Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft by nefungoval bez neviditelných zajíců

Programátoři World of Warcraft šetří díky neviditelným zajícům čas. Ve hře jich je tisíc a zajišťují řadu zásadních funkcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a44k60u63b 81D64u60š83á90n27e31k 4729884624815

Takže hra cheatuje. Jsem zvědav, co se postupně dozvíme o naprosto tragickém RNG ve World Of Tanks.

0/0
28.1.2017 19:11

R66o10m14a57n 32Š51i83m49ů35n41e78k 4959438771

RNG ve wot je ciry podvod.

0/0
28.1.2017 20:32

H12y30n79e23k 18Š24l12a83h63ů46n12e31k 4589943216539

Jak RNG ve World of Tanks souvisí s neviditelnými králíky ve WoW?

0/0
28.1.2017 23:40

J23a64n 94V66o91n75d65r14á49č71e86k 4222188799418

Tak, že obojí může ve skutečnosti fungovat trochu jinak, než se na první pohled zdá..

+2/0
29.1.2017 14:52

J39a29k15u93b 83B53o70h67o81n68ě57k 8845116739677

Že není 100% random, což je nakonec vlastnost každého RNG?

0/0
30.1.2017 8:46

R15o80m28a75n 45Š66i52m29ů23n16e62k 4869468521

Jejich RNG je ale umyslne poskozovani ci podporovani hracu. Dava hrace s -RNG do jedne grupy a tim jim snizuje sanci na vyhru, jejich strely letaji vedle ci za 0 dmg, to uz je spis pain nez zabava.

0/0
30.1.2017 21:39

T20o62n21d76a 34H93e51j26l65í90k 1488293799517

Jojo, i v Minecraftu si člověk na takové věci pořídí dummy neviditelný ArmorStand. Není to jen věc WoWka, řekl bych, že podobný princip používají v spoustě her. No jen v WoW je zajímavé, že to jsou zrovna "zajíci" :)

+4/0
28.1.2017 12:58

M95a34r93e95k 55Š63i70m22o53n 2134977238628

Zajíc je jen jméno, ten neviditelný element může mít jakýkoli tvar (zřejmě co nejjednodušší).

0/0
28.1.2017 21:52

R82o47m51a63n 39Š63i14m93ů31n15e74k 4479618891

Je zajimave videt, ze pouzivaji stejnou cestu jako free servery.

0/0
28.1.2017 9:17
Foto

P79a86v76e58l 79Č75e13r10n43í63k 1668625520550

Je to presne opacne - free servery vyuzivaji stejnou cestu jako oficialni, protoze databazi itemu,objektu,npc a spellu musi mit kompatibilni s originalnim klientem.

+6/0
28.1.2017 13:36

R63o97m50a63n 79Š89i53m13ů12n18e11k 4779258221

Není to opacne, ocividne vůbec nechapes o cem pisu. Neviditelne triggery pouzivaji i jiné hry, v pripade wow free DB se vytvori objecty ci NPC, ktere nemaji s officialnim serverem nic spolecneho, unikatni ID kterou nenajdes v DB oficiálního wow....... u NPC mají nejčastěji visual ID pekelniku :-) coz je samozrejme jedno, pac jim muzes pridat jakoukoliv. Proto slovo kompatibilni s databazi offic wow zde není vhodne používat, protože si tu muzes vytvořit co chces uplne mimo offic db.......

0/−1
28.1.2017 18:04

H41y29n98e73k 50Š88l32a60h62ů32n20e45k 4139133716479

To, co jste teď napsal - jak to vyvrací to, co napsal pan Černík?

0/0
28.1.2017 19:07

R63o94m98a47n 41Š78i58m20ů49n21e36k 4989958331

Jednoduse receno DB nemusi byt kompatibilni s oficialnim clientem.

Krom toho co jsem jiz psal můžete i upravovat dbc soubory v oficialnim clientu a vytvořit tak jinou verzi nez je oficialni client.

Ted pro p. Slahunka, to co napsal p. Cernik po protože.... jsem prave vyvratil.To proste není pravda.

0/0
28.1.2017 20:28

H55y77n66e12k 32Š27l51a35h43ů53n80e23k 4199283136279

Ve větě pana Černíka jsou dvě tvrzení: 1) "Free servery využívají stejnou cestu jako oficiální" a 2) "Databáze itemů, objektů a npc musí být kompatibilní s originálním klientem".

Vy jste reagoval na druhou část věty p. Černíka, že ID itemů, npc, atd. ve hře může být jakékoliv. Možná to je pravda, ale v kontextu s vaším prvním příspěvkem ("... používají stejnou cestu jako free servery"), na který pan Černík reagoval, je to zcela irelevantní.

Pokud originální servery využívají neviditelné králíky, tak je musí využívat i free servery, protože musí fungovat stejně jako originální servery.

0/0
28.1.2017 21:45

R67o42m66a97n 15Š39i39m61ů26n41e81k 4669948901

:-) Nemusi fungovat stejne. Neviditelne triggery se pouzivaji jen z pohodlnosti, neb to je jednoduche a ucelne. Pouzivali se v ruznych hrach i před vznikem wow. Muzou si implementovat jinou cestu. Dulezity je jen výsledek, ne jakou cestou se k nemu dostanes.

Je to jako kdyby jste trvrdili, ze někdo udelal kopii auta skoda 120.

Kopie jezdi na benzin a vseci tu tvrdi , ze musí jezdit na benzin, pac i original preci jezdi na benzin. Tech moznosti je preci ale vice v zavislosti na motoru..... Dulezite je jak to vypada, ne na co to jezdi.

Stejne to je i zde, moznosti free emulatoru a jejich DB nejsou omezeny originálem......

Podivejte se na nostalrius vs Blizzard. Blizzard byl během schůzky fascinovany technologiemi, které pouzival free server k detekci cheateru a jejich eliminaci, daleko prevysoval officialni reseni, které bylo k smichu. ti lide se nenechali omezovat originálem a sli mnohem dále a stejne to je i v samotnem emulatoru a jeho DB.

+1/0
29.1.2017 9:59

V78á82c49l36a32v 23T22o57m35e14k 1445412773577

A až se přemnoží, jsme připraveni vypustit neviditelné lišky... :-)

+14/0
28.1.2017 1:52

J21o97s35e76f 95K39a92r32f81í38k 7892875786610

Zajíci jsou příliš rychlí. Jednodušší bude lovit pomalé hráče;-)

0/0
30.1.2017 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.