Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i94r20i 21R67u44s35n91o20k 4675332577313

DayZ je dobra i v early access. Problem je jinde. Naprosta vetsina lidi tenhle early access chape jako plnohodnotnou hru, protoze koneckoncu se hrat da, a tudiz postupne lidi odpadaji. Vzdyt to take hraji uz tri roky.

Osobne si myslim, ze tahle hra umre jeste pred oficialnim vydanim.

+7/0
doporučit
22.9.2016 21:03

B64a91r79t63o85l68o35m16ě56j 31K12u68s 2395436791953

Pozdě pánové, pozdě. Nápady táhnou, ne technologie.

3 roky vyrábí technologické zázemí pro něco, po čem už ani pes neštěkne. Pokud ovšem nemají v rukávu kopici revolučních nápadů, které náhodou nestačila všechna ta mezitimní konkurence prozkoumat.

Ale na druhou stranu - díky early access to mají zaplacené, tak jim o výsledek zas tolik jít nemusí.

+4/0
doporučit
22.9.2016 23:50

K48a31r51o58l 53Š82e43f38č75í90k 5564639418518

moje najhorsi investice do hry od roku 1993 kdyz jsem omylem koupil fake "Nintendo" hru od Cinane na trznici ;-D;-D 17,90€ za 40h. (na vic jsem nemnel chut) zabugovanych hodin. Nechal jsem se ovplyvnit YouTubem a Twitch. Nikdy vic.

+2/0
doporučit
22.9.2016 19:27

M51a67r72t72i18n 17V62a36l57e72n47t44a 2847728177

Těch peněz za hru vážně lituju. To že je to early access jsem věděl a počítal jsem s tim, ale že to bude v tomhle stavu věčně tak to mě nenapadlo. Nedávno jsem se do hry vrátil asi po roce co jsem na ní nešáh a nestačil jsem se divit. Hra byla technicky v horším stavu než na začátku... Přestal jsem hrát asi po 20 minutách kdy mě zabil zombík co byl zapuštěnej půlkou těla v zemi a nešel umlátit ;-D Strašnej paskvil.

+1/0
doporučit
24.9.2016 12:59

J52o38s11e54f 95O71m45á81č97k77a 5807581502865

Dayz odsoudila Bohemia Interactive k smrti.. pomalé a trýznivé. I starší DayZ Mod je nesrovnatelně hratelnější a zábavnější, přitom jednotlivé mody vytvářela komunita a ne vývojáři Army2. Kdyby DayZ standalone zůstal u stejného modelu (komunitní vývoj), už dávno by byl vývoj podstatně dál, ne-li u zdárného konce. Dean Hall měl sice méně prostředků a času, ale zato mnohem více nadšení, takže vývoj probíhal podstatně lépe.

Já s DayZ skončil. Vývoj neprobíhá směrem, který by hru zatraktivnil. Místo soustředění na přežití, budování obydlí/základny a boj s mrtváky výdojáři přidávají nesmyslné, nedůležité předměty, absurdní množství zbraní a provádějí kosmetické změny na vzhledu terénu, budov a počasí..

Není to ale ani vzhled a ani množství herních objektů, co způsobilo původní boom DayZ.. bohužel, Bohemce je to jedno, podojí ještě pár dalších naivků na předběžném přístupu a pak je unudí k smrti stupidními updaty.. Škoda, potenciál tahle hra měla bombastický

+1/0
doporučit
23.9.2016 8:41

A94l22e70š 73J14a79n44á94č65e34k 3713424226733

Vypadalo to zoufale, ale během posledního půl roku byl velký kvalitativní skok k lepšímu v což už leckdo ztrácel naději.

0/−1
doporučit
22.9.2016 23:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.