Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Jsou hry, které nestárnou. Nové červí války jsou toho důkazem

Červí bojovníci si tentokrát přivezli i tanky a vrtulníky, jinak ale všechno při starém. Díky bohu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i55r75e46k 49S61á34l 1455591388174

červi byli blbost. trajektorie nepředvídatelný, spíš taková groteska. o sto parníku lepčí byla scorched earth.

včera jsem si ji zas stáhl ještě s bridge builderem :-)

0/0
12.9.2016 14:35

T22o38m47á51š 86J23a15r28e21š 4132754590

Mě se vrtulník na PC ovládá dobře... jinak za mě u této série 2D vede. 3D bylo dobré jako novinka ale omrzelo rychle. Zda jsou lepší než Armagedon prověří čas... zatím bych dal 90% ze 100%

0/0
12.9.2016 11:37

J20i12r63i 82H61u37b27k23a 1233136734955

Stejně je to všechno jen trapná kopie Scorched Earth, tedy skorčíků. :D

+1/0
10.9.2016 23:24
Foto

M63i95c38h61a13l 34B51r15e71š90k97o69v11e72c 4201158854746

Velmi potěšila nativní podpora Linuxu, vidím to tak, že dlouhé zimní večery budou ve znamení Wormsů (zase ;-).

0/−1
10.9.2016 9:22
Foto

J74a64k19u94b 65R43a85i77d72a 5178426259934

Trochu jsem doufal, že se článek vyjádří i k tomu, proč se autoři zase vrací ke 2D a jestli je to dobře.

0/0
10.9.2016 0:22

M18i64c50h87a90l 83C52a24h86a 7611696862282

Je to dobře, k tomu se netřeba vyjadřovat:-)

+25/0
10.9.2016 8:41
Foto

J14a93k81u87b 26R21a36i47d38a 5188866679404

A proč je to dobře? Mně ta změna přišla docela dobrá. Když ve 3D člověk hází třeba granátem nebo střílí bazukou, najednou musí počítat i se zakřivením do stran, ne jen nahoru či dolů, čili mám pocit, že je to prostě komplexnější.

+1/−1
10.9.2016 10:04

T94h75o35m60a43s 72D56r95a88g14o 1603842291311

Tak my, klasici, co jsme hravali worms od prvniho dilu a stravili s kamarady dlouhe hodiny u teto klasiky, mame radsi 2D zpracovani protoze je to proste vetsi zabava a k cervikum tento rozmer proste tak nejak sedi. To mate jako s Raymanem, ve 2D je to roztomila hopsacka kterou maji radi vsichni. Jeho zpracovani ve 3D byl temer propadak. Na co hracum cpat treti rozmer kdyz ho nechtej a kralovsky se bavi u 2D? To ze zijeme v dobe Battlefieldu, CoDcek a podobne, neznamena ze 2D upadlo v zapomeni a vse se stuj co stuj musi udelat ve 3D. Pokud chcete 3D tak si zahrajte nejake fps-ko. Kolikrat vyvojari vytezi z 2D daleko vic krasnych animaci a herniho zazitku nez ze 3D. Jasny dukaz je Diablo 2 - v dobe kdy vychazely podobne hry ve 3D (napr. Darkstone), Blizzard vsadil na 2D a ejhle! Na tu dobu to bylo pekne zpracovane a ani to nemelo takove naroky na hw jako 3D.

+13/0
10.9.2016 10:52

L42u59k87á13š 48H17o46u38d91e95k 4836900309873

Použil jste hodně špatný příklad. Původní Rayman byla úspěšná hra, ale teprve druhý díl (ve 3D) ho opravdu proslavil. Druhý díl má průměrné hodnocení 87 % a do vydání Rayman origins to byla nejlépe hodnocená Rayman hra. A nemyslete si, že jsem nějaký zastánce 3D nebo dokonce odpůrce 2D ba právě naopak, první Rayman je pro mě dodnes nejlepší a nepřekonanou plošinovkou. Jen jsem chtěl uvést na pravou míru váš špatný příklad :) Furt nechápu, kde jste vzal, že Rayman 2 byl téměř propadák.

+1/0
10.9.2016 12:13
Foto

J55a79k56u62b 29R59a88i75d88a 5358286959404

Já jsem právě taky tenhle klasik. Worms 2 jsem svého času hrál docela intenzivně. Teď jsem po letech nainstaloval Ultimate Mayhem a občas to hraji s kamarády. Ducha (který vlastně spočívá především ve vytrénování balistiky a jen trošku pak v taktice, přesunech červů apod.) to podle mě nechává a rozvíjí do nového prostoru. To FPS není dobrý příklad. FPS se nehraje na tahy, nehraje se na jednom počítači, není o té balistice a nemá (většinou) infantilně-humoristickou atmosféru. Jediná nevýhoda, kterou vidím, je příliš složitý editor úrovní v porovnání s 2D, kde se dala mapa prostě nakreslit.

0/0
10.9.2016 14:56
Foto

J31a25k88u30b 13R96a89i93d87a 5508156479594

Nebo střílení z brokovnice. Ve 2D šlo jen o to nastavit správnou výšku a domyslet si přímku, což bylo dost jednoduché. Teď to je dost o tom trefit tu ránu, když se wormovi "třese ruka". Ale třeba ano: použití grappling hooku je v 3D očistec.

0/0
10.9.2016 14:58

T92o65m83á38š 75R52a52d68n49i19c 2573978644681

Myslím, že stačilo prostě napsat "protože nostalgie" stejně dobrý důvod jako jakýkoliv jiný :) Ale jinak souboj 2D a 3D u wormsů... já mám rád obojí, v 2D mi to jde lépe. 3D mi trochu... trhalo za duši zpracováním, všechno bylo takové vulgárně dětské, u 2D to tak nebylo. Jinak byly ale 3D skutečně těžší. Mě spíš mrzí, že kromě Hedgewars alpha není nic podobného na android. na tabletu nebo na větším telefonu by to bylo to pravé ořechové.

0/0
12.9.2016 10:27

A41d65a70m 61K83ř52i76v24s23k12ý 1753804920403

Však Worms existují i pro Android, jenom se mi to na dotykovém displeji dost špatně ovládá :-)

0/0
12.9.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.