Diskuse k článku

RECENZE: World of Warcraft pořádně překvapil. A tentokrát příjemně

Po nemastném neslaném datadisku Warlords of Draenor se zdálo, že tvůrcům on-line hry na hrdiny World of Warcraft začíná docházet dech. První týdny v Legionu nás však přesvědčují o pravém opaku.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i64c69h83a73l 50T50o80m65á38n15e19k 9137229576

spis me stve ze prakticky tento datac zabil alty a pomalu i offspec,kdo na to nema mrte casu tak si poraden nenachysta ani maina a jeden spec aby byl top do raidu, coz driv stacilo po vydani datace to tyden hrotit a pak to jen tak v klidku dojizdet a bylo, ted proste jak nejdes nonstop, tak uz ztracis, navic se i zvedla mnohem vic zavislost na kamaradech aukci,guilde, driv sem dokazal si s altama posefovat vsehcny enchanty, potky, flasky, jidla, gemy etc sam aniz bych na tom sice vydelaval ale ani do toho extra neinvestoval, coz ted taky uplne nejde, ale jinak je to super no, jen na to raidovani uz to asi nebude takova sranda pro casualy se nekam dostat

+1/0
26.9.2016 20:48

P77e72t15r 24S20v67o30b76o16d82a 4277625488653

Hm, tak to zní hodně dobře R^

0/0
26.9.2016 21:20

M65i89c22h63a12l 32T16o84m15á15n44e24k 9557849496

ted podle ranku legendarky apod jasne jde a pujde poznat , kdo te hre dava a kdo ne

0/0
26.9.2016 21:24

T82o80m55á29š 41N98e74u70m81a10i60e28r 9439910768897

Byl autor v Underbelly? Podle mě zatraceně dobrá PVP lokace, která by si minimálně slovo zasloužila.

0/0
24.9.2016 22:59
Foto

O33n87d42ř10e71j 24Z95a49c19h 3343700863982

Dobrej nápad, ale nedotaženej, přijde mi to jako šílenost, které nemá s PvP moc společného. Záleží asi a časech a serverech

0/0
26.9.2016 10:54

T19r74u53n74g 91D65u98o45n16g 29T33h66a25n51h 5808125714877

Sbohem výplato =(.

+1/0
24.9.2016 14:41

B51a22r37t53o89l67o51m49ě21j 65K59u78s 2315736141823

Musím říct, že když vidím kam se ta hra posunula, když vidím na obrázku zbraň s 2581 DPS, mám úplně chuť vyhrabat odněkud starou krabici s Burning Crusade, zaplatit si jeden měsíc a jít zase mlátit vlky do Northshire Abbey ;-)

0/0
24.9.2016 1:05
Foto

J82a89k84u73b 68R10a20i90d86a 5818236759144

To je snad jen číslo, ne? Navíc je v minulé expanzi snižovali. A mlátit vlky v Northshire Abbey můžete dokonce zadarmo.

0/0
24.9.2016 14:46

D98a54n67i17e62l 82V45á85c80h31a 1638167497262

mě nejvíc bavily Pandy... :) hlavně kvůli tomu že je to prostě jiné. Všechno ostatní je pořád na jedno kopyto. Démon sem démon tam.

0/−1
24.9.2016 1:01

T87r79u56n49g 12D91u20o67n97g 21T86h23a81n21h 5268615124847

No wowko se furt odehrává kolem Sargerase nebo Old Gods. Pandy nebyly výjimkou, ale je pravda, že ze všech datadisků byli nejrozdílnější.

0/0
25.9.2016 18:55

K38a73r16o66l 14Š21e24f21č30í47k 5954199628208

panove z Bonuswebu! Zacali jste publikovat vyukove videa Minecraftu, nevyslo to nebo to skoncilo?! Nevim ALE mozna by tu byl dopyt po step by step navodu k hrani World of Warcaft (priblizit pribeh, postavy, strategie atd.). Ja bych se urcite potesil a pocet komentaru potvrdzuje zajem ctenaru o WW....tak proc ne? :-)

0/−1
24.9.2016 0:32
Foto

J61a60k93u13b 17R35a73i73d21a 5878856689944

Doporučuji Wowhead. :D

0/0
24.9.2016 14:46

I75v68a62n 73K63o68r60e31c 1206515805229

Ja nechapu co vsichni breci kvuli Vanile vzdyt uz je to tolik let ze by to vetsina z nas uz ani neumela hrat. Behat do 40tky bez mounta? Na to uz jsem asi moc starej a linej. Chces hrat shamana? Mazej k horde. Blood elfka? Co to je?

+2/−2
26.8.2016 11:03

M51i38c86h80a88l 30T12o12m33á13n29e60k 9327589946

oni vubec nevi, nez by ve vanille sehnali partu na dung, dostali se k nemu a prosli ho, a tohle parkrat dokola tak by wow pak smazali , protoze to co by to zralo casu ...

+3/−3
26.8.2016 15:03

P59e64t10r 93S78v27o51b28o45d61a 4837315548923

Vše je jen o popce. Dostatečná popka - máte grupu okamžitě, na cokoliv. Ověřeno. Ta filosofie myšlení ofikáře a vanilla hráčů je prostě jiná. Ofikář chce hru zkonzumovat hned a bez větší námahy. Pro vanilla hráče je i cesta do dungu hrou samotnou, vlastně dungu jako takového! Lidi v grupě si při tom pokecají, seznámí se a navážou známosti, které pak dál udržují. Po dokončení celé výpravy si poděkují za grupu a rozloučí se. Ofik? Port in, clear, port out, end. Lidi leavují po killu hl. bosse bez pípnutí... Kouzlo WOW je/bylo přece v lidech, co spolu prožívali společné dungy/questy/náhodné world PVP. Ne "port-in-port-out-logout-exit". To je onen "single mode MMORPG" a ten je o ničem Rv

+3/−5
26.8.2016 16:06

M58i40c49h51a32l 94T82o44m85á40n97e65k 9667929516

tohle je jen ze zacatku, pak vas to bude nudit a zdrzovat a to je to, na to zapominate, lidi se meni a vyviji, jasne kdyz dung pujde prvne rad se mrknu co kde je , pokecam o tom ale az ho pujdu po 100 fakt na to nebudu mit naladu, protoze me jeste ceka dost veci co bych rad stihl nez hru vypnu a o tom to je, ale jinak souhlas socializace vymizela ale oni so ji tka nejak vyzadali sami hraci, protoze ti co chtej ji maji i ted

+2/−1
26.8.2016 20:24

Z65d43e23n41ě20k 65K71r55a51u85s 9426340852680

Pvp ve vanile byla tezka blbost, hordak nemohl expit v hillsbrad protoze ho nonstop rekillovaly o 20lvlu vyssi roguny a na max levlu te mage prozmenu oneshotoval.

Jinak poprvy sem na ofiku vydrzel do 44 levelu pak sem to smazal protoze to byl opruz vsude samy group questy a clovek nemel goldy ani na upgrade skillu. Nemluve o tom ze sem v ty dobe neumel ani slovo anglicky a bez quest helpru ta hra byl naprostej pain protoze tam nebyly zadny presny popisky co delat jen di do lokace tam a tam a neco tam udelej a neco se stane a to jeste nepocitam ze cloveka poslaly nafarmit 6 usi z adda a clovek stravil dva vecery jejich farmeni protoze zadnej z tech addu zadny usi nemel.

+2/−2
26.8.2016 23:18

I45v37a46n 79K56o39r53e88c 1206805365109

Ta socializace a hlubsi vztahy mi taky chybi to musim priznat ale zaroven pres raid finder chodeji jen lidi co nejsou pve nebo nemaj tolik casu. Jakmile chces provresovat tezsi obtiznosti potrebujes naprosto nutne TS partu schopnejch lidi a dostavit se před raid entrance. Ono ten velkej rozdil je tam jen pri prvnim pohledu. Jakmile se podivas hloubs tak je to porad velice podobny. Guilda je zaklad jak pro expeni tak pozdejsi raid heroic raidy atd. Navic ted existuje personal loot takze se ti nestane ze stravis dve hodiny na bossovi aby te pak raid leader vykopnul a tys ostrouhal...

+1/0
27.8.2016 9:27

D75a29n23i63e80l 61V83á34c92h94a 1498187237822

Stejně hráčů bude méně a méně... předplatné je starověký systém prostě a lidi chtějí F2P.

+3/−4
25.8.2016 18:07

J92a68r93o98m45í61r 58S57t27a94n69ě29k 8856462217

wowko je f2p, stačí nafarmit dost zlata

+3/0
26.8.2016 20:19

R22o54m12a59n 83Š65i94m36ů37n32e61k 4719128431

Presne tak, mesicni hrani si lze koupit v aukci za goldy .....

V dobe WOD to za tebe vydelal garison, stacily tak 3 postavy a jen prijit vecer a vybrat penize, ted se to vratilo vice zpet k farmeni....

Az na ty brutalni ceny potionu to je v poho.

0/0
24.9.2016 14:40

J51a42k95u71b 42J56e60n29č26o 7809890473

Kvalitní preview R^Je vidět, že autor má s "wowkem" dlouholetou zkušenost, takže za mě palec nahoru. Jinak se přiznám, že se mi zatím Legion jeví dost pozitivně, co se týče DH, tak tam mě nejvíce zarazilo rozdílnost obou specializací, zatímco Havoc mě v PvP vyloženě nudí a hraní za něj mi přijde neuvěřitelně nezáživné, tak naopak vengeance mě velice překvapil a už se těším, jak se za něj bude hrát na lvlu 110 se všemi talenty.

+4/−1
24.8.2016 17:55

P26a70v95e68l 20S41t96e87r80b81a 1944159621971

Poslednich par her od Blizzsuckeru jsem mel predplacene a jediny vysledek byl, ze jsem po vydani tyden cekal, abych si zahral draze zaplcenou hru. Ne diky. Dokud neudelaji oficialni vanillu at jdou k sipku....

+2/−11
24.8.2016 13:08

M36i72c67h70a23l 98T85o55m83á52n36e32k 9247149646

jiste jako kazdy, proc mam pocit ze byste to vydrzel hrat tak tyden? ta hra byla vic nedoladena nez je ted spusteni noveho datace, vsehcno tam trvalo strasne dlouho, nasetrit na mounta na levelu od ktereho bylo mozne ho pouzivat, bylo skoro nemozne, jedien v cem to bylo super bylo ze to bylo nove , neokoukane a bylo super to prochazeni svetem, uceni se novych veci , zjistovani co a jak, ale co vam to muze dat ted oproti tomu soucasnemu i kdyz ne zrovna super aktualnimu kontentu , to bych rad vedel, teda jeste sem zapomel, budete se radovat z epic veci, ty totiz nebylo ve vannile tak lehke ziskat a na nej pvp set, to uz si zacnete shanet guildu, ktere vam to pomuze nafarmit, jinak to ani nezkousejte, etc. etc.

+4/−2
24.8.2016 18:33

P61e34t85r 78S92v27o78b65o41d62a 4507405148543

Občas mají lidé pocit, že jejich a pouze jejich osobní názor je vlastně obecná pravda. Budiž Vám to odpouštěno. Kouzlo Vanilly je v tom, že Vám nic neodpouští a že to není casualní procházka růžovým sadem jako současný content. Co si v tom světe dokážete urvat, toho si sakra vážíte. Není tam ta ujetá pitomost zvaná dungeon finder (nebo LFR), která Vás teleportuje do dungu a zase zpět. To opravdu dodá fantasy světu na jeho opravdovosti Rv Lore, lore a zase lore - to je Vanilla. Mohl bych pokračovat ještě dál, ale na to tady není dost místa. Je to jednoduché - pokud hry konzumujete, chcete hrát MMORPG v "single" módu, dropovaly mu epiky jako rohlíky v krámě a víceméně bez překážek procházet hrou, je jasné, že Vás Vanilla neosloví. A to respektuji. Že to tak však vidí všichni a budou po týdnu končit... to se pletete, ani nevíte jak ;-)

+2/−2
26.8.2016 14:02

M70i60c10h65a78l 57T33o56m58á19n76e47k 9397249226

to mate pravdu, ale, tkay kdyz ste nemel kamose jen tka ste si nekdy dung nezasel, hralo se jen v ramci serveru, dale lore bylo soucasti vsehcny datadisky , i kdyz je pravda ze ted v legionu uz to bude spis farma daily questu ale doted to tak bylo, aMMORPG v single mody si max zahrajete na urovni lf, zbytek az se vydaji dalsi tiery, vzdy si musite najit partu/ guildu aby to melo smysl a nestravil ste tma vecnost takze to co piste plati a platilo porad, a neberu svoji pravdu za absolutni, jen v tomto ohledu nemam ruzove bryle, a i kdyz to v soucasnosti neni ruzove, nachodil sem se toho ve vannule a dalsich datacich tolik ze skutecne nevidim co mi to muze, krom vsechno jako ted jen 1000x pomaleji, dat, jeslti mate na to jiny podle , preji vam to, ale z vlastni zkusenosti at uz sebe sameho ci ostatnich hracu co jsem potkal je to jen plac nad necim co bych chteli, ale az by to vyslo, tka by to stejne nehrali nebo je to nebavilo, protoze proste vzdy by si nasli duvod proc to znova hatit a proc je to nebavi

+1/0
26.8.2016 15:00

P25e83t19r 82S83v26o30b70o28d83a 4157195938113

Pokud by to bylo pouze v rovině našeho rozhovoru bez reálných dat, souhlasil bych. Ale my se můžeme podívat do reálu a uvidíme, že lidí, které Vanilla baví a kteří ji chtějí hrát je pořád dost a dost. Viz ještě do nedávna fungující server Nostalrius s 800 tis. accounty a průměrným počtem lidí on-line přesahující 10K. A to je jen jeden server, po světě je jich vícero. Je to neplacené a proto to hraje tolik lidí, můžete namítnout. Nu ano, jistě to hraje svou roli, ale jen z části - z velké části je to kvůli tomu, že lidé CHTĚJÍ hrát Vanillu, ale holt nemají prostě kde si ji zahrát kromě private serverů! Vanilla má úchvatnou syrovou atmosféru, prostou nablýskaných serepetiček a zjednodušujících fíčrů. A to má své velké kouzlo. Věřím, že hráči, které potkáváte, by to quitnuli po týdnu - ale předpokládám, že to budou hráči z offiku. Tyhle dvě skupiny se naprosto vylučují - vanilláři nebudou hrát ofik, protože jej považují za shit. Ofikáři nebudou hrát vanillu, protože na ni nemají trpělivost. Logicky Vaše okolí má takový názor jako Vy. Nepodceňujte však zájem pro Vanilla, to by byla velká chyba. A Blizzard to ví, cítí peníze a potenciál. Proto se tím taky vůbec zabývá, jinak by to smetli ze stolu... ;-)

+2/−1
26.8.2016 15:58

M39i59c58h55a51l 38T81o75m31á57n34e16k 9387769376

ja se klidne vsadim ze to nebude tak horke jak rikate, ze kdyz se ten server rozjede , bude placeny , tak dopadne jak soucasne datadisky, pri spusteni tak bude dost lidi a do par mesicu to prestavne vetsinu bavit a skoro nikdo to nebude hrat jen u vnily tehc lidi co skonci bude jeste vic a tech vasich freckaru jich ale bude minimum, vetsina to budou jen hraci co si to z nostalgie budou chtit zkusti

+1/−1
26.8.2016 20:13

M69a25r78t48i50n 29P47o66s31p31í70š53i40l 1391476944510

Souhlasím s tím, co zde píše p. Svoboda. Pane Tománku, já WoW-ko objevil asi před 3-mi lety, kdy jsem si s partou kamarádů vyzkoušel na freeserveru zahrát Cataclysm, pak jsem se už sám vydal na WoTLK, kde se mi líbilo více, vyšší obtížnost mechanik, nezničený svět apod. Skoro rok jsem pak strávil na ofiku ve WoD, který jsem ale nakonec opustil, neb jsem se tam se svojí stovkou nudil a "rychloexpení" dalších postav mě ani zdaleka nebavilo tak jako na těch předchozích datadiscích na"pirátských" serverech. No a po aféře Nostalrius jsem si našel vanilla server, ložnul si postavu a konečně si užívám přesně tu zábavu, kterou jsem od hry stále očekával, věděl že na ní potenciál má, ale pořád na ní ne a ne dosáhnout. Je to přesně o tom, o čem píše p. Svoboda. Jediné co mi vadí je PVP v otevřeném světě, to jediné mi značně ubírá chuti do hraní, čili pokud se Blizzard konečně vzmuží a spustí vanilla servery, já do toho rozhodně jdu, pochopitelně na PVE realmu :-)

+1/0
27.9.2016 12:28

T24o62m56á79š 27B88a82y72e83r 1434181864341

Po šesti letech hraní jsem teď už asi tři roky mimo. Nedávno jsem měl možnost si chvíli zahrát a byl jsem nepoužitelný. Úplně jiné spelly, jiné talenty, jiné všechno. Připadal jsem si jako naprostý nováček.

+7/0
24.8.2016 12:53

P58e19t90r 92J89a24r88o39š 2544601205217

Njn. Kdo chvili stal, stoji opodal. Parba a flink si zadaji celeho cloveka. :)))

+2/0
25.8.2016 2:25
Foto

J91a34k29u66b 37R44a91i20d39a 5638246249804

Zůstávám věrný svému Undead Warriorovi. Je super, že mu datadisk vychází docela vstříc z hlediska lore: Sylvanas, vrykulové, Stormheim atd. Tahle část mě nadchla nejvíc: nostalgie po Wrath of the Lich King. Jinak Survival Huntera jsem zkusil asi do třicítky a přišel mi právě hodně silný (ačkoliv nevím, jak je to na vyšších levelech). V DPS (za použití heirloomek) mi přišel v dungu prakticky neporazitelný.

0/0
24.8.2016 11:05

Z88d97e88n64ě76k 45K14r57a43u96s 9226440482460

kolem 50 uz ej na tom +- stejne jak ostatni kazda klasa ma jiny prepocty spellu takze treba u combat(outlaw) roguny jak je 15 talent co mahrazuje zakladni utok tak oneshotuje vsechno co potkas do 30 levleu pomalu, ale na max lvlu je nanic, protoze sice ma pocatecni vysoky cislo ale ma mohem nizsi skalovani nez zakladni utok

0/0
25.8.2016 19:26

P56e79t62r 83A18n94d69r15ý96s58e52k 5263152723943

Pěkné, ale do tohoto datadisku nejdu už ani ze zvědavosti. Za ty prachy už to prostě nestojí...

+5/−1
24.8.2016 10:37

Z23d28e55n76ě77k 19K34r90a49u88s 9826740172430

tenhle datadisk snad bude i zabavnej uz jen kvuli skalovani lvlu monster s vasim aktualnim lvlem tak i nahodne generovany world questy, podle me vzali z diabla 3 to nejlepsi a spravne to i implementovaly a to i vcetne greater riftu

0/0
25.8.2016 19:28

P89e32t53r 92A95n54d63r59ý11s39e16k 5853292923913

To je možné. Každopádně já se k Wow dostal těsně před vydáním TBC a vydržel jsem až do Cata, kde jsem to zabalil asi po dvou měsících. Každý další datadisk jsem se vracel aspoň ze zvědavosti. Podle mého se to ale i přes zajímavé novinky celkově sune k horšímu a úplně nesmyslně zjednodušuje, takže už nemám chuť to ani zkoušet. No a druhá věc je pak obchodní model. Teď už nemám tolik volného času jako dřív a cpát Blizzardu prachy do chřtánu za něco, k čemu se měsíčně dostanu maximálně na několik málo hodin, to se mi teda opravdu nechce ;-)

+1/−1
26.8.2016 8:15

Z16d33e28n97ě83k 48K83r93a88u70s 9676460552700

JJ s tim placenim souhlasim ne kazdej na to ma cas, jinak blizzard sem tam posila kdyz vyjde novej datadisk neaktivnim hracum tyden zdarma na otestovani.Cata me osobne taky nijak moc nebralo ale zase sem si to vynahradil pandama ktery byly asi to nejlepsi co blizazrd udelal co se tyce kontentu sice tu bylo 14 mesicu soo ale to bylo od wotlk v kazdym datadisku

0/0
26.8.2016 23:08

P44e28t21r 94J96a63r67o30š 2714221765497