Diskuze

Vývojář popisuje: Jaká je práce na hře, která dopadne katastrofálně

Představte si, že strávíte pět let prací na on-line titulu, který dva měsíce po vydání zruší. Přesně to zažil Steven Ashley, který jako art director pomáhal vyvíjet hru Infinite Crisis. Ta se inspirovala v trendu nastartovaném hrami DOTA a League of Legends, tahákem však měli být superhrdinové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé téma, povrchní článek.

13 0
možnosti

vypada to strasne no :D

2 0
možnosti

Tenhle typ her jde mimo mě, ale 68% mi nepříjde katastrofa, hrál jsem hry co měli méně a líbili se mi.

4 0
možnosti

V této kategorii je to tragédie, protože místo na slunci mají pouze dvě hry. Navíc každá z nich míří trochu jiným směrem, takže už tam není moc díra. Jedna je zaměřená na děti a obyčejné hráče, ta druhá je zaměřena na lidi, co preferují strategie a používání mozku.

Zkoušel to o blizzard, který taky neprorazil (i když místní fanboyové budou tvrdit opak).

0 3
možnosti