Diskuse k článku

RECENZE: World of Warcraft pořádně překvapil. A tentokrát příjemně

Po nemastném neslaném datadisku Warlords of Draenor se zdálo, že tvůrcům on-line hry na hrdiny World of Warcraft začíná docházet dech. První týdny v Legionu nás však přesvědčují o pravém opaku.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40i12c98h29a65l 82T93o38m29á82n50e45k 9247649586

spis me stve ze prakticky tento datac zabil alty a pomalu i offspec,kdo na to nema mrte casu tak si poraden nenachysta ani maina a jeden spec aby byl top do raidu, coz driv stacilo po vydani datace to tyden hrotit a pak to jen tak v klidku dojizdet a bylo, ted proste jak nejdes nonstop, tak uz ztracis, navic se i zvedla mnohem vic zavislost na kamaradech aukci,guilde, driv sem dokazal si s altama posefovat vsehcny enchanty, potky, flasky, jidla, gemy etc sam aniz bych na tom sice vydelaval ale ani do toho extra neinvestoval, coz ted taky uplne nejde, ale jinak je to super no, jen na to raidovani uz to asi nebude takova sranda pro casualy se nekam dostat

+1/0
26.9.2016 20:48

P22e86t49r 84S95v32o30b34o28d85a 4267855938103

Hm, tak to zní hodně dobře R^

0/0
26.9.2016 21:20

M89i38c97h20a20l 42T88o47m80á10n97e31k 9547699306

ted podle ranku legendarky apod jasne jde a pujde poznat , kdo te hre dava a kdo ne

0/0
26.9.2016 21:24

T84o24m23á47š 48N40e59u36m43a93i66e55r 9169760978417

Byl autor v Underbelly? Podle mě zatraceně dobrá PVP lokace, která by si minimálně slovo zasloužila.

0/0
24.9.2016 22:59
Foto

O63n18d21ř43e87j 49Z54a84c65h 3473110533602

Dobrej nápad, ale nedotaženej, přijde mi to jako šílenost, které nemá s PvP moc společného. Záleží asi a časech a serverech

0/0
26.9.2016 10:54

T46r24u31n32g 12D73u25o94n10g 78T86h52a89n67h 5598835974937

Sbohem výplato =(.

+1/0
24.9.2016 14:41

B80a35r93t31o33l23o16m22ě72j 80K34u96s 2935546931883

Musím říct, že když vidím kam se ta hra posunula, když vidím na obrázku zbraň s 2581 DPS, mám úplně chuť vyhrabat odněkud starou krabici s Burning Crusade, zaplatit si jeden měsíc a jít zase mlátit vlky do Northshire Abbey ;-)

0/0
24.9.2016 1:05
Foto

J41a49k15u18b 90R54a74i38d88a 5918266429194

To je snad jen číslo, ne? Navíc je v minulé expanzi snižovali. A mlátit vlky v Northshire Abbey můžete dokonce zadarmo.

0/0
24.9.2016 14:46

D61a11n94i97e86l 27V55á65c65h88a 1378117777602

mě nejvíc bavily Pandy... :) hlavně kvůli tomu že je to prostě jiné. Všechno ostatní je pořád na jedno kopyto. Démon sem démon tam.

0/−1
24.9.2016 1:01

T19r82u37n96g 61D55u95o22n65g 94T65h54a74n26h 5128755574837

No wowko se furt odehrává kolem Sargerase nebo Old Gods. Pandy nebyly výjimkou, ale je pravda, že ze všech datadisků byli nejrozdílnější.

0/0
25.9.2016 18:55

K26a29r56o48l 25Š44e91f59č95í11k 5244939488528

panove z Bonuswebu! Zacali jste publikovat vyukove videa Minecraftu, nevyslo to nebo to skoncilo?! Nevim ALE mozna by tu byl dopyt po step by step navodu k hrani World of Warcaft (priblizit pribeh, postavy, strategie atd.). Ja bych se urcite potesil a pocet komentaru potvrdzuje zajem ctenaru o WW....tak proc ne? :-)

0/−1
24.9.2016 0:32
Foto

J11a26k73u59b 38R82a42i15d21a 5988546979844

Doporučuji Wowhead. :D

0/0
24.9.2016 14:46

I31v32a88n 21K89o72r34e34c 1296755925639

Ja nechapu co vsichni breci kvuli Vanile vzdyt uz je to tolik let ze by to vetsina z nas uz ani neumela hrat. Behat do 40tky bez mounta? Na to uz jsem asi moc starej a linej. Chces hrat shamana? Mazej k horde. Blood elfka? Co to je?

+2/−2
26.8.2016 11:03

M80i58c46h20a13l 62T69o92m51á60n35e72k 9117599836

oni vubec nevi, nez by ve vanille sehnali partu na dung, dostali se k nemu a prosli ho, a tohle parkrat dokola tak by wow pak smazali , protoze to co by to zralo casu ...

+3/−3
26.8.2016 15:03

P33e86t45r 23S43v14o44b47o60d20a 4787905148373

Vše je jen o popce. Dostatečná popka - máte grupu okamžitě, na cokoliv. Ověřeno. Ta filosofie myšlení ofikáře a vanilla hráčů je prostě jiná. Ofikář chce hru zkonzumovat hned a bez větší námahy. Pro vanilla hráče je i cesta do dungu hrou samotnou, vlastně dungu jako takového! Lidi v grupě si při tom pokecají, seznámí se a navážou známosti, které pak dál udržují. Po dokončení celé výpravy si poděkují za grupu a rozloučí se. Ofik? Port in, clear, port out, end. Lidi leavují po killu hl. bosse bez pípnutí... Kouzlo WOW je/bylo přece v lidech, co spolu prožívali společné dungy/questy/náhodné world PVP. Ne "port-in-port-out-logout-exit". To je onen "single mode MMORPG" a ten je o ničem Rv

+3/−5
26.8.2016 16:06

M62i38c90h48a40l 61T89o78m33á61n62e44k 9947329606

tohle je jen ze zacatku, pak vas to bude nudit a zdrzovat a to je to, na to zapominate, lidi se meni a vyviji, jasne kdyz dung pujde prvne rad se mrknu co kde je , pokecam o tom ale az ho pujdu po 100 fakt na to nebudu mit naladu, protoze me jeste ceka dost veci co bych rad stihl nez hru vypnu a o tom to je, ale jinak souhlas socializace vymizela ale oni so ji tka nejak vyzadali sami hraci, protoze ti co chtej ji maji i ted

+2/−1
26.8.2016 20:24

Z38d46e60n63ě98k 33K74r44a52u15s 9276660252420

Pvp ve vanile byla tezka blbost, hordak nemohl expit v hillsbrad protoze ho nonstop rekillovaly o 20lvlu vyssi roguny a na max levlu te mage prozmenu oneshotoval.

Jinak poprvy sem na ofiku vydrzel do 44 levelu pak sem to smazal protoze to byl opruz vsude samy group questy a clovek nemel goldy ani na upgrade skillu. Nemluve o tom ze sem v ty dobe neumel ani slovo anglicky a bez quest helpru ta hra byl naprostej pain protoze tam nebyly zadny presny popisky co delat jen di do lokace tam a tam a neco tam udelej a neco se stane a to jeste nepocitam ze cloveka poslaly nafarmit 6 usi z adda a clovek stravil dva vecery jejich farmeni protoze zadnej z tech addu zadny usi nemel.

+2/−2
26.8.2016 23:18

I74v65a11n 58K24o60r55e97c 1206715675459

Ta socializace a hlubsi vztahy mi taky chybi to musim priznat ale zaroven pres raid finder chodeji jen lidi co nejsou pve nebo nemaj tolik casu. Jakmile chces provresovat tezsi obtiznosti potrebujes naprosto nutne TS partu schopnejch lidi a dostavit se před raid entrance. Ono ten velkej rozdil je tam jen pri prvnim pohledu. Jakmile se podivas hloubs tak je to porad velice podobny. Guilda je zaklad jak pro expeni tak pozdejsi raid heroic raidy atd. Navic ted existuje personal loot takze se ti nestane ze stravis dve hodiny na bossovi aby te pak raid leader vykopnul a tys ostrouhal...

+1/0
27.8.2016 9:27

D92a34n55i44e19l 51V81á12c64h87a 1278617667752

Stejně hráčů bude méně a méně... předplatné je starověký systém prostě a lidi chtějí F2P.

+3/−4
25.8.2016 18:07

J98a38r66o72m94í19r 83S60t66a46n30ě68k 8396302127

wowko je f2p, stačí nafarmit dost zlata

+3/0
26.8.2016 20:19

R24o85m15a64n 88Š61i17m98ů58n79e71k 4319168891

Presne tak, mesicni hrani si lze koupit v aukci za goldy .....

V dobe WOD to za tebe vydelal garison, stacily tak 3 postavy a jen prijit vecer a vybrat penize, ted se to vratilo vice zpet k farmeni....

Az na ty brutalni ceny potionu to je v poho.

0/0
24.9.2016 14:40
Foto

J92a62k45u70b 95J97e87n31č20o 7429100713

Kvalitní preview R^Je vidět, že autor má s "wowkem" dlouholetou zkušenost, takže za mě palec nahoru. Jinak se přiznám, že se mi zatím Legion jeví dost pozitivně, co se týče DH, tak tam mě nejvíce zarazilo rozdílnost obou specializací, zatímco Havoc mě v PvP vyloženě nudí a hraní za něj mi přijde neuvěřitelně nezáživné, tak naopak vengeance mě velice překvapil a už se těším, jak se za něj bude hrát na lvlu 110 se všemi talenty.

+4/−1
24.8.2016 17:55

P97a25v70e83l 51S15t60e42r35b66a 1254479801701

Poslednich par her od Blizzsuckeru jsem mel predplacene a jediny vysledek byl, ze jsem po vydani tyden cekal, abych si zahral draze zaplcenou hru. Ne diky. Dokud neudelaji oficialni vanillu at jdou k sipku....

+2/−11
24.8.2016 13:08

M43i49c15h65a95l 59T14o87m44á40n39e75k 9757839406

jiste jako kazdy, proc mam pocit ze byste to vydrzel hrat tak tyden? ta hra byla vic nedoladena nez je ted spusteni noveho datace, vsehcno tam trvalo strasne dlouho, nasetrit na mounta na levelu od ktereho bylo mozne ho pouzivat, bylo skoro nemozne, jedien v cem to bylo super bylo ze to bylo nove , neokoukane a bylo super to prochazeni svetem, uceni se novych veci , zjistovani co a jak, ale co vam to muze dat ted oproti tomu soucasnemu i kdyz ne zrovna super aktualnimu kontentu , to bych rad vedel, teda jeste sem zapomel, budete se radovat z epic veci, ty totiz nebylo ve vannile tak lehke ziskat a na nej pvp set, to uz si zacnete shanet guildu, ktere vam to pomuze nafarmit, jinak to ani nezkousejte, etc. etc.

+4/−2
24.8.2016 18:33

P27e86t26r 43S77v28o16b36o60d64a 4117475638843

Občas mají lidé pocit, že jejich a pouze jejich osobní názor je vlastně obecná pravda. Budiž Vám to odpouštěno. Kouzlo Vanilly je v tom, že Vám nic neodpouští a že to není casualní procházka růžovým sadem jako současný content. Co si v tom světe dokážete urvat, toho si sakra vážíte. Není tam ta ujetá pitomost zvaná dungeon finder (nebo LFR), která Vás teleportuje do dungu a zase zpět. To opravdu dodá fantasy světu na jeho opravdovosti Rv Lore, lore a zase lore - to je Vanilla. Mohl bych pokračovat ještě dál, ale na to tady není dost místa. Je to jednoduché - pokud hry konzumujete, chcete hrát MMORPG v "single" módu, dropovaly mu epiky jako rohlíky v krámě a víceméně bez překážek procházet hrou, je jasné, že Vás Vanilla neosloví. A to respektuji. Že to tak však vidí všichni a budou po týdnu končit... to se pletete, ani nevíte jak ;-)

+2/−2
26.8.2016 14:02

M41i29c20h13a80l 60T17o59m76á92n93e16k 9127649656

to mate pravdu, ale, tkay kdyz ste nemel kamose jen tka ste si nekdy dung nezasel, hralo se jen v ramci serveru, dale lore bylo soucasti vsehcny datadisky , i kdyz je pravda ze ted v legionu uz to bude spis farma daily questu ale doted to tak bylo, aMMORPG v single mody si max zahrajete na urovni lf, zbytek az se vydaji dalsi tiery, vzdy si musite najit partu/ guildu aby to melo smysl a nestravil ste tma vecnost takze to co piste plati a platilo porad, a neberu svoji pravdu za absolutni, jen v tomto ohledu nemam ruzove bryle, a i kdyz to v soucasnosti neni ruzove, nachodil sem se toho ve vannule a dalsich datacich tolik ze skutecne nevidim co mi to muze, krom vsechno jako ted jen 1000x pomaleji, dat, jeslti mate na to jiny podle , preji vam to, ale z vlastni zkusenosti at uz sebe sameho ci ostatnich hracu co jsem potkal je to jen plac nad necim co bych chteli, ale az by to vyslo, tka by to stejne nehrali nebo je to nebavilo, protoze proste vzdy by si nasli duvod proc to znova hatit a proc je to nebavi

+1/0
26.8.2016 15:00

P94e17t74r 31S66v58o82b83o29d92a 4537105708863

Pokud by to bylo pouze v rovině našeho rozhovoru bez reálných dat, souhlasil bych. Ale my se můžeme podívat do reálu a uvidíme, že lidí, které Vanilla baví a kteří ji chtějí hrát je pořád dost a dost. Viz ještě do nedávna fungující server Nostalrius s 800 tis. accounty a průměrným počtem lidí on-line přesahující 10K. A to je jen jeden server, po světě je jich vícero. Je to neplacené a proto to hraje tolik lidí, můžete namítnout. Nu ano, jistě to hraje svou roli, ale jen z části - z velké části je to kvůli tomu, že lidé CHTĚJÍ hrát Vanillu, ale holt nemají prostě kde si ji zahrát kromě private serverů! Vanilla má úchvatnou syrovou atmosféru, prostou nablýskaných serepetiček a zjednodušujících fíčrů. A to má své velké kouzlo. Věřím, že hráči, které potkáváte, by to quitnuli po týdnu - ale předpokládám, že to budou hráči z offiku. Tyhle dvě skupiny se naprosto vylučují - vanilláři nebudou hrát ofik, protože jej považují za shit. Ofikáři nebudou hrát vanillu, protože na ni nemají trpělivost. Logicky Vaše okolí má takový názor jako Vy. Nepodceňujte však zájem pro Vanilla, to by byla velká chyba. A Blizzard to ví, cítí peníze a potenciál. Proto se tím taky vůbec zabývá, jinak by to smetli ze stolu... ;-)

+2/−1
26.8.2016 15:58

M59i68c98h48a86l 95T75o54m44á55n73e37k 9467369196

ja se klidne vsadim ze to nebude tak horke jak rikate, ze kdyz se ten server rozjede , bude placeny , tak dopadne jak soucasne datadisky, pri spusteni tak bude dost lidi a do par mesicu to prestavne vetsinu bavit a skoro nikdo to nebude hrat jen u vnily tehc lidi co skonci bude jeste vic a tech vasich freckaru jich ale bude minimum, vetsina to budou jen hraci co si to z nostalgie budou chtit zkusti

+1/−1
26.8.2016 20:13

M82a11r35t21i30n 58P10o44s52p56í20š20i62l 1601306954410

Souhlasím s tím, co zde píše p. Svoboda. Pane Tománku, já WoW-ko objevil asi před 3-mi lety, kdy jsem si s partou kamarádů vyzkoušel na freeserveru zahrát Cataclysm, pak jsem se už sám vydal na WoTLK, kde se mi líbilo více, vyšší obtížnost mechanik, nezničený svět apod. Skoro rok jsem pak strávil na ofiku ve WoD, který jsem ale nakonec opustil, neb jsem se tam se svojí stovkou nudil a "rychloexpení" dalších postav mě ani zdaleka nebavilo tak jako na těch předchozích datadiscích na"pirátských" serverech. No a po aféře Nostalrius jsem si našel vanilla server, ložnul si postavu a konečně si užívám přesně tu zábavu, kterou jsem od hry stále očekával, věděl že na ní potenciál má, ale pořád na ní ne a ne dosáhnout. Je to přesně o tom, o čem píše p. Svoboda. Jediné co mi vadí je PVP v otevřeném světě, to jediné mi značně ubírá chuti do hraní, čili pokud se Blizzard konečně vzmuží a spustí vanilla servery, já do toho rozhodně jdu, pochopitelně na PVE realmu :-)

+1/0
27.9.2016 12:28

T23o15m76á31š 17B55a42y64e27r 1184201974751

Po šesti letech hraní jsem teď už asi tři roky mimo. Nedávno jsem měl možnost si chvíli zahrát a byl jsem nepoužitelný. Úplně jiné spelly, jiné talenty, jiné všechno. Připadal jsem si jako naprostý nováček.

+7/0
24.8.2016 12:53

P32e12t18r 55J82a66r44o26š 2694611475487

Njn. Kdo chvili stal, stoji opodal. Parba a flink si zadaji celeho cloveka. :)))

+2/0
25.8.2016 2:25
Foto

J49a48k51u53b 29R44a33i92d22a 5178496949944

Zůstávám věrný svému Undead Warriorovi. Je super, že mu datadisk vychází docela vstříc z hlediska lore: Sylvanas, vrykulové, Stormheim atd. Tahle část mě nadchla nejvíc: nostalgie po Wrath of the Lich King. Jinak Survival Huntera jsem zkusil asi do třicítky a přišel mi právě hodně silný (ačkoliv nevím, jak je to na vyšších levelech). V DPS (za použití heirloomek) mi přišel v dungu prakticky neporazitelný.

0/0
24.8.2016 11:05

Z76d34e13n13ě73k 25K44r27a44u45s 9216430402570

kolem 50 uz ej na tom +- stejne jak ostatni kazda klasa ma jiny prepocty spellu takze treba u combat(outlaw) roguny jak je 15 talent co mahrazuje zakladni utok tak oneshotuje vsechno co potkas do 30 levleu pomalu, ale na max lvlu je nanic, protoze sice ma pocatecni vysoky cislo ale ma mohem nizsi skalovani nez zakladni utok

0/0
25.8.2016 19:26

P21e50t57r 56A70n59d60r55ý18s92e25k 5773652663773

Pěkné, ale do tohoto datadisku nejdu už ani ze zvědavosti. Za ty prachy už to prostě nestojí...

+5/−1
24.8.2016 10:37

Z41d97e19n95ě48k 42K70r48a48u45s 9576430742330

tenhle datadisk snad bude i zabavnej uz jen kvuli skalovani lvlu monster s vasim aktualnim lvlem tak i nahodne generovany world questy, podle me vzali z diabla 3 to nejlepsi a spravne to i implementovaly a to i vcetne greater riftu

0/0
25.8.2016 19:28

P14e34t18r 83A32n89d62r64ý95s98e46k 5483162733513

To je možné. Každopádně já se k Wow dostal těsně před vydáním TBC a vydržel jsem až do Cata, kde jsem to zabalil asi po dvou měsících. Každý další datadisk jsem se vracel aspoň ze zvědavosti. Podle mého se to ale i přes zajímavé novinky celkově sune k horšímu a úplně nesmyslně zjednodušuje, takže už nemám chuť to ani zkoušet. No a druhá věc je pak obchodní model. Teď už nemám tolik volného času jako dřív a cpát Blizzardu prachy do chřtánu za něco, k čemu se měsíčně dostanu maximálně na několik málo hodin, to se mi teda opravdu nechce ;-)

+1/−1
26.8.2016 8:15

Z57d65e32n29ě48k 78K78r43a11u41s 9486250112250

JJ s tim placenim souhlasim ne kazdej na to ma cas, jinak blizzard sem tam posila kdyz vyjde novej datadisk neaktivnim hracum tyden zdarma na otestovani.Cata me osobne taky nijak moc nebralo ale zase sem si to vynahradil pandama ktery byly asi to nejlepsi co blizazrd udelal co se tyce kontentu sice tu bylo 14 mesicu soo ale to bylo od wotlk v kazdym datadisku

0/0
26.8.2016 23:08

P84e31t20r 25J96a73r28o90š 2734411575937