Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dalších deset věcí, které nás na hrách pořádně štvou

Na to, že jsou počítačové hry především o zábavě, vzbuzují hodně negativních emocí. A právem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J81a67r50o29s49l56a45v 82P61ě15t26i12v82o33k54ý 3157286649425

ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam). ;-D

0/0
18.9.2016 14:56
Foto

O28n40d81ř21e49j 75F59i20a92l36a 9599380511819

Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..

0/0
18.9.2016 7:50

V18e96n59d84e48l17í37n 76C86h85l91u39p88a91t38ý 4332984402461

Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)

0/0
16.9.2016 19:07

V35á48c32l50a84v 38H79o72s96c35h 8896348542871

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
14.9.2016 0:50

V59e11n24d56e54l42í25n 34C90h63l93u35p56a46t69ý 4282634132601

V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.

0/0
16.9.2016 19:20

V96á15c56l69a74v 18H98o19s36c63h 8786618942661

tu som nehral. teraz sa da pamäť rozširovať, procesor upgradovať. vtedy na to museli ist cez genialitu.

0/0
18.9.2016 20:58

D84e11n41i37s 18H52u84m13l 4202235415866

Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.

0/0
13.9.2016 23:34

J89a13n 33F36r36ý17d36l 1314938892545

Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití

0/0
14.9.2016 0:51

P54e54t81r 45A43n15d96r36ý83s42e39k 9883611686857

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
13.9.2016 23:07

M35i93r17o22s11l46a55v 42S31t18a16s13t37n52y 7544683456891

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.

+4/0
14.9.2016 7:29

S21t86a82n62i70s48l69a14v 26P14o12u57l 2737434749666

"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."

;-D dívka s transparantními brýlemi

0/0
13.9.2016 23:03

J30a10r36o85s77l52a18v 98D48r23o34z97d 6922983412875

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
13.9.2016 20:53

M69a53r70t57i98n 52K40o46l72l41e41r 7381383295604

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
13.9.2016 19:20

Z42d69e61n84ě33k 68K18r14a42u44s 9746630322340

jeste bych pridal ze kdyz clovek chodi za toho normalniho ne vzpominku tak se tam nedalo behat a prejit z ejdny strany mistnosti na druhou byl pomalu na "pul dne".

0/0
15.9.2016 10:52

M45i15c32h15a70l 68F14i88d13l19e31r 2566946495144

Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.

0/0
13.9.2016 18:15

J20a75r69o20s93l72a65v 33D46r55o63z10d 6442663242635

Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)

+1/0
13.9.2016 20:57
Foto

M77i76c24h47a95l 35M16e32r58d91a 2370791579752

Skyrim je tím známější. U Zaklínače jsem to ani moc nepotřeboval, protože jsem používal lektvary. Ve Skyrimu se člověk musí dělat s každým lektvarem a pořád shánět ingredience. V Zaklínači stačilo meditovat a Geralt si všechno doplnil jen za alkohol.

0/0
14.9.2016 11:53
Foto

H12a21n23a 64A38n33t97o92n22o40v71á 6487979674244

Ve Skyrimu používám jen lektvary, vždyť se nemusí uvařit, člověk je může najít, nakoupit nebo nakrást. Popravdě nechápu, proč sebou tahat 100 jablek, když stejné léčení obstará 1 lektvar.

+1/0
14.9.2016 12:49
Foto

M15i13c54h46a94l 66M78e28r34d66a 2240501639862

Krást mě nikdy nebavilo, na nakupování lektvarů jsem byl moc skrblík a asi jsem měl smůlu na nalézání. Já jsem to osobně řešil magií, protože jsem chtěl mít místo na zbraně, takže jsem jídlo prodával/zahazoval.

0/0
14.9.2016 16:34
Foto

H45a80n37a 53A87n79t60o87n31o11v84á 6407789824124

To já zase kradu hodně ;-D Musím otevřít každý šuplík, co kdyby tam byly 2 septimy!

+5/0
14.9.2016 22:56

M17i33c85h17a64l 43K85r34e34j21č79í 1456420931393

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
13.9.2016 16:30

V71l19a57s39t34i93m90i20l 54P78e44v53n24ý 6328443195355

Jste úplně mimo mísu. V 90. letech (a zvlášť v době kdy 320*200 byl standard) neexistovalo nic co by se dalo označit jako AAA studio a drtivá většina her byla dílem jen několika, často i jen jednoho člověka. Probém je v tom, že většinu "nezávislých" her postihl stejný problém jako dnešní AAA gamesy. Prostě je to odvar bez nápadu vzniklý jen s cílem zisku, jen místo milionté skriptované střílečky je to miliontá rádoby 8bit skákačka.

+5/0
13.9.2016 17:53

M98i44c32h58a89l 63K55r31e11j93č13í 1286760981253

Ano, to beru. Určitě máte částečně pravdu, že to tímhle směrem "zdegenerovalo". Ale stojím si i za svým argumentem. Jen když vezmu například hlavní obrázek ke článku - úplně nalevo je hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Podívejte se, kolik na ní pracovalo lidí:

http://www.gamefaqs.com/pc/562678-indiana-jones-and-the-fate-of-atlantis/credit

Nezávislé hry často dělá třeba jen jeden člověk.

+2/−1
13.9.2016 18:49

P55e36t71r 23K30ř31í52ž 2763224411751

To ovsem "studio" limituje spis do rozsahu a ne moznosti kdyz kdokoliv muze vyuzit Unity, Unreal Engine event. Cry Engine aj.

0/0
13.9.2016 19:10
Foto

M85i98c42h20a12l 75M70e19r42d59a 2160221289932

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
13.9.2016 15:05

R82a13d92e96k 17J35a11h44o38d67a 3943722944153

Jestli jsem to dobře pochopil tak nejde o RPG bez lore ale o lore bez alespoň trošku normálního příběhu.

+3/0
13.9.2016 15:51
Foto

M57i86c92h45a12l 60M91e26r11d38a 2150231769652

Já viděl Zbytečný obsah a Lore -> TRIGGERED! :D ....moje chyba:)

0/0
13.9.2016 20:00
Foto

T11o11m37á69š 72C29h44r67a36s84t63n14ý 2511164131743

Grind...ehm, 70 hodin za 5 dní v Elite Dangerous...sakra, ale nevím, mě to baví... ;-(;-(

0/0
13.9.2016 14:03
Foto

F49i31l81i27p 23R29u66l59f 3485569507203

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+17/0
13.9.2016 12:45

M97i63r11o57s19l15a35v 40S31t79a15s39t97n53y 7274843576801

Fallout 4 je asi nejhorší příklad. Unesli mi dítě, ale co, půjdu radši na smeťák sbírat bordel a pak postavím pár osad.

+2/0
14.9.2016 7:24

J96a87n 95H80a10b25á45s77k57o 4564857321173

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
13.9.2016 11:48

P11e52t31r 95S18p11a67t72z27i51e75r87e24r 7744492745904

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
13.9.2016 10:39

T74o52m31á11š 82T10ö42k72ö36l77y 7826440561974

Třeba to je zbraň co vystřelí kulku a patrona co letí na zem aktivuje malý raketový motor, který taky narazí do nepřítele. Nějak tak to být musí, protože ve většině her by po vás měla být cestička z patron, ale nikdy není vidět :) .

+1/0
13.9.2016 12:07
Foto

F87i18l79i27p 83R14u59l10f 3785949227373

Nechci rejpat, ale myslím, že v tomhle případě je názvosloí celkem fuk, tuším, že vypotit se nedá ani jedno...

+10/0
13.9.2016 12:47

M96a93r11t69i41n 20H82a41l59i24l30o76v98i69č 3303635443739

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
13.9.2016 10:06

J89a88k82u93b 77M98a16t94ě31j90ů 5855242521525

ale tak treba ted nedavno jsem si koupil hru Party Hard a me treba mile prekvapilo. Rozhodne to neni o tom, ze by se na grafiku vykakli, ale kdyz si tu hru predstavim s hezkou grafikou, tak by to proste nebyla takova svanda...

0/0
13.9.2016 16:03

M16i69r71e44k 78S34á18l 1515331738654

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
13.9.2016 9:33

M38a93r58t50i83n 44B38e46r43a30n 6319485246981

;-D

+2/0
13.9.2016 11:06

D33e69n35i25s 60H50u72m98l 4772345925986

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
13.9.2016 9:15
Foto

R58a28d64e49k 81V46o58j29á21č70e21k 5463799163504

pošroubovat hlavu a znova - LOAD " '' ;-D

+3/0
13.9.2016 13:24

Z85d15e18n85ě48k 33F30i78b11i47c25h 4187239254640

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+23/0
13.9.2016 9:14

J93a80k26u90b 45B79o27h77o80n49ě11k 5650795210972

DLC je sporné. Nikde se nedá úplně přesně říct, co by se jinak dostalo do základní hry a co ne (až na pár vyjímek, kdy je to jasné, viz. Rome 2)

A zvyšovat cenu základní hry oproti zvyklostem je dost riskantní krok, opět protože se nedá dost dobře odůvodnit a ze strany hráče uznat, co je ta práce navíc, za kterou chtějí peníze navíc

+1/0
13.9.2016 10:52

R23a77d79e43k 31J23a71h25o16d60a 3353962854483

Asi tak, napadá mne snad jen Paradox který si ty DLC zaslouží. Na CK2 nebo EU4 dělá DLC pořád a jsou to postarší hry. Za ty 3 roky co je EU4 na trhu mají 9 DLC. To je v porovnání na třeba BF4 který měl 5 za rok. Hlavní rozdíl je teda v tom že EU4 pořád má podporu zatím na BF4 už nic nevyjde. Bude BF1 a tak si zaplaťte plnou cenu znova.

0/0
13.9.2016 15:57

S43t31e49f16a95n 15M27a64r63g25i15t15f86a39l14v98i 4319642980888

ak by sa zvysila cena, mnoho ludi by si to nekupilo a ide samozrejme o psychologicky efekt, kedy za zakladnu hru nedate "az" tolko a neskorsie ak za dlc date dajakych 5, 10 eur tak vas to az tak nemrzi...

0/0
13.9.2016 15:55

M49i11l39a42n 80Š42e79l19i10g83a 7841534303913

U jednicky nemusime chodit ani m prumernemu Orderu, dost podobne je na tom (u main questu) i vyborny Witcher 3, jen s tim, ze mezi cutscenami bylo vetsinou dlouhe cestovani... a "final fighty" ktere spocivaji pouze v tom, dostat bosse na urcitou hodnotu zdravi a tim triggerovat cutscene jsou taky kapitola sama pro sebe.

0/0
14.9.2016 0:08

G42a15b79r25i72e24l91a 95K23o26b27l26í17ž83k85o12v60á 2141420859584

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
13.9.2016 9:08

M93i29r19o73s24l72a46v 55S63t40a30s61t66n46y 7714923506481

Jo, příběhy ve hrách bych úplně zrušil, příběhy každého jenom otravují.

+5/−2
13.9.2016 9:53

G36a73b56r15i26e26l62a 26K71o34b23l81í33ž49k86o16v82á 2211600169984

Ja kdyz chci pribeh, tak si prectu knihu nebo pustim film. Nebudu ztracet cas pribehem, abych pak zjistila, ze gameplay stoji za prd. Dohrala jsem uz spoustu RPG, preskakala, co se dalo, ale bavilo me to i tak.

+1/−10
13.9.2016 10:19

M10a29r58t66i62n 85P95o55c26h49m39a67n 6628929592

Dikybohu, ze hry hraje tak malo zenskych...

+4/−1
13.9.2016 14:05

G84a46b23r91i57e60l55a 73K30o49b58l95í21ž79k40o88v81á 2881420369734

Za mych mladych let, kdy jsem parila nejvic se na nejaky pribeh moc nehralo. Mozna je to tim. Samozrejme, kdyz jsem hrala Quest for Glory nebo Monkey Island, tak jsem cetla vsechno.

+1/−1
13.9.2016 14:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.