Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Jsou hry, které nestárnou. Nové červí války jsou toho důkazem

Červí bojovníci si tentokrát přivezli i tanky a vrtulníky, jinak ale všechno při starém. Díky bohu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i65r38e92k 18S86á61l 1365921208404

červi byli blbost. trajektorie nepředvídatelný, spíš taková groteska. o sto parníku lepčí byla scorched earth.

včera jsem si ji zas stáhl ještě s bridge builderem :-)

0/0
12.9.2016 14:35

T89o47m86á88š 80J35a18r70e54š 4112114590

Mě se vrtulník na PC ovládá dobře... jinak za mě u této série 2D vede. 3D bylo dobré jako novinka ale omrzelo rychle. Zda jsou lepší než Armagedon prověří čas... zatím bych dal 90% ze 100%

0/0
12.9.2016 11:37

J91i59r74i 33H58u29b15k19a 1313176284195

Stejně je to všechno jen trapná kopie Scorched Earth, tedy skorčíků. :D

+1/0
10.9.2016 23:24
Foto

M68i24c44h96a41l 42B79r97e27š44k84o24v10e88c 4901818604216

Velmi potěšila nativní podpora Linuxu, vidím to tak, že dlouhé zimní večery budou ve znamení Wormsů (zase ;-).

0/−1
10.9.2016 9:22
Foto

J33a58k67u46b 33R83a86i78d42a 5278346959944

Trochu jsem doufal, že se článek vyjádří i k tomu, proč se autoři zase vrací ke 2D a jestli je to dobře.

0/0
10.9.2016 0:22

M91i16c54h18a82l 18C72a84h40a 7101226682202

Je to dobře, k tomu se netřeba vyjadřovat:-)

+25/0
10.9.2016 8:41
Foto

J98a62k10u98b 61R67a84i46d30a 5498756519894

A proč je to dobře? Mně ta změna přišla docela dobrá. Když ve 3D člověk hází třeba granátem nebo střílí bazukou, najednou musí počítat i se zakřivením do stran, ne jen nahoru či dolů, čili mám pocit, že je to prostě komplexnější.

+1/−1
10.9.2016 10:04

T47h11o48m35a35s 89D43r35a22g38o 1693872771221

Tak my, klasici, co jsme hravali worms od prvniho dilu a stravili s kamarady dlouhe hodiny u teto klasiky, mame radsi 2D zpracovani protoze je to proste vetsi zabava a k cervikum tento rozmer proste tak nejak sedi. To mate jako s Raymanem, ve 2D je to roztomila hopsacka kterou maji radi vsichni. Jeho zpracovani ve 3D byl temer propadak. Na co hracum cpat treti rozmer kdyz ho nechtej a kralovsky se bavi u 2D? To ze zijeme v dobe Battlefieldu, CoDcek a podobne, neznamena ze 2D upadlo v zapomeni a vse se stuj co stuj musi udelat ve 3D. Pokud chcete 3D tak si zahrajte nejake fps-ko. Kolikrat vyvojari vytezi z 2D daleko vic krasnych animaci a herniho zazitku nez ze 3D. Jasny dukaz je Diablo 2 - v dobe kdy vychazely podobne hry ve 3D (napr. Darkstone), Blizzard vsadil na 2D a ejhle! Na tu dobu to bylo pekne zpracovane a ani to nemelo takove naroky na hw jako 3D.

+13/0
10.9.2016 10:52

L50u22k69á58š 67H84o64u98d49e58k 4926500819163

Použil jste hodně špatný příklad. Původní Rayman byla úspěšná hra, ale teprve druhý díl (ve 3D) ho opravdu proslavil. Druhý díl má průměrné hodnocení 87 % a do vydání Rayman origins to byla nejlépe hodnocená Rayman hra. A nemyslete si, že jsem nějaký zastánce 3D nebo dokonce odpůrce 2D ba právě naopak, první Rayman je pro mě dodnes nejlepší a nepřekonanou plošinovkou. Jen jsem chtěl uvést na pravou míru váš špatný příklad :) Furt nechápu, kde jste vzal, že Rayman 2 byl téměř propadák.

+1/0
10.9.2016 12:13
Foto

J57a89k66u28b 81R92a74i47d72a 5118406339894

Já jsem právě taky tenhle klasik. Worms 2 jsem svého času hrál docela intenzivně. Teď jsem po letech nainstaloval Ultimate Mayhem a občas to hraji s kamarády. Ducha (který vlastně spočívá především ve vytrénování balistiky a jen trošku pak v taktice, přesunech červů apod.) to podle mě nechává a rozvíjí do nového prostoru. To FPS není dobrý příklad. FPS se nehraje na tahy, nehraje se na jednom počítači, není o té balistice a nemá (většinou) infantilně-humoristickou atmosféru. Jediná nevýhoda, kterou vidím, je příliš složitý editor úrovní v porovnání s 2D, kde se dala mapa prostě nakreslit.

0/0
10.9.2016 14:56
Foto

J96a57k50u39b 50R92a82i29d47a 5798906829104

Nebo střílení z brokovnice. Ve 2D šlo jen o to nastavit správnou výšku a domyslet si přímku, což bylo dost jednoduché. Teď to je dost o tom trefit tu ránu, když se wormovi "třese ruka". Ale třeba ano: použití grappling hooku je v 3D očistec.

0/0
10.9.2016 14:58

T17o41m53á57š 67R17a17d50n60i73c 2653678574541

Myslím, že stačilo prostě napsat "protože nostalgie" stejně dobrý důvod jako jakýkoliv jiný :) Ale jinak souboj 2D a 3D u wormsů... já mám rád obojí, v 2D mi to jde lépe. 3D mi trochu... trhalo za duši zpracováním, všechno bylo takové vulgárně dětské, u 2D to tak nebylo. Jinak byly ale 3D skutečně těžší. Mě spíš mrzí, že kromě Hedgewars alpha není nic podobného na android. na tabletu nebo na větším telefonu by to bylo to pravé ořechové.

0/0
12.9.2016 10:27

A32d53a63m 28K28ř27i90v81s78k11ý 1773114660813

Však Worms existují i pro Android, jenom se mi to na dotykovém displeji dost špatně ovládá :-)

0/0
12.9.2016 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.