Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a70r30t80i64n 60H28a51l65i52l73o41v98i16č 3473625833699

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
doporučit
13.9.2016 10:06

J71a23n82o 97K82r82o92b55o67t 4474833800313

Ja bych ještě přidal

1. Nemožnost uložit hru kdy potřebuji. Hláška typu chcete opravdu skončit? neuložený postup bude ztracen, Mě dost vytáčejí. Prostě je potřeba nějak uměle prodloužit herní dobu.

2. Respawn. Opravdu mě nebaví dělat jedno a totéž pořád dokola.

+23/0
doporučit
13.9.2016 8:47

Z52d56e64n59ě56k 86F63i55b52i13c26h 4527949684100

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+22/0
doporučit
13.9.2016 9:14
Foto

F22i58l25i57p 93R48u31l54f 3105759237513

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+16/0
doporučit
13.9.2016 12:45

G91a12b29r70i91e77l 48H90o88r77t66e84n 9311329583374

Až na bod deset souhlas a pochvala za vtipné zpracování, přidal bych snad jen snahy scénáristů AAA her posledních let o "nekýčovité" zpracování příběhu, což v naprosté většině případů znamená hrdinskou (a obvykle z hlediska reálií hry zbytečnou či nadbytečnou) smrt hlavní postavy a/nebo jeho nejbližších, tedy tradiční závěr poloviny příběhů Červené knihovny.:-)

+17/−1
doporučit
13.9.2016 0:38

D39e22n20i13s 28H87u11m94l 4732645735536

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
doporučit
13.9.2016 9:15

M42i98r88e30k 48S79á17l 1635751968364

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
doporučit
13.9.2016 9:33
Foto

M45i46c39h51a50l 50M13e52r26d10a 2420561419172

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
doporučit
13.9.2016 15:05

T33o23m11á67š 80K43u91c34h94a41ř 3167201638891

Co to znamená:vypotit patrony? :-)

+4/0
doporučit
13.9.2016 7:44

M57i58c16h82a60l 95K78r79e63j58č17í 1876270631783

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
doporučit
13.9.2016 16:30

M61a67r21t41i56n 28K91o65l88l14e59r 7521823385944

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
doporučit
13.9.2016 19:20

V36á56c93l70a39v 30H42o58s70c57h 8886138642911

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
doporučit
14.9.2016 0:50

J66a26n 72H18a88b39á42s19k87o 4224617941453

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
doporučit
13.9.2016 11:48

J51a65n 20Š27l69é49g14l 8402250938753

Ten obrázek k level-scalingu má dost špatný popisek. Gothic byl nastavený tak hloupě, že jste do další částí map mohli jenom v případě, že máte odpovídající zbroj a zbraň. Z tohoto pohledu rázem "open world" bylo spíš "restricted world". Bylo to šíleně frustrující. Na druhou stranu skyrim měl částečný leveling jenom někde, takže člověk to mohl prozkoumat rovnou celé.

Hra, která měla špatně level scaling byl Oblivion, tam příšery rostly prostě všechny s Váma.

Tipuji na neznalost autora těch her

+4/−11
doporučit
13.9.2016 8:11

P43e34t95r 52A88n39d23r12ý29s87e19k 9393401526217

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
doporučit
13.9.2016 23:07

J63a86r60o14s98l70a79v 11D27r18o48z12d 6512883852795

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
doporučit
13.9.2016 20:53

G91a84b84r32i96e57l87a 17K69o96b23l88í95ž66k86o37v95á 2631670479794

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
doporučit
13.9.2016 9:08

M73i55r16e72k 42Z53á54v58o59d86n24ý 7602477360798

Diskuse možná mají minimální úroveň. Na druhou stranu tento článek ani tu nedosahuje. Na honění ega dobrý, ale jinak je to skutečně zoufalé. Na jednu stranu vadí realističnost, na druhou stranu za nerealističnost. Jasně, že ten kdo chce postřílet co nejvíce zombíků, tak nebude hrát Minecraft. Na druhou stranu ten kdo si chce postavit město nebude hrát Postal. Na to člověk nepotřebuje pseudočlánky.

+2/−6
doporučit
13.9.2016 7:47

P69e10t73r 96S59p18a89t15z28i82e50r48e13r 7534342125204

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
doporučit
13.9.2016 10:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.