Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Že jsou hry stále lepší? Dvacet let starý titul má největší svět vůbec

The Elder Scrolls II: Daggerfall je i z dnešního pohledu skoro až absurdně ambiciózní počin. Jeho svět je dvakrát větší než u hry Lord of the Rings Online, která se pyšní druhou největší plochou ve videohrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K80a90r43e89l 52U44r97b59a23n 2914524101739

Tohle byla legenda.. jeden dung člověk prolézal třeba i týden. R^

0/0
6.2.2017 12:16

L56e59o80š 22V29e97r49n95e13r 4364750116173

Zrovinka vloni jsem si říkal, že si to zahraju, páč mě to v mládí nějak minulo, ale bylo to drsný. Fakt nekonečně rozlehlý, až nezábavný, sezbíral jsem si set Daedrického brnění a exit. Kupodivu je tu červené :-/ Dost mě vadila i zbytečná rozlehlost měst, v Areně to samý.

0/0
4.2.2017 23:38

Z49d75e93n41ě73k 81K41r22a68u14s 9696150782570

Prave proto me bavi cube world nekonecne generovanej svet s random questama jen by konecne po 4 letech zas mohl vyjit nejakej update:-)

0/0
3.2.2017 8:14

M15i76c15h84a52l 43K68r15e23j40č60í 1326120851683

Existuje projekt předělávky Daggerfallu v enginu Unity. Hráče zhýčkané moderní grafikou to asi neohromí, ale za mě musím říct, že to vypadá úžasně.

https://www.youtube.com/watch?v=wq2qZe1wJGI

+2/0
2.2.2017 22:46

P77e64t67r 87S45v93o32b65o81d27a 7703685619877

Děkuji za info, skvělé! R^R^R^R^R^R^

0/0
5.2.2017 19:16

R54a21d17e49k 50H43o28d96a50ň 9326677471443

Daggerfall byl super. Bohužel cca po měsíci blbnutí po dungeonech apod. se mi začalo dělat špatně kvůli motion sickness, až se to dostalo do stavu že 5-10 minut hraní stačilo aby mi bylo zle. Po spoustě let se začal podobný problém projevovat i u WoW (ale naštěstí jen u worgena).

+1/0
2.2.2017 20:03

J62a63n 79F50r79ý54d52l 1904488112265

Ty vaše automaticky generované témata mě nikdy nepřestanou bavit

Témata: Medvědi, software, Testování, Zbraně ve škole

+7/−1
2.2.2017 16:47

J43i62ř82í 21Š33l67e81m73r 7173262675292

Já teď hraji Baldur's Gate II: EE a už mám nahráno 136 hodin a jsem teprve ve 4. kapitole. Také nesmírně časově náročná hra, ale stojí za to.

+6/0
2.2.2017 15:35

M53i82r60o52s50l79a23v 44S30t96a59s68t11n12y 7754893236181

Jo, jenže tam je všechno pěkně předskriptované a má to svůj smysl, ne že procházíte tuny náhodně generovaných a nezajímavých lokací jako v Daggerfallu.

0/0
3.2.2017 7:47

P96a16v19e89l 15M86e59d16e73k 1820492921405

Zakouzlit, zasprintovat, zaskakat a spat! .. Jakoby to bylo včera :))

+4/0
2.2.2017 14:06

J28a94n 44S35o67u28k12u12p 1204344656955

Super hra, škoda toho neskutečného množství chyb a kdejakých trablů. Generovaný svět byl ovšem dost jednotvárný, hlavně nahodilé procházení měst člověka víc deptalo, než motivovalo. Nicméně, na tu dobu neskutečný počin, vytvořit takový herní svět a udržet v něm aspoň částečnou logiku (ta havarovala v okamžiku, kdy sem měl pošramocenou pověst ve městě ́stovky kilometrů daleko ́ na základě nějaké nepovedené akce někdy ́už nevím kdy co sem udělal ́).

0/0
2.2.2017 11:18

M46i13l24o19š 31K90r90u59m97p 2284617194

100000km2? A jak se to měří?

0/0
2.2.2017 9:37

K63a76t73e91ř43i15n40a 94D37r65a41h73o66k75o18u71p21i16l86o80v52á 9926681832453

Ve fotbalových stadionech? ;-)

+3/0
2.2.2017 10:01

M95a52r90t57i42n 41M98a42i34k71s89n54a20r 3674143938702

Ze by meritkem?

0/0
2.2.2017 10:11

J68i79ř71í 49D52u54š82e29k 8482911411793

Nevím jestli procedurelně genrovaný svět se dá počítat jako mapa. To pak můžete mezi to řadit i minecraft nebo No mans sky. Dělat krajinu ručně každý kámen je něco jiného.

+8/0
2.2.2017 9:34

J66a69k18u88b 55B46o62h48o46n93ě33k 8415406429137

Nojo, dodneška si vzpomínám, jak jsem raboval dungeony a pořád se vracel ven a nakládal kořist na povoz, který jsem si koupil ve městě. Tohle jsou detaily, co se dneska už asi jen tak neobjeví

+4/0
2.2.2017 9:17

J27a27r11o47s81l85a80v 34H88o22r95a53k 8967184387922

Pripadne nedosel k povozu, protoze ste se propadal a propadal a propadal :D . Ale jo, paradni hra to byla, neskutecnej bugfest, ale i zabava...

+1/0
2.2.2017 10:44

J49a66k61u67b 11B81o64h63o31n51ě54k 8345736559397

No jo, to už se tak někdy stává :-)

Vzpomínám si, že jsem někde před mnoha lety četl, že to byla hra s největším množstvím patchů vůbec. A to v době, kdy nebylo tak snadné se k nim dostat jako je to teď a nebylo zvykem věnovat se víc opravám než testování před vydáním

0/0
2.2.2017 11:13

M18a19r50e64k 11P47e54l59c 5939840446286

Zrovna minuly tyden jsem ho znovu rozehral :-)

0/0
2.2.2017 8:39

P75e59t91r 64S40o17k11o83l 8742771747121

První díl - The Elder Scrolls: Arena měla mapu ještě větší. Některé zdroje uvádí, že nekonečnou, protože se ondemand generuje okolí měst a vesnic a nedá se proto dojít z jednoho města do druhého bez použití funkce Fast travel. Jiné zdroje uvádí, že něco kolem 6 milionů km čtverečních. Co já pamatuji, tak jste opravdu mohli chodit celé hodiny po okolí každé vesnice a pořád jste objevovali nové stavby, dungeony, lesy.... celé je to umocněné tím, že v jedničce neexistuje kůň a všude musíte pěšky.

+2/0
2.2.2017 8:16

M45i61r46o25s39l40a56v 60S43t81a86s44t55n52y 7364553936161

Méně je někdy více.

+5/−1
2.2.2017 8:02

T67o81m65á62š 88K13o38z85l23í26k 4712701631398

Jo jo, Daggerfall, opravdu hra kolosálních rozměrů. Vždycky mě bavil, že bych ho zas po nějakém čase nainstaloval :). ... a konečně se pokusil ho dohrát :), nejdál jsem se v příběhu dostal za dung s Lichem a pak jsem naposledy nějak přestal hrát. Vždycky mě tam bavilo hlavně hledat mapky s místama dungeonů a lézt po světě hledat poklady ukryté v podzemí.

0/0
2.2.2017 6:48

T44o48m28á49š 10D38u29š62e38j83o84v93s72k57ý 3187873797550

Jooo, RPG ze staré školy.

Dnes se hry vydávají za 2x tolik času a některé mají stejné technické problémy. A ta zmiňovaná nahota. Dnes se dělají patche, aby se do hry vrátila. :-) (Oblivion ... Skyrim...)

Jak se říká v jednom známém animáku. "Strašné a krvavé násilí nevadí, když se při něm nemluví sprostě." ;-):-)

+9/0
2.2.2017 6:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.