- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V první řadě stojí jak Vive tak Oculus za prd. Grafika na tom vypadá jak u Playstation 1. Chce to minimálně rozlišení 4k - možná i 8k - ale hlavně vyřišit prostory mezi pixely - screendoor effekt je nechutnej tak, že je to jako se dívat přes plácačku na mouchy. Od té luxsusní Virtuální Reality jsme tak 5-10 let daleko. Ale je to právě díky Oculusu a Vive, že nyní nastartovali zlatou horečku v oblasti grafických karet. Nebýt nich, tak by ten trend ve výkonech grafických karet pokračoval i letos (tj. stagnace, která za tu celou dobu co se hry vyvíjí neměla obdoby) a fotorealismu se nedočkali možná nikdy. Takto to vypadá právě na dobu 5-10 let vzdálenou.
Kradnute technologie, to je nieco ako kradnuty softver?
Hm a kde je tedy zařízení od Zenimax používající tyto kradené technologie?
To, že někdo vymyslel část technologií potřebných pro chod VR, ještě neznamená, že má všechny potřebné technologie/zázemí/finance atd. potřebných pro vývoj a prodej zařízení pro virtuální realitu.
To je jako kdybyste se ptal finančího poradce proč si neotevře vlastní mezinárodní banku, když se vyzná ve financích. K řízení/vlastnění banky musíte splňovat mnohem více předpokladů, než jen to, že se vyznáte ve financích.
Tak kdyby to byla pravda, mnohé by se tím vysvětlilo