Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci se prvku vehementně bránili. Nakonec pomohl k silné atmosféře

Titul Alien: Isolation byl pro mnohé hráče značně děsivým zážitkem. Téměř všechny jeho principy fungovaly v symbióze, která umocňovala atmosféru. Výjimkou nebyla ani funkce pro ukládání pozic, její pojetí však původně mělo být zcela obyčejné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M66a88r42t81i47n 82Z48e48i90d88l70e54r 2511382418717

Vetrelce jsem videl jako maly kluk v letnim kině, nekdy okolo roku 1980. Bál jsem se pak jít v noci na záchod :-) Tuhle hru jsem hrál teď v létě, po nocích, kdyz bud děti spaly nebo sem byl sám doma. A opět jsem se bál jít c noci na záchod ;) Jinak hra skvělá, systém ukládání perfektní a melo to tu spravnou atmosféru, save na každém kroku ničí hry. A na té hře je nejlepší ten zvuk, je to skvěle udělaný, hráč se prostě dostane do toho filmu.

0/0
23.12.2016 8:39

M30i74c35h78a97l 70P20i69n49d80j88a24k 5813244947297

Je vcelku jedno jaky zpusob se pouzije ale musi mit trosku logiku. Pamatuju na jednu starou strilecku kdy jste hodinu prochazeli uroven abyste na konci sundali "bosse" jenze nebyla moznost hru ulozit behem urovne. Jinak receno po hodinove rezbe jste se nechali zabit na konci a konec, zase cela uroven od zacatku. Ono to dost odradi dale pokracovat ve hre.

+4/0
19.12.2016 17:20

J62a51k41u79b 50B17o33h56o36n40ě59k 8335866909497

Jakékoliv jiné ukládání než to kdy si to já v menu dám kdy chci považuju za zbytečný opruz.

Fakt nemam náladu když zrovna potřebuju s hrou skončit pobíhat jako trotl a hledat ukládací stanici nebo další checkpoint

+3/−3
19.12.2016 10:12

T21o84n53í68k 46K15u37t71t94m78a72n41n 6663938332

Asi tomu textu nějak nerozumím, ale v Dead Space hráč ukládal pomocí save stations, velice podobné jako A:I (skoro by se dalo říct, že terminály v A:I jsou kopií systému ukládání v Dead Space, protože i v Dead Space na vás mohl při ukládání vyskočit necromorph). Až Dead Space 3 přešel na autosave. Jinak v Bioshock Infinite rozhodně autosave systém nefungoval dobře.

0/0
18.12.2016 10:21

P65e75t93r 51G90e10b95a61u31e22r 7506788515671

No jistě,návrat k ps1a ps2,kdy třeba u Medal of honor nebo Black bylo ukládání tak doprasené že když vás zabily tak byl dvou hodinový postup hrou v háji.Zajimavé že třeba u pc verze stejné hry (moh) bylo ukládání vyřešeno standartním uložením v kterémkoliv okamžiku.Umělé natahování herní doby.A potom ty kecy o super atmosféře díky tady tomuto systému ukládání.Rv

+2/0
18.12.2016 9:08

J20a85n 81H58a40b76á39s38k55o 4584247351793

Zrovna na Black radeji nevzpominam. Tech vraceni se zpet na předchozí pozici, protože jsem zapomel, nebo nechtel hru ulozit ;-D

+1/0
18.12.2016 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.