Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzácná zbraň ve hře vznikla díky krádeži. Vlastnit ji je prestižní

Kdyby puška ve střílečce Counter-Strike: Global Offensive vznikla legitimním způsobem, nikdy by nebyla tak cenná. Právě pofiderní příběh, který se k virtuální zbrani váže, zajistil i její nadstandardní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R74o25s70t52i10s69l90a14v 55M87a91j12e26r 2493662259748

Holt skiny, to je hned. Lidi chtějí být unikátní, tak to je.

Co mne trochu mrzí na článku, že sem nedáte obrázek ze kterého bylo původně čerpáno.

Když už to kopírujete, tak proč to neudělat pořádně?

0/0
2.9.2016 8:53

T42o46m31á63š 41K89u15c40h20a55ř 3637671418121

Jestliže přiznali, že je kradená, pak by ji logicky měli sebrat i těm, co si ji už koupili a vrátit jim peníze.

+1/−2
2.9.2016 7:24

A18d44a16m 50T75u57r83e20k 3557113924763

Ti co vlastní M4A4 "Howl" můžou jen skákat štěstím, že se něco takového stalo. Zbraň dostala redesign a hodnotu "contraband" - nabyla několikanásobně na ceně. Jinak ty částky, na které dokážou lidi cenit virtuální předměty, (které vznikly z ničeho jenom na bázi náhody), jsou šílené ;-)

+1/0
2.9.2016 8:00

T47o37m32á88š 55K91u30c65h49a27ř 3967451438351

Víc a víc dochází k propojení virtuálního a reálného světa. Koupit si virtuální věc za velké peníze mení o nic více šílené, než si kupovat pomíjivé věci v realitě. Kupujete si požitek a ten může být v některých případech i intenzivnější ve virtuální realitě, než v té skutečné, nebo je v té skutečné pro vás nedostupný. Také si za ty peníze kupujete prestiž v dané sociální skupině. A někteří už tráví ve virtuální realitě více času, než v té skutečné.

Čím je země přelidněnější a zbývá méně statků na jednotlivce, tím víc se do virtuální reality budeme utíkat.

+1/0
2.9.2016 8:13

J65a21r89o24m36í45r 23Ž84e83l67í20s98k90o 9675901324895

Vlastnit něco za reálné peníze ve virtuálním světě je svědectví o velmi nízké úrovni IQ.

0/−5
1.9.2016 23:12

H30y70n63e51k 76Š18l31a98h70ů47n75e62k 4899473706169

A vlastnit reálné peníze kryté virtuálním zlatem svědčí o čem?

+8/0
1.9.2016 23:24
Foto

M50a91r71t29i41n 73B56l63a62h53n63í77k 7565111625730

Skiny v Counter Strike jsou skutečně demence, na druhou stranu co za skutečné platidlo v tom našem reálném světě vlastníte vy? Drahokamy, safíry či zlato? Páč jinak Vás hodně zklamu, za svoji práci taky dostáváte "virtuální" peníze :-P

0/0
2.9.2016 6:49

J27a37k76u74b 79S82ú87k13e68n24í64k 1978460329

"Naznačovat svůj status" to jo. Jen jestli je to status lichotivý:-)

+1/0
1.9.2016 11:39

J92a29n 49K92a50r74e28l 12N58o55v23a10k 5876334538526

jj je neskutecny za co lidi daji prachy.. :) Valve to dela dobre no :)

+12/0
1.9.2016 10:02

A52d69a83m 11T44u62r69e94k 3367663134683

Z pohledu hráče je to aspoň neškodné. Herní zážitek cpaní peněz do hry nijak neničí. Druhá věc je, jaký to má vliv na gamblery :-P (viz náctiletí, co jsou schopni prosázet velké peníze na herních skinech)

Pozn.: OPskins.com se přesně o tohle stará. Stránka, která slouží jako ověřený prostředník na prodej virtuálních předmětů za reálné peníze.

0/0
2.9.2016 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.