Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mass Effect Andromeda drtí sny o míru. Ukazuje nehostinný svět

Nepřátelští mimozemšťané, nezvyklé hrátky s gravitací i velkolepé vesmírné lodě, to vše je k vidění ve filmové ukázce propagující Mass Effect: Andromeda. Tedy ve videu zveřejněnému ke svátku série známému jako N7 Day. Ten fanoušci každoročně slaví 7. listopadu, kdy vyšel první díl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F28i40l23i24p 67T16ř69e48b70a 6793500378546

"Andromeda údajně navíc i pro nejméně upovídané společníky zahrnuje více dialogů než pro ty nejvýřečnější postavy z Mass Effectu 3"

Myslím, že si teď vykoleduju pár mínusů, ale to asi patří k věci:

Miluju RPG. Jen na Falloutu a Baldur's Gate mám odehráno něco k tisíci hodin. I z FPS her mám radši ty, které mají alespoň nějaký příběh, nějakou hloubku..

Planescape Torment? Mass Effect? Zaklínač? Skvělé hry, výborný příběh, skvělá atmosféra ... jenže jsem je nikdy nedohrál.

Proč? Prostě jsou moc dlouhé. Jsem ten typ hráče, který musí sebrat každý kousek výybroje, prohledat každou polici, zabít každého protivníka, získat každý bod skušenosti a vypilovat ten nejlepší build. Z principu věci pak samozřejmě musím hrát na vyšší obtížnost :-) Jenže když chcete něco takového udělat s hrou takového formátu, nedej bože když u toho pracujete nebo snad dokonce máte rodinu, tak se to prostě NEDÁ.

Než důkladně prolezete dva, tři vedlejší dungeony, zabere vám to pár hodin. Mezitím práce, nebo návštěva u tchýně, a najednou je to týden, co jsem porazil bosse z předchozí kapitoly hlavního příběhu, a já si dávno nic nepamatuju. A ta užásná atmosférická hra má pro mě najednou nulovou hloubku.

Zkrátka: někdy méně omáčky může být pro někoho i více...

0/0
12.11.2016 14:28
Foto

M17i55c32h10a94l 41M25e35r18d53a 2140221329922

Celá trilogie ME jde zvládnout za 90-100h na Hard (asi o trochu víc při prvním hraní). A to se taky snažím najít, co se dá. To je tak měsíc hrání po večerech 2-3h, prostě to co většinou pracující lidé s rodinou věnují TV (a to jsem ještě pár hodin ubral:D). :)

0/0
14.11.2016 21:28

S95t91a15n42i95s96l44a70v 46S97t12u76p76k15a 6611505325110

Těším se :)

0/0
8.11.2016 21:54

M60i94c62h94a33l 50T57o14m60á85n92e31k 9687209556

sakra vypada to az moc dobre, stale se bojim, ze tahle kampan je schavlne abych lidi navnadili na predobjednavky nez se zjisti ze hra je o nicem, takze za me ocekavani velika ale taky se tezce bojim failu a asi pockam az to vyjde

+4/0
9.11.2016 0:11

M83a76r51e78k 74Š17e40b56e71s83t84a 2123921633487

-No more Paragon/Renegade system

-You can agree or disagree with someone without being punished or cornered into a paragon or renegade choice

Nebude výběr povolání, nebude systém dobrého a zlého...co tam vlastně zbude z toho co mě na ME bavilo???

+1/0
8.11.2016 19:32
Foto

M30i55c13h81a21l 70M96e42r95d80a 2910481929832

Tak já doufám, že zůstanou zajímavý postavy a nadprůměrný příběh s volbami, které mají alespoň nějaké následky.

Paragon/Renegade asi vymění za systém podobný tomu z Dragon Age. Takže doufám, že na rozhodnutí budou i ostatní postavy nějak reagovat. Ne, jako v první trilogii.

Classy mě tak netrápí. Alespoň můžu být Vanguard s útočnou puškou a nebudou mi tam cpát furt tu brokovnici.:D

0/0
8.11.2016 20:28

M84a53r76e43k 66Š31e30b84e97s53t35a 2533631163337

už jen to že postavu nepůjde stylizovat do dobré nebo zlé přece neguje to že by hra měla mít nějaká zásadnější volby.....aneb vzpomeňme si na konec ME3.....Age of Decadence volby tak jak si je já představuju....

0/0
8.11.2016 22:41
Foto

M48i64c55h20a95l 47M71e74r64d37a 2440221799182

Dobro a zlo nejsou jediná kritéria v našem světě, takže by asi neměly být ani v nových hrách (neberu dětské hry). Lidi jsou mnohem složitější, takže je dobře, že se to snaží dát do hry.

+1/0
9.11.2016 0:01

M81a92r25e91k 63Š87e98b41e35s58t96a 2273981703147

ale oni to ze hry právě odstranili.....prostě ta sranda s tím že člověk mohl reagovat buď pochvalně, nebo smířlivě, nebo se vysmát nebo nadávat tam už nebude....

0/0
9.11.2016 8:35

M38i84c27h42a36l 72N41o36v92á81k 9869479801119

předpokládám že bude možné takto reagovat. jen na "extrémní" kladnou/zlou reakci nebudu muset čekat do konce hry než se mi naplní jakýsi ukazatel.

0/0
9.11.2016 9:09

M38i85c17h14a88l 70V42e37r71n52e45r 8497336307604

Na webu hry je také info o Andromeda Initiative, tedy té cestě k Andromedě. Lodě byly vyslány mezi událostmi ME 2 a ME 3 a cesta, jak už se psalo dřív, trvala 600 let. Takže třeba nějaký návrat starých postav se může konat jen těžko, ale nějaká provázanost s předchozími ME hrami by v Andromedě být mohla. Teoreticky, ale to je jenom moje spekulace, by mohla Andromeda reagovat na volby hráčů z ME 1 a 2, i když třeba jen zmínkou někde v datapadu o událostech před startem cesty. Byla by to aspoň malá odměna pro vytrvalé fanoušky, co ještě nezahodili uložené hry:-)

+1/0
8.11.2016 18:10

M98i30c72h13a59l 97V59e94r46n81e19r 8607876987804

Jo, a komu se zdá povědomý hlas v traileru, tak je to Clancy Brown (třeba Kurgan z Highlandera;-)). Namluví pathfindera Aleca Rydera, něco jako šéfa té mise k Andromedě, otce obou hratelných hlavních postav.

0/0
8.11.2016 18:20
Foto

M10i61c59h33a80l 67M40e90r65d24a 2660511889702

Liara, Wrex a Grunt jsou z hlavních postav asi jediní, kteří by za normálních okolností (žádnej mrazák nebo něco) mohli být živí. To neznamená, že se v Andromedě nějak objeví, protože i komunikace na takovou dálku je pomalá. Na druhou stranu za 600 let pravděpodobně vymyslí nové způsoby komunikace, takže třeba zpráva od 5-členného Councilu (Liara, Wrex/Grunt:D, člověk, Turian, Salarian) by se konat mohla.:D

+1/0
8.11.2016 20:03

M83i37c91h13a72l 30N87o27v18á96k 9279399361229

okamžitá komunikace byla již v ME2 (pro rozhovory se záhadným).nebyl by tedy problém s např. koncilem komunikovat.

0/0
9.11.2016 9:12
Foto

M67i17c61h81a49l 72M70e44r87d72a 2950791409882

Tady jde o to po čem to budou posílat. Vzdálenosti mezi galaxiemi jsou fakt velký a tipuju, že mezi nima nebudou žádné satelity nebo podobné věci. Nepamatuji si, jak přesně funguje komunikace v ME, ale pamatuju si, že k tomu používají něco jako zmenšené Mass Relays a krom toho, že ty jsou zničené (za 600 let by je ale mohli stihnout opravit), tak by mezi galaxiemi a v Andromedě žádné být neměly.

0/0
9.11.2016 14:20
Foto

S80a46m44u41e17l 15K74u97p81k67a 9843353594222

Pouzivali kvantovo entanglovane castice, takze vzdialenosti nie su podstatne. Len na to musia mysliet uz pri vysielani tych lodi, co pravdepodobne mysleli. Takze komunikacia by mala byt mozna.

+1/0
10.11.2016 10:06
Foto

M44i51c35h62a37l 13M77e97r17d15a 2680491979222

Je fakt, že Traynor nějakou takovou hatmatilku použila, když srovnávala Council a Rachni komunikaci.:D Tak ty mini Mass Relays asi používali jen na civilní účely. To dává smysl. Nebo jsem ten Codex četl v prvním díle a mezitím vymysleli nový způsob. Ale vím, že tam něco takovýho bylo.:)

0/0
10.11.2016 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.