Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tradiční velkorozpočtové hry zažívají temné časy, říká zkušený tvůrce

Krabicové hry s ohromnými rozpočty prý využívají zkostnatělý model, se kterým je dnes obtížné uspět. O stavu herního průmyslu se v souvislosti s tím rozhovořil Steve Goldstein, ředitel studia Turtle Rock, tedy autorů prvního Left 4 Dead a projektu Evolve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V96l38a33d12i39s98l26a89v 87Ž29i49d88e67k 3208130250

Asi by se měli vrátit hráči (i tvůrci) nohama na zem, co se týká grafiky. Dnešní realistická grafika sebere většinu času a rozpočtu. Stejně hlavní jsou ve hře jiné věci.

PS: ... a já bych si nikdy nekoupil nový počítač, jen protože pro můj počítač (CPU Core2 Quad 9400) moc toho nevychází novéhp. To bych si koupil starší hru či hru, kde můžu hrát i s tímto.

0/0
14.12.2016 12:32

J32a16k37u30b 34B75o34h11o94n56ě59k 8815886229937

Tahle snaha kopírovat filmy mě začíná docela štvát. Film a hra jsou úplně jiná média a jiný druh zábavy. Nejde aplikovat stejné postupy a čekat, že to bude stejně fungovat.

Teď se nejvíc bojím, že po éře x-tých pokračování přijde éra komiksových her...

+2/0
14.12.2016 9:23

T14o57m14á52š 26D20u68š64e87j61o29v91s65k96ý 3347103477910

Ať omezí marketing (třeba u Falloutu 4 to dělalo polovičku za "vývoj" hry) a drahé proti-pirátské ochrany, a raději se soustředí na obsah a formu (což byl u F4 docela pr..er naproti tomu u Witcher 3 super).

Pak nebude muset hra stát 17 stovek a více lidí si ji koupí.

Dneska stačí, když firma na netu oznámí vydání "A" titulu a fanoušci s herními magazíny udělají reklamu za ně.

+3/−1
13.12.2016 19:15

V51l68a42d32i14s44l30a14v 32Ž17i81d48e43k 3118750350

Zrovna Fallout 4 i Zaklínač 3 jsou pokračování zavedených titulů, což není předmět článku.

+1/0
14.12.2016 12:24

K45a41r63o67l 85Š14e63f51č49í68k 5144839678148

tenhle trend videt i v Hollywoodu, vydavaji to sami dookola dokonca okopiruji original a vytvori z toho neco jako "remaster" vid. Baywatch, Ghost Busters atd.. Spis si myslim, ze sme uz vsechno videli a je obtizne vyjit s necim novym co by zaujalo divaky. Co se tyce cen... to je problem kapitalizmu, vsechno je drahsi a drahsi a jeste drahsi pak to raz praskne, bude vojna a vznikne neco noviho

0/0
13.12.2016 15:13

P70a56v22e89l 46D52o60l80e52ž69a31l 3213866605816

Tak předně, honit si ego tím, že oni jsou zaměření na F2P po to fiasku se jménem Evolve je celkem úsměvné... Možná za to mohl vydavatel to nikdo neví.

Ale vývoj her je v dnešní době strašně drahá záležitost. Naštěstí se zvedá nezávislá tvorba, kde i zkušení tvůrci sazí radši na menší projekty. A tak to má být. Trh je absolutně přesycený a hráči unudění. Asi by to chtělo zase nějaký ten crash.

+2/0
13.12.2016 15:01

O48n27d28r25a 39Z61d91r46a78h15a46l 4155900825441

Tak když každý rok naservírujou okopčené CoD a okopčený Battlefield, tak to holt lidi časem nasere no...

+4/0
13.12.2016 14:46

Z39d46e45n28ě46k 34K36r53a63u32s 9736630872920

tk ono i kdyby cod bezelo furt na jednom enginu tak se nic nedeje grafika byla od CoD 2 pekna stacilo by jen vymejslet novy pribehy, jenze u nekterych dilu bohuzel ty pribehy byly dost podobny vcetne animaci.

0/0
13.12.2016 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.