení obstará 1 lektvar.

+1/0
14.9.2016 12:49
Foto

M46i75c58h54a72l 96M85e18r13d86a 2110241779372

Krást mě nikdy nebavilo, na nakupování lektvarů jsem byl moc skrblík a asi jsem měl smůlu na nalézání. Já jsem to osobně řešil magií, protože jsem chtěl mít místo na zbraně, takže jsem jídlo prodával/zahazoval.

0/0
14.9.2016 16:34
Foto

H91a48n36a 23A44n42t98o96n23o80v50á 6307459864724

To já zase kradu hodně ;-D Musím otevřít každý šuplík, co kdyby tam byly 2 septimy!

+5/0
14.9.2016 22:56

M72i91c36h24a60l 79K62r61e55j98č53í 1966480161323

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
13.9.2016 16:30

V76l33a78s66t43i85m11i78l 15P63e97v49n62ý 6778143525605

Jste úplně mimo mísu. V 90. letech (a zvlášť v době kdy 320*200 byl standard) neexistovalo nic co by se dalo označit jako AAA studio a drtivá většina her byla dílem jen několika, často i jen jednoho člověka. Probém je v tom, že většinu "nezávislých" her postihl stejný problém jako dnešní AAA gamesy. Prostě je to odvar bez nápadu vzniklý jen s cílem zisku, jen místo milionté skriptované střílečky je to miliontá rádoby 8bit skákačka.

+5/0
13.9.2016 17:53

M98i45c39h93a73l 10K26r56e39j86č80í 1236900441603

Ano, to beru. Určitě máte částečně pravdu, že to tímhle směrem "zdegenerovalo". Ale stojím si i za svým argumentem. Jen když vezmu například hlavní obrázek ke článku - úplně nalevo je hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Podívejte se, kolik na ní pracovalo lidí:

http://www.gamefaqs.com/pc/562678-indiana-jones-and-the-fate-of-atlantis/credit

Nezávislé hry často dělá třeba jen jeden člověk.

+2/−1
13.9.2016 18:49

P90e90t13r 27K50ř77í53ž 2853704231311

To ovsem "studio" limituje spis do rozsahu a ne moznosti kdyz kdokoliv muze vyuzit Unity, Unreal Engine event. Cry Engine aj.

0/0
13.9.2016 19:10
Foto

M60i62c40h98a82l 50M56e91r96d12a 2760371129322

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
13.9.2016 15:05

R61a19d13e97k 29J64a23h28o47d58a 3713732854113

Jestli jsem to dobře pochopil tak nejde o RPG bez lore ale o lore bez alespoň trošku normálního příběhu.

+3/0
13.9.2016 15:51
Foto

M82i55c58h67a80l 52M49e62r26d40a 2140391669982

Já viděl Zbytečný obsah a Lore -> TRIGGERED! :D ....moje chyba:)

0/0
13.9.2016 20:00

T47o57m23á62š 11C93h87r67a49s86t51n57ý 2171414251813

Grind...ehm, 70 hodin za 5 dní v Elite Dangerous...sakra, ale nevím, mě to baví... ;-(;-(

0/0
13.9.2016 14:03
Foto

F37i18l64i54p 18R51u52l18f 3555599827983

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+17/0
13.9.2016 12:45

M92i72r93o88s97l24a80v 89S44t18a72s91t22n25y 7154713266321

Fallout 4 je asi nejhorší příklad. Unesli mi dítě, ale co, půjdu radši na smeťák sbírat bordel a pak postavím pár osad.

+2/0
14.9.2016 7:24

J45a17n 46H44a12b94á74s22k89o 4944147151173

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
13.9.2016 11:48

P50e21t88r 74S76p92a62t59z91i60e35r47e29r 7444722415924

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
13.9.2016 10:39

T45o80m90á32š 23T75ö61k57ö69l98y 7236850331844

Třeba to je zbraň co vystřelí kulku a patrona co letí na zem aktivuje malý raketový motor, který taky narazí do nepřítele. Nějak tak to být musí, protože ve většině her by po vás měla být cestička z patron, ale nikdy není vidět :) .

+1/0
13.9.2016 12:07
Foto

F85i38l11i32p 79R33u50l37f 3785639727523

Nechci rejpat, ale myslím, že v tomhle případě je názvosloí celkem fuk, tuším, že vypotit se nedá ani jedno...

+10/0
13.9.2016 12:47

M55a21r96t82i59n 12H79a96l58i32l24o83v37i45č 3373265163929

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
13.9.2016 10:06

J48a73k67u75b 49M19a28t22ě91j17ů 5515182121375

ale tak treba ted nedavno jsem si koupil hru Party Hard a me treba mile prekvapilo. Rozhodne to neni o tom, ze by se na grafiku vykakli, ale kdyz si tu hru predstavim s hezkou grafikou, tak by to proste nebyla takova svanda...

0/0
13.9.2016 16:03

M59i70r29e50k 60S86á48l 1215151368354

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
13.9.2016 9:33

M62a23r26t93i44n 95B33e31r84a24n 6989845786701

;-D

+2/0
13.9.2016 11:06

D87e63n47i20s 71H54u50m29l 4852335665256

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
13.9.2016 9:15
Foto

R86a65d28e54k 37V67o41j49á85č94e11k 5273569213274

pošroubovat hlavu a znova - LOAD " '' ;-D

+3/0
13.9.2016 13:24

Z85d27e22n60ě85k 49F78i71b33i11c10h 4427809844430

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+23/0
13.9.2016 9:14

J37a92k37u28b 19B67o12h40o86n40ě52k 5380845920622

DLC je sporné. Nikde se nedá úplně přesně říct, co by se jinak dostalo do základní hry a co ne (až na pár vyjímek, kdy je to jasné, viz. Rome 2)

A zvyšovat cenu základní hry oproti zvyklostem je dost riskantní krok, opět protože se nedá dost dobře odůvodnit a ze strany hráče uznat, co je ta práce navíc, za kterou chtějí peníze navíc

+1/0
13.9.2016 10:52

R62a60d36e63k 12J73a71h80o74d17a 3923942534363

Asi tak, napadá mne snad jen Paradox který si ty DLC zaslouží. Na CK2 nebo EU4 dělá DLC pořád a jsou to postarší hry. Za ty 3 roky co je EU4 na trhu mají 9 DLC. To je v porovnání na třeba BF4 který měl 5 za rok. Hlavní rozdíl je teda v tom že EU4 pořád má podporu zatím na BF4 už nic nevyjde. Bude BF1 a tak si zaplaťte plnou cenu znova.

0/0
13.9.2016 15:57

S34t59e64f52a66n 17M88a38r12g59i83t86f34a30l42v20i 4939782690808

ak by sa zvysila cena, mnoho ludi by si to nekupilo a ide samozrejme o psychologicky efekt, kedy za zakladnu hru nedate "az" tolko a neskorsie ak za dlc date dajakych 5, 10 eur tak vas to az tak nemrzi...

0/0
13.9.2016 15:55

M47i81l53a30n 40Š62e30l56i53g11a 7741164853603

U jednicky nemusime chodit ani m prumernemu Orderu, dost podobne je na tom (u main questu) i vyborny Witcher 3, jen s tim, ze mezi cutscenami bylo vetsinou dlouhe cestovani... a "final fighty" ktere spocivaji pouze v tom, dostat bosse na urcitou hodnotu zdravi a tim triggerovat cutscene jsou taky kapitola sama pro sebe.

0/0
14.9.2016 0:08

G15a91b73r41i35e54l39a 34K58o76b79l25í48ž51k47o63v23á 2231350719884

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
13.9.2016 9:08

M52i16r44o22s14l86a42v 83S10t83a76s10t73n24y 7494463616531

Jo, příběhy ve hrách bych úplně zrušil, příběhy každého jenom otravují.

+5/−2
13.9.2016 9:53

G24a50b23r33i76e49l25a 23K77o18b88l86í60ž80k23o70v62á 2851380299314

Ja kdyz chci pribeh, tak si prectu knihu nebo pustim film. Nebudu ztracet cas pribehem, abych pak zjistila, ze gameplay stoji za prd. Dohrala jsem uz spoustu RPG, preskakala, co se dalo, ale bavilo me to i tak.

+1/−10
13.9.2016 10:19

M67a96r49t57i91n 12P25o74c37h97m27a61n 6698209312

Dikybohu, ze hry hraje tak malo zenskych...

+4/−1
13.9.2016 14:05

G74a28b38r93i95e89l18a 33K94o23b32l95í85ž12k61o62v18á 2421310569534

Za mych mladych let, kdy jsem parila nejvic se na nejaky pribeh moc nehralo. Mozna je to tim. Samozrejme, kdyz jsem hrala Quest for Glory nebo Monkey Island, tak jsem cetla vsechno.

+1/−1
13.9.2016 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.