Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Jsou hry, které nestárnou. Nové červí války jsou toho důkazem

Červí bojovníci si tentokrát přivezli i tanky a vrtulníky, jinak ale všechno při starém. Díky bohu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i43r21e35k 47S26á25l 1665131478554

červi byli blbost. trajektorie nepředvídatelný, spíš taková groteska. o sto parníku lepčí byla scorched earth.

včera jsem si ji zas stáhl ještě s bridge builderem :-)

0/0
12.9.2016 14:35

T94o18m84á19š 26J47a92r96e98š 4462654920

Mě se vrtulník na PC ovládá dobře... jinak za mě u této série 2D vede. 3D bylo dobré jako novinka ale omrzelo rychle. Zda jsou lepší než Armagedon prověří čas... zatím bych dal 90% ze 100%

0/0
12.9.2016 11:37

J65i44r71i 90H58u55b39k46a 1843296934295

Stejně je to všechno jen trapná kopie Scorched Earth, tedy skorčíků. :D

+1/0
10.9.2016 23:24
Foto

M33i45c93h37a93l 34B54r55e49š40k96o74v63e71c 4831618234456

Velmi potěšila nativní podpora Linuxu, vidím to tak, že dlouhé zimní večery budou ve znamení Wormsů (zase ;-).

0/−1
10.9.2016 9:22
Foto

J38a61k88u76b 27R69a12i53d34a 5178576179194

Trochu jsem doufal, že se článek vyjádří i k tomu, proč se autoři zase vrací ke 2D a jestli je to dobře.

0/0
10.9.2016 0:22

M20i88c89h88a92l 12C97a68h15a 7221216472262

Je to dobře, k tomu se netřeba vyjadřovat:-)

+25/0
10.9.2016 8:41
Foto

J13a74k25u93b 82R55a83i70d82a 5658666439674

A proč je to dobře? Mně ta změna přišla docela dobrá. Když ve 3D člověk hází třeba granátem nebo střílí bazukou, najednou musí počítat i se zakřivením do stran, ne jen nahoru či dolů, čili mám pocit, že je to prostě komplexnější.

+1/−1
10.9.2016 10:04

T76h67o90m80a29s 47D91r32a87g64o 1743812941681

Tak my, klasici, co jsme hravali worms od prvniho dilu a stravili s kamarady dlouhe hodiny u teto klasiky, mame radsi 2D zpracovani protoze je to proste vetsi zabava a k cervikum tento rozmer proste tak nejak sedi. To mate jako s Raymanem, ve 2D je to roztomila hopsacka kterou maji radi vsichni. Jeho zpracovani ve 3D byl temer propadak. Na co hracum cpat treti rozmer kdyz ho nechtej a kralovsky se bavi u 2D? To ze zijeme v dobe Battlefieldu, CoDcek a podobne, neznamena ze 2D upadlo v zapomeni a vse se stuj co stuj musi udelat ve 3D. Pokud chcete 3D tak si zahrajte nejake fps-ko. Kolikrat vyvojari vytezi z 2D daleko vic krasnych animaci a herniho zazitku nez ze 3D. Jasny dukaz je Diablo 2 - v dobe kdy vychazely podobne hry ve 3D (napr. Darkstone), Blizzard vsadil na 2D a ejhle! Na tu dobu to bylo pekne zpracovane a ani to nemelo takove naroky na hw jako 3D.

+13/0
10.9.2016 10:52

L21u46k68á56š 76H65o78u53d98e78k 4186220739613

Použil jste hodně špatný příklad. Původní Rayman byla úspěšná hra, ale teprve druhý díl (ve 3D) ho opravdu proslavil. Druhý díl má průměrné hodnocení 87 % a do vydání Rayman origins to byla nejlépe hodnocená Rayman hra. A nemyslete si, že jsem nějaký zastánce 3D nebo dokonce odpůrce 2D ba právě naopak, první Rayman je pro mě dodnes nejlepší a nepřekonanou plošinovkou. Jen jsem chtěl uvést na pravou míru váš špatný příklad :) Furt nechápu, kde jste vzal, že Rayman 2 byl téměř propadák.

+1/0
10.9.2016 12:13
Foto

J34a48k15u34b 32R59a43i31d11a 5238416909104

Já jsem právě taky tenhle klasik. Worms 2 jsem svého času hrál docela intenzivně. Teď jsem po letech nainstaloval Ultimate Mayhem a občas to hraji s kamarády. Ducha (který vlastně spočívá především ve vytrénování balistiky a jen trošku pak v taktice, přesunech červů apod.) to podle mě nechává a rozvíjí do nového prostoru. To FPS není dobrý příklad. FPS se nehraje na tahy, nehraje se na jednom počítači, není o té balistice a nemá (většinou) infantilně-humoristickou atmosféru. Jediná nevýhoda, kterou vidím, je příliš složitý editor úrovní v porovnání s 2D, kde se dala mapa prostě nakreslit.

0/0
10.9.2016 14:56
Foto

J34a80k85u60b 29R11a59i25d59a 5458966199654

Nebo střílení z brokovnice. Ve 2D šlo jen o to nastavit správnou výšku a domyslet si přímku, což bylo dost jednoduché. Teď to je dost o tom trefit tu ránu, když se wormovi "třese ruka". Ale třeba ano: použití grappling hooku je v 3D očistec.

0/0
10.9.2016 14:58

T12o96m23á91š 11R21a34d27n69i63c 2253688574711

Myslím, že stačilo prostě napsat "protože nostalgie" stejně dobrý důvod jako jakýkoliv jiný :) Ale jinak souboj 2D a 3D u wormsů... já mám rád obojí, v 2D mi to jde lépe. 3D mi trochu... trhalo za duši zpracováním, všechno bylo takové vulgárně dětské, u 2D to tak nebylo. Jinak byly ale 3D skutečně těžší. Mě spíš mrzí, že kromě Hedgewars alpha není nic podobného na android. na tabletu nebo na větším telefonu by to bylo to pravé ořechové.

0/0
12.9.2016 10:27

A19d76a25m 66K43ř45i73v78s29k27ý 1913574920723

Však Worms existují i pro Android, jenom se mi to na dotykovém displeji dost špatně ovládá :-)

0/0
12.9.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.