Diskuze

RECENZE: Přineste znovu kýble na krev. Řezník z Shadow Warriora 2 válí

Poslední dobou se v herním průmyslu stalo pravidlem, že pokud chcete opravdu hodně muziky za málo peněz, musíte si koupit hru od polských vývojářů. Donedávna se to týkalo skoro výhradně Zaklínače od CD Projekt Red. Nyní to ovšem platí i pro další polské vývojáře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Perfektní hra...sicě mě vadila menší rozmanitest prostředí a to že nešly upgrady nějak třídit podle toho co dělají ale téměř perfektní akce tohle zcela zastínila!

1 0
možnosti
GH

Hodně povedený kousek. Až na drobnosti jsou všechny věci dotažené tak, že se hráč může bavit a nikoliv řešit pitomosti typu místa v inventáři - naprosto chybí jinde typické umělé překážky, kterými autoři obvykle vylepšují nedostatek nápadů, tj. ugrady jsou použitelné kdykoliv a kdekoliv bez jakéhokoliv omezení, včetně jejich vyjmutí ze zbraně, munice je všude a dojde vám jen v případě, když se snažíte celou misi projít s jednou zbraní, savepointy jsou hodně četné a aktivují se při každém průchodu, ne jen při prvním, prostě je vidět, že nad tím přemýšleli lidé s velkými zkušenostmi s FPS. Navíc je hra dobře vyvážená z hlediska jakéhokoliv stylu, být tank je stejně náročné a zábavné, jako ranged spellcaster či jakákoliv kombinace.

Nicméně v rámci objektivity musím zmínit i určitou repetitivnost, jak co do v článku zmíněných nepřátel, tak i co do map - ty se sice generují, ale jsou složeny z poměrně velkých předdefinovaných kusů, které se prostě objevují dost často na to, aby si je hráč zapamatoval. To se týká naštěstí jen venkovních misí, v těch městských je to přirozené a tudíž to nevadí. Další drobné minus jsou upgrady, kterých je zbytečně moc a s nimi související crafting, který je kompletně random.

Za mne - 9/10.:-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti