- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v clanku uvadite, ze hra nepodporuje ovldace Move It, ale na fotkach vidim neco, co se na to podoba respektive to vypada na 100% jako ovladac Move it od Sony
Je to trochu paradox, no :). Crytek před vydáním psal, že se podpora Move ve hře může objevit později, ale moc bych na to nesázel.
Hru jsem nehrál, nevlastním ani Playstation VR či něco podobného, ale poslední dobou se setkávám stále s více a více her, co mají podle mě uspokojivou grafiku a přitom vídám komentáře a hodnocení, že to vypadá strašně. Myslím, že jsou lidé až moc rozmazlený co se grafiky her týče. Každý to srovnává s hrami s tou nejpokročilejší grafikou. Nevím co furt všichni mát s grafikou. Mám svou hranici, kdy je pro mě grafiky hry uspokojivá a neuspokojivá, tou hranicí je GTA San Andreas, cokoliv co je graficky ned či na stejné úrovní jako GTA SA je pro mě ok, u her pod touto hranicí hledám zase naopak něco jiného, příběh či design atd... To že je vám z VR špatně? A za to může hra?? Když se oblbuje mozek, tak logicky z toho může být někomu trochu nevolno, ale za to nemůže přeci hra.
A kdo si v této recenzi stěžuje na grafiku?
Mě je blbě i ze samotného prohlížení obrázků a videí..
Na hry tohoto typu se musí zvykat. Někdo kdo ve Virtuální realitě nikdy nebyl, nemůže do hry nebo aplikace tohoto typu skočit po hlavě a čekat, že mu nebude špatně. Každý kdo s tím má zkušenosti to ví. Zážitky jsou ale od běžného hraní úplně jinde.
Zazitky z hrani jsou opravdu uplne jinde a kupodivu me zatim nejvic bavilo neco, co bych ve VR necekal a to Tethered. Robinsona zkusim, ale podle recenzi nevim a za pajcku me prijde drahy.
Konečně víte i vy "ostatní", jaké to je, když je vám ze hry blbě