Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DayZ je v předběžném přístupu téměř tři roky, vývojáři vysvětlují proč

Fanoušci hry DayZ její autory mnohdy kritizují. To ostatně dokládá i uživatelské hodnocení na Steamu, hru za celou dobu doporučuje 70 % lidí. Kolonka s recenzemi za posledních třicet dní však uvádí, že by titul v tomto období doporučilo jen 42 % lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A68l73e41x 11T60o62l25č57i43n98s80k41ý 7559469863756

Nevyhoda early accessu je v tom, ze se vyvojarum podarilo uz hru zaplatit a tim padem nejsou motivovani k jejimu dokonceni. Tezko totiz predpokladat, ze si hru, po jejim dokonceni, koupi vyrazne vice lidi. Kdyby byl vydavatel nucen prodavat az uplnou hru urcite by vyvoj netrval tak dlouho.

0/0
28.9.2016 20:39

M14a78r18t49i57n 10V67a61l74e24n56t49a 2817178537

Těch peněz za hru vážně lituju. To že je to early access jsem věděl a počítal jsem s tim, ale že to bude v tomhle stavu věčně tak to mě nenapadlo. Nedávno jsem se do hry vrátil asi po roce co jsem na ní nešáh a nestačil jsem se divit. Hra byla technicky v horším stavu než na začátku... Přestal jsem hrát asi po 20 minutách kdy mě zabil zombík co byl zapuštěnej půlkou těla v zemi a nešel umlátit ;-D Strašnej paskvil.

+1/0
24.9.2016 12:59

J54o15s87e10f 20O67m69á24č83k80a 5377891162325

Dayz odsoudila Bohemia Interactive k smrti.. pomalé a trýznivé. I starší DayZ Mod je nesrovnatelně hratelnější a zábavnější, přitom jednotlivé mody vytvářela komunita a ne vývojáři Army2. Kdyby DayZ standalone zůstal u stejného modelu (komunitní vývoj), už dávno by byl vývoj podstatně dál, ne-li u zdárného konce. Dean Hall měl sice méně prostředků a času, ale zato mnohem více nadšení, takže vývoj probíhal podstatně lépe.

Já s DayZ skončil. Vývoj neprobíhá směrem, který by hru zatraktivnil. Místo soustředění na přežití, budování obydlí/základny a boj s mrtváky výdojáři přidávají nesmyslné, nedůležité předměty, absurdní množství zbraní a provádějí kosmetické změny na vzhledu terénu, budov a počasí..

Není to ale ani vzhled a ani množství herních objektů, co způsobilo původní boom DayZ.. bohužel, Bohemce je to jedno, podojí ještě pár dalších naivků na předběžném přístupu a pak je unudí k smrti stupidními updaty.. Škoda, potenciál tahle hra měla bombastický

+1/0
23.9.2016 8:41

J66o86s46e48f 41O21m32á83č13k49a 5117211662865

Teď když to vidím, měl jsem napsat raději Bohemia Interactive odsoudila DayZ k smrti :D

0/0
23.9.2016 8:41

B13a23r42t50o89l53o75m53ě54j 35K29u15s 2895946371213

Pozdě pánové, pozdě. Nápady táhnou, ne technologie.

3 roky vyrábí technologické zázemí pro něco, po čem už ani pes neštěkne. Pokud ovšem nemají v rukávu kopici revolučních nápadů, které náhodou nestačila všechna ta mezitimní konkurence prozkoumat.

Ale na druhou stranu - díky early access to mají zaplacené, tak jim o výsledek zas tolik jít nemusí.

+4/0
22.9.2016 23:50

A66l93e44š 94J86a76n18á17č70e83k 3683514656853

Vypadalo to zoufale, ale během posledního půl roku byl velký kvalitativní skok k lepšímu v což už leckdo ztrácel naději.

0/−1
22.9.2016 23:23

J88i53r79i 66R10u50s40n47o46k 4395782217613

DayZ je dobra i v early access. Problem je jinde. Naprosta vetsina lidi tenhle early access chape jako plnohodnotnou hru, protoze koneckoncu se hrat da, a tudiz postupne lidi odpadaji. Vzdyt to take hraji uz tri roky.

Osobne si myslim, ze tahle hra umre jeste pred oficialnim vydanim.

+7/0
22.9.2016 21:03

A26n42d51r25e94j 71B45r55a66b26e79c 4192931167714

Oni tak ale museli udělat. Kdyby to vydali o dva roky později, po hře už nikdo neštěkne. Otázka je, jestli byl dobrý nápad předělávat ten engine.

+1/0
22.9.2016 22:31

J66i30ř11í 20Ř67e65h81o48ř 9488888546968

ono to v praxi fakt funguje divně. early access trvají dlouho a hráčům hra zevšední dříve než vyjde. Osobně takhle vlastním jmenovaný Ark a také 7daystodie a dávno to nehraju. Statistiky by byly zajímavé, tipuju, že počet aktivních hráčů bude klesat dávno před vydáním her a s oficiálním vydáním se již nezvýší. Motivace vývojářů dát do finální podoby maximum snahy se tak bude vytrácet. A hru vydají jen z povinnosti.

+1/0
23.9.2016 13:44

K73a29r63o65l 82Š34e60f75č64í54k 5884969168208

moje najhorsi investice do hry od roku 1993 kdyz jsem omylem koupil fake "Nintendo" hru od Cinane na trznici ;-D;-D 17,90€ za 40h. (na vic jsem nemnel chut) zabugovanych hodin. Nechal jsem se ovplyvnit YouTubem a Twitch. Nikdy vic.

+2/0
22.9.2016 19:27

A71n73d70r71e93j 77B72r26a45b29e21c 4552781767924

To je zhruba deset korun za hodinu zábavy. To mi nezní tak zle. :)

+2/0
22.9.2016 20:07

J97a97n 25S90t10e42h54l58í28k 1509279776334

To nebyla zábava :)

0/0
23.9.2016 13:03

A98n89d28r28e39j 29B21r52a53b59e94c 4922501297724

Asi jak pro koho. Ja u DayZ strávil také zhruba 40 hodin a náramně mě to bavilo. Jen už po xté smrti chyběla motivace začínat znovu.

0/−1
23.9.2016 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.