Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autoři ultra obtížného žánru: dnešním vývojářům uniká pointa

Tři lidé před 36 lety stvořili žánr, který se v posledních letech opět vrací na výsluní. V roce 1980 totiž vznikla hra na hrdiny Rogue, ve které smrt znamená konec. A obdobným titulům se proto přezdívá roguelike, což lze volně přeložit jako „ve stylu (hry) Rogue“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a86r55t28i61n 38P96r77o67k74o65p 6796457340635

Citace ...V žánru se ostatně inspirovalo i první Diablo, které však od smrti jako definitivního konce upustilo... není pravdivá. Když tak částečně upustilo. Protože mód HC kde postava může zemřít bez možnosti ožit tu stále je. A to ve všech dílech ságy Diablo

+1/−1
20.9.2016 15:54

A19n17d50r13e78j 53B64r48a80b26e23c 4812481517364

Pokud mne paměť neklame, je hardcore mód až v druhém a třetím dílu.

+6/0
20.9.2016 16:08

A78l41e44š 49K12o29p21e73c79k79ý 2342246365988

Ne, to rozhodne neklame.

0/0
20.9.2016 23:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.