Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft by nefungoval bez neviditelných zajíců

Programátoři World of Warcraft šetří díky neviditelným zajícům čas. Ve hře jich je tisíc a zajišťují řadu zásadních funkcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a43k87u13b 57D64u20š57á76n96e98k 4329854634395

Takže hra cheatuje. Jsem zvědav, co se postupně dozvíme o naprosto tragickém RNG ve World Of Tanks.

0/0
28.1.2017 19:11

R92o39m62a47n 17Š21i86m42ů98n73e32k 4589988301

RNG ve wot je ciry podvod.

0/0
28.1.2017 20:32

H64y11n18e38k 33Š63l14a28h10ů21n93e25k 4969523506739

Jak RNG ve World of Tanks souvisí s neviditelnými králíky ve WoW?

0/0
28.1.2017 23:40

J38a95n 52V64o46n15d24r64á59č64e16k 4842888829928

Tak, že obojí může ve skutečnosti fungovat trochu jinak, než se na první pohled zdá..

+2/0
29.1.2017 14:52

J63a12k29u53b 42B93o14h85o52n44ě77k 8425206969437

Že není 100% random, což je nakonec vlastnost každého RNG?

0/0
30.1.2017 8:46

R81o89m89a44n 36Š27i44m43ů70n10e93k 4329488491

Jejich RNG je ale umyslne poskozovani ci podporovani hracu. Dava hrace s -RNG do jedne grupy a tim jim snizuje sanci na vyhru, jejich strely letaji vedle ci za 0 dmg, to uz je spis pain nez zabava.

0/0
30.1.2017 21:39

T70o50n25d79a 67H61e30j92l65í96k 1388593639417

Jojo, i v Minecraftu si člověk na takové věci pořídí dummy neviditelný ArmorStand. Není to jen věc WoWka, řekl bych, že podobný princip používají v spoustě her. No jen v WoW je zajímavé, že to jsou zrovna "zajíci" :)

+4/0
28.1.2017 12:58

M66a12r32e33k 74Š24i37m88o50n 2544227928688

Zajíc je jen jméno, ten neviditelný element může mít jakýkoli tvar (zřejmě co nejjednodušší).

0/0
28.1.2017 21:52

R79o79m13a70n 52Š88i15m83ů82n57e48k 4549988141

Je zajimave videt, ze pouzivaji stejnou cestu jako free servery.

0/0
28.1.2017 9:17
Foto

P31a36v57e76l 33Č94e20r68n55í71k 1158805920370

Je to presne opacne - free servery vyuzivaji stejnou cestu jako oficialni, protoze databazi itemu,objektu,npc a spellu musi mit kompatibilni s originalnim klientem.

+6/0
28.1.2017 13:36

R77o81m45a10n 63Š89i76m14ů59n22e55k 4129248861

Není to opacne, ocividne vůbec nechapes o cem pisu. Neviditelne triggery pouzivaji i jiné hry, v pripade wow free DB se vytvori objecty ci NPC, ktere nemaji s officialnim serverem nic spolecneho, unikatni ID kterou nenajdes v DB oficiálního wow....... u NPC mají nejčastěji visual ID pekelniku :-) coz je samozrejme jedno, pac jim muzes pridat jakoukoliv. Proto slovo kompatibilni s databazi offic wow zde není vhodne používat, protože si tu muzes vytvořit co chces uplne mimo offic db.......

0/−1
28.1.2017 18:04

H67y97n10e96k 26Š46l13a92h39ů85n65e30k 4629973856759

To, co jste teď napsal - jak to vyvrací to, co napsal pan Černík?

0/0
28.1.2017 19:07

R92o70m52a15n 29Š91i79m44ů93n85e58k 4299218701

Jednoduse receno DB nemusi byt kompatibilni s oficialnim clientem.

Krom toho co jsem jiz psal můžete i upravovat dbc soubory v oficialnim clientu a vytvořit tak jinou verzi nez je oficialni client.

Ted pro p. Slahunka, to co napsal p. Cernik po protože.... jsem prave vyvratil.To proste není pravda.

0/0
28.1.2017 20:28

H19y35n93e23k 52Š18l68a21h50ů17n70e57k 4289463236879

Ve větě pana Černíka jsou dvě tvrzení: 1) "Free servery využívají stejnou cestu jako oficiální" a 2) "Databáze itemů, objektů a npc musí být kompatibilní s originálním klientem".

Vy jste reagoval na druhou část věty p. Černíka, že ID itemů, npc, atd. ve hře může být jakékoliv. Možná to je pravda, ale v kontextu s vaším prvním příspěvkem ("... používají stejnou cestu jako free servery"), na který pan Černík reagoval, je to zcela irelevantní.

Pokud originální servery využívají neviditelné králíky, tak je musí využívat i free servery, protože musí fungovat stejně jako originální servery.

0/0
28.1.2017 21:45

R96o16m60a53n 92Š62i32m78ů91n80e48k 4809848541

:-) Nemusi fungovat stejne. Neviditelne triggery se pouzivaji jen z pohodlnosti, neb to je jednoduche a ucelne. Pouzivali se v ruznych hrach i před vznikem wow. Muzou si implementovat jinou cestu. Dulezity je jen výsledek, ne jakou cestou se k nemu dostanes.

Je to jako kdyby jste trvrdili, ze někdo udelal kopii auta skoda 120.

Kopie jezdi na benzin a vseci tu tvrdi , ze musí jezdit na benzin, pac i original preci jezdi na benzin. Tech moznosti je preci ale vice v zavislosti na motoru..... Dulezite je jak to vypada, ne na co to jezdi.

Stejne to je i zde, moznosti free emulatoru a jejich DB nejsou omezeny originálem......

Podivejte se na nostalrius vs Blizzard. Blizzard byl během schůzky fascinovany technologiemi, které pouzival free server k detekci cheateru a jejich eliminaci, daleko prevysoval officialni reseni, které bylo k smichu. ti lide se nenechali omezovat originálem a sli mnohem dále a stejne to je i v samotnem emulatoru a jeho DB.

+1/0
29.1.2017 9:59

V37á77c98l26a43v 57T61o50m56e78k 1145452513157

A až se přemnoží, jsme připraveni vypustit neviditelné lišky... :-)

+14/0
28.1.2017 1:52

J91o41s94e73f 83K49a92r94f95í41k 7782385856230

Zajíci jsou příliš rychlí. Jednodušší bude lovit pomalé hráče;-)

0/0
30.1.2017 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.