Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzácná zbraň ve hře vznikla díky krádeži. Vlastnit ji je prestižní

Kdyby puška ve střílečce Counter-Strike: Global Offensive vznikla legitimním způsobem, nikdy by nebyla tak cenná. Právě pofiderní příběh, který se k virtuální zbrani váže, zajistil i její nadstandardní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R51o59s87t20i72s24l79a52v 33M85a17j10e66r 2343552219488

Holt skiny, to je hned. Lidi chtějí být unikátní, tak to je.

Co mne trochu mrzí na článku, že sem nedáte obrázek ze kterého bylo původně čerpáno.

Když už to kopírujete, tak proč to neudělat pořádně?

0/0
2.9.2016 8:53

T77o84m75á43š 12K29u38c96h94a63ř 3537951768701

Jestliže přiznali, že je kradená, pak by ji logicky měli sebrat i těm, co si ji už koupili a vrátit jim peníze.

+1/−2
2.9.2016 7:24

A87d94a17m 31T34u37r69e91k 3497883944733

Ti co vlastní M4A4 "Howl" můžou jen skákat štěstím, že se něco takového stalo. Zbraň dostala redesign a hodnotu "contraband" - nabyla několikanásobně na ceně. Jinak ty částky, na které dokážou lidi cenit virtuální předměty, (které vznikly z ničeho jenom na bázi náhody), jsou šílené ;-)

+1/0
2.9.2016 8:00

T25o62m27á64š 89K46u23c41h85a66ř 3417351498391

Víc a víc dochází k propojení virtuálního a reálného světa. Koupit si virtuální věc za velké peníze mení o nic více šílené, než si kupovat pomíjivé věci v realitě. Kupujete si požitek a ten může být v některých případech i intenzivnější ve virtuální realitě, než v té skutečné, nebo je v té skutečné pro vás nedostupný. Také si za ty peníze kupujete prestiž v dané sociální skupině. A někteří už tráví ve virtuální realitě více času, než v té skutečné.

Čím je země přelidněnější a zbývá méně statků na jednotlivce, tím víc se do virtuální reality budeme utíkat.

+1/0
2.9.2016 8:13

J58a23r77o59m35í55r 56Ž24e28l14í58s13k30o 9825771844455

Vlastnit něco za reálné peníze ve virtuálním světě je svědectví o velmi nízké úrovni IQ.

0/−5
1.9.2016 23:12

H85y48n37e13k 74Š78l40a73h17ů82n44e84k 4319623816809

A vlastnit reálné peníze kryté virtuálním zlatem svědčí o čem?

+8/0
1.9.2016 23:24
Foto

M94a77r55t24i88n 62B49l27a11h44n22í15k 7865251395630

Skiny v Counter Strike jsou skutečně demence, na druhou stranu co za skutečné platidlo v tom našem reálném světě vlastníte vy? Drahokamy, safíry či zlato? Páč jinak Vás hodně zklamu, za svoji práci taky dostáváte "virtuální" peníze :-P

0/0
2.9.2016 6:49

J10a31k54u85b 21S36ú82k43e47n85í28k 1718210399

"Naznačovat svůj status" to jo. Jen jestli je to status lichotivý:-)

+1/0
1.9.2016 11:39

J96a50n 76K31a35r14e31l 70N55o32v98a19k 5126404668346

jj je neskutecny za co lidi daji prachy.. :) Valve to dela dobre no :)

+12/0
1.9.2016 10:02

A86d90a53m 80T83u98r18e94k 3687673944223

Z pohledu hráče je to aspoň neškodné. Herní zážitek cpaní peněz do hry nijak neničí. Druhá věc je, jaký to má vliv na gamblery :-P (viz náctiletí, co jsou schopni prosázet velké peníze na herních skinech)

Pozn.: OPskins.com se přesně o tohle stará. Stránka, která slouží jako ověřený prostředník na prodej virtuálních předmětů za reálné peníze.

0/0
2.9.2016 8:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.