Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S PlayStation 4 Pro můžete mít při hraní na internetu nefér výhodu

Nová konzole PlayStation 4 Pro měla hráčům poskytovat pouze lepší prožitek ze hry, se starším modelem jste při on-line zápolení zaostávat neměli. Alespoň to v září tvrdili vývojáři ze společnosti Naughty Dog, která vytvořila například sérii Uncharted.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L12u53k49á77š 95N79o11v11o89t20n55ý 6626457668598

To je zase článek, asi bych doporučil o tom něco načíst než začnete přebírat jiné zdroje a nespoléhat se pouze na jeden (Digital Foundry)... Takže se v první řadě bavíme pouze o rozlišení 1080p:

1. Po vydání patche 1.04 to vypadá, že výhoda PS4 Pro se dost zredukovala (Digital Foundry testoval verzi před patchem)

2. Obě verze PS4 cílí v Battlefieldu 1 na 60 fps, u PS4 Pro prostě jenom dochází k daleko menším poklesům

3. Pokles fps je problémem hlavně u velkých map s 64 hráči, kdy zastaralý CPU prostě už nestíhá všechno dopočítávat (a u PS4 Pro je přetaktován), na menších mapách s méně hráči i standardní PS4 celkem úspěšně drží mezi 50-60 fps (ale samozřejmě používá horší - dynamické rozlišení, kdy kvalitu obrazu zhoršuje častěji než PS4 Pro, které drží rozlišení na 1080p celkem stabilně)

U jiných her, které mají lock na 30 fps (např. Uncharted 4) tak tam žádná výhoda (vyjma lepší grafiky) pro PS4 Pro není.

Jinak dodám, že rozdíl mezi 40fps a 60fps je samozřejmě znatelný, ale je třeba říci, že ani dva hráči s PS4 Pro nebudou mít stejné podmínky pokud nebudou mít konzole takový výkon aby podávaly za všech podmínek 60 fps (takhle stačí, když jednomu za zády se bude dít více věcí a ten druhý bude mít menší fps, protože jeho systém musí daleko více dopočítávat / zobrazovat). A upřímně hráči, kteří to myslí s hraním skutečně vážně, tak určitě nebudou mastit takovéhle hry na konzoli, ale pojedou určitě na PC (kde budou mít 100+ fps a lepší ovládání než na konzoli), u těch ostatních je rozdíl ve fps zcela marginální a daleko zásadnější roli hrají schopnosti hráče. Vymlouvat se na 10-15 fps rozdíl, že je klíčový pro jednu či druhou stranu... Nesmysl.

0/0
18.11.2016 0:00

A76n51d65r67e47j 83B37r54a47b53e67c 4282861527744

Nemáte pravdu. Digital Foundry upřesňovalo, že test probíhal s patchem 1.04. A je to respektovaný zdroj technických analýz.

0/0
18.11.2016 12:15

K98a24r92o95l 15Š71e93f97č26í69k 5844969838288

je to nefer protoze lidi kteri hraji pres net, ale nemaji 4K tv sahnoou po PS4 s tym, ze vsak usporim penize a beztak budu hrat jako na PRO jenom bez HDR co moje TV nepodporuje takze. V USA by z toho mohli udelat docela velkou kauzu

0/−1
16.11.2016 15:17

H14y30n34e19k 63Š19l38a97h74ů30n73e98k 4119333386609

Pěkný blábol.

+2/0
16.11.2016 16:18

M23a57r24t20i41n 69M48a61i87k97s78n35a94r 3814503108182

Co je na tom nefer? Docela normalni, ze PC v sunkozni zone, ma horsi odezvy a mensi FPS rate nez ty "i wish"

0/0
16.11.2016 14:37

A50n26d29r57e64j 77B24r76a34b92e28c 4952131477644

Jablka s hruškama. PlayStation 4 Pro měl být "nepovinný" model. Pokud tím v síťové hře získáte výhodu, bude to pro náruživé multiplayeristy takřka povinný model.

+1/0
16.11.2016 15:53

M46a12r22t70i85n 51J58u64r68i45c21a 2832839430252

Zas bych to neviděl tak tragicky... Náruživý hráč si rád koupí Pro, stejně jako u PC novou kartu. Ostatně - zámek fps funguje tak, že nedovolí vyšší fps, ne že drží fps na nastavené hodnotě. Zrovna BF 1 je tak náročná/neoptimalizovaná hra, že buďme rádi za Pro... Což není problém Sony, ale EA.

+1/0
16.11.2016 22:58
Foto

L33u29k65á57š 84N14o80v95o45t43n46ý 6846487508528

Náruživý hráč už má dávno PC - nehraje střílečky na konzoli. V dané hře cílí obě konzole na 60 fps, PS4 Pro jenom má menší propady. Sony tvrdila a stále tvrdí, že nenastane situace, kdy hra u PS4 bude mít lock na 30 fps a PS4 Pro pojede na 60 fps. Pokud vývojáři tvrdí, že PS4 standard má zvládat Battlefield na 60 fps (a on většinou zvládá vyjma velkých map s hodně lidmi), tak je to problém vývojářů a nikoliv Sony.

+1/0
18.11.2016 0:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.