Diskuse k článku

RECENZE: World of Warcraft pořádně překvapil. A tentokrát příjemně

Po nemastném neslaném datadisku Warlords of Draenor se zdálo, že tvůrcům on-line hry na hrdiny World of Warcraft začíná docházet dech. První týdny v Legionu nás však přesvědčují o pravém opaku.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90i74c70h32a39l 33T78o76m79á31n70e98k 9417629856

spis me stve ze prakticky tento datac zabil alty a pomalu i offspec,kdo na to nema mrte casu tak si poraden nenachysta ani maina a jeden spec aby byl top do raidu, coz driv stacilo po vydani datace to tyden hrotit a pak to jen tak v klidku dojizdet a bylo, ted proste jak nejdes nonstop, tak uz ztracis, navic se i zvedla mnohem vic zavislost na kamaradech aukci,guilde, driv sem dokazal si s altama posefovat vsehcny enchanty, potky, flasky, jidla, gemy etc sam aniz bych na tom sice vydelaval ale ani do toho extra neinvestoval, coz ted taky uplne nejde, ale jinak je to super no, jen na to raidovani uz to asi nebude takova sranda pro casualy se nekam dostat

+1/0
26.9.2016 20:48

P73e98t44r 58S91v18o28b53o61d55a 4487765198673

Hm, tak to zní hodně dobře R^

0/0
26.9.2016 21:20

M46i95c90h81a60l 98T76o70m54á42n83e37k 9177799716

ted podle ranku legendarky apod jasne jde a pujde poznat , kdo te hre dava a kdo ne

0/0
26.9.2016 21:24

T75o86m17á77š 89N34e24u10m74a11i53e53r 9779790498787

Byl autor v Underbelly? Podle mě zatraceně dobrá PVP lokace, která by si minimálně slovo zasloužila.

0/0
24.9.2016 22:59
Foto

O33n11d16ř35e87j 86Z71a34c81h 3233970223362

Dobrej nápad, ale nedotaženej, přijde mi to jako šílenost, které nemá s PvP moc společného. Záleží asi a časech a serverech

0/0
26.9.2016 10:54

T80r12u82n14g 53D85u54o93n32g 40T87h95a27n66h 5808545734877

Sbohem výplato =(.

+1/0
24.9.2016 14:41

B82a82r18t11o23l19o67m45ě94j 83K34u72s 2455476681163

Musím říct, že když vidím kam se ta hra posunula, když vidím na obrázku zbraň s 2581 DPS, mám úplně chuť vyhrabat odněkud starou krabici s Burning Crusade, zaplatit si jeden měsíc a jít zase mlátit vlky do Northshire Abbey ;-)

0/0
24.9.2016 1:05
Foto

J52a69k65u56b 60R22a68i33d59a 5228326529794

To je snad jen číslo, ne? Navíc je v minulé expanzi snižovali. A mlátit vlky v Northshire Abbey můžete dokonce zadarmo.

0/0
24.9.2016 14:46

D84a58n24i23e76l 12V37á11c17h66a 1448447477432

mě nejvíc bavily Pandy... :) hlavně kvůli tomu že je to prostě jiné. Všechno ostatní je pořád na jedno kopyto. Démon sem démon tam.

0/−1
24.9.2016 1:01

T83r37u74n79g 74D37u92o17n67g 32T30h18a97n33h 5928865454177

No wowko se furt odehrává kolem Sargerase nebo Old Gods. Pandy nebyly výjimkou, ale je pravda, že ze všech datadisků byli nejrozdílnější.

0/0
25.9.2016 18:55

K40a44r87o27l 88Š38e97f14č84í77k 5764899908298

panove z Bonuswebu! Zacali jste publikovat vyukove videa Minecraftu, nevyslo to nebo to skoncilo?! Nevim ALE mozna by tu byl dopyt po step by step navodu k hrani World of Warcaft (priblizit pribeh, postavy, strategie atd.). Ja bych se urcite potesil a pocet komentaru potvrdzuje zajem ctenaru o WW....tak proc ne? :-)

0/−1
24.9.2016 0:32
Foto

J66a14k11u11b 38R14a34i28d85a 5968226169824

Doporučuji Wowhead. :D

0/0
24.9.2016 14:46

I42v23a19n 22K77o67r40e59c 1686655925469

Ja nechapu co vsichni breci kvuli Vanile vzdyt uz je to tolik let ze by to vetsina z nas uz ani neumela hrat. Behat do 40tky bez mounta? Na to uz jsem asi moc starej a linej. Chces hrat shamana? Mazej k horde. Blood elfka? Co to je?

+2/−2
26.8.2016 11:03

M54i22c69h35a90l 78T62o97m12á32n10e21k 9857149126

oni vubec nevi, nez by ve vanille sehnali partu na dung, dostali se k nemu a prosli ho, a tohle parkrat dokola tak by wow pak smazali , protoze to co by to zralo casu ...

+3/−3
26.8.2016 15:03

P93e30t31r 19S59v57o78b38o47d90a 4417325778303

Vše je jen o popce. Dostatečná popka - máte grupu okamžitě, na cokoliv. Ověřeno. Ta filosofie myšlení ofikáře a vanilla hráčů je prostě jiná. Ofikář chce hru zkonzumovat hned a bez větší námahy. Pro vanilla hráče je i cesta do dungu hrou samotnou, vlastně dungu jako takového! Lidi v grupě si při tom pokecají, seznámí se a navážou známosti, které pak dál udržují. Po dokončení celé výpravy si poděkují za grupu a rozloučí se. Ofik? Port in, clear, port out, end. Lidi leavují po killu hl. bosse bez pípnutí... Kouzlo WOW je/bylo přece v lidech, co spolu prožívali společné dungy/questy/náhodné world PVP. Ne "port-in-port-out-logout-exit". To je onen "single mode MMORPG" a ten je o ničem Rv

+3/−5
26.8.2016 16:06

M93i75c35h47a13l 36T81o33m17á98n92e20k 9227629216

tohle je jen ze zacatku, pak vas to bude nudit a zdrzovat a to je to, na to zapominate, lidi se meni a vyviji, jasne kdyz dung pujde prvne rad se mrknu co kde je , pokecam o tom ale az ho pujdu po 100 fakt na to nebudu mit naladu, protoze me jeste ceka dost veci co bych rad stihl nez hru vypnu a o tom to je, ale jinak souhlas socializace vymizela ale oni so ji tka nejak vyzadali sami hraci, protoze ti co chtej ji maji i ted

+2/−1
26.8.2016 20:24

Z13d59e64n98ě38k 91K67r37a43u25s 9266600462440

Pvp ve vanile byla tezka blbost, hordak nemohl expit v hillsbrad protoze ho nonstop rekillovaly o 20lvlu vyssi roguny a na max levlu te mage prozmenu oneshotoval.

Jinak poprvy sem na ofiku vydrzel do 44 levelu pak sem to smazal protoze to byl opruz vsude samy group questy a clovek nemel goldy ani na upgrade skillu. Nemluve o tom ze sem v ty dobe neumel ani slovo anglicky a bez quest helpru ta hra byl naprostej pain protoze tam nebyly zadny presny popisky co delat jen di do lokace tam a tam a neco tam udelej a neco se stane a to jeste nepocitam ze cloveka poslaly nafarmit 6 usi z adda a clovek stravil dva vecery jejich farmeni protoze zadnej z tech addu zadny usi nemel.

+2/−2
26.8.2016 23:18

I87v87a52n 80K73o93r32e16c 1106735505899

Ta socializace a hlubsi vztahy mi taky chybi to musim priznat ale zaroven pres raid finder chodeji jen lidi co nejsou pve nebo nemaj tolik casu. Jakmile chces provresovat tezsi obtiznosti potrebujes naprosto nutne TS partu schopnejch lidi a dostavit se před raid entrance. Ono ten velkej rozdil je tam jen pri prvnim pohledu. Jakmile se podivas hloubs tak je to porad velice podobny. Guilda je zaklad jak pro expeni tak pozdejsi raid heroic raidy atd. Navic ted existuje personal loot takze se ti nestane ze stravis dve hodiny na bossovi aby te pak raid leader vykopnul a tys ostrouhal...

+1/0
27.8.2016 9:27

D89a69n66i19e30l 64V20á11c14h75a 1258707417842

Stejně hráčů bude méně a méně... předplatné je starověký systém prostě a lidi chtějí F2P.

+3/−4
25.8.2016 18:07

J15a86r82o66m39í41r 58S27t16a35n52ě29k 8326912547

wowko je f2p, stačí nafarmit dost zlata

+3/0
26.8.2016 20:19

R92o39m98a88n 37Š87i90m22ů72n83e40k 4549588611

Presne tak, mesicni hrani si lze koupit v aukci za goldy .....

V dobe WOD to za tebe vydelal garison, stacily tak 3 postavy a jen prijit vecer a vybrat penize, ted se to vratilo vice zpet k farmeni....

Az na ty brutalni ceny potionu to je v poho.

0/0
24.9.2016 14:40
Foto

J30a57k20u32b 56J87e96n63č80o 7519580453

Kvalitní preview R^Je vidět, že autor má s "wowkem" dlouholetou zkušenost, takže za mě palec nahoru. Jinak se přiznám, že se mi zatím Legion jeví dost pozitivně, co se týče DH, tak tam mě nejvíce zarazilo rozdílnost obou specializací, zatímco Havoc mě v PvP vyloženě nudí a hraní za něj mi přijde neuvěřitelně nezáživné, tak naopak vengeance mě velice překvapil a už se těším, jak se za něj bude hrát na lvlu 110 se všemi talenty.

+4/−1
24.8.2016 17:55

P96a40v67e30l 91S76t29e87r40b91a 1834259811331

Poslednich par her od Blizzsuckeru jsem mel predplacene a jediny vysledek byl, ze jsem po vydani tyden cekal, abych si zahral draze zaplcenou hru. Ne diky. Dokud neudelaji oficialni vanillu at jdou k sipku....

+2/−11
24.8.2016 13:08

M83i38c71h43a82l 53T60o62m35á83n93e82k 9347609856

jiste jako kazdy, proc mam pocit ze byste to vydrzel hrat tak tyden? ta hra byla vic nedoladena nez je ted spusteni noveho datace, vsehcno tam trvalo strasne dlouho, nasetrit na mounta na levelu od ktereho bylo mozne ho pouzivat, bylo skoro nemozne, jedien v cem to bylo super bylo ze to bylo nove , neokoukane a bylo super to prochazeni svetem, uceni se novych veci , zjistovani co a jak, ale co vam to muze dat ted oproti tomu soucasnemu i kdyz ne zrovna super aktualnimu kontentu , to bych rad vedel, teda jeste sem zapomel, budete se radovat z epic veci, ty totiz nebylo ve vannile tak lehke ziskat a na nej pvp set, to uz si zacnete shanet guildu, ktere vam to pomuze nafarmit, jinak to ani nezkousejte, etc. etc.

+4/−2
24.8.2016 18:33

P71e46t31r 68S49v56o98b37o57d11a 4167695298893

Občas mají lidé pocit, že jejich a pouze jejich osobní názor je vlastně obecná pravda. Budiž Vám to odpouštěno. Kouzlo Vanilly je v tom, že Vám nic neodpouští a že to není casualní procházka růžovým sadem jako současný content. Co si v tom světe dokážete urvat, toho si sakra vážíte. Není tam ta ujetá pitomost zvaná dungeon finder (nebo LFR), která Vás teleportuje do dungu a zase zpět. To opravdu dodá fantasy světu na jeho opravdovosti Rv Lore, lore a zase lore - to je Vanilla. Mohl bych pokračovat ještě dál, ale na to tady není dost místa. Je to jednoduché - pokud hry konzumujete, chcete hrát MMORPG v "single" módu, dropovaly mu epiky jako rohlíky v krámě a víceméně bez překážek procházet hrou, je jasné, že Vás Vanilla neosloví. A to respektuji. Že to tak však vidí všichni a budou po týdnu končit... to se pletete, ani nevíte jak ;-)

+2/−2
26.8.2016 14:02

M86i74c66h70a92l 62T23o69m97á26n96e58k 9347929456

to mate pravdu, ale, tkay kdyz ste nemel kamose jen tka ste si nekdy dung nezasel, hralo se jen v ramci serveru, dale lore bylo soucasti vsehcny datadisky , i kdyz je pravda ze ted v legionu uz to bude spis farma daily questu ale doted to tak bylo, aMMORPG v single mody si max zahrajete na urovni lf, zbytek az se vydaji dalsi tiery, vzdy si musite najit partu/ guildu aby to melo smysl a nestravil ste tma vecnost takze to co piste plati a platilo porad, a neberu svoji pravdu za absolutni, jen v tomto ohledu nemam ruzove bryle, a i kdyz to v soucasnosti neni ruzove, nachodil sem se toho ve vannule a dalsich datacich tolik ze skutecne nevidim co mi to muze, krom vsechno jako ted jen 1000x pomaleji, dat, jeslti mate na to jiny podle , preji vam to, ale z vlastni zkusenosti at uz sebe sameho ci ostatnich hracu co jsem potkal je to jen plac nad necim co bych chteli, ale az by to vyslo, tka by to stejne nehrali nebo je to nebavilo, protoze proste vzdy by si nasli duvod proc to znova hatit a proc je to nebavi

+1/0
26.8.2016 15:00

P61e52t30r 30S59v82o89b76o54d62a 4437965638143

Pokud by to bylo pouze v rovině našeho rozhovoru bez reálných dat, souhlasil bych. Ale my se můžeme podívat do reálu a uvidíme, že lidí, které Vanilla baví a kteří ji chtějí hrát je pořád dost a dost. Viz ještě do nedávna fungující server Nostalrius s 800 tis. accounty a průměrným počtem lidí on-line přesahující 10K. A to je jen jeden server, po světě je jich vícero. Je to neplacené a proto to hraje tolik lidí, můžete namítnout. Nu ano, jistě to hraje svou roli, ale jen z části - z velké části je to kvůli tomu, že lidé CHTĚJÍ hrát Vanillu, ale holt nemají prostě kde si ji zahrát kromě private serverů! Vanilla má úchvatnou syrovou atmosféru, prostou nablýskaných serepetiček a zjednodušujících fíčrů. A to má své velké kouzlo. Věřím, že hráči, které potkáváte, by to quitnuli po týdnu - ale předpokládám, že to budou hráči z offiku. Tyhle dvě skupiny se naprosto vylučují - vanilláři nebudou hrát ofik, protože jej považují za shit. Ofikáři nebudou hrát vanillu, protože na ni nemají trpělivost. Logicky Vaše okolí má takový názor jako Vy. Nepodceňujte však zájem pro Vanilla, to by byla velká chyba. A Blizzard to ví, cítí peníze a potenciál. Proto se tím taky vůbec zabývá, jinak by to smetli ze stolu... ;-)

+2/−1
26.8.2016 15:58

M72i89c89h47a92l 36T66o95m33á10n66e50k 9207939116

ja se klidne vsadim ze to nebude tak horke jak rikate, ze kdyz se ten server rozjede , bude placeny , tak dopadne jak soucasne datadisky, pri spusteni tak bude dost lidi a do par mesicu to prestavne vetsinu bavit a skoro nikdo to nebude hrat jen u vnily tehc lidi co skonci bude jeste vic a tech vasich freckaru jich ale bude minimum, vetsina to budou jen hraci co si to z nostalgie budou chtit zkusti

+1/−1
26.8.2016 20:13

M48a88r72t18i60n 12P48o72s72p65í84š23i84l 1751336984350

Souhlasím s tím, co zde píše p. Svoboda. Pane Tománku, já WoW-ko objevil asi před 3-mi lety, kdy jsem si s partou kamarádů vyzkoušel na freeserveru zahrát Cataclysm, pak jsem se už sám vydal na WoTLK, kde se mi líbilo více, vyšší obtížnost mechanik, nezničený svět apod. Skoro rok jsem pak strávil na ofiku ve WoD, který jsem ale nakonec opustil, neb jsem se tam se svojí stovkou nudil a "rychloexpení" dalších postav mě ani zdaleka nebavilo tak jako na těch předchozích datadiscích na"pirátských" serverech. No a po aféře Nostalrius jsem si našel vanilla server, ložnul si postavu a konečně si užívám přesně tu zábavu, kterou jsem od hry stále očekával, věděl že na ní potenciál má, ale pořád na ní ne a ne dosáhnout. Je to přesně o tom, o čem píše p. Svoboda. Jediné co mi vadí je PVP v otevřeném světě, to jediné mi značně ubírá chuti do hraní, čili pokud se Blizzard konečně vzmuží a spustí vanilla servery, já do toho rozhodně jdu, pochopitelně na PVE realmu :-)

+1/0
27.9.2016 12:28

T55o72m73á25š 39B18a24y98e44r 1224631564211

Po šesti letech hraní jsem teď už asi tři roky mimo. Nedávno jsem měl možnost si chvíli zahrát a byl jsem nepoužitelný. Úplně jiné spelly, jiné talenty, jiné všechno. Připadal jsem si jako naprostý nováček.

+7/0
24.8.2016 12:53

P98e79t50r 14J81a95r57o82š 2774371485897

Njn. Kdo chvili stal, stoji opodal. Parba a flink si zadaji celeho cloveka. :)))

+2/0
25.8.2016 2:25
Foto

J64a90k29u62b 50R66a24i85d67a 5158966399534

Zůstávám věrný svému Undead Warriorovi. Je super, že mu datadisk vychází docela vstříc z hlediska lore: Sylvanas, vrykulové, Stormheim atd. Tahle část mě nadchla nejvíc: nostalgie po Wrath of the Lich King. Jinak Survival Huntera jsem zkusil asi do třicítky a přišel mi právě hodně silný (ačkoliv nevím, jak je to na vyšších levelech). V DPS (za použití heirloomek) mi přišel v dungu prakticky neporazitelný.

0/0
24.8.2016 11:05

Z37d88e91n66ě56k 30K51r24a88u86s 9576730942210

kolem 50 uz ej na tom +- stejne jak ostatni kazda klasa ma jiny prepocty spellu takze treba u combat(outlaw) roguny jak je 15 talent co mahrazuje zakladni utok tak oneshotuje vsechno co potkas do 30 levleu pomalu, ale na max lvlu je nanic, protoze sice ma pocatecni vysoky cislo ale ma mohem nizsi skalovani nez zakladni utok

0/0
25.8.2016 19:26

P41e78t71r 14A16n58d39r71ý13s26e68k 5893842733633

Pěkné, ale do tohoto datadisku nejdu už ani ze zvědavosti. Za ty prachy už to prostě nestojí...

+5/−1
24.8.2016 10:37

Z53d52e59n98ě88k 91K19r10a19u82s 9266160202910

tenhle datadisk snad bude i zabavnej uz jen kvuli skalovani lvlu monster s vasim aktualnim lvlem tak i nahodne generovany world questy, podle me vzali z diabla 3 to nejlepsi a spravne to i implementovaly a to i vcetne greater riftu

0/0
25.8.2016 19:28

P85e23t13r 21A93n21d68r97ý24s22e65k 5893832463423

To je možné. Každopádně já se k Wow dostal těsně před vydáním TBC a vydržel jsem až do Cata, kde jsem to zabalil asi po dvou měsících. Každý další datadisk jsem se vracel aspoň ze zvědavosti. Podle mého se to ale i přes zajímavé novinky celkově sune k horšímu a úplně nesmyslně zjednodušuje, takže už nemám chuť to ani zkoušet. No a druhá věc je pak obchodní model. Teď už nemám tolik volného času jako dřív a cpát Blizzardu prachy do chřtánu za něco, k čemu se měsíčně dostanu maximálně na několik málo hodin, to se mi teda opravdu nechce ;-)

+1/−1
26.8.2016 8:15

Z67d67e37n42ě24k 79K13r40a66u83s 9286550652680

JJ s tim placenim souhlasim ne kazdej na to ma cas, jinak blizzard sem tam posila kdyz vyjde novej datadisk neaktivnim hracum tyden zdarma na otestovani.Cata me osobne taky nijak moc nebralo ale zase sem si to vynahradil pandama ktery byly asi to nejlepsi co blizazrd udelal co se tyce kontentu sice tu bylo 14 mesicu soo ale to bylo od wotlk v kazdym datadisku

0/0
26.8.2016 23:08

P92e21t47r 70J73a87r13o13š 2104111375307