Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autor úspěšné hry: Uklidněte se, na virtuální realitě nelze vydělat

Vývojář Dean Hall objasnil, proč je kritizování titulů exkluzivních pro jednu platformu nesmyslné. Trh s hrami pro virtuální realitu zatím nemá výraznější kupní sílu a peníze od výrobců přilb mohou být jediný způsobem, jak na vývoji hry neprodělat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J62a47n 28N93o84v71á18k

14. 12. 2016 0:01

Podle mě toto nebude mít nikdy komerční úspěch, musí se u toho člověk (moc) hýbat.

0 0
možnosti

P49e41t54r 69D39l61o24u58h38ý

13. 12. 2016 23:45

Klasický začarovaný kruh. Dokud nebude dostatek kvalitního obsahu, tak sety na VR koupí (z globálního hlediska) jen pár nadšenců. A dokud je bude mít jen pár nadšenců, tak se žádnému studiu nevyplatí vyvíjet kvalitní obsah. Cesta z toho je opravdu asi jen jedna. Výrobci hardware pro VR musí masivně zadotovat vývoj obsahu, jinak to můžou zabalit. Podobně jako Microsoft pomalu utlumuje třeba kinect stejně jako Sony své move (nebo jak se teď to jejich pohybové ovládání jmenuje) a zkouší to právě s VR.

1 0
možnosti

J83a52n 45P32e37k36a

13. 12. 2016 22:57

;-D kdyby na tom nešlo vydělat, tak to komerční firmy nedělají...

0 0
možnosti

Takže nikdy nikdo nic zpočátku nedotoval? A nikdy se nestalo, že se počáteční investice nevyplatila. Vážně ne?

0 0
možnosti

Vložené peníze neodpovýdají výsledku. Jak na straně vývojářů , tak uživatelů. Prostě VR je mnohem větší bublina než třeba 3D zobrazení na TV . U VR se jen čeká na splasknutí.

2 1
možnosti

J58i43r16i 78H40r67z66i58n61a

13. 12. 2016 20:59

Osobně si myslím opak. Podle mě je brzdou prozatím cena karet, které VR utáhnou a cena samotných VR headsetů a nikoliv nezájem. Pokud budou za nějaký čas masově cenově dostupné karty a sety, lidé se rádi podívají ve VR z vlastního pohledu na různé výukové programy, budou si moci projít z vlastního pohledu různá místa na zemi, nepočítaje hraní her. Teď mám na mysli konkrétně brýle, bez snímání pohybu těla. 3D u TV je opravdu poměrně k ničemu, protože na 150cm úhlopříčce to prostě nemá ten efekt, jako v kině. Efekt to bude mít, pokud doma budeme mít 5m obrazovky přes celou stěnu. Ovšem VR je poměrně praktická a jasná věc - abych se mohl za nějaký poplatek rozhlédnout z vlastního pohledu v místech, kam se nelze osobně dostat, to rád udělám v pohodlí domova.

9 0
možnosti

Spíš než nedá, neumí vydělat... za tu cenu pro PC nebude VR rozšířené jako Playstation VR, kterých se prodalo statisíce v den vydání, prodeje už překročily 1,5 milionů a do konce roku jich bude mít víc jak 2,5 milionů lidí. Jednoduše nemá dělat ptákoviny pro PC ale něco osvědčeného pro PS VR aspoň pro začátek. Možná je to autor her, ale manažer asi moc ne :-)

1 10
možnosti

Můžete ta čísla podložit nějakým zdrojem? Četl jsem vcelku odlišné (a střídmější) odhady o prodejích PSVR.

2 0
možnosti

Asi nejlepší cestou je dělat normální hry s podporou VR (simulátory, adventury atd...). To pomůže rozšíření a za čas už se vyplatí dělat i čistě VR tituly.

2 1
možnosti
Foto

Normální hru pro VR udělat paradoxně nejde. Rozdíl v ovládání, designu a celkovém konceptu je tak zásadní, že dobře fungují jen hry od začátku optimalizované pro VR. Když do standardní 3D střílečky přidáte VR, tak se z toho pozvracite a nevyužijete možnosti ovládání přes hand tracking. Co funguje jsou hry založené na nových konceptech - např. prozkoumávání okolí ze stacionárního bodu. Celá ergonomie VR her je v počátcích - a je zde opravdu riziko že na základě odfláknutého obsahu lidé celý VR koncept odmítnou.

2 0
možnosti

Dokud nebude VR rozsirena, tak se na tom vazne neda vydelat...

4 0
možnosti

Faceook?

Sociální síť pro orangutany a knihovníky? :-)

10 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....