Diskuze

Přes milion dolarů za méně než den. O Pillars of Eternity 2 je velký zájem

O pokračování staromódní, těžké a hodně upovídané hry na hrdiny Pillars of Eternity je zájem. Tvůrci získali peníze na vývoj v rámci komunitního financování za méně než 24 hodin a zájem stále neutichá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trošku bych upřesnil info, protože z článku tak trochu vyplývá to, že 2 miliony jsou jakousi poslední metou, to ale není pravda, oni ty stretch goaly zveřejňují postupně. Po pokoření 1,8 milionů zveřejní další.

3 0
možnosti

Jojo. 2.2 milionu je pro nastavitelný UI, vodovkové NPC portréty a italštinu

0 0
možnosti

Jsem jediný, kdo má pocit, že komunitní financování se zvrtlo? Že už to není pomoc kutilům, ale drtivou většinu "všimnutelného" prostoru zabírá produkce od lidí, případně firem, který mají peněz dost, a berou komunitní financování jen jako další prodejní platformu...

Viz CMON...

0 0
možnosti

V některých případech možná, ale je nutný si uvědomit, že konkrétně hry jako PoE 2 prostě fakt nejsou mainstream typu Witcher nebo Mass Effect a vstup profi vydavatele by tvůrce pravděpodobně hnal úplně jiným směrem, než jakým se chcou vydat.

Já jsem jim rád přispěl.

3 0
možnosti

Tym vi jak na to. Maji generaci, ktera vyrostla na Bladurs Gate a pak na velkych AAAckovych titulech za 1500,-. Tehle generaci je 30+, takze pustit par dolaru neni problem. K tomu pripocteme, ze PoE je pekny navrat do mladi vsech z nich...$50 neni problem dat, za par desitek hodin zpet v D&D puberte.

5 0
možnosti

Správně česky má být "za necelý den"... "za méně než den" je neopodstatněný anglicismus.

0 3
možnosti

Mínus je ok, ale lepší je argument.

1 0
možnosti