Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci virtuální reality se nesmí šetřit, zážitky jsou stále podřadné

Ostřílený programátor John Carmack kritizuje přístup vývojářů k virtuální realitě. Komunita prý příliš těží z novosti technologie a výsledné produkty značně zaostávají za tradičními hrami a aplikacemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e63t96r 70M70a95l54i56š44k40a 6831205241743

V prvé řadě se to musí "masově" rozšířit pak se tvůrci budou set sakra snažit.

0/0
11.10.2016 17:43

J60a20n 10S52t44a21r72ý 8797450172355

“tvůrci usilují o dobu kratší než sekund a i to může být příliš.”

To je fakt hodně..

+1/0
10.10.2016 22:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.