Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tvůrce Skyrimu: Lidé nejlepší předměty nepoužívají. Nevíme, co s tím

Mnohdy se stává, že si hráči například lahvičky s ultimátním posílením nechávají až do konce hry. Většinou jim totiž jejich konzumace přijde jako plýtvání, a tak mocné předměty šetří v inventáři až do chvíle, kdy spatří závěrečné titulky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ultimátky ve Skyrimu asi úplně zapotřebí nejsou si myslím. Taky jsem si to syslil do Sovngardu na Alduina, a ke svému překvapení jsem posléze běhal po celé mapě bezcílně, s lahvičkama v kapsách, plníc vedlejší questy, než vycházela DLC. Nejsem žádnej expert na RPG hry, ale všeobecně mi ty "nejlepší předměty" přijdou k ničemu, jelikož i bez nich se to dá dohrát. Zkrátka craftim a tvořim hodnoty a nejdu fullrush v hlavní questline, není to FPS, ale RPG, že.:-) Když se něco nezadaří, všude je dost míst, kde ty všechny svoje pakárny mám na jedný hromadě a staminu (+ třeba backpack módy) natolik vysokou, že i při tý (a vlastně nic moc) váze toho unesu, jako Incredible Hulk (nemluvě o vytuněnejch daedrickejch, dračích a dalších zbrojích a zbraních) a tudíž už to dovede fungovat jako klasické konzolové "tgm".;-D Aspoň mě to tak přišlo ... pár lahviček a Alduin byl fuč v podstatě ... ve finále to zamrzelo, čekal jsem poprvé fakticky nějakej gigantickej střet ... nakonec stačilo párkrát zařvat a bylo to ...

0 0
možnosti

Rozhodne si nemyslim, ze je to spatne. Protoze tento "ultimatni" predmet s omezenym ucinkem neni nutny pro dohrani hry, nema smysl jej pouzivat. Pokud jej pouziju, umyslne si tim zmenim obtiznost situace, i kdyz vim, ze to zvladnu i bez nej. Takovy predmet se spise perfektne hodni na prodej za velke penize a misto nej si mohu koupit mnohem lepsi vybaveni s trvalym ucinkem. Ve vsech RPG hrach lahvicky a consumables automaticky nepouzivam, pokud mne hra nenuti (coz by byl velmi spatny koncept hry) a pripadne prodavam, pokud to hra dovoluje (dobry koncept hry).

0 0
možnosti

Většinou na sebe nerad kladu omezení, jaké schopnosti či vybavení používat, pokud síla nějakého předmětu či schopnosti není evidentní bug. To raději hraji no-reload challenge,vysoké obtížnosti, či různé modifikované verse her, které obtížnost zvyšují.

Ale jinak také preferuji trvalý účinek a předměty na omezený počet použití někdy prodávám. Prostě tak nějak zvažuji, co je pro postavu nebo družinu přínosnější.

0 0
možnosti

L28e38o12š 12V59e17r44n17e40r

23. 11. 2016 23:00

Tak to je přesně i můj problém. Je to podle mě základní instinkt, šetřit cenné věci na horší časy, a pokud nepřijdou, tak nic. Když je hra tak jednoduchá, že to jde i bez toho, tak co nadělaj, nic mě nenutí. Je to o obtížnosti!

2 0
možnosti

K38a78r57e85l 47P41á10ž50e

23. 11. 2016 11:43

Těžko říct, u Skyrimu jsem většinou zůstal s jednou výbavou po celou hru a stačilo to. Získat deadrickou zbroj a zbraně, vylepšit a pak už nic nesbírat, maximálně v Hearthfire do domácí sbírky na stojan :-)

1 0
možnosti

Problém je možná i v charakteru hry. Když uděláte RPG jako klikací akci ve stylu FPS, tak nikdo nebude chtít trávit čas dlouhou přípravou na boj a udělá jenom to nejnutnější.

V isometrickém RPG, co se hraje spíš jak strategie, je to jinak. Tam si to člověk rád promyslí a na boj se pořádně připraví

2 0
možnosti

V izometrickém RPG, pokud nehraju no-reload challenge, postupuji asi takto:

1)prostě boj zkusim bez větší přípravy, buď to vyjde, nebo ne.

2)Pokud to nevyšlo, loadnu a nahodim pár boostů a využiju běžné jednorázové předměty. Zkusim různé taktiky.

3)Pokud se mi po chvíli nezdaří ani předchozí pokusy, začnu využívat vzácné předměty a lektvary.

No, ale Skyrim je prostě spíš o "strategii" naběhnout, rubat či smažit a když začne téct do bot, tak zdrhat a léčit se. Nějaké přípravy na boj jsem tam většinou neřešil.

3 0
možnosti

nechapu v cem je problem, proste jim to zbyde nepouzite a co?

0 0
možnosti

R84u98d81a 73S88l70a63v90í56k

23. 11. 2016 11:14

Pokud nějaký prvek ve hře nikdo nepoužije, tak tam nemusí být?

2 0
možnosti

Nepochybujem ze vyvojari Bethesdy pridu s riesenim... napr ze vsetky taketo lektvary z dalsej hry odoberu a bude po probleme... ak si clovek porovna Morrowind a Skyrim co do funkcii a mechanik v hre, je krasne vidiet ako s kazdym pokracovanim je tam toho menej a menej... este ze je tu CDPR..

0 0
možnosti

R55u80d20a 88S77l76a89v19í36k

23. 11. 2016 11:15

Když se podívám na bojový systém v Morrowindu, tak je dobře, že v dalších už není.

1 0
možnosti

M66i74l16a78n 86P65a49c63e57k

23. 11. 2016 3:58

Vyresit to lze uplne jednoduse - bud budou mit max level nebo expiraci XX minut/hodin...

0 0
možnosti

Mnoho zdolaných RPG mě naučilo předměty na omezený počet použití nesyslit. Je ale pravda, že zamlada mi jich také na konci zbýval plný inventář.

Syslení mě dost odnaučily záležitosti jako mody Tactics či ScS pro Baldur's Gate 2.

Člověk pak vlastně zjistil, že na normální obtížnosti není žádný boj tak obtížný, abych jednorázové předměty opavdu chyběly, pokud je použiju dřívě. :-)

1 0
možnosti

je to prostě moc lehké a tak to lidi zvládnou i bez toho v očekávání, že bude hůř... tak ať přitvrdí a hned se to bude využívat :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 81

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

Blíží se beta World of Warcraft: The War Within, vstup zajistí epická edice

novinky 16. 4. 2024 1

Populární MMORPG World of Warcraft se ještě během letošního roku dočká rozšiřující expanze The War...

Fanoušci oživují prokleté LawBreakers, střílečku, kterou skoro nikdo nehrál

novinky 16. 4. 2024 1

Po pěti letech od vypnutí oficiálních serverů je opět možné zahrát si online střílečku LawBreakers...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....