Diskuze

Virtuální realita Oculus Rift pod palbou. Prý využívá kradené technologie

Ačkoliv přilba Oculus Rift pomohla nastartovat stávající mánii okolo virtuální reality, podle společnosti ZeniMax vznikla díky kradené technologii a pojí se s ní řada právních přestupků. ZeniMax proto podal další žalobu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V první řadě stojí jak Vive tak Oculus za prd. Grafika na tom vypadá jak u Playstation 1. Chce to minimálně rozlišení 4k - možná i 8k - ale hlavně vyřišit prostory mezi pixely - screendoor effekt je nechutnej tak, že je to jako se dívat přes plácačku na mouchy. Od té luxsusní Virtuální Reality jsme tak 5-10 let daleko. Ale je to právě díky Oculusu a Vive, že nyní nastartovali zlatou horečku v oblasti grafických karet. Nebýt nich, tak by ten trend ve výkonech grafických karet pokračoval i letos (tj. stagnace, která za tu celou dobu co se hry vyvíjí neměla obdoby) a fotorealismu se nedočkali možná nikdy. Takto to vypadá právě na dobu 5-10 let vzdálenou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kradnute technologie, to je nieco ako kradnuty softver?

0 0
možnosti

Hm a kde je tedy zařízení od Zenimax používající tyto kradené technologie?

0 0
možnosti
Foto

To, že někdo vymyslel část technologií potřebných pro chod VR, ještě neznamená, že má všechny potřebné technologie/zázemí/finance atd. potřebných pro vývoj a prodej zařízení pro virtuální realitu.

To je jako kdybyste se ptal finančího poradce proč si neotevře vlastní mezinárodní banku, když se vyzná ve financích. K řízení/vlastnění banky musíte splňovat mnohem více předpokladů, než jen to, že se vyznáte ve financích.

1 0
možnosti
Foto

Tak kdyby to byla pravda, mnohé by se tím vysvětlilo

1 0
možnosti