Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři Torment: Tides of Numenera se omlouvají za nesplněné sliby

Některé z prvků přislíbených v rámci komunitního financování Torment: Tides of Numenera se ve hře neobjeví. Vyplulo to na povrch kvůli uniklému seznamu úspěchů, který zahrnuje šest společníků. A v titulu jich mělo být osm či devět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i47r61o55s44l40a20v 35S80t39a87s31t45n72y 7384443716381

Tak to považuju za docela průšvih, protože pokud si dobře pamatuju, tak někteří společníci byli při kampani jako stretch goaly (neměl jednoho z nich napsat Chris Avellone, který teď spokojeně pracuje na Divinity 2 a remaku System Shocku?).

Jako původní Planescape: Torment měl taky jen 7 společníků a úplně to stačilo, ale tady jde i vzhledem k neustálému oddalování data vydání o princip.

Na druhou stranu InXile má pořád moji důvěru. Po vydání Wastelandu 2, neusnuli na vavřínech a hru pravidelně zásobovali nutnými patchi a ve výsledku to kulminovalo vydáním director's cutu, který byl pro stávající majitele hry zcela ZDARMA.

+1/0
1.2.2017 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.