Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední dobou vyrojilo opravdu hodně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e77t85r 83G54r91e19s58l 7103756626533

Od šneka, sýru k podivné střílečce? A ještě to vypadá blbě... V prvním kroku jsem myslel, že to je na mobily, ale PC verze, toto? Takhle Madfingerům těžko budete šlapat na paty v tóm Brně :-/

+3/−2
16.9.2016 9:01

J62a36k55u47b 56D56o18č40k12a59l 3931552695808

Video v článku je někdy z počátků vývoje. Tady je novější:

https://www.youtube.com/watch?v=QPsdOrpgzWE

Pokud se nelíbí ani to, bohužel v těch pár lidech zatím lepší nesvedeme, chceme-li do hry dostat i nějakou hratelnost. :-)

Možnosti studií jako Madfinger Games jsou samozřejmě úplně jinde, ale každý někde začínal (jde o naši první PC hru, nepočítáme-li port tower defensovky Defend Your Life, který taky najdete na Steamu). I tak věříme, že mezi takto malými tituly jde o grafiku velmi nadstandardní - ostatně se podívejte na Steam, jak tam indie tituly v 99% případů vypadají.

+2/0
16.9.2016 9:22

P39e71t73r 83G34r40e83s55l 7653856836593

Což to všechno já chápu, ale proč tedy jdete do střílečky? Inspirace filmem fajn, námět asi taky fajn, ale Vaše hry byly o ničem jiném a teď takový odskok? Defend Your Life byl super, všechny hry byly dobré, originální a zajímavé a nyní do takového mainstream tématu, kde jedou velcí hráči?

+1/0
16.9.2016 9:36

J34a71k86u69b 24D34o24č23k35a95l 3541422535958

Studio se musí někam posunovat. :-) Už samotný vývoj Killing Room je obrovská zkušenost a stále věříme, že to bude naše když ne nejlepší, tak alespoň nejúspěšnější hra - Steam je mimo jiné mnohem vstřícnější platforma než mobily, tam kde na Steamu stačí dobrá hra (protože Steam dává každé hře hodně pozornosti), tam ani ta nejlepší na mobilech nemusí stačit, protože vidět jsou jen velcí hráči, nebo virální hity.

A protože sami střílečky, RPGčka a tyhle zvrácené vymyšlené reality-show máme rádi, nemluvě o rogue-like/lite hrách typu Binding of Isaac, tak volba byla nakonec docela jasná. :-)

+1/0
16.9.2016 9:45

J13a74k38u57b 83D40o23č72k61a47l 3841262505328

Ještě bychom rádi upozornili na datum vydání, které plánujeme na 20. října.

Více informací o hře najdete na naší Steam stránce: http://store.steampowered.com/app/407560

+1/0
16.9.2016 8:43

J69a16k70u69b 62D96o31č45k53a42l 3451682415568

Ahoj, děkujeme za článek. :-)

Spousty nedostatků jsme si samozřejmě vědomi, zejména co se týče generování nepřátel, které jsme se rozhodli zcela přepracovat, abychom nad ním měli větší kontrolu. I neužitečné sebratelné předměty jsme vylepšili tak, aby byly užitečnější.

Co se týče nepřátel, chceme hru mít až groteskní, proto inspiraci v nepřátelích hledáme hlavně v béčkových hororech (třeba dětská hlava podobná zombie miminu z Braindead, krvežízniví oživlí sněhuláci...).

Problém staminy a míření částečně řeší permanentní item (to jsou itemy, které hráč získá po dosažení nějakého milníku ve hře a už mu zůstane navždy, i po smrti), který odčerpávání staminy při míření zcela ruší. I tak ale budeme nejspíše odběr staminy při míření pravděpodobně redukovat. Autor má ale pravdu v tom, že hra je obtížná i kvůli svým RPG prvkům - postava je prostě zezačátku slabá a hráči si může vybrat, jestli ji bude vylepšovat směrem k větší stamině (delší sprint a míření), maximálnímu zdraví, přesnosti střelby atd, proto se Killing Room nehraje jako typická střílečka.

Co se týče opakujících se prostředí, jde zčásti o možnosti malého indie studia a zčásti o to, že první úroveň nabízí velmi malou variabilitu vedlejších místností (protože je to level velmi krátký), například pastí a puzzlů, které stereotyp střílení a stejných místností narušují. Stejně jako ho narušují další dva "světy", které přinášejí úplně jiné místnosti a grafický styl. Tyto světy se střídají po každém levelu.

Doufáme, že se hře dáte šanci v její výrazně vyladěnější review verzi přibližně za měsíc. :-)

+4/0
16.9.2016 8:22

M54a43r26e41k 39Š37e37b19e27s17t12a 2523451603207

já se určitě těším, jen doufám že cenovku nastavíte rozumně abych mohl koupit hned a nečekat na slevu... (20Emax)

Nepředpokládám, že by KR porazilo zatím v mojich očích dokonalý Ziggurat ale kdybyste se aspoň trochu přiblížili bylo by to fajn! Hlavní na těchto hrách je stejně onen pocit ze střílení, to jestli budu v křesle celým svým tělem uhýbat projektilům a jestli se po vyčištění roomu dostaví takový ten oddech.....a k tomu myslím patří nesmlouvavá obtížnost aby se člověk mohl zlepšovat!

+1/0
16.9.2016 8:27

J49a83k96u82b 91D52o29č35k84a78l 3561732665308

Díky. :-) Od Zigguratu se lišíme nejvíce právě tím, že nejsme 100% střílečka, ale pletou se tam do toho ty RPG staty.

+1/0
16.9.2016 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.