Diskuze

Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich Geldreich, který dominový efekt tohoto kroku zažil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Desítky mají závažný problém. Týká se to latencí a zvuku. Já jsem zpět na sedmičkách, protože praskání zvuku v desítkách je nesnesitelné a neřešitelné. DPC Latency Checker ve W10 nešel pod 1000-1050uS. Jakmile se začal využívat internet, zbláznil se ovladač NDIS a špičky v jeho latencích lezli přes 36000uS. Teď na W7 mám c DPC Latency checkeru "zelenou" s latencemi 70-120uS. !

0 1
možnosti

* špičky lezly oprava překlepu.

0 0
možnosti

Nenažranej tlusťoch si myslel že ten jeho eshop (steam) je skoro něco jako operační systém a že by se na tom dalo vydělat...:-)

2 1
možnosti

;-D tak to jsem se pobavil. Valve si jenom ukrojilo větší krajíc než stačilo udolat. Nebylo schopné vytvořit a následně udržovat prostředí pro vývoj a běh aplikací. Jenom podlehlo vlhkému snu Linux komunity o tom jak ten jejich systém konečně porazí Microsoft. Ani peníze Valve na to nestačili.

4 3
možnosti

P93e24t83r 40P44r17u49s

17. 1. 2017 9:04

Tesil jsem se, ze bude Valve vic tlacit vyvojare do Linuxu, aby se jeho system prosadil. Takze trosku zklamani. I tak je to ale pokrok...vetsina slusnejsich her na Steamu je i pro Linux, nouze rozhodne neni. Porad ale plati, ze neni mozne si na Linuxu zahrat cokoliv.

4 0
možnosti

Nikdy nebude možné si zahrát vše. Hodně her přímo či nepřímo používá DirectX, které je třeba na LInuxu emulovat, což je velké spomalení.

A důvod, proč netlačili je prostý: peníze. Pro ně to byla jen vedlejší věc. Myslím, že neměli ani prostředky ani touhu vytlačit Windows.

5 0
možnosti