Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dalších deset věcí, které nás na hrách pořádně štvou

Na to, že jsou počítačové hry především o zábavě, vzbuzují hodně negativních emocí. A právem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J88a35r39o13s10l35a88v 21P37ě23t44i73v73o22k66ý 3777876319305

ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam). ;-D

0/0
18.9.2016 14:56
Foto

O57n77d36ř69e64j 54F85i32a92l61a 9389180341599

Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..

0/0
18.9.2016 7:50

V72e92n81d92e95l65í10n 80C48h32l14u74p20a73t71ý 4672474862251

Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)

0/0
16.9.2016 19:07

V23á71c35l21a14v 68H62o58s85c73h 8196288352431

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
14.9.2016 0:50

V84e36n92d22e32l27í58n 18C85h26l23u39p20a67t41ý 4522344782381

V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.

0/0
16.9.2016 19:20

V38á72c63l62a28v 19H35o57s77c84h 8676758962911

tu som nehral. teraz sa da pamäť rozširovať, procesor upgradovať. vtedy na to museli ist cez genialitu.

0/0
18.9.2016 20:58

D70e50n20i23s 80H73u77m95l 4862385495836

Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.

0/0
13.9.2016 23:34

J20a56n 40F40r37ý65d33l 1124228132735

Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití

0/0
14.9.2016 0:51

P68e61t69r 97A48n29d78r23ý61s60e20k 9103421826747

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
13.9.2016 23:07

M95i95r52o63s68l34a31v 72S88t87a31s29t67n34y 7114123806421

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.

+4/0
14.9.2016 7:29

S52t58a55n30i78s25l81a91v 20P41o29u38l 2517664699126

"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."

;-D dívka s transparantními brýlemi

0/0
13.9.2016 23:03

J54a47r82o23s64l90a23v 65D10r47o28z42d 6933659900887

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
13.9.2016 20:53

M10a58r62t90i31n 80K40o11l23l19e52r 7571973885374

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
13.9.2016 19:20

Z91d56e31n40ě88k 36K37r18a61u93s 9186410532620

jeste bych pridal ze kdyz clovek chodi za toho normalniho ne vzpominku tak se tam nedalo behat a prejit z ejdny strany mistnosti na druhou byl pomalu na "pul dne".

0/0
15.9.2016 10:52

M76i16c96h49a39l 85F42i57d68l58e95r 2346916265524

Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.

0/0
13.9.2016 18:15

J40a51r79o96s41l93a76v 98D50r73o12z69d 6353549390347

Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)

+1/0
13.9.2016 20:57
Foto

M18i69c34h82a25l 49M46e94r28d13a 2470931549332

Skyrim je tím známější. U Zaklínače jsem to ani moc nepotřeboval, protože jsem používal lektvary. Ve Skyrimu se člověk musí dělat s každým lektvarem a pořád shánět ingredience. V Zaklínači stačilo meditovat a Geralt si všechno doplnil jen za alkohol.

0/0
14.9.2016 11:53
Foto

H90a85n97a 31A28n46t49o82n56o37v84á 6897549184864

Ve Skyrimu používám jen lektvary, vždyť se nemusí uvařit, člověk je může najít, nakoupit nebo nakrást. Popravdě nechápu, proč sebou tahat 100 jablek, když stejné léčení obstará 1 lektvar.

+1/0
14.9.2016 12:49
Foto

M15i45c25h73a80l 96M83e27r24d81a 2140951509722

Krást mě nikdy nebavilo, na nakupování lektvarů jsem byl moc skrblík a asi jsem měl smůlu na nalézání. Já jsem to osobně řešil magií, protože jsem chtěl mít místo na zbraně, takže jsem jídlo prodával/zahazoval.

0/0
14.9.2016 16:34
Foto

H33a33n51a 25A34n34t64o74n17o51v90á 6397639464424

To já zase kradu hodně ;-D Musím otevřít každý šuplík, co kdyby tam byly 2 septimy!

+5/0
14.9.2016 22:56

M95i27c27h27a57l 78K29r89e65j69č43í 1466770201263

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
13.9.2016 16:30

V82l31a74s11t59i53m66i74l 71P14e89v64n72ý 6908493385805

Jste úplně mimo mísu. V 90. letech (a zvlášť v době kdy 320*200 byl standard) neexistovalo nic co by se dalo označit jako AAA studio a drtivá většina her byla dílem jen několika, často i jen jednoho člověka. Probém je v tom, že většinu "nezávislých" her postihl stejný problém jako dnešní AAA gamesy. Prostě je to odvar bez nápadu vzniklý jen s cílem zisku, jen místo milionté skriptované střílečky je to miliontá rádoby 8bit skákačka.

+5/0
13.9.2016 17:53

M58i91c58h17a96l 54K59r42e68j86č19í 1296170171473

Ano, to beru. Určitě máte částečně pravdu, že to tímhle směrem "zdegenerovalo". Ale stojím si i za svým argumentem. Jen když vezmu například hlavní obrázek ke článku - úplně nalevo je hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Podívejte se, kolik na ní pracovalo lidí:

http://www.gamefaqs.com/pc/562678-indiana-jones-and-the-fate-of-atlantis/credit

Nezávislé hry často dělá třeba jen jeden člověk.

+2/−1
13.9.2016 18:49

P26e37t31r 10K72ř92í12ž 2953284161111

To ovsem "studio" limituje spis do rozsahu a ne moznosti kdyz kdokoliv muze vyuzit Unity, Unreal Engine event. Cry Engine aj.

0/0
13.9.2016 19:10
Foto

M43i36c13h27a40l 22M12e67r73d72a 2290611209392

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
13.9.2016 15:05

R35a71d78e94k 73J26a64h16o45d14a 3393312614293

Jestli jsem to dobře pochopil tak nejde o RPG bez lore ale o lore bez alespoň trošku normálního příběhu.

+3/0
13.9.2016 15:51
Foto

M61i50c84h21a89l 68M33e58r69d74a 2840221109102

Já viděl Zbytečný obsah a Lore -> TRIGGERED! :D ....moje chyba:)

0/0
13.9.2016 20:00

T16o13m89á34š 13C69h59r90a43s32t54n85ý 2481334951763

Grind...ehm, 70 hodin za 5 dní v Elite Dangerous...sakra, ale nevím, mě to baví... ;-(;-(

0/0
13.9.2016 14:03
Foto

F54i61l27i37p 51R18u66l83f 3565799177733

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+17/0
13.9.2016 12:45

M52i26r53o88s15l73a46v 21S55t69a56s75t16n60y 7494773176101

Fallout 4 je asi nejhorší příklad. Unesli mi dítě, ale co, půjdu radši na smeťák sbírat bordel a pak postavím pár osad.

+2/0
14.9.2016 7:24

J44a29n 88H19a83b50á89s55k23o 4664787921563

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
13.9.2016 11:48

P57e17t42r 62S91p23a87t12z91i53e88r13e12r 7444732485454

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
13.9.2016 10:39

T43o29m71á10š 19T60ö96k45ö65l13y 7206960731124

Třeba to je zbraň co vystřelí kulku a patrona co letí na zem aktivuje malý raketový motor, který taky narazí do nepřítele. Nějak tak to být musí, protože ve většině her by po vás měla být cestička z patron, ale nikdy není vidět :) .

+1/0
13.9.2016 12:07
Foto

F91i65l60i71p 34R25u15l36f 3215379177863

Nechci rejpat, ale myslím, že v tomhle případě je názvosloí celkem fuk, tuším, že vypotit se nedá ani jedno...

+10/0
13.9.2016 12:47

M70a80r75t31i58n 76H66a21l73i35l13o53v55i72č 3673235553789

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
13.9.2016 10:06

J67a39k90u43b 37M16a65t77ě70j37ů 5485692271795

ale tak treba ted nedavno jsem si koupil hru Party Hard a me treba mile prekvapilo. Rozhodne to neni o tom, ze by se na grafiku vykakli, ale kdyz si tu hru predstavim s hezkou grafikou, tak by to proste nebyla takova svanda...

0/0
13.9.2016 16:03

M44i57r88e71k 29S60á76l 1985681668244

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
13.9.2016 9:33

M30a83r83t49i75n 48B47e24r46a12n 6139435256181

;-D

+2/0
13.9.2016 11:06

D17e17n13i96s 97H80u81m90l 4752465885936

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
13.9.2016 9:15
Foto

R96a85d17e19k 50V59o56j85á48č43e45k 5273929373784

pošroubovat hlavu a znova - LOAD " '' ;-D

+3/0
13.9.2016 13:24

Z13d13e58n59ě72k 48F95i79b22i61c62h 4657629794140

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+23/0
13.9.2016 9:14

J75a76k41u72b 51B49o42h63o21n37ě95k 5350235200312

DLC je sporné. Nikde se nedá úplně přesně říct, co by se jinak dostalo do základní hry a co ne (až na pár vyjímek, kdy je to jasné, viz. Rome 2)

A zvyšovat cenu základní hry oproti zvyklostem je dost riskantní krok, opět protože se nedá dost dobře odůvodnit a ze strany hráče uznat, co je ta práce navíc, za kterou chtějí peníze navíc

+1/0
13.9.2016 10:52

R74a22d49e32k 54J82a95h16o33d38a 3723292974543

Asi tak, napadá mne snad jen Paradox který si ty DLC zaslouží. Na CK2 nebo EU4 dělá DLC pořád a jsou to postarší hry. Za ty 3 roky co je EU4 na trhu mají 9 DLC. To je v porovnání na třeba BF4 který měl 5 za rok. Hlavní rozdíl je teda v tom že EU4 pořád má podporu zatím na BF4 už nic nevyjde. Bude BF1 a tak si zaplaťte plnou cenu znova.

0/0
13.9.2016 15:57

S35t83e78f61a65n 20M76a62r90g20i38t16f10a92l81v47i 4169732670818

ak by sa zvysila cena, mnoho ludi by si to nekupilo a ide samozrejme o psychologicky efekt, kedy za zakladnu hru nedate "az" tolko a neskorsie ak za dlc date dajakych 5, 10 eur tak vas to az tak nemrzi...

0/0
13.9.2016 15:55

M20i31l37a92n 36Š64e87l69i71g81a 7241644253553

U jednicky nemusime chodit ani m prumernemu Orderu, dost podobne je na tom (u main questu) i vyborny Witcher 3, jen s tim, ze mezi cutscenami bylo vetsinou dlouhe cestovani... a "final fighty" ktere spocivaji pouze v tom, dostat bosse na urcitou hodnotu zdravi a tim triggerovat cutscene jsou taky kapitola sama pro sebe.

0/0
14.9.2016 0:08

G23a25b92r24i36e42l21a 76K67o24b48l74í30ž40k95o56v74á 2801180689484

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
13.9.2016 9:08

M34i89r95o24s59l46a18v 80S80t88a10s22t73n37y 7934763436901

Jo, příběhy ve hrách bych úplně zrušil, příběhy každého jenom otravují.

+5/−2
13.9.2016 9:53

G53a27b94r75i24e77l43a 50K60o37b59l15í56ž50k75o79v92á 2841950679604

Ja kdyz chci pribeh, tak si prectu knihu nebo pustim film. Nebudu ztracet cas pribehem, abych pak zjistila, ze gameplay stoji za prd. Dohrala jsem uz spoustu RPG, preskakala, co se dalo, ale bavilo me to i tak.

+1/−10
13.9.2016 10:19

M61a13r17t28i89n 57P78o15c79h59m47a93n 6988299682

Dikybohu, ze hry hraje tak malo zenskych...

+4/−1
13.9.2016 14:05

G35a59b61r11i47e25l54a 63K62o85b23l85í44ž40k86o43v49á 2821850969764

Za mych mladych let, kdy jsem parila nejvic se na nejaky pribeh moc nehralo. Mozna je to tim. Samozrejme, kdyz jsem hrala Quest for Glory nebo Monkey Island, tak jsem cetla vsechno.

+1/−1
13.9.2016 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.