Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Že jsou hry stále lepší? Dvacet let starý titul má největší svět vůbec

The Elder Scrolls II: Daggerfall je i z dnešního pohledu skoro až absurdně ambiciózní počin. Jeho svět je dvakrát větší než u hry Lord of the Rings Online, která se pyšní druhou největší plochou ve videohrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K66a77r67e37l 90U42r44b52a46n 2484134301379

Tohle byla legenda.. jeden dung člověk prolézal třeba i týden. R^

0/0
6.2.2017 12:16

L33e50o22š 71V17e13r84n31e88r 4784450726253

Zrovinka vloni jsem si říkal, že si to zahraju, páč mě to v mládí nějak minulo, ale bylo to drsný. Fakt nekonečně rozlehlý, až nezábavný, sezbíral jsem si set Daedrického brnění a exit. Kupodivu je tu červené :-/ Dost mě vadila i zbytečná rozlehlost měst, v Areně to samý.

0/0
4.2.2017 23:38

Z59d56e45n32ě28k 52K91r78a97u81s 9206480182130

Prave proto me bavi cube world nekonecne generovanej svet s random questama jen by konecne po 4 letech zas mohl vyjit nejakej update:-)

0/0
3.2.2017 8:14

M51i32c91h98a32l 97K20r97e93j39č86í 1786700951833

Existuje projekt předělávky Daggerfallu v enginu Unity. Hráče zhýčkané moderní grafikou to asi neohromí, ale za mě musím říct, že to vypadá úžasně.

https://www.youtube.com/watch?v=wq2qZe1wJGI

+2/0
2.2.2017 22:46

P31e15t51r 76S44v95o22b34o93d55a 7333315549237

Děkuji za info, skvělé! R^R^R^R^R^R^

0/0
5.2.2017 19:16

R12a14d68e64k 79H92o32d65a79ň 9356737311303

Daggerfall byl super. Bohužel cca po měsíci blbnutí po dungeonech apod. se mi začalo dělat špatně kvůli motion sickness, až se to dostalo do stavu že 5-10 minut hraní stačilo aby mi bylo zle. Po spoustě let se začal podobný problém projevovat i u WoW (ale naštěstí jen u worgena).

+1/0
2.2.2017 20:03

J68a65n 60F31r68ý70d73l 1554148752515

Ty vaše automaticky generované témata mě nikdy nepřestanou bavit

Témata: Medvědi, software, Testování, Zbraně ve škole

+7/−1
2.2.2017 16:47

J94i78ř57í 76Š67l76e77m84r 7183932345742

Já teď hraji Baldur's Gate II: EE a už mám nahráno 136 hodin a jsem teprve ve 4. kapitole. Také nesmírně časově náročná hra, ale stojí za to.

+6/0
2.2.2017 15:35

M17i85r48o39s14l94a40v 30S56t74a39s61t12n35y 7834583746491

Jo, jenže tam je všechno pěkně předskriptované a má to svůj smysl, ne že procházíte tuny náhodně generovaných a nezajímavých lokací jako v Daggerfallu.

0/0
3.2.2017 7:47

P46a59v18e89l 17M13e35d54e87k 1930272791965

Zakouzlit, zasprintovat, zaskakat a spat! .. Jakoby to bylo včera :))

+4/0
2.2.2017 14:06

J61a79n 22S91o63u75k43u35p 1564114216425

Super hra, škoda toho neskutečného množství chyb a kdejakých trablů. Generovaný svět byl ovšem dost jednotvárný, hlavně nahodilé procházení měst člověka víc deptalo, než motivovalo. Nicméně, na tu dobu neskutečný počin, vytvořit takový herní svět a udržet v něm aspoň částečnou logiku (ta havarovala v okamžiku, kdy sem měl pošramocenou pověst ve městě ́stovky kilometrů daleko ́ na základě nějaké nepovedené akce někdy ́už nevím kdy co sem udělal ́).

0/0
2.2.2017 11:18

M76i31l91o19š 12K37r48u57m84p 2444677134

100000km2? A jak se to měří?

0/0
2.2.2017 9:37

K60a92t51e20ř77i59n33a 12D22r58a49h20o70k18o25u48p91i45l48o74v22á 9846211252523

Ve fotbalových stadionech? ;-)

+3/0
2.2.2017 10:01

M54a68r93t61i86n 58M29a29i49k53s96n82a12r 3544873618922

Ze by meritkem?

0/0
2.2.2017 10:11

J66i60ř82í 92D62u44š13e19k 8192311821913

Nevím jestli procedurelně genrovaný svět se dá počítat jako mapa. To pak můžete mezi to řadit i minecraft nebo No mans sky. Dělat krajinu ručně každý kámen je něco jiného.

+8/0
2.2.2017 9:34

J44a49k90u64b 18B65o70h24o63n38ě30k 8695266219427

Nojo, dodneška si vzpomínám, jak jsem raboval dungeony a pořád se vracel ven a nakládal kořist na povoz, který jsem si koupil ve městě. Tohle jsou detaily, co se dneska už asi jen tak neobjeví

+4/0
2.2.2017 9:17

J45a46r57o85s80l55a33v 37H32o89r25a51k 8597844397142

Pripadne nedosel k povozu, protoze ste se propadal a propadal a propadal :D . Ale jo, paradni hra to byla, neskutecnej bugfest, ale i zabava...

+1/0
2.2.2017 10:44

J65a84k78u58b 88B87o27h40o40n33ě32k 8725956439717

No jo, to už se tak někdy stává :-)

Vzpomínám si, že jsem někde před mnoha lety četl, že to byla hra s největším množstvím patchů vůbec. A to v době, kdy nebylo tak snadné se k nim dostat jako je to teď a nebylo zvykem věnovat se víc opravám než testování před vydáním

0/0
2.2.2017 11:13

M60a26r96e54k 33P37e74l58c 5649220596756

Zrovna minuly tyden jsem ho znovu rozehral :-)

0/0
2.2.2017 8:39

P22e58t79r 40S20o97k53o50l 8202371327251

První díl - The Elder Scrolls: Arena měla mapu ještě větší. Některé zdroje uvádí, že nekonečnou, protože se ondemand generuje okolí měst a vesnic a nedá se proto dojít z jednoho města do druhého bez použití funkce Fast travel. Jiné zdroje uvádí, že něco kolem 6 milionů km čtverečních. Co já pamatuji, tak jste opravdu mohli chodit celé hodiny po okolí každé vesnice a pořád jste objevovali nové stavby, dungeony, lesy.... celé je to umocněné tím, že v jedničce neexistuje kůň a všude musíte pěšky.

+2/0
2.2.2017 8:16

M14i16r33o62s17l59a89v 65S70t72a27s95t36n56y 7644553116721

Méně je někdy více.

+5/−1
2.2.2017 8:02

T29o82m75á39š 46K10o30z35l78í32k 4842161481458

Jo jo, Daggerfall, opravdu hra kolosálních rozměrů. Vždycky mě bavil, že bych ho zas po nějakém čase nainstaloval :). ... a konečně se pokusil ho dohrát :), nejdál jsem se v příběhu dostal za dung s Lichem a pak jsem naposledy nějak přestal hrát. Vždycky mě tam bavilo hlavně hledat mapky s místama dungeonů a lézt po světě hledat poklady ukryté v podzemí.

0/0
2.2.2017 6:48

T21o90m31á69š 29D25u68š97e50j85o57v26s31k33ý 3757643967790

Jooo, RPG ze staré školy.

Dnes se hry vydávají za 2x tolik času a některé mají stejné technické problémy. A ta zmiňovaná nahota. Dnes se dělají patche, aby se do hry vrátila. :-) (Oblivion ... Skyrim...)

Jak se říká v jednom známém animáku. "Strašné a krvavé násilí nevadí, když se při něm nemluví sprostě." ;-):-)

+9/0
2.2.2017 6:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.