Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autor hitu DayZ kopíruje metody firmy Valve, cílem jsou inovativní hry

Dean Hall se obává ukradených nápadů, o svém novém projektu proto raději příliš nehovoří. Zmiňuje však, že se jeho studio RocketWerkz chce soustředit na vývoj neotřelých nápadů a na prozkoumávání neprobádaných žánrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D79a90n92i60e49l 69T54o19m94s14c40h32i 1708447404595

Hmm, Dean si nahrabal peníze na nedodělané hře a místo toho aby jí dokončil soustředí se na RocketWerkz...Rv

0/0
17.9.2016 22:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.