Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrce Skyrimu: Lidé nejlepší předměty nepoužívají. Nevíme, co s tím

Mnohdy se stává, že si hráči například lahvičky s ultimátním posílením nechávají až do konce hry. Většinou jim totiž jejich konzumace přijde jako plýtvání, a tak mocné předměty šetří v inventáři až do chvíle, kdy spatří závěrečné titulky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66a58t12t39e91o 89K95o94u81n58o47v79s38k21y 1490931438153

Ultimátky ve Skyrimu asi úplně zapotřebí nejsou si myslím. Taky jsem si to syslil do Sovngardu na Alduina, a ke svému překvapení jsem posléze běhal po celé mapě bezcílně, s lahvičkama v kapsách, plníc vedlejší questy, než vycházela DLC. Nejsem žádnej expert na RPG hry, ale všeobecně mi ty "nejlepší předměty" přijdou k ničemu, jelikož i bez nich se to dá dohrát. Zkrátka craftim a tvořim hodnoty a nejdu fullrush v hlavní questline, není to FPS, ale RPG, že.:-) Když se něco nezadaří, všude je dost míst, kde ty všechny svoje pakárny mám na jedný hromadě a staminu (+ třeba backpack módy) natolik vysokou, že i při tý (a vlastně nic moc) váze toho unesu, jako Incredible Hulk (nemluvě o vytuněnejch daedrickejch, dračích a dalších zbrojích a zbraních) a tudíž už to dovede fungovat jako klasické konzolové "tgm".;-D Aspoň mě to tak přišlo ... pár lahviček a Alduin byl fuč v podstatě ... ve finále to zamrzelo, čekal jsem poprvé fakticky nějakej gigantickej střet ... nakonec stačilo párkrát zařvat a bylo to ...

0/0
25.11.2016 3:23

A34l95e39š 98K25o25p36e59c92k38ý 2872646495218

Rozhodne si nemyslim, ze je to spatne. Protoze tento "ultimatni" predmet s omezenym ucinkem neni nutny pro dohrani hry, nema smysl jej pouzivat. Pokud jej pouziju, umyslne si tim zmenim obtiznost situace, i kdyz vim, ze to zvladnu i bez nej. Takovy predmet se spise perfektne hodni na prodej za velke penize a misto nej si mohu koupit mnohem lepsi vybaveni s trvalym ucinkem. Ve vsech RPG hrach lahvicky a consumables automaticky nepouzivam, pokud mne hra nenuti (coz by byl velmi spatny koncept hry) a pripadne prodavam, pokud to hra dovoluje (dobry koncept hry).

0/0
24.11.2016 7:18

K71a26r89e56l 18C23h67a24r72v53á98t 3656637910

Většinou na sebe nerad kladu omezení, jaké schopnosti či vybavení používat, pokud síla nějakého předmětu či schopnosti není evidentní bug. To raději hraji no-reload challenge,vysoké obtížnosti, či různé modifikované verse her, které obtížnost zvyšují.

Ale jinak také preferuji trvalý účinek a předměty na omezený počet použití někdy prodávám. Prostě tak nějak zvažuji, co je pro postavu nebo družinu přínosnější.

0/0
24.11.2016 10:31

L34e96o42š 86V27e92r79n22e70r 4674420866123

Tak to je přesně i můj problém. Je to podle mě základní instinkt, šetřit cenné věci na horší časy, a pokud nepřijdou, tak nic. Když je hra tak jednoduchá, že to jde i bez toho, tak co nadělaj, nic mě nenutí. Je to o obtížnosti!

+2/0
23.11.2016 23:00

K41a96r67e16l 27P18á36ž17e 4220306910842

Těžko říct, u Skyrimu jsem většinou zůstal s jednou výbavou po celou hru a stačilo to. Získat deadrickou zbroj a zbraně, vylepšit a pak už nic nesbírat, maximálně v Hearthfire do domácí sbírky na stojan :-)

+1/0
23.11.2016 11:43

J29a47k20u32b 85B10o59h60o43n34ě95k 8945106469557

Problém je možná i v charakteru hry. Když uděláte RPG jako klikací akci ve stylu FPS, tak nikdo nebude chtít trávit čas dlouhou přípravou na boj a udělá jenom to nejnutnější.

V isometrickém RPG, co se hraje spíš jak strategie, je to jinak. Tam si to člověk rád promyslí a na boj se pořádně připraví

+2/0
23.11.2016 11:04

K40a58r54e31l 23C31h20a35r26v15á46t 3806567370

V izometrickém RPG, pokud nehraju no-reload challenge, postupuji asi takto:

1)prostě boj zkusim bez větší přípravy, buď to vyjde, nebo ne.

2)Pokud to nevyšlo, loadnu a nahodim pár boostů a využiju běžné jednorázové předměty. Zkusim různé taktiky.

3)Pokud se mi po chvíli nezdaří ani předchozí pokusy, začnu využívat vzácné předměty a lektvary.

No, ale Skyrim je prostě spíš o "strategii" naběhnout, rubat či smažit a když začne téct do bot, tak zdrhat a léčit se. Nějaké přípravy na boj jsem tam většinou neřešil.

+3/0
23.11.2016 15:55

J84a22k75u49b 12P96o54k69o88r83n67ý 7829366683167

nechapu v cem je problem, proste jim to zbyde nepouzite a co?

0/0
23.11.2016 10:49

R11u71d16a 79S62l94a57v66í97k 5783638186221

Pokud nějaký prvek ve hře nikdo nepoužije, tak tam nemusí být?

+2/0
23.11.2016 11:14

J92a26r49o28s13l32a58v 22J29a54k97u48b10o70v 8692695635407

Nepochybujem ze vyvojari Bethesdy pridu s riesenim... napr ze vsetky taketo lektvary z dalsej hry odoberu a bude po probleme... ak si clovek porovna Morrowind a Skyrim co do funkcii a mechanik v hre, je krasne vidiet ako s kazdym pokracovanim je tam toho menej a menej... este ze je tu CDPR..

0/0
23.11.2016 7:53

R94u51d29a 25S43l39a11v92í41k 5363548766701

Když se podívám na bojový systém v Morrowindu, tak je dobře, že v dalších už není.

+1/0
23.11.2016 11:15

J47a88k42u75b 72B44o48h78o13n19ě92k 8805266189417

Přesně tak. Skyrim byl sice proti Morrowindu dost zjednodušený, ale to ještě neznamená, že byl i zhoršený.

PS: konzoli nemám, tak nezkoušejte nápady, že to říkám kvůli tomu :-)

+1/0
23.11.2016 16:24

M61i34l87a96n 44P47a68c66e91k 6760823202273

Vyresit to lze uplne jednoduse - bud budou mit max level nebo expiraci XX minut/hodin...

0/0
23.11.2016 3:58

K19a89r32e67l 51C83h59a59r66v93á96t 3356247610

Mnoho zdolaných RPG mě naučilo předměty na omezený počet použití nesyslit. Je ale pravda, že zamlada mi jich také na konci zbýval plný inventář.

Syslení mě dost odnaučily záležitosti jako mody Tactics či ScS pro Baldur's Gate 2.

Člověk pak vlastně zjistil, že na normální obtížnosti není žádný boj tak obtížný, abych jednorázové předměty opavdu chyběly, pokud je použiju dřívě. :-)

+1/0
22.11.2016 22:51

V90á41c35l44a26v 31S69v41o17b47o56d42a 3331789320490

je to prostě moc lehké a tak to lidi zvládnou i bez toho v očekávání, že bude hůř... tak ať přitvrdí a hned se to bude využívat :-)

0/0
22.11.2016 22:37
Foto

D97a88v34i31d 69V22o86b35e39c42k57ý 7806936403907

Lišácky je to vyřešeno v Zaklínači, kde je stěžejní (a mnohdy zdaleka nejnáročnější) ten lektvar namíchat a pak ho můžete používat po nějakém čase znovu a znovu.

+12/0
22.11.2016 21:38

D71a29v85i76d 34Š66t42a65m87b57e77r82a 4842204184596

Problém je možná v tom, že se hráčům nedostává v hrách od Bethesdy dost základních informací. U zbraní ve Falloutu nejsou jejich výhody jasné dokud se nepitváte na internetu, Ve Skyrimu jsou zase exkluzivní zbraně a předměty od daeder vlastně k ničemu. Lidi tak schraňují kde co v domnění, že se užitečnost něčeho ukáže až s pozdějšími levely či perky. V každé hře, i když stejné řady se vlastnosti jednoho předmětu mění i dramaticky a vzácná lahvička se pak jeví jako vzácná, i když nakonec je k ničemu. :-)

+6/0
22.11.2016 18:31

K80a37r26e94l 17N11o92v90o77t54n98y 2151825729870

Nevim, proc je to vnimano jako problem. Je jasne, ze vzacne ci dokonce unikatni predmety si lidi budou setrit za kazdou cenu, to je proste v lidske povaze.

Takze pokud s tim chteji vyvojari neco delat, tak at tam nedavaji unikatni super silne predmety, at jsou treba slabsi, ale daji se casteji nalezt (koupit).

Pokud vyvojari chteji na konkretnim miste pouzit konkretni predmet, no tak at je to proste soucast questu a ten predmet at je od zacatku oznaceny jako quest item.

+14/0
22.11.2016 17:59

G46a76b55r84i23e47l 11H96o82r64t32e45n 9721919393114

Ultravzácné předměty s dočasným účinkem, pokud po použití zmizí, jsou jednoduše chybným konceptem, to je celé. Každý zkušený hráč už někdy zažil situaci, kdy mu do vítězství chybělo něco, co předtím tak trochu lehkovážně spotřeboval, čili je to šetření naprosto logické. Pryč s nimi - zrovna ve Skyrimu je možností tolik, že by to určitě nevadilo.

+19/0
22.11.2016 17:55

J25i30ř82í 76Ř53e77h44o83ř 9698358936988

já potvrzuji tuto tendenci. V podstatě v jakékoliv hře, kterou jsem kdy hrál, včetně zmíněných, si nechávám nejen ty nejlepší předměty. V podstatě syslím jakékoliv předměty. Lahvičky hlavně.

+17/0
22.11.2016 16:37

J78i67ř37í 82Ř25e69h40o16ř 9388348946228

nedávno jsem po roce zase zavítal do wow. Kamarád mi pomohl s čištěním banky a inventáře. Přestože nakouknu do každého datadisku na pár měsíců. Tak mi objevil v bance bordel ještě z původního wow. Je to v povaze :-)

+3/0
22.11.2016 16:38
Foto

H78a39n43a 39A83n64t30o98n48o52v83á 6837109954444

Ach jo, ve wow jsem měla plnou banku různých kostýmů, které se daly sehnat třeba na valentýna nebo o vánocích.

0/0
25.11.2016 17:35

J68a41k70u24b 87B52o12h27o24n37ě49k 8305136609337

Snad to neznamená, že nás odteď kromě neustálých šipek a cestiček na mini-mapě hra ještě povede za ručičku i v tom, co a kdy použít.

Pozor, třetí nejsilnější boss hry za 5...4...3...

Řešení je jednoduché. Nedávat supersilné spotřební předměty. V Baldur's Gate jsem taky tahal plné inventáře lahviček, ale před bojem jsem je taky poctivě bumbal. Za prvé to kvůli obtížnosti bylo třeba a za druhé si nevzpomínám, že bych někdy narazil na tak super vzácnou, že bych se jí bál použít

+12/0
22.11.2016 16:30

P72e89t34r 69A96n23d43r14ý10s14e15k 5943602363833

U Skyrimu i posledního Falloutu jsem byl zklamaný hlavně z jalových příběhů, než z prkotin, které podle článku vlastně ani nejsou potřeba...

+5/0
22.11.2016 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.