Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí spousta chyb, vyloženě špatný také není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a58m60i36l 42K74o88l19á32ř 6710610914

Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.

Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).

0/0
6.12.2016 20:22

P36a69v34e61l 82D19r90o74t90á58r 7173424269474

OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.

Případ uzavřen.

+1/0
6.12.2016 8:04

T48o64m59á95š 55L72e10k41n40e67r 2345594201

A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?

0/0
5.12.2016 19:23

A75l91o72i53s 63J37i95n83d54r21a 9720934447355

Urcite :-)

0/0
5.12.2016 21:33

T37o39m51á27š 19L94e91k49n53e71r 2745164291

Systém student agency: vytvořte autobusovou linku mezi 9ti městy a pošlete na ni co nejvíce autobusů... Do tří herních let Vám začnou generovat obrovský zisk... A potom si můžete stavět co chcete bez rizika krachu...

0/−1
6.12.2016 11:55

M35a37r93e92k 57Š59e80b98e98s84t62a 2783881503987

ehm

+1/0
7.12.2016 14:07

P93e53t85r 12U21l47l72m11a88n50n 2247638287362

Akorát při začátku v roce 1850 (nebo jaký je první začáteční) je "autobusová" linka mezi městy nereálná, protože koně jsou velmi pomalí.

0/0
7.12.2016 18:56

V47i10t 78O57t18a70h55a59l 5285240439634

Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.

Typický případ zadrhnutí produkce:

1. Plný výdejní sklad v některém kroku.

A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.

B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.

C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.

D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.

E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.

Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.

+5/0
5.12.2016 11:03

V37i54t 87O48t30a53h92a55l 5985850719944

Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.

Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.

0/−1
5.12.2016 11:06

T81o61m35á15š 52B43o94l61e72s61l83a83v 1312801792528

Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...

+4/0
5.12.2016 8:56

P24e16t61r 36B18o29x54a74n 1801483110624

TTDL je a bude pouze jeden. Stylova grafika, ktera okouzluje dodnes, zvuky, hudba, dokonaly herni mechanismu - to je magicky mix, ktery se prekonava tezko.

0/0
5.12.2016 21:21

J75a69n 14S26o49u73k50u21p 1734244136475

OTTD ale lepší grafiku nepotřebuje, není to žádný train/bus simulator nebo závodní hra za volantem náklaďáku, ale strategická hra, pro jejíž potřeby je grafika plně dostačující i více než 20 let po vydání původního originálu. Část kouzla TT je totiž právě v té skvěle vyvážené míře abstrakce.

Je to téměř neuvěřitelné, ale nedovedu najít mnoho her, které za TAK dlouhou dobu neztratily z původní kvality v podstatě vůbec nic včetně provedení.

0/0
7.12.2016 12:59

A69l26o78i14s 50J49i84n37d91r23a 9690764687535

Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?

Bude stacit i5 + gtx960m ?

0/0
5.12.2016 8:12

J70a32n 87P59i89r29a54s 1573695856956

Minimální:

Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64­bit)

Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz

Paměť: 4 GB RAM

Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM

Pevný disk: 12 GB volného místa

0/0
5.12.2016 8:47

J84a53n 46P83i68r73a98s 1123235656916

Jinak s i5 a 960M by to mělo na FHD běžet v pohodě na plné detaily

0/0
5.12.2016 8:51

V50i49t 34O40t62a73h70a61l 5105360579944

I7, 1080 32GB DDR4 3600 RAM. A propady na 5 fps :) Nicméně to je při 900 autíčkách a 300 vlacích. Do roku 1950 to běželo solidně.

0/0
5.12.2016 10:45

A12l27o32i24s 34J82i92n22d56r92a 9180654947485

O tom jsem cetl na forech. Ale zrejme se jedna o bug. Mela vyjit nejake patch, ale nevim jestli resi toto.

0/0
5.12.2016 11:32

V52i33t 49O69t74a54h87a78l 5815480349584

Mám nejnovější verzi hry i ovladačů a nemám "zasratý" systém :). Pravda mám nejvyšší detaily a největší mapu.

Já se hlavně snažím maximálně expandovat města - a pak, v pozdější fázi jak začnou "civilisti" jezdit vlastními auty a hra má propočítávat pathfinding na několika stovkách tras tak je to problém. Po roce 1950 zkrátka nemůžu stavět aniž bych zastavil hru.

Musím dát pauzu, postavit cestu, počkat až přepočítá nové kratší trasy, a pustit. Když stavím "za provozu" tak mi laguje i kurzor myši :). Prvních 60-80 let problém nemám. A pak 1-3 vteřinový zásek, když je změna měsíce a přepočítává produkci fabrik.

Hraje i syn a ten má C2D 6600 2,4GHz, 8GB ram, GTX 660TI - na střední detaily, nicméně podobný efekt.

0/0
5.12.2016 13:05

A66l80o85i17s 85J69i36n58d43r65a 9450584747295

OK diky za info, coz znamena, ze to lepsi procesor asi nevyresi. Taky jake je zatizeni procesoru, pokud procesor bezi na 30-40% a vyskytuje se tento efekt tak to neni nedostatkem vykonu.

0/0
5.12.2016 13:12

V30i53t 45O56t41a68h44a24l 5315470229394

Teď jsem testnul, I7 6700K@4400MHz je na 10-15%, opravdu nemám pocit, že by to bylo nedostatkem výkonu, ani paměti při 32GB k dispozici si proces vezme 3,5GB.

Uvidíme jestli se jim to podaří zoptimalizovat. Pokud nestavím, tak to nevadí, a na stavění si holt hru po roce 1950 zastavuju :).

0/0
5.12.2016 18:08

V61l12a17d33i45m83í88r 75W26r22h35e48l 6178482388469

To vypadá, že to vytíží jen jedno jádro... prostě singlethread propočty :-)

0/0
6.12.2016 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.