Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzácná zbraň ve hře vznikla díky krádeži. Vlastnit ji je prestižní

Kdyby puška ve střílečce Counter-Strike: Global Offensive vznikla legitimním způsobem, nikdy by nebyla tak cenná. Právě pofiderní příběh, který se k virtuální zbrani váže, zajistil i její nadstandardní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34o78s34t92i61s89l56a10v 49M22a83j19e56r 2743342789288

Holt skiny, to je hned. Lidi chtějí být unikátní, tak to je.

Co mne trochu mrzí na článku, že sem nedáte obrázek ze kterého bylo původně čerpáno.

Když už to kopírujete, tak proč to neudělat pořádně?

0/0
2.9.2016 8:53

T87o23m16á66š 48K82u75c69h42a16ř 3497801458361

Jestliže přiznali, že je kradená, pak by ji logicky měli sebrat i těm, co si ji už koupili a vrátit jim peníze.

+1/−2
2.9.2016 7:24

A88d81a18m 47T71u11r14e21k 3667363434543

Ti co vlastní M4A4 "Howl" můžou jen skákat štěstím, že se něco takového stalo. Zbraň dostala redesign a hodnotu "contraband" - nabyla několikanásobně na ceně. Jinak ty částky, na které dokážou lidi cenit virtuální předměty, (které vznikly z ničeho jenom na bázi náhody), jsou šílené ;-)

+1/0
2.9.2016 8:00

T34o40m89á70š 53K83u90c47h54a67ř 3517171848941

Víc a víc dochází k propojení virtuálního a reálného světa. Koupit si virtuální věc za velké peníze mení o nic více šílené, než si kupovat pomíjivé věci v realitě. Kupujete si požitek a ten může být v některých případech i intenzivnější ve virtuální realitě, než v té skutečné, nebo je v té skutečné pro vás nedostupný. Také si za ty peníze kupujete prestiž v dané sociální skupině. A někteří už tráví ve virtuální realitě více času, než v té skutečné.

Čím je země přelidněnější a zbývá méně statků na jednotlivce, tím víc se do virtuální reality budeme utíkat.

+1/0
2.9.2016 8:13

J58a33r28o82m17í29r 13Ž85e93l36í48s37k61o 9765231764555

Vlastnit něco za reálné peníze ve virtuálním světě je svědectví o velmi nízké úrovni IQ.

0/−5
1.9.2016 23:12

H79y33n93e58k 44Š79l71a62h65ů88n96e80k 4309403116619

A vlastnit reálné peníze kryté virtuálním zlatem svědčí o čem?

+8/0
1.9.2016 23:24
Foto

M75a52r80t91i83n 29B23l50a48h45n62í32k 7265311235340

Skiny v Counter Strike jsou skutečně demence, na druhou stranu co za skutečné platidlo v tom našem reálném světě vlastníte vy? Drahokamy, safíry či zlato? Páč jinak Vás hodně zklamu, za svoji práci taky dostáváte "virtuální" peníze :-P

0/0
2.9.2016 6:49

J22a71k82u89b 46S23ú52k56e30n51í40k 1168140739

"Naznačovat svůj status" to jo. Jen jestli je to status lichotivý:-)

+1/0
1.9.2016 11:39

J95a46n 74K84a33r41e84l 71N59o20v53a20k 5976264488456

jj je neskutecny za co lidi daji prachy.. :) Valve to dela dobre no :)

+12/0
1.9.2016 10:02

A43d75a72m 13T17u68r28e71k 3397393384453

Z pohledu hráče je to aspoň neškodné. Herní zážitek cpaní peněz do hry nijak neničí. Druhá věc je, jaký to má vliv na gamblery :-P (viz náctiletí, co jsou schopni prosázet velké peníze na herních skinech)

Pozn.: OPskins.com se přesně o tohle stará. Stránka, která slouží jako ověřený prostředník na prodej virtuálních předmětů za reálné peníze.

0/0
2.9.2016 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.